×

درباره ترم اول معماری چه باید دانست؟

  • کد نوشته: 18502
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای درباره ترم اول معماری چه باید دانست؟ بسته هستند
  • ترم اول معماری ترم اول معماری | این مقاله خیلی جالبه من خودم به عشق دوران ترم اول دانشگاه این مقاله را با الحاقات تجربیات خودم ترجمه کنم برای شما عزیزان بریم برای مطالعه ؟ راستی ممنون میشم آخر این پست یکی از خاطرات دوران دانشگاه را برای ما بنویسید و تا زمانی که این […]

    درباره ترم اول معماری چه باید دانست؟

    ترم اول معماری

    ترم اول معماری | این مقاله خیلی جالبه من خودم به عشق دوران ترم اول دانشگاه این مقاله را با الحاقات تجربیات خودم ترجمه کنم برای شما عزیزان بریم برای مطالعه ؟ راستی ممنون میشم آخر این پست یکی از خاطرات دوران دانشگاه را برای ما بنویسید و تا زمانی که این سایت روح دارد برای ما یادگاری بماند… برای حضور در دانشکده معماری به ویژه برای اولین بار می تواند یک چشم انداز دلهره آور باشد و قطعا تا نفس دارید و در زمینه معماری کار میکنید همانطور خواهد بود، خصوصاً که بیشتر دانشجویان جدیدالورود قبلاً هرگز تحصیل نکرده اند یا گزینه تحصیل در رشته معماری را نداشته اند.

    وای دختر خانم ها شماها چرا همش مثل دوران ابتدایی قلم پاک کن مداد تراش میخرید اخه و خودکارهای رنگی حالا ما پسرا با یک دفتر پاره پاره با خودکار قرضی از دختر خانم ها سپری میکنیم یک مزاح بود بنابراین برخلاف دانشجویانی که قصد تحصیل در رشته تاریخ یا علوم را دارند ، دانشجویان معماری کاملاً به آنچه در پیش است عادت ندارند و نسبتاً بی تجربه و کاملاً بدون چشمداشت وارد مبحث می شوند.

    فرآیندهای فکری و پروژه هایی که پیش روی شماست (گرچه بسیار هیجان انگیز است) ، ترم اول معماری به ویژه از نظر ساختار یادگیری و تکنیک های لازم برای موفقیت آمیز بودن آنها ، احتمالاً شیوه کار و تفکر جدیدی را ارائه می دهد. نکته از ساخت ویلا نترسید بنابراین در اینجا ما می خواهیم ۱۲ نکته برای زنده ماندن در ترم اول دانشکده معماری را با شما به اشتراک بگذاریم البته منظور نویسنده به دانشکده های خارجی بود ایران که همتون قبپل هستین خخخ که امیدواریم بتوانید در بقیه وقت خود برای مطالعه موضوع استفاده کنید و استفاده کنید.

    برای مراجعه سریع:

    • وقت خود را در استودیو و دفترهای معماری بگذرانید از ترم اول

    • خوش مشرب باشید ( حالا من بدبخت بیکارم واسه شماها باید مشرب رو ترجمه کنم والا آخه چه وضعشه… خوش ذوق – خلاق ایده پرداز – همین بود میمردی غر نمیزدی همون اول میگفتی دیگه…از زبان شما سخن گفتم…

    • داوطلب برای کارهای طراحی و اجرا

    • تجهیزات مناسب داشته باشید

    • از دیگران بیاموزید

    • مراقب خودت باش

    • معاشرت کردن با دیگران

    • به یک تیم ورزشی از یک باشگاه بپیوندید

    • مهمانی – جشن

    • خواندن

    • از کارگاه نترسید

    • منتظر نمایش نشوید

    در ترم اول معماری وقت خود را در استودیو بگذرانید

    ترم اول معماری گذراندن وقت در استودیو می تواند برای موفقیت شما در دانشکده معماری فوق العاده مفید باشد. این ممکن است در ابتدا وقتی کسی را نمی شناسید سخت باشد ، اما به عنوان یک دانشجوی سال اول ، این تقریباً شما را مجبور به شناخت سایر دانشجویان می کند ، که حداقل برای پنج سال آینده در بیشتر آنها تحصیل خواهید کرد. کار در استودیو یک فضای مشترک ایجاد می کند که بحث و گفتگو درباره پروژه هایی را که شما در آن کار می کنید باز می کند و یک فضای کاری تیمی را فراهم می کند که در آن شما با دوستان خود برای غلبه بر جنبه های دشوار پروژه های خود کار خواهید کرد. همچنین این اطمینان را می دهد که شما هیچ چیزی را از دست ندهید ، مانند تغییرات مختصر طراحی ، آموزشهای مجدد مرتب شده ، پیشرفت پروژه … فقط بودن در آنجا بسیار کمک می کند.

