×

رنگ آمیزی دفتر کارخانه

  • کد نوشته: 23246
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای رنگ آمیزی دفتر کارخانه بسته هستند
  • رنگ آمیزی دفتر کارخانه به گزارش  چک لیست تحویل ساختمان: رنگ آمیزی دفتر کارخانه اگر تا به حال در یک دفتر کار کرده اید ، خدمات نقاشی ساختمان می دانید که محیط شما تأثیر زیادی بر نحوه کار شما دارد. فضاهای طراحی شده عمدی حرکت در طول روز را بسیار آسان تر می کند. به عنوان مثال […]

    رنگ آمیزی دفتر کارخانه

    رنگ آمیزی دفتر کارخانه

    به گزارش  چک لیست تحویل ساختمان: رنگ آمیزی دفتر کارخانه اگر تا به حال در یک دفتر کار کرده اید ، خدمات نقاشی ساختمان می دانید که محیط شما تأثیر زیادی بر نحوه کار شما دارد. فضاهای طراحی شده عمدی حرکت در طول روز را بسیار آسان تر می کند. به عنوان مثال ، اگر کارهای عمیق و متمرکز انجام می دهید ، به فضایی آرام نیاز دارید. در حالی که یک کار فروش ممکن است به فضای پر جنب و جوش تری نیاز داشته باشد تا سطح انرژی را بالا نگه دارد. همین مفهوم در مورد فضای اداری منزل شما نیز صدق می کند.

    در دفتر خانه خود ، می خواهید مطمئن شوید که در مورد چگونگی تنظیم امور عمدی هستید. نما شسته شما کنترل کامل طراحی را در اینجا دارید ، بنابراین این فرصتی است که واقعاً آن را شخصی خود کنید! به احساسی که هنگام حضور در دفتر دارید فکر کنید – آیا چیزی وجود دارد که واقعاً آن را دوست داشته باشید؟ آیا چیزی وجود دارد که شما را در این مورد آزار دهد؟ از آنچه از حضور در دفتر آموخته اید استفاده کنید تا تعیین کنید که چگونه می خواهید فضای اداری شخصی خود را تنظیم کنید.

    رنگ آمیزی دفتر کارخانه

    رنگ آمیزی دفتر کارخانه

    در حالی که تنظیم فیزیکی فضا فوق العاده مهم است ، نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک یک عنصر کلیدی دیگر نیز وجود دارد که تأثیر زیادی در روزهای کاری شما خواهد داشت – رنگها! هنگام انتخاب رنگ های مناسب برای دفتر کار خود ، موارد زیادی را باید در نظر گرفت ، رنگ آمیزی دفتر کارخانه بنابراین این چیزی نیست که بخواهید در آن عجله کنید.

    چگونه می توان بهترین رنگ رنگ دفتر کار را برای خود انتخاب کرد

    وقتی برای شروع برنامه ریزی فضای خود آماده شدید ، در اینجا هنگام انتخاب پالت رنگ خود به چه نکاتی توجه کنید.

    رنگ آمیزی دفتر کارخانه

    رنگ آمیزی دفتر کارخانه

    به رنگ های شیک دفتر کار خانه نگاه کنید

    هنگامی که شروع به فکر کردن در مورد ظاهر و ظاهر دفتر خود می کنید ، نقاشی ساختمان در کرج ایده خوبی است که با کمی تحقیق شروع کنید. نگاه کردن به روندهای طراحی فعلی همیشه ایده خوبی است ، به خصوص اگر بلافاصله مطمئن نیستید که می خواهید با فضای خود به کدام سمت بروید. روندهای طراحی بازتابی از آنچه در جهان می گذرد است و می تواند منبع الهام را برای شما فراهم کند. بنابراین ، چه رنگهایی در حال حاضر برای دفاتر خانه مرسوم است؟

