×
×

روشویی دستشویی و حمام شیک و مدرن و جدید

  • کد نوشته: 38288
  • ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
  • دیدگاه‌ها برای روشویی دستشویی و حمام شیک و مدرن و جدید بسته هستند
  • روشویی دستشویی و حمام شیک و مدرن و جدید به گزارش بازسازی ساختمان :روشویی دستشویی و حمام سنگی یکی از کاربردی ترین اجزاء در فضای سرویس بهداشتی به شمار می رود. از این رو بهتر است شما در انتخاب طرح و رنگ آن حساسیت لازم را به خرج بدهید. مدل روشویی دستشویی یکی از مدرن ترین انواع […]

    روشویی دستشویی و حمام شیک و مدرن و جدید

    روشویی دستشویی و حمام شیک و مدرن و جدید

    به گزارش بازسازی ساختمان :روشویی دستشویی و حمام سنگی یکی از کاربردی ترین اجزاء در فضای سرویس بهداشتی به شمار می رود. از این رو بهتر است شما در انتخاب طرح و رنگ آن حساسیت لازم را به خرج بدهید. مدل روشویی دستشویی یکی از مدرن ترین انواع روشویی ها می باشد که چند سالی است که استفاده از آن رایج شده است و برای طراحی این روشویی از انواع طرح و رنگ های متنوع استفاده می شود و شما می توانید با نصب این روشویی در فضای سرویس بهداشتی خود تغییرات مثبتی را ایجاد نمایید.

    برای وان های حمام از انواع سنگ ها میتوان استفاده کرد هم جنبه زیبایی و هم درمانی داریم که ابعاد واندازه آنها به دلخواه شما میباشد.

    این طرح روشویی دارای زیبایی منحصر به فردی می باشد و نظافت آن نیز راحت تر است همچنین نسبت به سایر مدل های روشویی دارای طول عمر و دوام بیشتری است از این رو اگر کیفیت روشویی برای شما مهم می باشد بهتر است از روشویی سنگی استفاده کنید. روشویی های مدرن و جدید با تنوعی از طرح و رنگ‌های تیره و روشن میتواند با دیگر المان های سرویس بهداشتی هماهنگ شوند. و دکوراسیونی ایده ال را برای سرویس بهداشتی تشکیل دهد. با تنوع رنگی که این مدل روشویی دارد به آسانی و با کمی خلاقیت میتوانید بهترین هماهنگی رنگ را برای محیط سرویس بهداشتی ایجاد کرد.

    به دلیل اینکه از سنگ در طراحی این روشویی استفاده شده است امکان هیچ گونه ترک خوردگی در آن وجود نخواهد داشت و اجزای آن نیز از یکدیگر جدا نمی شوند همچنین این طرح روشویی به دلیل وزن بالایی که دارد نسبت به سایر طرح ها جا به جایی آن دشوارتر می باشد.

    روشویی برای دستشویی

    روشویی برای سرویس بهداشتی و حتما از سنگهای گرانیتی یا از سنگ های رودخانه ایی استفاده کنید این نوع سنگ ها زیبایی و جلوه جذابی دارند که امروزه در اکثر خانه ها،باغ ها ویا محیط های پررفت آمد طراحی میشوند چون از نظربهداشتی راحت تمیز میشوند وحتی خاصیت درمانی هم دارند. این نوع روشویی ها برای خانه های بزرگ بسار جلوه مدرن و کلاسیک میدهد برای سفارش این نوع روشویی های سنگی در ابعاد و اندازه های متفاوتی در طبیعت و یا سنگ های گرانیتی که رنگ های مخلتفی دارند میتوان استفاده کرد.روشویی دستشویی ساده

    روشویی دستشویی ساده

    محیطی است، که باید وسایلی برای این محیط انتخاب شود. دارای کیفیت بالایی باشد تا هم از نظر بهداشتی قابلیت تمیز شدن و ضد میکروبی را داشته باشند. و نیز چون سرویس بهداشتی دارای رطوبت هستند وسایل مورد استفاده دچار خرابی و پوسیدگی نشوند.روشویی‌های سنگی به دلیل کیفیت ضد آب، پوسیدگی و طراحی‌های زیبا و لوکس از تقاضای بسار بالایی در بازار برخوردارند. و با وجود قیمت بالای این مدل روشویی‌های مدرن و لوکس ارزش خرید و استفاده از این مدل روشویی سنگی مدرن را دارد.

