×

سریعترین روش تقویت مو با بهترین قرص رشد مو

  • کد نوشته: 39922
  • ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
  • دیدگاه‌ها برای سریعترین روش تقویت مو با بهترین قرص رشد مو بسته هستند
  • افراد بسیاری هستند که بنا به دلایل مختلفی همچون تغییر آب و هوا و آلودگی های آن، ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن، ارثی بودن و یا دیگر موارد مختلف دچار ریزش مو و یا نازک شدن مو خواهند شد. از این رو برای تقویت و درمان هر یک از موارد پیش آمده، دست به امتحان […]

    سریعترین روش تقویت مو با بهترین قرص رشد مو

    افراد بسیاری هستند که بنا به دلایل مختلفی همچون تغییر آب و هوا و آلودگی های آن، ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن، ارثی بودن و یا دیگر موارد مختلف دچار ریزش مو و یا نازک شدن مو خواهند شد. از این رو برای تقویت و درمان هر یک از موارد پیش آمده، دست به امتحان کردن روش های مختلفی همچون خرید انواع داروها، انواع شامپوهای مناسب برای ریزش مو و نازک شدن مو زده و یا به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه خواهند کرد.

    اما خبر خوب برای افرادی که دچار ریزش موی شدید هستند و یا موهای آنها نازک شده وجود دارد این است قرص هایی مقوی و بسیاری وجود دارند که علاوه بر اینکه روند ریزش موهای شما را متوقف خواهند کرد، باعث رشد سریعتر موهای شما شده و استحکام و شفافیت سابق را به موهایتان باز می گرداند.

    در این گزارش که توسط کارشناسان ما در کلینیک کلینیک زیبایی تهیه شده با ما همراه باشید تا شما عزیزان را با بهترین قرص برای رشد سریع مو بیشتر آشنا کنیم.

    راه های درمان تقویت و جلوگیری از ریزش مو

    ویژگی های قویترین دارو برای رشد مو سریع چیست؟

    اغلب، ما نمی توانیم تمام مواد مورد نیاز بدن خود را از مواد غذایی تأمین کنیم. در این گونه موارد از انواع قرص برای رشد مو استفاده می شود.

    فرمولاسیون قرص های رشد مو و تقویت و ترمیم مو به صورتی است که مواد مورد نیاز برای رشد مو را تأمین نماید. به طور مثال اثر زینک برای ریزش مو و توقف آن تأیید شده است که باید با مواد دیگری نظیر ویتامین B به مصرف بدن برسد.

    این قرص ها توسط پزشک متخصص مو و پزشک متخصص پوست و مو تجویز می شود و طبیعتاً می تواند به کاهش ریزش مو و تقویت تارهای مو و افزایش روند رشد مو کمک نموده و در کنار آن سبب بهبود وضعیت پوست و ناخن ها نیز شود.

    ریزش مو به تدریج اتفاق می افتد، به این معنی است که شما وقت دارید که علل را دقیقا مشخص کنید و بهترین روش های درمان را بیابید.ریزش مو ممکن است از عادت های شیوه زندگی، ژنتیک یا هر دو صورت بگیرد.

    انواع داروها برای درمان ریزش و تقویت مو و ابرو

    مولتی ویتامین ها

    موهای سالم به سلامت شما بستگی دارد. در موارد سوء تغذیه یا اختلالات خوردن مواد خاص، موهای جدید ممکن است از فولیکول ها تولید نشوند. یک آزمایش خون از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما می تواند به تعیین اینکه آیا شما در مواد مغذی کمبود دارید یا خیر کمک کند.مولتی ویتامین روزانه تحت نظر پزشک توصیه میشود. موهای سالم نیاز به آهن، اسید فولیک برای رشد و ضخامت، تقویت دارند.

