×

جدیدترین مبل استیل ۲۰۲۳

  • کد نوشته: 40432
  • ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
  • دیدگاه‌ها برای جدیدترین مبل استیل ۲۰۲۳ بسته هستند
  • مبل استیل جدید ۲۰۲۳ از نظر شکل ظاهری به مبلمان سلطنتی شباهت زیادی دارد؛ به همین دلیل استفاده از آن در دکوراسیون منزل می‌تواند جلوه محیط را دو چندان کند. این نوع مبلمان به عنوان جدیدترین مبل استیل ۱۴۰۱ معرفی می‌شود که طرح و رنگ و مدل‌های متنوعی دارد و توانسته با تمام سلیقه‌ها همراه […]

    جدیدترین مبل استیل ۲۰۲۳

    مبل استیل جدید ۲۰۲۳ از نظر شکل ظاهری به مبلمان سلطنتی شباهت زیادی دارد؛ به همین دلیل استفاده از آن در دکوراسیون منزل می‌تواند جلوه محیط را دو چندان کند. این نوع مبلمان به عنوان جدیدترین مبل استیل ۱۴۰۱ معرفی می‌شود که طرح و رنگ و مدل‌های متنوعی دارد و توانسته با تمام سلیقه‌ها همراه شود. این مبل قطعا مورد علاقه خوش سلیقه‌ها است چون در کنار راحت بودن ظاهری شیک و بروز هم دارد. در اینجا شما را با انواع مختلف مبل استیل و همچنین ساختار اصلی آن آشنا می‌کنیم.

    به جرئت میشه گفت مبلمان یکی از جذاب ترین و محبوب ترین لوازم دکوراسیون داخلی هستش! انواع مدل ها و طرح ها و رنگ های مختلف این محصول باعث شده که مبل هیچ دو خونه ای شبیه هم نباشه. از طرفی تقریبا میشه گفت که دیگه خونه ای نیست که داخلش مبلمان وجود نداشته باشه؛ اما آیا هر مبلی برای هر خونه ای مناسب هست و میشه ازش استفاده کرد؟

    مبل استیل چیست؟

    مبل استیل به دلیل ساختار منحصر‌به فردی که دارد توانسته به خوبی تمام سلیقه‌ها را پوشش دهد. روی این مبل منبت‌کاری‌های زیبا و ظریفی دیده می‌شود که جلوه کار را دو چندان می‌کند. تنوع طرح و رنگ در مبل استیل زیاد بوده به همین دلیل بیشتر از مبل‌های دیگر مورد استقبال قرار گرفته است. شباهت زیادی که این مبل با مدل سلطنتی دارد سبب شده تا برای خانه‌های شیک و لاکچری یک انتخاب عالی باشد. ارائه جدیدترین مدل مبل استیل ۱۴۰۱ به بازار باعث شده تا بیشترین حجم فروش را از آن خود کند. مبل استیل از چوب روس ساخته می‌شود؛ از این رو استحکام و دوام زیادی دارد.

    مبل استیل حالت رسمی و مجلسی دارد؛ به همین دلیل برای چیدمان محیط‌هایی که پر زرق و برق هستند، مناسب است. ساخت این نوع مبلمان به صورت کاملا استاندارد باعث شده تا هنگام استفاده به کمر و ستون فقرات فشاری وارد نشود. قسمت نشیمنگاه این مبل کاملا نرم و راحت بوده بدین ترتیب برای استفاده طولانی مدت بهترین گزینه است. اگر به دنبال یک مبل شیک و در عین حال راحت هستید مبل استیل می‌تواند به خوبی نیاز شما را پاسخ دهد. پارچه‌های نقش برجسته پوشش اصلی این مبل را تشکیل می‌دهند.

    مبل استیل جز اون دسته از مبلمان های خاص و شیک ایران حساب میشه که طرفدارانش هم کم نیستند! این دسته از مبل ها به نام سلطنتی هم شناخته میشن که قبلا براتون توضیح دادیم که تفاوتی با هم دارن و نمیشه گفت دقیقا یکی هستند؛ اگر بخواییم خیلی کوچیک فقط اشاره کنیم به تفاوت شون این یک مورد رو بدونین که مبلمان استیل از لحاظ میزان منبت کاری چیزی مابین مبل کلاسیک و سلطنتی هست.

    معرفی انواع مبل استیل جدید

    مبل استیل از نظر نوع حکاکی و ساختار تنوع بالایی را تر آن خود کرده که در زیر به چند مدل پر طرفدار آن اشاره می‌کنیم:

    • مبلمان استیل مصری: روی بدنه این مبل استیل شما منبت‌کاری و کنده‌کاری‌هایی از پادشاهان مصر مشاهده می‌کنید. این مبل تجملاتی و پر زرق و برق است و پیچیده‌ترین نوع طراحی را دارد و به دلیل ظرافت زیاد توانسته بیشترین قیمت را به خود اختصاص دهد.
    • مبل استیل فرانسوی: این مبل حکاکی و تجملات کمتری دارد؛ به همین دلیل با قیمت مناسب‌تری به فروش می‌رسد. استفاده از چوی راش و روس در ساختار این مبل باعث افزایش قیمت آن می‌شود. تنوع رنگی در آن زیاد است و با هر محیطی ست می‌شود.
    • مبل استیل ایتالیایی: روی دسته، تاج و پایه‌های این مبل منبت‌کاری‌های زیبا و شکیلی دیده می‌شود؛ از این رو امروزی هستند‌. این مبل به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین و بادوام‌ترین نوع مبلمان معرفی می‌شود. و فروش خوبی هم دارد
    • مبل استیل ترک: نقوش این مبل شلوغ بوده و پارچه‌های ان پر نقش و نگار هستند. باشکوه و سلطنتی بودن این مبل باعث شده تا مورد استقبال قرار بگیرد. این مبل بیشتر رنگ طلایی دارد.

