×
×

راهنمای خرید کولر گازی

  • کد نوشته: 37180
  • ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
  • دیدگاه‌ها برای راهنمای خرید کولر گازی بسته هستند
  • راهنمای خرید کولر گازی به گزارش آگهی ساختمان : با توجه به همه گیر شدن کولر گازی، هنوز هم افراد زیادی تمایل به خرید کولرهای گازی دارند با وجود مدل ها و برند های مختلفی که وارد بازار شده است، اگر اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشند، ممکن است هنگام خرید کولر گازی ایران رادیاتور و […]

    راهنمای خرید کولر گازی

    راهنمای خرید کولر گازی

    به گزارش آگهی ساختمانبا توجه به همه گیر شدن کولر گازی، هنوز هم افراد زیادی تمایل به خرید کولرهای گازی دارند

    با وجود مدل ها و برند های مختلفی که وارد بازار شده است، اگر اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشند، ممکن است هنگام خرید کولر گازی ایران رادیاتور و .. دچار سردرگمی شوند.

    در اینجا سعی کرده ایم مواردی را که در هنگام خرید با آنها مواجه می شوید فهرست کنیم پس با ما همراه باشید تا ببینیم برای داشتن یک عصای جادویی که بتواند هوای گرم تابستان را به هوای یخ زمستانی تبدیل کند چه چیزی لازم است.

     قبل از ورود به بازار باید اطلاعاتی در مورد راهنمای خرید کولر گازی داشته باشید تا بتوانید خریدی ارزان و عالی داشته باشید.

    روش خرید کولر گازی

    کولرهای گازی با دمیدن هوای سرد و جذب گرما، اتاق را خنک می کنند و دارای دو دستگاه هستند که یکی روی دیوار داخلی نصب شده و دیگری یک کمپرسور خارجی مستقل است که گرما را از قسمت سرد دفع می کند.

    سیستم ‌های اسپلیت معمولاً بی ‌صداتر از سایرین هستند زیرا کمپرسوری که بیشترین صدا را ایجاد می ‌کند  بیرون قرار می گیرد. نقطه ضعف کولر گازی این است که به اندازه کافی قدرتمند نیستند تا کل خانه را خنک کنند و نصب آنها ممکن است گران باشد.

    انواع کولر گازی

    کولر های سرمایشی ،گرمایشی

    کولرهای گازی دوگانه می تواند هوای گرم و سرد ایجاد و در تمام طول سال آن را تامین کند. این سیستم ‌ها معمولاً گران‌ تر از سیستم ‌هایی هستند که فقط سرمایش می ‌کنند، اما این خرید کولر گازی سرمایه‌ گذاری خوبی برای کسانی است که در آب و هوای موقتی زندگی می‌کنند.

    کولر های قابل حمل

    اگر فقط نیاز به خنک کردن یک اتاق کوچک دارید، یک تهویه مطبوع قابل حمل ممکن است برای شما مناسب باشد. این کولر گازی ها به راحتی قابل جابجایی و دسترسی آسان هستند، مشکل اینجاست که کولر های گازی پرتابل دامنه محدودی دارند و در مناطق آزاد کارایی بیشتری خواهند داشت. این کولرها ممکن است از نظر زیبایی ظاهری نداشته باشند و معمولاً در مقایسه با سایر مبلمان و دکوراسیون منزل، حجیم هستند و از نظر ظاهری چندان جذاب نیستند.

    سیستم های دیواری/پنجره

    در ادامه خرید کولر گازی باید این نکته را متذکر شویم که، سیستم های دیوار و پنجره این روزها کمتر رایج شده اند، اگرچه هنوز هم می توانند اتاق های متوسط ​​تا بزرگ را خنک کنند. یک دستگاه داخلی که هوا را تخلیه می کند و هوای گرم را از طریق یک خروجی یا شلنگ پمپ می کند، که این موضوع آن را از یک تهویه مطبوع قابل حمل، قدرتمندتر می کند.

