×
×

راهنمای انتخاب بهترین رنگ کورین برای صفحه کابینت آشپزخانه

  • کد نوشته: 37148
  • ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
  • دیدگاه‌ها برای راهنمای انتخاب بهترین رنگ کورین برای صفحه کابینت آشپزخانه بسته هستند
  • راهنمای انتخاب بهترین رنگ کورین برای صفحه کابینت آشپزخانه به گزارش آگهی ساختمان : سنگ‌های کورین را می‌توان یکی از محبوب ترین متریال‌هایی عنوان کرد که به عنوان صفحه رویی کابینت در آشپزخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این میان موضوعی که بسیار حائز اهمیت است انتخاب رنگ سنگ کورین برای این صفحه‌های روی کابینتی است. بسیاری […]

    راهنمای انتخاب بهترین رنگ کورین برای صفحه کابینت آشپزخانه

    راهنمای انتخاب بهترین رنگ کورین برای صفحه کابینت آشپزخانه

    به گزارش آگهی ساختمانسنگ‌های کورین را می‌توان یکی از محبوب ترین متریال‌هایی عنوان کرد که به عنوان صفحه رویی کابینت در آشپزخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این میان موضوعی که بسیار حائز اهمیت است انتخاب رنگ سنگ کورین برای این صفحه‌های روی کابینتی است. بسیاری از افرادی که این سنگ‌ها را به عنوان رویه کابینت‌هایشان انتخاب می‌کنند در مورد این موضوع تردید دارند که کدام رنگ از کورین‌ می‌تواند با آشپزخانه آن‌ها هماهنگ تر باشد. این موضوع کاملا بسته به سبک آشپزخانه، رنگ‌های بکار رفته برای آن و سایر عواملی از این دست بوده. در ادامه چند مورد از مهمترین این موارد و نکته‌ها برای انتخاب رنگ سنگ کورین را با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم تا ببینیم در نهایت چگونه می‌توانیم بهترین رنگ را برای محیط آشپزخانه مان و سنگ روکابینتی آن انتخاب کنیم.

     

    بین سنگ‌های کورین ساده و طرح دار کدام را انتخاب کنیم؟

    اگر دوست دارید فضای آشپزخانه تان را طوری طراحی کنید که صفحه سنگ شبیه به سنگ‌های طبیعی به چشم بیاید آنگاه انتخاب سنگ کورین ساده می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. کورین‌های ساده دارای رنگ بندی‌های کاملا متنوع و جذاب هستند که می‌توانند محیط آشپزخانه تان را چشم نواز و جذاب کنند.

    در مقابل اگر کورین‌های طرح دار را می‌پسندید دستتان در انتخاب بسیار باز است. این طرح‌ها می‌توانند با رنگدانه‌های ریز و یا درشت باشند، طرح‌های متراکمی داشته باشند یا طرح آن‌ها به صورت پراکنده در کل سنگ باشد، رگه دار باشند و بسیاری طرح‌ها و شکل‌های دیگر. اگر سنگ‌های کورین و برندهای معروف آن‌ها را بشناسید حتما می‌دانید که کورین سامسونگ استارون یکی از بهترین برندهای تولید کننده این سنگ مصنوعی است. رنگ‌ها و طرح‌های این برند که خریداران می‌توانند از میان آن‌ها طرح مورد نظر خود را برگزینند به شرح زیر هستند:

    1. کورین‌های ساده Solid

     این دسته بندی شامل سنگ‌های کورین با رنگ‌هایی کاملا خالص، یکدست، تک رنگ و ساده می‌شود.

    1. کورین‌های سوپریم

     اگر کورین‌های طرح دار که شامل رگه‌ها و طرح‌های ابر و بادی هستند انتخاب شماست سری سوپریم انتخاب مناسبی برایتان محسوب می‌شود.

    1. کورین‌های Sanded

     این دست از کورین‌ها با طرح‌های شنی تولید می‌شوند؛ درواقع رنگدانه‌های بسیار ریزی در آن‌ها موجود است که شبیه به شن هستند.

    1. کورین‌های تمپست

    این سری از سنگ‌های کورین که جدیدترین طراحی‌های آن‌ها نیز هستند دارای طرح‌هایی کاملا شبیه به سنگ‌های طبیعی هستند. رنگدانه‌هایی که در این سری از کورین‌ها وجود دارد به شکلی شفاف و شیشه مانند هستند و طرح‌های فوق العاده‌ای را ایجاد کرده‌اند.