    تفاوت سنگ و سرامیک را می‌توان در کاربردهای آن‌ها نیز جست. البته این مصالح کاربردهای تقریباً یکسانی دارند. با این حال برخی تفاوت‌ها نیز در این میان قابل مشاهده‌اند.

    برای مثال عموماً نمی‌توان سرامیک را گزینه‌ای مناسب برای جاهایی که رطوبت بیشتری دارند مورد استفاده قرار گرفت. در حالی‌که سنگ‌ها گزینه‌هایی بی‌نظیربرای دیزاین وسنگ پله ها روشویی ها وان حمام هستند. هم سرامیک و هم سنگ درسرویس های بهداشتی و کف‌سازی آن بسیار کاربرد دارند.

    روشویی دستشویی جدید

    روشویی دستشویی جدید شکل هندسی روشویی یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. روشویی های مربع و مستطیل شکل به دلیل اینکه ظاهر و شکلی متفاوت دارند توجه اغلب افراد و طراحان را به سوی خود جلب کرده اند. روشویی ها با شکل هندسی گرد و بیضی نیز جذابیت خاص خودشان را دارند.
    انتخاب شیرآلات برای سینک روشویی یکی دیگر از نکات قابل اهمیت است. اگر شیرآلات انتخابی شما دارای مدلی شیک و جدید باشد جلوه ای خاص به روشویی و دکوراسیون سرویس بهداشتی بخشیده می شود.
    توجه به دکوراسیون سرویس بهداشتی یکی دیگر از نکات تاثیرگذار در انتخاب طرح روشویی است. اگر دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل شما مدرن است روشویی های مدل سنگ پر طاووسی و سنگ های رودخانه ایی با طرح ساده و شکل هندسی مربع و مستطیل می توانند برای شما انتخابی مناسب و ایده آل باشند. سنگ های رودخانه ایی با دست تراشیده میشوند

    نگهداری از سنگ گرانیت هر روز با اب گرم شسته شود. هرگز با شوینده هایی با خاصیت اسیدی و قلیایی بالا شسته نشوند. چون به مرور زمان با مواد معدنی آن واکنش می دهند و سطح سنگ خشن و لکه دار می شود.

    مزایای سنگ گرانیت

    • تنوع بیشمار در طرح و نقش و رنگ (از کم رنگ تا ته مایه های پررنگ)
    • مقاوم در برابر خراش و استحکام زیاد
    • نگه داری آسان
    • مقاوم در برابر رطوبت و گرما
    • عمر و دوام طولانی
    • مقاوم در برابر عوامل محیطی

    میانگین قیمت روشویی دستشویی

    قیمت تقریبی و میانگین روشویی دستشویی معمولا سنگ نسبت به دیگر مصالح کمی گرانتر اما دوام و طول عمر آن بالاتر است و به همین دلیل استفاده از این متریال در اکثر خانه ها رواج دارد.قیمت سنگ های گرانیتی خیلی بالاتراز سنگ های ذیگه هست  از ارزان ترین سنگ میتوان از سنگ پرطاووسی نام برد.

    برخی ها می‌پرسند با وجود ارزان تر بودن سرامیک چرا از سنگ استفاده کنیم؟ این مسئله دلایل مختلفی دارد. برای مثال درمقاله بالا ما به مزایا و معایب سنگ و سرامیک به ‌طورجزئی اشاره کردیم. با توجه به مزایای بی‌نظیر سنگ نسبت به سرامیک، خرید آن اغلب انتخابی عاقلانه‌تر است.

    خرید اینترنتی روشویی دستشویی کابینتی جدید

    برای خرید اینترنتی جدیدترین روشویی های دستشویی و مدل های مختلف از جمله روشویی کابینتی، روشویی رزینی، انواع روشویی با سنگ های مختلف مانند مرمر، رودخانه ای و غیره، روشویی های چوبی و بسیاری مدل جذاب و شیک دیگر، می توانید از سایت رسمی زد دیزاین به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت و یا محصول سفارشی دریافت کنید.

    زد دیزاین قدیمی ترین سایت فارسی متخصص در تولید ملزومات دکوراسیون داخلی فعالیت می کند و راه طولانی را همچنان در پیش دارد تا بتواند به برترین مجموعه تولید لوازم دکوراسیون به سبک روستیک تبدیل شود.

    آدرس سایت زد دیزاین:www. ZDesign1.com

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.