    بیوتین یا ویتامین B

    مواد مغذی محلول در آب است که به طور طبیعی در غذاها مانند آجیل، عدس و.. یافت می شود. اگر شما یک رژیم متعادل داشته باشید، بعید است که بیوتین کمی داشته باشید. در حالی که بیوتین باعث کاهش آنزیم ها در بدن شما می شود. در صورت مصرف مکمل های ویتامین B نباید بیوتین مصرف کنید، در صورتی که با هم ترکیب شوند، می توانند اثر بخشی یکدیگر را کاهش دهند.

    قرص امگا ۳ و امگا ۶

    امگا ۳ و امگا ۶ اسیدهای چرب ضروری هستند. این به این دلیل است که آنها نمی توانند توسط بدن انسان ساخته شوند. امگا ۳ به التهاب بدن شما کمک می کند، از سوی دیگر، امگا ۶ برای سلامتی کلی پوست مهم است که ممکن است برای پوست سر مفید باشد. روغنهای گیاهی اساسا منبع امگا ۶ هستند، در حالی که اسیدهای چرب امگا ۳ در ماهی یافت می شوند.

    بهترین قرص های درمان ریزش و تقویت مو

    مینوکسیدیل موضعی

    Minoxidil بهترین روش شناخته شده برای درمان ریزش مو است که توسط اداره غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تایید شده است که در دسترس است. هنگامی که دوبار در روز به طور مستقیم به پوست سر اعمال شود، ممکن است به تدریج موهای ضخیم تر را در لکه های چشمی مشاهده کنید.

    این محصول بسته به ترجیحات شما به صورت مایع یا فوم در دسترس است. مینوکسیدیل می تواند تا ۱۶ هفته طول بکشد تا اثر کامل داشته باشد. مهم این است که شما از محصول به طور پیوسته استفاده کنید،  تحریک پوست سر و رشد مو ناخواسته در صورت و گردن برخی از عوارض جانبی احتمالی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

    قرص اسپیرنولاکتون

    Spironolactone (Aldactone) برای افرادی که ریزش مو در تولید آندروژن دارند، تجویز می شود. در زنان، این دارو ممکن است به درمان ریزش مو در ارتباط با نوسانات هورمونی کمک کند. برای تعیین این پیش تعیین شده، آزمایش خون لازم است.

    قرص فیناستراید

    فیناستراید (Propecia) یک داروی ریزش مو است. این فقط برای مردان است بر خلاف درمان های موضعی مانند مینوکسیدیل، Propecia به عنوان یک قرص روزانه که مردان برای ریزش مو مصرف می نمایند. به علت عوارض جانبی جدی، زنان باید از این داروها اجتناب نمایند،(مخصوصا زنان باردار)

    کورتیکواستروئیدها

    کورتیکواستروئیدها درمان های نسخه ای هستند که برای شرایط مرتبط با التهاب زمینه ای استفاده می شوند. گاهی اوقات، شرایط التهابی می تواند علائم مختلفی از قبیل ریزش مو را ایجاد کند.

    ویتامین های مورد نیاز برای رشد مو

    داشتن تغذیه ی سالم و کاملی از گروه های مختلف غذایی علاوه بر تضمین سلامت فرد ، از ایجاد عوارض و مشکلات بسیار در دو بافت بسیار حساس؛ پوست و مو جلوگیری می کند. در این میان ویتامین ها و مواد معدنی نقش بسیار مهمی در سلامت فرد برعهده دارند . هنگامی که بافت مو دچار عارضه ای چون ریزش مو می گردد ، پزشک متخصص مو جهت درمان و احیای رشد مجدد آن ، به تجویز داروهای موثر و تقویتی رشد مو می پردازد.

    بهترین قرص رشد مو ، قرص اکوفن می باشد که با ترکیبات بسیار مقوی خود و با تامین مواد معدنی موثر در ریزش مو ،  توانسته نتایج بسیار مثبتی را در جهت جلوگیری از ریزش مو و رشد سریع مو ایجاد نماید . این قرص دارای ویتامین ها و مواد کمیاب بسیاری مانند ؛ ویتامین B۵، B۶ ، B۸ ، PP ، زینک ، منیزیم و اسپیرولین می باشد .