     

    نکته مهم در انتخاب رنگ سنگ کورین: توجه به رنگ کابینت‌ها

    یکی از مهمترین نکته‌هایی که هنگام انتخاب رنگ سنگ کورین باید به آن توجه کنید قطعا رنگ کابینت هاست. درست است که کورین ها دارای تنوع بینظیری در طرح و رنگ هستند و می‌توانند بسیار گیج کننده باشند اما در این میان تکنیک‌ها و نکته‌هایی وجود دارد که به کمک آن‌ها شما می‌توانید انتخاب را ساده تر کنید. این تکنیک‌ها برای انتخاب بهترین رنگ برای صفحه‌های روی کابینتی از جنس کورین به شرح زیر هستند:

    1. استفاده از رنگ‌های متضاد در انتخاب صفحه رو کابینتی کورین

    اگر دوست دارید فضایتان به چشم بیاید و توجه‌ها را به خود جلب کند می‌توانید از طیف رنگ‌های متضاد استفاده کنید. حتما می‌دانید که معروف ترین این رنگ‌ها سفید و مشکی هستند که بیشتر در کوراسیون به دفعات مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید برای کابینت‌های سفید خود از صفحه رو کابینتی کورین مشکی استفاده کنید و اگر کابینت‌هایتان مشکی هستند این کار را برعکس انجام دهید. انتخاب رنگ سنگ کورین با استفاده از تکنیک رنگ‌های تضاد همیشه جوابگو است. در این میان با توجه به این که کورین ها دارای طرح‌های مختلفی مانند سالید، رگه دار، رنگدانه دار و … هستند می‌توانید نمونه دلخواهتان را به راحتی انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

    1. ایجاد هماهنگی با سبک و استایل کابینت‌ها

    یکی دیگر از نکته‌هایی که می‌توانید برای انتخاب رنگ سنگ کورین از آن استفاده کنید به وجود آوردن هماهنگی بین سبک کابینت‌های آشپزخانه تان با صفحه کورینی است که قرار است روی آن‌ها قرار بگیرد. برای مثال اگر کابینت‌هایتان را از سبک کلاسیک انتخاب کرده‌اید آنگاه بهترین گزینه میان کورین‌های موجود آن‌هایی هستند که طرح‌هایی بسیار شبیه به طرح سنگ‌های طبیعی دارند. کورین سری تمپست با در اختیار داشتن رنگدانه‌هایی شفاف و درخشان بسیار شبیه به سنگ‌های طبیعی هستند؛ لذا برای کابینت‌های کلاسیک، انتخاب رنگ سنگ کورین از سری تمپست برند سامسونگ می‌تواند بهترین گزینه باشد.

    در مقابل اگر سبک کابینت‌های آشپزخانه تان مدرن است بهتر است انتخاب رنگ سنگ کورین را به سنگ‌های سالید و تک رنگ محدود کنید. به این شکل در سبک مدرن آشپزخانه اختلال ایجاد نمی شود وحالت مینیمالی که باید برای ان حفظ می‌شود. درست است که در سبک مدرن بهتر است از سنگ‌های ساده و بدون طرح استفاده کنید اما در مقابل دستتان برای انتخاب رنگ‌های متنوع بازتر است.

    1. استفاده از طیف‌های رنگی مختلف

    سنگ‌های کورین علاوه بر اینکه در رنگ‌های مختلفی به تولید می‌رسند، دارای طیف‌های متنوع رنگی برای هر رنگ خاص نیز هستند. مثلا رنگ سفید را می‌توانیم با طیف‌هایی از کرم مورد استفاده قرار دهیم، یا برای کابینت‌هایی به رنگ خاکستری از طیف‌های مشکی، طوسی، فیلی و … استفاده کنیم که رنگ‌های روشن تر و تیره تر از خود رنگ را در برمی‌گیرند. به این شکل یک هارمونی رنگی بسیار زیبا در اختیار دارید و می‌توانید نمایی بی‌نظیر به آشپزخانه تان ببخشید.

    1. ایجاد تناسب میان سبک طراحی آشپزخانه با صفحه رو کابینتی کورین

    شما می‌توانید سبک کلی آشپزخانه تان را مورد بررسی قرار داده و با توجه به این ارزیابی بهترین رنگ سنگ‌های کورین را برای صفحه روکابینتی تان مورد استفاده قرار دهید. برا این کار دقت به کابینت‌های آشپزخانه و نوع و سبک آنها بسیار کمک کننده است. ممکن است شما با توجه به تکنیک دومی که گفتیم بهترین انتخاب را با توجه به نوع کابینت‌هایتان داشته باشید اما در مقابل سبک آشپزخانه را نادیده گرفته و به این صورت در نهایت نمایی جذاب و دلچسب که مورد رضایت تان باشد را در اختیار نداشته باشید. پس علاوه بر توجه به نوع کابینت‌ها و سبک آن‌ها در انتخاب رنگ سنگ کورین حتما به سبک کلی آشپزخانه تان هم نیم نگاهی داشته باشید و انتخاب رنگ صفحه ها را با آن هم هماهنگ کنید.