    رنگ های خاکی رنگ آمیزی دفتر کارخانه

    رنگ آمیزی دفتر کارخانه

    رنگ آمیزی دفتر کارخانه

    با توجه به اینکه بسیاری از ما اخیراً زمان بیشتری را در خانه می گذرانیم ، نقاشی خانه محبوبیت رنگ های خاکی افزایش یافته است. این مربوط به تمایل به آوردن عناصر بیشتری از طبیعت به خانه ما ، به عنوان وسیله ای برای ارتباط با جهان خارج است. این رنگها همچنین دارای اثر آرامش بخشی هستند ، که برای کسانی که برنامه های شلوغی دارند و یا کارهای زیادی در بقیه خانه در طول روز کاری اتفاق می افتد ایده آل است! به رنگهای سبز خزه ای ، آبی آسمانی و سایه های روشن بژ و قهوه ای فکر کنید.

    خنثی با یک ضربه رنگ آمیزی دفتر کارخانه

    وقتی صحبت از رنگ دیوارها می شود ، هرگز نمی توانید با رنگ خنثی اشتباه کنید! اما به خاطر داشته باشید که بی طرف بودن قطعاً به معنای خسته کننده نیست! در حالی که سایه های سفید اصلی همیشه گزینه خوبی هستند ، رنگ آمیزی دفتر کارخانه ما رنگهای خنثی را با کمی عمق بیشتر دوست داریم. به سایه های گرم کرم ، خاکستری پودری ملایم ، سفید با رنگ صورتی مایل به قرمز یا آبی ، قهوه ای روشن با رنگ صورتی و سایه های تیره رنگ خاکستری فکر کنید.

    رنگ آمیزی دفتر کارخانه

    رنگ آمیزی دفتر کارخانه

    پررنگ و روشن رنگ آمیزی دفتر کارخانه

    گاهی اوقات آنچه واقعاً از فضای کار خانه به آن نیاز دارید این است که احساس کند با بقیه خانه بسیار متفاوت است. رنگ آمیزی دفتر کارخانه اگر می خواهید چیزی کمی جسورانه تر باشد تا سطح انرژی شما را بالا نگه دارد ، نقاشی ساختمان با غلطک نگاه کنید که رنگ های جسورانه تری به اتاق بیاورید. ما شاهد سایه های تیره تر آبی و ترکیبی از آبی و سبز ، بنفش پرانرژی و سایه های پیچیده صورتی هستیم. (غنی تر از صورتی پاستل ، اما نه چندان پر جنب و جوش!)

    حال و هوای فضا را در نظر بگیرید

    وقتی در خانه خود هستید ، بهره وری می تواند یک مشکل باشد. وقتی در خانه هستید ، راحت تر از آنچه در دفتر کار هستید هستید ، که می تواند حواس پرتی شما را آسان کند. خبر خوب این است که یک راه حل طراحی هوشمند برای کمک به مبارزه با این رنگ وجود دارد! وقتی کمی تئوری رنگ را بررسی کنید ، به سرعت خواهید آموخت که رنگ می تواند تأثیر زیادی بر روحیه شما داشته باشد.

    رنگ آمیزی دفتر کارخانه

    رنگ آمیزی دفتر کارخانه

    رنگ آمیزی دفتر کارخانه مغز رابطه قوی با رنگ ها دارد و رنگ های خاصی می تواند باعث واکنش های مختلف شما شود. رنگ قرمز می تواند یک واکنش فیزیکی را در بدن تحریک کند و شما را در هوشیاری بیشتر احساس کند ، در حالی که آبی می تواند آرامش شما را حفظ کرده و تمرکز شما را بهبود بخشد. رنگ سبز برای کسانی که ساعت های طولانی کار می کنند بسیار مناسب است ، زیرا می تواند به شما انرژی بدهد و کارایی را افزایش دهد. سفارش نقاشی دیوار و سقف رنگ زرد برای کسانی که کارهای خلاقانه انجام می دهند یک گزینه عالی است ، زیرا گفته می شود بخش های خلاق مغز را تحریک می کند و مقداری انرژی به اتاق می آورد ، درست مانند بیرون رفتن از نور آفتاب.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.