    این مدل ‌ها مشکلاتی دارند که باید از آن ‌ها آگاه باشید: به دلیل مقدار برقی که استفاده می ‌کنند، می ‌توانند گران باشند، بسیار بزرگ هستند و می‌ توانند پر سر و صدا باشند. این کولر های مربعی شکل سنگین، کل فضای پنجره را اشغال می کنند. آنها اغلب مانع نما می شوند و از نظر زیبایی برای محیط خانه خوشایند نیستند و تنها یک قسمت از خانه را خنک می کنند.

    خبر خوب این است که سیستم تهویه مطبوع در خنک کردن خانه شما از هر سیستم دیگری کارآمدتر است. معمولاً در بیمارستان ها، دفاتر بزرگ و سایر مؤسسات بزرگ ساختمانی استفاده می شود.

    اندازه و قدرت دستگاه های تهویه هوا

    به راحتی می توان فرض کرد که همه دستگاه های تهویه مطبوع یکسان هستند، بنابراین همه آنها یک کار را انجام می دهند – درست است؟ متأسفانه این کار آسانی نیست. خرید کولر گازی مناسب برای شما بستگی به اندازه محیطی دارد که می خواهید کولر گازی را در آن داشته باشید. اگر کولر گازی برق نداشته باشد، برای حفظ دما بسیار تلاش می کند و به سرعت می سوزد. اگر تهویه مطبوع قدرت زیادی داشته باشد، برق زیادی مصرف می کند و هزینه زیادی برای شما خواهد داشت.

    به عنوان یک قاعده کلی، کولر گازی باید حدود 125 وات در هر متر مربع قدرت برای خنک کردن داشته باشد. برای نشان دادن این موضوع، فرض کنید یک اتاق 5 متر مربع در 5 متر مربع دارید – یک اتاق 25 متر مربع. اگر 125 را در 25 ضرب کنید، به 3125 وات یا حدود 3.2 کیلووات (تقریبا) برای خانه نیاز دارید.

    بهره وری انرژی

    هنگام تصمیم گیری در مورد خرید انواع کولر گازی برای مثال خرید کولر گازی جی پلاس ، در نظر بگیرید که چقدر به عنوان ستاره انرژی رتبه بندی می شود. سیستم رتبه بندی ستاره انرژی یک ابتکار فدرال است که به شما نشان می دهد چگونه انرژی کمتری مصرف کنید و هزینه کمتری داشته باشید.

    در سیستم های سرمایش و گرمایش دو رنگ استفاده می شود. قرمز نشان می دهد که دستگاه چقدر کارآمد بوده و آبی برای خنک شدن است.

    خرید کولر گازی کم انرژی می تواند مقدار قابل توجهی در صورتحساب شما صرفه جویی کند. اما خرید این دستگاه ها گران تر است.

    مشخصات و ویژگی های تهویه مطبوع خوب

    بعد از انتخاب نوع و اندازه تهویه، نوبت به قسمت جالب آن می رسد. تکنولوژی مدرن در خانه می تواند راحت تر از همیشه خانه را خنک کند، بنابراین در هنگام خرید کولر گازی حتما به مشخصات ذکر شده آن توجه کنید.

    سنسور حضور

    برخی از دستگاه های تهویه مطبوع دارای سنسور هایی هستند و می توانند تشخیص دهند که چه زمانی فرد در اتاق است و چه زمانی اتاق خالی است، بنابراین دستگاه را می توان برای ذخیره انرژی تنظیم کرد. حتی ، این سیستم های تهویه مطبوع قادر به هدایت هوای بیرون به سمت فرد هستند تا برای حفظ هوای سرد نیازی به کار سخت نداشته باشند.

    حالت خواب

    حالت خواب جز تنظیم بسیاری از کولر ها است ، زیرا این تهویه هوا دمای اتاق را به آرامی در هنگام خواب سازماندهی می کند.

