×
×

خرید چیلر هوا خنک

  • کد نوشته: 32981
  • ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
  • دیدگاه‌ها برای خرید چیلر هوا خنک بسته هستند
  • خرید چیلر هوا خنک به گزارش آگهی ساختمان : خرید چیلر هوا خنک نیازمند دانستن یکسری اطلاعات مهم است. چیلر سرمایش محیط های مختلف را تأمین می کند. این نوع دستگاه ها از طریق فرآیندها و سیکل های تراکمی یا تبریدی سبب سرمایش محیط می شوند. از دستگاه های چیلر در مکان های مختلف از قبیل حوزه های صنعتی […]

    خرید چیلر هوا خنک

    خرید چیلر هوا خنک

    به گزارش آگهی ساختمان : خرید چیلر هوا خنک نیازمند دانستن یکسری اطلاعات مهم است. چیلر سرمایش محیط های مختلف را تأمین می کند. این نوع دستگاه ها از طریق فرآیندها و سیکل های تراکمی یا تبریدی سبب سرمایش محیط می شوند. از دستگاه های چیلر در مکان های مختلف از قبیل حوزه های صنعتی جهت تهویه مطبوع استفاده می کنند. در ادامه شما را با ویژگی های مهم این دستگاه پرکاربرد بیشتر آشنا خواهیم کرد.

    خرید چیلر هوا خنک از شرکت والا اندیشان وطن

    یکی از دغدغه های مهم مشتریان انتخاب چیلر مناسب است. زمانیکه قصد خرید چیلر هوا خنک را داشته باشید، باید با پارامترهای متناسب با هر پروژه آشنایی پیدا کنید. در اینصورت خریدی مطمئن را انجام خواهید داد. همچنین مانع از اتلاف وقت و سرمایه خود خواهید شد.

    قبل از هر چیزی شما باید کمترین درجه حرارت محیط مورد نظر خود و حداکثر جریان آب سرد مورد نیاز را تعیین کنید. شما باید از قبل به ثابت یا متغیر بودن جریان آب سرد توجه داشته باشید. همچنین باید تعیین کنید که حداکثر فشار آب مورد نیاز چقدر باید باشد.

    قبل از خرید چیلر هوا خنک باید قطعات مهم آن را شناسایی کنید. از قطعات مهم این دستگاه می توان به پمپ، کمپرسور و تجهیزات الکترونیکی اشاره کرد. کیفیت قطعات نام برده شده در کارایی چیلر بسیار موثر هستند، بنابراین انتخاب شرکت معتبر جهت خرید چیلر هوا خنک بسیار اهمیت دارد. ما به شما شرکت معتبر و با سابقه والا اندیشان وطن را پیشنهاد می کنیم.

    این شرکت معتبر با بکارگیری قطعات با کیفیت و اورجینال نسبت به تولید چیلر هوا خنک اقدام می کند. نیروهای متخصص و ماهر شرکت والا اندیشان وطن با بکارگیری تجهیزات پیشرفته و دانش به روز خود چیلرهای با کیفیتی را تولید و روانه بازار می کنند. محصولات والا اندیشان وطن از کارایی و طول عمر بالایی برخوردار هستند.

    شرکت والا اندیشان وطن موقع تولید چیلر هوا خنک به راحتی و نیاز مشتریان خود توجه ویژه دارند. به همین دلیل کنترلرهای چیلر شرکت والا اندیشان وطن به راحتی قابل خواندن هستند.  قطعات چیلرهای هوا خنک والا اندیشان وطن به گونه ای جانمایی شده اند که امکان سرویس و یا تعمیر و تعویض آن ها به راحتی برای کاربر فراهم است. این شرکت معتبر با توجه به شرایط آب و هوایی مناطق مختلف کشور انواع مختلف دستگاه های چیلر را تولید می کند.

    شرکت والا اندیشان وطن امکان خرید حضوری و آنلاین را برای مشتریان عزیز خود فراهم کرده است. شما می توانید از دو طریق نسبت به خرید چیلر هوا خنک اقدام کنید. هر کدام از روش های خرید مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند.

    امروزه اکثر افراد به دلیل مشغله های کاری فراوان تمایل بیشتری به خرید آنلاین دارند. شما می توانید با مراجعه به سایت والا اندیشان وطن تمامی دستگاه های چیلر شرکت را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین از طریق مشاوره با کارشناسان بخش فروش می توانید دستگاه را متناسب با نیاز کاری خود انتخاب کنید. از مزایای خرید آنلاین این است که در هر زمان و مکانی که باشید می توانید خرید خود را انجام دهید.