    اثر ویتامین B بر رشد مو

    ویتامین های B کمپلکس برای تنظیم متابولیسم و حفظ سیستم اعصاب مرکزی اهمیت دارند. همچنین این ویتامین ها برای سلامت پوست و مو ضروری هستند. برخی متخصصین تغذیه  ادعا می کنند که برخی از ویتامین های پرکاربردتر گروه B مانند ویتامین B-۱۲ می تواند به استحکام و حالت پذیری مو کمک کند.

    قرص ویتامین مناسب برای تقویت مو

    ویتامین  Bبرای رشد مو

    ویتامین B-complex شامل ویتامین B۱ (تیامین)، B۲ (ریبوفلاوین)، B۳ (نیاسین)، B۵ (پانتوتنیک اسید)، B۶ (پایریدوکسین)، B۷ (بیوتین)، B۹ (فولات) و B۱۲| (کوبالامین) می باشد.

    ویتامین ها باید ابتدا از طریق مواد غذایی جذب شوند. مواد غذایی حاوی ویتامین ب- کمپلکس شامل دانه ها، سبزیجاتی نظیر هویج، گل کلم و سبزیجات با برگ های سبز تیره، جگر گوساله و آبزیان، تخم مرغ، سویا، آجیل، حبوبات و آووکادو می باشند. ویتامین B۱۲ در فرآورده های لبنی و حیوانی یافت می شود. در صورتی که کمبود ویتامین B در بدن شما شدید بود، می توانید از قرص های حاوی این ویتامین نظیر اکوفن، فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده نمایید.

    دام قرص رشد مو حاوی ویتامین  B-complexمی باشد؟

    قرص ها و ژل های مختلفی در داروخانه ها وجود دارند که به درمان ریزش مو کمک می کنند. در بیشتر آنها از ترکیبات قرص ماینوکسیدیل و کورتیکواستروئیدها استفاده می شود.

    برخی از تحقیقات و آزمایشات نشان می دهد که این قرص ها به توقف و درمان ریزش مو کمک می کند  اما اثر چندانی در رشد دوباره مو پس از رفع ریزش مو ندارد. همچنین اثر قرص هایی نظیر فیناستراید نیز بر روی افراد بررسی شده است.

    ویژگی های قرص اکوفن

    • درمان ریزش مو
    • تحریک کننده ی رشد مو و ناخن
    • غنی شده با پروتئین و ویتامین های مختلف
    • افزایش مقاومت مو و ریشه ی مو
    • بهبود جذب موثر آهن در بدن
    • با افزایش ساخت کراتین موجب تقویت رشد مو و ناخن شده
    • شامل پروتئین هیدرولیز شده ی گندم

    از قرص آکوفن که به اشکال مختلفی چون پودر، قرص و شامپو وجود دارد ، جهت تقویت مو و ناخن به صورت مؤثر استفاده می شود.

    بهتر است مصرف این قرص با مشورت پزشک انجام شود ، نتایج حاصل از مصرف این دارو با توجه به دوز مصرف شدن از آن بعد از دو ماه نمایان خواهد شد .

    داروی آکوفن، در درمان ریزش موی ارثی و ریزش مو در اثر برخی بیماری های خاص بی تاثیر است.

    سخن پایانی

    در این گزارش با بهترین قرص های درمان ریزش مو و همینطور تقویت مو آشنا شدید. مجموعه کلینیک ایران نوین یکی از بهترین کلینیک های زیبایی و پوست و مو بوده که دارای خدمات متنوعی همچون کاشت مو در روش های متعدد، جوانسازی، لیزر موهای زائد، جراحی زیبایی، تناسب اندام و کاشت ابرو بوده که هر یک از خدمات نام برده شده توسط پزشکان متخصص و مجرب و با بهترین متد روز دنیا انجام خواهد شد.

    توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.