×
×

خونت رو از نو بساز!

  • کد نوشته: 38782
  • ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
  • دیدگاه‌ها برای خونت رو از نو بساز! بسته هستند
  • به گزارش بازسازی ساختمان : بنا بر اعلام گروه طراحی داخلی ایوان سبز؛ خانه جایی است که بیشتر زمان استراحت خود را در آن سپری می کنید. به این دلیل باید از هر نظر راحتی شما را تأمین کند. در هر خانه بخشی از روح ساکنان آن متبلور شده است. این دلیل احساس آرامش در آن […]

    خونت رو از نو بساز!

    به گزارش بازسازی ساختمان : بنا بر اعلام گروه طراحی داخلی ایوان سبز؛ خانه جایی است که بیشتر زمان استراحت خود را در آن سپری می کنید. به این دلیل باید از هر نظر راحتی شما را تأمین کند. در هر خانه بخشی از روح ساکنان آن متبلور شده است. این دلیل احساس آرامش در آن خانه است. هماهنگ کردن فضای داخلی و دکوراسیون داخلی خانه یا محل کار، شما را به سمت احساس راحتی بیشتری می برد.

    اگر از طراحی داخلی خانه خود راضی نیستید، محل زندگی خود را با یک تصمیم قاطع زیبا کنید و با بازسازی ساختمان قدیمی و یا فرسوده از تغییرات جدید لذت ببرید.

    rameshpour-appartment-a6

    از مهمترین دلایل بازسازی خانه و طراحی داخلی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

    • تقسیم بندی فضاهای موجود مانند آشپزخانه، اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی، حال و پذیرایی به بهترین شکل ممکن
    • بهره گیری از نور و رنگ مناسب در فضای داخلی آپارتمان، هارمونی رنگ مناسب برای نورپردازی و کاغذ دیورای بر اساس سبک انتخابی شما برای طراحی دکوراسیون داخلی
    • انتخاب بهترین روش تأمین حرارت و تأمین هوای مطبوع و لازم با تعویض و نوسازی تاسیسات گرمایی طی پروسه بازسازی ساختمان
    • آسایش صوتی با تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های باکیفیت

    طراحی داخلی چه تاثیری در کیفیت زندگی ما دارد؟

    بیشترین بخش زندگی ما در فضاهای بسته مانند خانه و محل کار می گذرد. طراحی داخلی این فضاها باید به طوری باشند که پاسخگوی نیازهای اساسی ما باشند. طراحی داخلی فضای زندگی ما، ارتباط مستقیم با نحوه فعالیت و سبک زندگی ما دارد. به بیان ساده طراحی داخلی یعنی نحوه چیدمان فضاهای داخل خانه مثل اتاق خواب ها، آشپزخانه، سرویس ها و نشیمن بر اساس متراژ. گاهی بازسازی خانه و تبدیل آن به فضایی هماهنگ با روحیات و نحوه فعالیت، تغییری شگرف ایجاد خواهد کرد. تغییراتی که بازخورد آن ها را در سلامت جسم و روان افراد، ایجاد حس امنیت، بهبود رفتارها و نحوه تعامل افراد با یکدیگر می توان دید.

    هزینه طراحی داخلی چگونه محاسبه می شود؟

    یکی از مهم ترین مسایل در تصمیم گیری برای بازسازی خانه و طراحی داخلی برآورد هزینه است. هزینه هایی که به عوامل مختلفی مرتبط است. به عنوان مثال تعیین قیمت بازسازی ساختمان در شمال تهران نسبت به مناطق دیگر متفاوت است. موقعیت مکانی، متراژ، قدمت ملک، زیر ساخت ها و… از عوامل موثر در تعیین هزینه بازسازی ساختمان می باشند.

    تعیین قیمت بازسازی ساختمان توسط گروه معماری ایوان سبز بر اساس عواملی مانند متراژ ساختمان، کیفیت به کار رفته در طی پروسه بازسازی و نوسازی، سبک انتخابی توسط مشتری و… می باشد که تمامی این موارد به روز و محاسبه شده در وب سایت طراحی داخلی به آدرس interior-designer.ir به همراه توضیحات کامل و دقیق موجود می باشد. همچنین شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی گفته شده با گروه ایوان سبز در ارتباط باشید.

    دمیدن روح زندگی در کالبد خانه با بازسازی و نوسازی

    بسیاری از مردم به دلیل تعلق خاطر به خانه و محله خود حاضر به تعویض خانه و جابجایی نیستند. عده ای نیز خسته از آپارتمان نشینی به سراغ خانه های قدیمی و بزرگتر می روند. اکنون بحث بازسازی خانه و نوسازی آن مطرح می شود. کاری که فضاهای قدیمی را به محلی دلخواه برای زندگی تبدیل می کند. باید با یک انتخاب درست و بازسازی خانه آرامش بیشتری را در خانه بدست آوریم.

    بازسازی (RESTORATION) به مفهوم مرمت و دوام بخشی به یک سازه قدیمی است و نوسازی (RENOVATION) در واقع جایگزین کردن سازه های نو و جدید به جای ساختمان قدیمی است. گروه معماری ایوان سبز با توجه به بودجه کارفرما، عوامل مهم در بازسازی خانه را در نظر می گیرد. عواملی مثل زیرساخت ها، فضاهایی که باید بازسازی شوند و خواسته های کارفرما.

    قیمت کابینت های مناسب برای بازسازی را در آدرس زیر بخوانید :

    https://interior-designer.ir/لیست-قیمت-کابینت/

    از مشاوره تا بازسازی با گروه معماری ایوان سبز

    گروه معماری ایوان سبز پروژه های مختلفی را در زمینه های بازسازی، پروژه های طراحی و مدل سازی، نما و محوطه سازی، دکورهای تجاری، دکوراسیون داخلی و … انجام داده اند.

    • اولین گام برای شروع کار برگزاری جلسه حضوری کارفرما با مشاوران است. این جلسه برای آگاهی از خواسته های کارفرما و انتظاراتی ست که از بازسازی خانه خود دارد.
    • در گام بعد مشاوران از محل پروژه بازدید کرده و گزارشی را به کارفرما ارایه می دهند.
    • هزینه های کار محاسبه شده و طرفین روی مبلغ و نحوه محاسبه آن به توافق می رسند.
    • برنامه ریزی ها انجام و کار بازسازی پروژه آغاز می شود.

    گروه معماری ایوان سبز و آقای مهندس حسام فرجی با تکیه بر دانش و تجربه، از صفر تا صد پروژه های طراحی داخلی و نوسازی و بازسازی را انجام می دهند و رضایت کارفرمایان را جلب می کنند.

    گروه معماری ایوان سبز با مدیریت مهندس حسام فرجی با دارا بودن نمونه کارهای موفق در زمینه نوسازی و بازسازی آماده همکاری با شماست و شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر و یا وبسایت www.interior-designer.ir علاوه بر مشاهده نمونه کار ها از جزئیات دقیق و کامل هزینه بازسازی ساختمان اطمینان حاصل فرمایید.

    پست الکترونیکی : info@interior-designer.ir

    تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۷۹۵۳۴۰

    تلفن همراه و واتس اپ : ۰۹۱۲۲۸۳۵۵۶۲

    منبع : طراحی داخلی ایوان سبز (interior-designer.ir)

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.