×

طراحی بنگاه و دکوراسیون بنگاه و دکور بنگاه

  • کد نوشته: 30992
  • ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
  • دیدگاه‌ها برای طراحی بنگاه و دکوراسیون بنگاه و دکور بنگاه بسته هستند
  • طراحی بنگاه، ایجاد فضایی امن و ساماندهی شده به گزارش ویلای مدرن در طراحی بنگاه، باید به ابعاد کالای عرضه شده توجه داشت. خودرو جزء اسباب بزرگ است و قرار دادن آن در یک فضای بسته در صورتی که با عدم تناسب همراه باشد، در نظر انسان ناهماهنگ جلوه می‎کند. بسیاری از بنگاه‎ها بدون توجه […]

    طراحی بنگاه و دکوراسیون بنگاه و دکور بنگاه

    طراحی بنگاه، ایجاد فضایی امن و ساماندهی شده

    به گزارش ویلای مدرن در طراحی بنگاه، باید به ابعاد کالای عرضه شده توجه داشت. خودرو جزء اسباب بزرگ است و قرار دادن آن در یک فضای بسته در صورتی که با عدم تناسب همراه باشد، در نظر انسان ناهماهنگ جلوه می‎کند. بسیاری از بنگاه‎ها بدون توجه به این مسئله با مغازۀ خود مانند یک پارکینگ رفتار می‎کنند و همین امر موجب دل زدگی مشتریان خواهد شد.

    جهت طراحی و بازسازی دکور بنگاه با در تماس باشید.

    طراحی بنگاه

    طراحی بنگاه

    نکته‎ای که در طراحی بنگاه سایر موارد را تحت شعاع قرار می‎دهد، مسئلۀ امنیت آن است. از آنجا که هر نوع آسیبی به خودرو تا حد زیادی از ارزش آن می‎کاهد، لازم است تا فضا به گونه‎ای طراحی شود که برای حرکت، قدرت مانور وجود داشته باشد. این حرکت اعم از حرکت خودرو و یا افراد انسانی خواهد بود. باید فضای کافی برای عبور و مرور در محل ورودی و همچنین بخش اداری وجود داشته باشد. حتی ایجاد یک نیم طبقه در دکوراسیون بنگاه برای امور اداری بهتر است.

    طراحی بنگاه

    طراحی بنگاه

    دکوراسیون طراحی بنگاه

    در طرح طراحان داخلی و مهندسان باید مسائل ایمنی چون سیستم اطفای حریق، سیستم ضد سرقت و جایابی مناسب برای کپسول‎های آتشنشانی بدون آنکه به دکوراسیون بنگاه خودرو آسیب بصری وارد کند، مطمح نظر قرار گیرد.

    دکوراسیون بنگاه

    دکوراسیون بنگاه

    استفاده از جزئیات در طراحی بنگاه

    برای دکوراسیون بنگاه خودرو بهتر است از هر آنچه که فضا را شلوغ می‎کند پرهیز کرد. استفاده از گیاهان و گلدان‎های باریک زمینی که در عرض پنجره قرار می‎گیرند مناسب است. بهتر است ظرفیت بنگاه با توجه به موارد گفته شده از قبل مشخص شده باشد و جای هر خودرو معلوم باشد و به هیچ عنوان بر تعداد آن‎ها در محیط نمایشگاهی افزوده نشود.

    طراحی بنگاه

    طراحی بنگاه

    به طور کلی در طراحی مغازه، نور و رنگ اهمیت زیادی دارد. در طراحی بنگاه ماشین به تبع نوع محصول، لزوم نورپردازی مناسب و رنگ‎های روشن و خنثی ضروری است. بهتر است در دکوراسیون بنگاه، قرار گرفتن اشیا به گونه‎ای باشد که در طول روز بیشترین بهره از نور طبیعی برده شود. استفاده از رنگ‎های خنثی برای مبلمان و رنگ دیوارها هم از آن جهت است که انعکاس رنگ اطراف بر روی خودرو باعث خطای دید در مورد رنگ خودرو نگردد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.