    ویژگی جدیدترین مبلمان استیل ۲۰۲۳

    مبل‌های استیل جدیدی که روانه بازار می‌شوند، ویژگی‌های زیادی دارند و همین موضوع باعث تمایز و برتری آنها نسبت به مدل‌های دیگر شده است. اصلی‌ترین ویژگی این مبلمان منبت‌کاری‌های شلوغ و پر گل آن است که کاملا چشم نواز است‌. کار منبت توسط دستگاه‌های تراش‌کاری و با دقت و ظرافت انجام می‌شود. ویژگی دیگر این نوع مبلمان دوام زیاد آن‌ها است؛ چون کلاف یا اسکلت مبل از چوب راش و روس ساخته شده و در مقابل رطوبت و حرارت و فشار و همچنین ضربه دوام لازم را دارد. وزن زیاد از دیگر ویژگی‌های این مبل است که جابجایی را سخت کرده است.

    پارچه‌هایی که روی این مبل را پوشش داده،‌ اصولا پر نقش و نگار هستند و این می‌تواند مهمترین ویژگی این نوع مبلمان باشد. کیفیت این پارچه‌ها بالا بوده و در مقابل ساییدگی هم دوام زیادی دارند و نخ‌کش و پاره نمی‌شوند. طرح پارچه با رنگ چوب همخوانی دارد و این جذابیت کار را دو چندان کرده و باعث شده تا این مبل ویژگی‌های خاصی را از آن خود کند. قسمت نشیمنگاه و پشتی مبل از الیاف بخصوصی ساخته شده به همین دلیل در کنار نرم و راحت بودن انعطاف‌پذیری زیادی هم دارد و ساختار خود را از دست نمی‌دهد.

    برای چیدمان مبل استیل و راحتی کنار هم باید اصول و قواعدی را رعایت کنید. بهتر است برای انجام این کار یک نقطه کانونی را در نظر بگیرید. نقطه کانونی می‌تواند یک شی در نظر گرفته شود. برای همین بهتون پیشنهاد میکنیم که حتما آموزش چیدمان دو دست مبل استیل و راحتی رو مطالعه بکنین.

    فرآیند ساخت جدیدترین مدل مبل استیل

    مبل استیل طبق برآیند خاصی ساخته می‌شود که در زیر به صورت مجزا به آن می‌پردازیم.

    • تولید کلاف مبل استیل: در اولین مرحله کلاف یا اسکلت ساخته می‌شود که برای این کار ابتدا برش‌هایی را طبق اندازه‌های استاندارد روی الوار ایجاد می‌کنند. برای این کار بیشتر جوی راش و روس استفاده می‌شود.
    • الگو زدن چوب‌های برش خورده: بر اساس مدل مبلمان استیل چوب‌های برش خورده الگو زده می‌شوند. در این مرحله است که قسمت تاج و دسته و پایه و..‌. به صورت مجزا ساخته و به هم متصل می‌شود.
    • منبت کاری مبل استیل: ظریف‌ترین بخش در ساخت مبل استیل قسمت منبت‌کاری است. توسط دستگاه برش‌ و حکاکی‌هایی که روی چوب انجام می‌دهند، ساختار این مبل را متفاوت می‌کنند.
    • رنگ کاری مبل: در این مرحله بدنه مبل یا همان کلاف رنگ‌آمیزی می‌شود‌. استفاده از تینر، براقیت کار را دو چندان می‌کند. قبل از رنگ با سمباده تمام قسمت‌ها صیقلی می‌شود.
    • رویه‌ کوبی حرفه‌ای: در این مرحله کف و پشت مبل توسط اسفنج و ابر و فوم پر می‌شود و روی آنها پارچه قرار می‌گیرد. پارچه‌ها اصولا رنگی و پر نقش و نگار هستند و توسط متریال‌های مختلفی روی مبل قرار می‌گیرند.

    خرید جدیدترین مدل مبل استیل ۲۰۲۳ از فروشگاه مبلمان سوفاداتیس!

    برای خرید جدیدترین مبل استیل می‌توانید به فروشگاه های آنلاین مختلفی از جمله آف دکور، سوفاداتیس، urbanladder و فروشگاه مبل و میز مراجعه کنید؛ چون این مجموعه ها همیشه بهترین‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. مبل‌ها در سایت sofadatis از تنوع بالایی برخوردار هستند؛ به همین دلیل مشتری با انتخاب‌های زیادی روبرو است و می‌تواند متناسب با نیاز و سلیقه خود انتخاب را انجام دهد.

    خرید به صورت اینترنتی از بهترین خدماتی است که این سایت ها در اختیار شما قرار می‌دهد و به کمک آن می‌توانید تمام مبل‌ها را مشاهده و مقایسه کنید و در اسرع وقت سفارش خود را به ثبت برسانید. حجم خرید بستگی به نیاز مشتری دارد و هر چه میزان خرید شما بیشتر باشد قطعا تخفیفات خوبی برای شما اعمال می‌شود‌.

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.