×

شستن صورت با فیس براش؛ مزایا، روش استفاده و جایگزین ها

  • کد نوشته: 38094
  • ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
  • دیدگاه‌ها برای شستن صورت با فیس براش؛ مزایا، روش استفاده و جایگزین ها بسته هستند
  • شستن صورت با فیس براش؛ مزایا، روش استفاده و جایگزین ها به گزارش رپرتاژ آگهی :  در دنیای همیشه در حال گسترش مراقبت از پوست، گجت‌ها و ابزارهای زیادی برای مراقبت از پوست طراحی و به لوازمی مهم تبدیل شده‌اند. برس پاک‌کننده صورت یا فیس براش یکی از این ابزارهای کارآمد بوده که به دلیل قدرت بالا […]

    شستن صورت با فیس براش؛ مزایا، روش استفاده و جایگزین ها

    شستن صورت با فیس براش؛ مزایا، روش استفاده و جایگزین ها

    به گزارش رپرتاژ آگهی :  در دنیای همیشه در حال گسترش مراقبت از پوست، گجت‌ها و ابزارهای زیادی برای مراقبت از پوست طراحی و به لوازمی مهم تبدیل شده‌اند. برس پاک‌کننده صورت یا فیس براش یکی از این ابزارهای کارآمد بوده که به دلیل قدرت بالا در لایه‌برداری و پاک‌کنندگی عمیق پوست، به سرعت محبوبیت پیدا کرده است. استفاده منظم از فیس براش در برنامه روزانه مراقبت از پوست می‌تواند در تمیزی بهتر و عمقی‌تر پوست به شما کمک کرده و روند بازسازی و بهبود پوست را تسریع نماید. اما حقیقت این است که برای به حداکثر رساندن مزایای استفاده از این ابزار فوق‌العاده، پیدا کردن نوع براش مناسب و نیز شیوه صحیح کاربرد آن بسیار مهم است. از اینرو تصمیم داریم نحوه انتخاب فیس براش‌های درجه یک و نیز طریقه استفاده درست و یکپارچه از آنها را به شما آموزش دهیم.

    چگونه یک فیس براش می‌تواند در شیوه مراقبت از پوست مفید باشد؟

    فیس براش‌ها روشی سریع، راحت و فوق‌العاده موثر را برای لایه‌برداری ملایم از پوست صورت که بسیار حساس است ارائه می‌کنند. این براش‌ها قادر هستند سلول‌های مرده و آسیب‌دیده پوست را از بین ببرند تا بدین ترتیب پوست روشن شده، منافذ آن کوچک شوند و علاوه‌برآن خطر ایجاد جوش و آکنه را نیز کاهش می‌دهند. این شیوه باعث بدست آوردن تمیزی عمیق‌تر و موثرتری نسبت به روش‌های قدیمی و معمولی که قبلا استفاده می‌کردید می‌شود.

    فیس براش‌های صورت با از بین بردن سلول‌های مرده پوست و پاکسازی عمیق منافذ مسدود شده توسط باکتری‌های متابولیزه‌کننده چربی، پوست شما را برای جذب بهتر مواد مفید موجود در انواع سرم‌ها، مرطوب‌کننده‌ها، کرم‌ها و حتی انواع ماسک صورت آماده می‌کنند. پس از استفاده از فیس براش، می‌توانید اطمینان داشته باشید که پوست شما ویتامین‌ها، مواد مغذی و سایر مواد شفابخش محصولات مراقبت از پوست را بطور موثرتری جذب می‌کند.

    نحوه استفاده صحیح از فیس براش چگونه است؟

    برای بهره‌مندی بیشتر از یک دستگاه پاک کننده صورت مانند فیس براش، مهم است که از آن به درستی استفاده کنید. در حالیکه شما می‌بایست دستورالعمل‌های روی این دستگاه را که توسط سازنده برای همان نوع بخصوص براش نوشته شده است را حتما بخوانید، در اینجا یک مرور کلی درباره نحوه صحیح استفاده از فیس براش را آورده‌ایم:

    ابتدا شما می‌بایست از یک میکاپ ریموور یا پاک‌کننده‌ آرایش به منظور پاک کردن آخرین ذره آرایش که روی پوست صورتتان مانده است استفاده نمایید. در واقع دقت داشته باشید که اگر مثل عامه مردم از فیس براش زمانیکه هنوز مقداری آرایش روی صورتتان باقی مانده است استفاده کنید، به جای پاکسازی عمیق منافذ پوست، تنها کاری که کرده‌اید پخش کردن و چرخاندن آرایش دور صورتتان است.

    از یک ژل شستشوی صورت برای شستشوی ملایم پوست خود استفاده کنید. اما اکیدا توصیه می‌کنیم که از انواع پاک‌کننده‌های قوی و اسکراب‌های لایه‌بردار برای این کار اجتناب کنید. به عبارتی استفاده از این محصولات در کنار فیس براش، امکان تحریک پوست را بالا می‌برد.