    تیغه های قابل تنظیم

    بسیاری از مدل های تهویه هوا قادر به چرخش این تیغه ها برای توزیع بهتر هوا در داخل اتاق یا تمرکز در یک جهت خاص هستند.

    فیلتر هوا

    یکی از کاربردهای متداول و نادرست که اغلب برای برخی از دستگاه های خاص تهویه مطبوع این است که آنها هوای کهنه را بازیافت می کنند و احتمالاً این موضوع باعث ایجاد بیماری می شود ، با این حال ، بیشتر دستگاه های تهویه هوا این روزها دارای فیلترهای هوا هستند که بو، دود و میکروب ها را از هوا پاک می کنند. این فیلترها به تمیز کردن گاه به گاه نیاز دارند.

    نکاتی که هنگام خرید کولر گازی باید بدانید

    متراژ منزل

    مصالح خانه و دیوار

    فاکتور مهم دیگری که باید در نظر گرفت کیفیت و متریال خانه است. به عنوان مثال، خانه های آجری قدیمی در مقایسه با مجتمع های آپارتمانی جدیدتر گرما را حفظ می کنند. آنها از ترکیبات شیمیایی ویژه برای دیوارها و رنگ ها استفاده می کنند که برای انعکاس گرما طراحی شده اند.بسیاری از شرکت های تهویه مطبوع بازرسی های داخلی را ارائه می دهند که هنگام خرید کولر گازی و تلاش برای تعیین بهترین گزینه، تعدادی از عوامل را در نظر می گیرند.

    موقعیت خانه و اطراف آن

    یک مفهوم مهم که باید در نظر بگیرید، مکان خانه و محیط اطراف شما است. آیا مکان شما همیشه زیر نور خورشید است یا در خانه ای با درختان بلند زندگی می کنید که شما را از گرما محافظت می کنند؟ آیا در اطراف شما تپه ها یا کوه هایی وجود دارد که خورشید هر روز از آنها عبور می کند؟ آیا در یک مکان مرطوب زندگی می کنید که هوا خیلی گرم نیست اما رطوبت آن خیلی زیاد است؟

    هنگام برنامه ریزی برای خرید کولر گازی باید همه این موارد را در نظر بگیرید زیرا تهیه دستگاه مناسب برای خانه شما مستلزم در نظر گرفتن تمام عوامل خارجی است.

    خرید اینترنتی کولر گازی

    برای خرید کولر گازی باید به نکات مختلفی از جمله بودجه، کیفیت دستگاه، فضا، رنگ و حتی برند آن توجه ویژه داشت. با مراجعه به سایت دما با ما می توانید با تکمیل بررسی و مقایسه محصولات و همچنین تماس با مشاورین وب سایت سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

    بهترین قیمت خرید کولر گازی

    فروشگاه دماباما یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور است و هدف اصلی آن ایجاد یک تجربه خرید آنلاین خوب و راهنمای خرید بهترین کولر گازی برای تمامی مشتریان می باشد. در این قسمت از فروشگاه می توانید کولر گازی اسپلیت و لیست خرید را به صورت آنلاین از برندهای مطرح بازار با تضمین بهترین قیمت ممکن خریداری نمایید. تمامی کولرگازی ها دارای گارانتی اصلی شرکت می باشند و همانطور که می بینید تنوع کولر گازی از تمامی فروشگاه ها بالاتر است.

    قبل از خرید هر محصولی بهتر است راهنمای خرید این دستگاه را مطالعه کنید تا پس از خرید از انتخاب خود پشیمان نشوید. بهتر است زیبایی و سر و صدا را در اولویت قرار ندهید زیرا معیارهای مهم تری در راهنمای خرید کولر گازی وجود دارد که ابتدا باید از این فیلترها رها شوید. مانند ظرفیت خنک کننده کولر گازی، مصرف انرژی، سطح انرژی و…

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.