×
×

جزئیات نفیس سبک کلاسیک

  • کد نوشته: 13227
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای جزئیات نفیس سبک کلاسیک بسته هستند
  • جزئیات نفیس سبک کلاسیک به گزارش طراحی رستوران : جزئیات نفیس سبک کلاسیک، Emirates Hills توسعه لوکس در امارات متحده عربی و جامعه با یکی از لوکس ترین ویلاهای دبی است. محله ای منحصر به فرد با زمین گلف و چشم انداز سبز و مجلل دارای ویلاهای مجلل مجلل از طرح های خارق العاده ، و آخرین […]

    جزئیات نفیس سبک کلاسیک

    به گزارش طراحی رستورانجزئیات نفیس سبک کلاسیک، Emirates Hills توسعه لوکس در امارات متحده عربی و جامعه با یکی از لوکس ترین ویلاهای دبی است. محله ای منحصر به فرد با زمین گلف و چشم انداز سبز و مجلل دارای ویلاهای مجلل مجلل از طرح های خارق العاده ، و آخرین پروژه اجرا شده توسط اویم شاهانه در تپه های امارات یک شخصیت و سلیقه برجسته کلاسیک از صاحبان املاک لوکس است. موضوع طراحی کاخ باشکوه بود که در آن سبک کلاسیک مطابق با سنت های عربی بود. الهام این طراحی عجیب از ترکیب کاخ های سبک روکوکو در فرانسه و کاخ های عربی در خاورمیانه بود.

    جزئیات نفیس سبک کلاسیک

    جزئیات نفیس سبک کلاسیک

    طراحی داخلی پوش از لحظه اولین قدم در داخل نفس می کشد.

    جزئیات سبک کلاسیک

    جزئیات سبک کلاسیک

    سالن ورودی روشن ، بزرگ و خوشامدگویی با واترجت مرمری و یک لوستر کریستالی وسط که در طراحی سقف قالب تزئینی پیچیده و منحصر به فرد ساخته شده است ، به طراحان “اثر واو” می دهد.

    تزئینات سبک کلاسیک

    تزئینات سبک کلاسیک

    بیشتر مواد لوکس در طراحی این ویلا استفاده شده است. سنگ مرمر ، چوب جامد ، ظروف چینی ، کریستال ، ابریشم متمایز کننده ثروت و اسراف صاحبان خانه است. از طلا به عنوان ضروریات سبک باروک بیش از حد در تزئینات داخلی این ویلا و همچنین در طراحی کاخ های لوکس استفاده می شود. طراحی ویلا در دو طبقه شامل آسانسور است که به گونه ای طراحی شده است که با فضای داخلی ترکیب شده و از متن خارج نمی شود. قاب عکس ها و آینه ها با پوشش لاک طلایی با نقاشی های دیواری روی سقف – جزئیات چشم نوازی که این طراحی داخلی برتر را کامل می کند. ستون شاهکار منحصر به فرد پوشیده شده از کاشی های چینی و پایان طلایی به شکل پر در قسمت فوقانی – به عنوان یک شاهکار مستقل که به سقف لایه ای با حکاکی های تزئین شده طلایی منتهی می شود .

    المان سبک کلاسیک

    ناهارخوری دارای میز ناهار خوری پایه روکش طلایی با سطح بالای مرمر و صندلی های همسان است. جزئیات نفیس سبک کلاسیک رنگهای خاکی خاکستری و بژ ترکیبی کامل با نقره و طلا ایجاد می کند ، که به صاحبان خانه آزادی بازی با رنگهای مختلف از جزئیات دکوراسیون مانند گلدان ، گل و ظروف بسته به روحیه و موقعیت آنها را می دهد.

     سبک کلاسیک

    سبک کلاسیک

    اثاثه یا لوازم داخلی نوبل دست ساز توسط صنعتگران ایتالیایی ، طراحی مبلمان را در رنگ های خنثی و پاستلی تکمیل می کند که زمان دوران باشکوه روکوکو را مشخص می کند. پوشش های تزئینی طلایی روی آینه ها که نور را منعکس می کنند از ویژگی های طراحی هستند که بر الگوهای میراث فرهنگی جهان اسلام تأکید دارند. انواع تقارن ها و اشکال منحنی نقوش کاپالی و تپلیک – عربی اسلامی در زمینه مبلمان کلاسیک استفاده شده است. حتی اگر مناطق مختلف به طور یکپارچه به یکدیگر جریان داشته باشند در همان زمان به وضوح از یکدیگر تفکیک و تفکیک می شوند. طراحی ویلا لوکس در دبی بدون مجلسی کامل نخواهد بود.

     سبک کلاسیک

    سبک کلاسیک

    جزئیات سبک کلاسیک

    آنچه باعث برجسته شدن این مجلس می شود ، فضای نامتعارف آن است. ساخت ویلا تیم طراحان از فضای مستطیل شکل سنتی مجلس عربی فاصله گرفتند و از هندسه هشت ضلعی مورد استفاده در هنر اسلامی به عنوان پایه استفاده کردند ، که آن را بسیار دنج و خوش مشرب می کرد.

    ما می توانیم خاتم ستاره هشت پر را به عنوان هسته اصلی کل موضوع ببینیم. دیوارها ، سقف ، قرار دادن مبلمان و حتی جت آب کف مرمر مطابق با همان خطوط.

     سبک کلاسیک

    سبک کلاسیک

    سقف تزئینی این مجلس که توسط صنعتگران فداکار اجرا می شود ، در جایی که طرح لایه ای چوب تیره و جامد از دیوارها با حکاکی های دست ساز تا لوستر درخشان بلور به شکل ستاره خاتم ادامه می یابد ، توجهات را به خود جلب می کند

     سبک کلاسیک

    سبک کلاسیک

    کنتراست مبلمان چوبی تیره و رنگ روشن با جزئیات تزئینی روشن و اتمام طلایی ، طراحی داخلی غربی فضای داخلی هماهنگ ، شیک اما بسیار دنج و خوشایندی را ایجاد می کند. در اینجا تزئینات ویلا توسط فانوس های عربی پخش شده در گوشه گوشه تکمیل می شود که فضایی را ایجاد می کند و واحه بادیه نشین عشایر را در یک دسر یادآوری می کند. جزئیات نفیس سبک کلاسیک این طراحی ویلا با کیفیت بالا در تپه های امارات با سلیقه و شخصیت صاحبان آن به دلیل قدردانی از تغذیه زیبا و کلاسیک و احترام آمیز اسلامی در خانه زیبا خودنمایی می کند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.