    سپس می‌بایست سر براش را اندکی خیس کرده، آن را روشن کنید. در هنگام استفاده از فیس براش آن را به آرامی روی پوست کشیده و به نوعی آن را ماساژ دهید. توصیه می‌کنیم از حرکات مدور و دایره‌ای‌شکل برای از بین بردن موثرتر چربی‌های اضافی، سلول‌های مرده پوست و سایر ناخالصی‌ها استفاده کنید. پس از حدود یک دقیقه استفاده، فیس براش را خاموش کرده و آن را به خوبی با آب گرم بشویید. پوست صورت خود را نیز به شیوه‌ای که معمولا می‌شویید شسته و سپس خشک نمایید.

    هر چند وقت یکبار باید از فیس براش استفاده کرد؟

    وقتی صحبت از براش‌های پاک‌کننده صورت می‌شود، ممکن است چیزهای بسیار خوبی در دسترس داشته باشید. اما قطعا برای پوست‌های حساس، تمیز کردن مکرر و افراطی با استفاده از این ابزارها، می‌تواند منجر به خشکی و تحریک پوست شود. بالاخره این وسیله نیز یک درمان متوسل به لایه برداری پوست است!

    بنابراین توصیه می‌کنیم هفته‌ای یک یا دو بار از فیس براش مرغوب به همراه یک پاک‌کننده صورت با کیفیت استفاده کنید. همچنین اگر به تازگی کار با این ابزار زیبایی را شروع کرده‌اید، با احتیاط یکبار در هفته از آن استفاده کنید. سپس اگر پوست شما تحریک نشد، می‌توانید استفاده از فیس براش را به دو بار در هفته افزایش دهید.

    بهترین فیس براش‌ها را چگونه تشخیص دهیم؟

    بعنوان یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای مراقبت‌کننده و تمیز‌کننده از پوست، فیس براش‌ها را می‌توان در هر شکل، اندازه و انواع مختلف در بازار یافت. این گسترگی و تنوع در محصول کماکان که برای ما خوشایند است، اما می‌تواند تعیین مدل مناسب برای پوست را نیز دشوار کند. از اینرو بهترین فیس براش‌ها دارای یکسری ویژگی هستند که پیش‌تر به آنها می‌پردازیم:

    عملکرد سونیک

    اگر فیس براشی که می‌خرید با عنوان Sonic برچسب‌گذاری شده باشد، به این معنی است که دارای سر برس چرخان و نوسانی است. به عبارتی هنگامی که براش روشن است، موهای آن به سرعت حرکت کرده و منجر به تمیز کردن عمقی‌تر پوست می‌شود. این فیس براش‌ها برای لایه‌برداری و تحریک گردش خون در پوست موثرتر خواهند بود. علاوه بر این می‌توانید برای پاکسازی کامل منافذ، بر روی این براش‌ها حساب کنید.

    موهای سیلیکونی

    موهای جنس سیلیکونی به دلیل متخلخل بودن نوع نایلونی، به موهای نایلونی ارجحیت دارند. این بدان معنی است که باکتری‌ها می‌توانند در موهای نایلونی جمع شده و رشد کنند و بهداشت سیستم پاک‌کننده را کاهش دهند. از آنجاییکه موهای سیلیکونی متخلخل نیستند، لازم نیست نگران انتقال باکتری‌های انباشته شده بر روی پوست خود باشید. سیلیکون همچنین آنقدر نرم است که پوست شما را ابدا تحریک نمی‌کند. شایان ذکر است که سیلیکون ضد آب است. بدان معنا که فیس براش سیلیکونی در اثر قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض آب، کمتر آسیب می‌بیند. همچنین براش‌های سیلیکونی، بهترین انتخاب برای پوست‌های مستعد آکنه هستند.

    براش ضد میکروب

    برای جلوگیری از ایجاد جوش و دانه‌های سر سیاه، استفاده از براش ضد میکروبی صورت ضروری است. وقتی چیزی ضد میکروبی است، به این معنی است که رشد میکروارگانیسم‌هایی مانند باکتری‌ها، قارچ‌ها و ویروس‌ها را مهار می‌کند. با این فیس براش‌ها دیگر نگران باقی ماندن باکتری‌ها روی سر برس نخواهید بود.

    براش قابل شارژ و دارای تنظیمات سرعت

    توصیه می‌کنیم برای سهولت، از یک فیس براش قابل شارژ استفاده کنید. همچنین داشتن فیس براشی که دارای تنظیمات سرعت برای تطبیق‌پذیری و راحتی بیشتر انواع پوست است، ایده‌آل بنظر می‌رسد. در واقع مناطق مختلف صورت اغلب به سرعت‌های مختلف براش نیاز دارند. بعنوان مثال، استفاده از سرعت آهسته در نواحی ظریف صورت مناسب‌تر، اما در مناطقی که مستعد مسدود شدن منافذ هستند، سرعت بیشتر راه‌گشاست.

    برای درخشش صورتتان از فیس براش استفاده کنید…

    استفاده از فیس براش همراه با سایر ابزارهای مراقبت از پوست، روال زیبایی شما را ارتقا می‌دهد. این ابزارها می‌توانند جذب محصولات مراقبت از پوست را افزایش داده و در عین حال پوست شما را شاداب کنند و علائم پیری را نیز از بین ببرند. شما می‌توانید هم‌اکنون فیس براش‌های مرغوب و جایگزین‌های آن مانند انواع ژل شستشو و ماسک‌های صورت را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریداری نمایید.

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.