    کاربرانی که فرصت خرید حضوری را دارند، می توانند به شرکت و یا نمایندگان مجاز فروش مراجعه و محصول را از نزدیک مشاهده کنند. کاربر از طریق خرید حضوری به دلیل مشاهده نزدیک محصول اطمینان خاطر بیشتری خواهد داشت.

    خرید چیلر هوا خنک

    خرید چیلر هوا خنک

    برای چه مکان هایی چیلر هوا خنک خریداری کنیم؟

    چیلر هوا خنک به عنوان چیلر تراکمی قادر به تهویه مطبوع تابستانی، خنک کردن تجهیزات صنعتی و ایجاد سرمایش های فرآیندی است. اصول کار چیلرهای هوا خنک سیکل تراکمی- تبخیری می باشد. چیلرهای هوا خنک در ظرفیت های متنوع برودتی برخوردار هستند. معمولا به چیلرهای با ظرفیت 2 الی 15 تن تبرید مینی چیلر گفته می شود. اما چیلرهای هواخنک با ظرفیت بیشتر را چیلر هوا خنک مرکزی می نامند.

    استفاده از چیلرهای هوا خنک برای مکان های مسکونی، اداری، تجاری، مجموعه های ورزشی، مجموعه های تفریحی و فرهنگی کاربرد دارد. چیلرهای هوا خنک برای خنک کاری تجهیزات هم قابل استفاده هستند. شما می توانید از این نوع دستگاه ها جهت سرمایش صنایع دارویی، شیمیایی و غذایی هم استفاده کنید.

    قطعات تشکیل دهنده چیلرهای هوا خنک با توجه به نوع کاربری آن متفاوت است. از قطعات اصلی تشکیل دهنده چیلر هوا خنک می توان به کمپرسور، کندانسور و اواپراتور اشاره کرد. هر کدام از قطعات نام برده شده با توجه به کاربری چیلر طراحی و جانمایی می شوند، بنابراین نوع کاربری چیلر بر نوع قطعات بکار برده شده در ساختار چیلر موثر است.

    چه قیمتی برای خرید چیلر هوا خنک مناسب است؟

    یکی از دغدغه های اصلی کاربران به هنگام خرید چیلر هوا خنک قیمت آن می باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم چیلرهای هوا خنک در ظرفیت های متنوع در بازار موجود هستند. قیمت چیلرهای هوا خنک با توجه به ظرفیت و کارایی آن متفاوت است.

    امروزه با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات ارز قیمت چیلر هوا خنک ثابت و معین نیست. توصیه می کنیم قبل از خرید چیلر هوا خنک از طریق کارشناسان بخش فروش از قیمت روز آن مطلع شوید. در نظر داشته باشید که قیمت چیلرهای هوا خنک به دلایل مختلفی از قبیل راندمان کمتر و نوع کندانسور استفاده شده در ساختار آن ها بیشتر از چیلرهای آب خنک است. به طور کلی قیمت چیلر هوا خنک 30 الی 40 درصد بیشتر از چیلرهای آب خنک می باشد.

    از دیگر عوامل موثر بر قیمت چیلر هوا خنک می توان به ظرفیت سرمایشی آن اشاره کرد. هر چقدر ظرفیت سرمایشی چیلر بیشتر باشد، قیمت چیلر هوا خنک بیشتر خواهد بود. ابعاد و ظرفیت کندانسور چیلرهای هوا خنک با توجه به شرایط آب و هوایی محیط تعیین شوند. در صورت افزایش دما و رطوبت محیط اندازه کندانسور بزرگ تر خواهد شد، بنابراین با افزایش اندازه کندانسور شاهد افزایش قیمت چیلر هوا خنک خواهیم بود.

    همانطور که در بالا اشاره کردیم از عوامل موثر بر قیمت چیلر هوا خنک دمای محیط است. کاربران مناطق سرد می توانند از چیلرهای با ابعاد کمتر و قیمت ارزان تر استفاده کنند. اما کاربرانی که در مناطق گرم زندگی می کنند مجبور به استفاده از چیلرهای با ابعاد بزرگ هستند. هر چقدر ابعاد چیلر بیشتر باشد، قیمت آن افزایش پیدا خواهد کرد.

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.