    انتخاب رنگ سنگ کورین با توجه به نوع کابینت

     در ادامه می‌بینیم که چه رنگ‌هایی از سنگ کورین برای استفاده به عنوان صفحه رو کابینتی برای چه سبک از کابینت مناسب تر است.

    1. کابینت‌های ممبران و متناسب ترین رنگ کورین برای آن‌ها

    این کابینت‌ها در دسته طراحی‌های کاملا کلاسیک قرار می‌گیرند. روی آن‌ها طراحی‌هایی به چشم خورده و برش ها و حکاکی‌های مختلفی هم وجود دارد. با توجه به وجود این آثار و نقش‌ها با استفاده از این کابینت‌ها آشپزخانه شما حالتی کاملا کلاسیک به خود می‌گیرد. یکی از بهترین انتخاب‌هایی که می‌توانید در این زمینه داشته باشید سنگ‌هایی است که دارای طرح‌های رگه ای علی الخصوص رگه‌های درشت و قابل رویت هستند. این طرح و رنگ از سنگ‌های کورین به خوبی با استایل کلاسیک کابینت‌های ممبران و آثار و نقوش روی آن هماهنگ می‌شود و جلوه بی‌نظیری به آشپزخانه شما می‌بخشد.

    1. کابینت‌های چوبی و هماهنگ ترین رنگ کورین با آن‌ها

    اگر بخواهیم یکی از انواع کابینت‌های آشپزخانه که هیچ وقت از مد نمی‌افتند را معرفی کنیم قطعا کابینت‌های چوبی هستند. کابینت‌های چوبی کلاسیک عموما در رنگ قهوه‌ای چوب طراحی می‌شوند و برای انتخاب رنگ سنگ کورین توصیه می‌کنیم حتما انواعی را برگزینید که دارای رگه‌هایی در روی سنگ باشند. خصوصا اگر بتوانید سنگ‌هایی با رگه‌های درشت و حالت ابر و بادی را انتخاب کنید طراحی آشپزخانه تان تکمیل خواهد بود و نمایی چشم نواز را شاهد خواهید بود.

    1. کابینت‌های هایگلاس و بهترین رنگ سنگ‌های کورین برای آن‌ها

    کابینت‌های هایگلاس عموما ساده هستند ولی در دسته کابینت‌های مدرن قرارمی‌گیرند و مشخصه بارز آنها براق بودنشان است. طراحی‌هایی که برای کابینت‌های هایگلاس می‌بینیم هم همگی به شدت ساده و مینیمال هستند و بعضا در برخی موارد حتی دسته هم برای آن‌ها طراحی نمی‌شود. با توجه به این که باید هماهنگی خوبی میان صفحه رو کابینتی با خود کابینت به وجود بیاوریم پس توصیه می‌کنیم که برای انواع کابینت‌های هایگلاس از کورین‌های ساده و بدون طرح استفاده کنید. به این صورت است که سادگی آشپزخانه تان از بین نمی‌رود و حالت مدرن آن کاملا حفظ خواهد شد.

     

    نتیجه گیری

    البته که خوب است بدانید یکی از مهمترین مشخصه سنگ‌های کورین این است که یکپارچه بوده و قابل ترمیم است. به کمک این قابلیت حتی اگر روی صفحه کابینت شما خط و خشی بیفتد و صفحه آسیب ببیند یا بشکند به راحتی می‌توانید آن را ترمیم و مثل روز اول داشته باشید. همچنین قابلیت پولیش زدن هم سبب می‌شود به راحتی ترک‌ها و شکاف‌های روی صفحه از بین رفته و ظاهری براق و درخشان برای آن داشته باشیم. اگر اطلاعات بیشتری در مورد سنگ‌های کابینتی نیاز دارید یا قصد خرید این سنگ‌ها را دارید و به دنبال فروشنده‌ای معتبر می‌گردید می‌توانید به سایت دپو که یکی از بهترین‌ها در این زمینه است مراجعه کنید و از اطلاعات بی‌نظیر آن بهره‌‌ مند شوید.

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.