    ترم اول معماری

    ترم اول معماری

    هم دانشجو را بشناسید

    ارتباط نزدیک با گذراندن وقت در استودیو ، شناختن افراد دوره شما است. ترم اول معماری شما حداقل پنج سال آینده با آنها کار خواهید کرد (همه حال خوبی دارند) ، و ایجاد روابط نزدیک باعث لذت بیشتر این خواهد شد. توانایی کار با دوستان موقعیتی فوق العاده خوش شانس است و موقعیتی است که به شما کمک می کند حتی از سخت ترین جنبه های تحصیل در رشته معماری نیز عبور کنید. بسیاری از دوستی های ایجاد شده در دانشکده معماری به عمل حرفه ای ادامه می یابد و بسیاری ترجیح می دهند با هم تمرین کنند.

    داوطلب شوید و به افراد دیگر کمک کنید

    داوطلب شدن می تواند از پیشنهاد برای کمک به افراد درون گروه شما ، تا نماینده سال بودن ، تا ریاست دانشکده باشد. هدف از این کار (البته غیر از کمک به مردم) این است که شما را در معرض جنبه های دیگری از دانشکده معماری قرار دهد که در غیر این صورت نمی بینید. همچنین ممکن است این امکان را برای شما فراهم کند تا با دانشجویان ارشد و کارمندان بیشتری ادغام شوید.

    تجهیزات مناسب داشته باشید

    در دانشکده معماری داشتن تجهیزات مناسب می تواند بسیار مهم باشد و این می تواند از نیاز به قلم مناسب و داشتن قدرت کافی در لپ تاپ تا داشتن یک تبلت طراحی سازگار باشد. بنابراین کمی تحقیق کنید و مواردی را که برای موفقیت هرچه بیشتر به آنها نیاز دارید ، شناسایی کنید. هیچ چیز بدتر از این نیست که به دلیل تجهیزات نادرست نتوانید چیزی را شروع یا تمام کنید. ترم اول معماری ما لیستی از همه چیزهایی را داریم که فکر می کنیم شما در اینجا به آن نیاز خواهید داشت ، اما با یک جستجوی سریع Google همچنین می توانید چند مورد اضافی را خلاصه کرده و از آنچه قبلاً پیشنهاد کرده ایم پشتیبان تهیه کنید.   شایان ذکر است که بسیاری از مواردی که در ابتدا برای خرید نیاز دارید ، باید کل وقت شما را در دانشکده معماری بگذرانند و بنابراین این امر به توجیه هزینه های اولیه خروجی کمک می کند.

    ضوابط شهرداری در طراحی معماری

    معماری یک دوره گران قیمت است!

    ترم اول معماری از دیگران بیاموزید

    یادگیری از دیگران ما را به اخلاق همکاری در محیط استودیو معماری و کار با دوستان و همسالان خود بازمی گرداند … خود را از بقیه کلاس خود دریغ نکنید و در تنهایی کار کنید. فرایندهای اولیه فکر شما می تواند در صورت انتخاب خصوصی باشد ، ترم اول معماری اما پس از توسعه ، به اشتراک گذاشتن آنها با افراد پیرامون شما از بحث و انتقاد دعوت می شود ، این تنها روند طراحی شما را تقویت می کند و مناطقی را که ممکن است ندیده اید برجسته می کند. در ابتدا بازگرداندن کار برای بررسی دقیق مردم ممکن است دشوار باشد ، زیرا هیچ کس نظرات منفی را دوست ندارد (اگر مردم صادق باشند ، بازخوردی هم خواهد داشت). با این حال این یک تمرین و تجربه عالی برای زمانی است که شما در نهایت در این حرفه شروع به کار می کنید. ثانیاً ، ارائه نظر خود به دیگران ، هم در تفکر انتقادی و هم در درک شما ، و همچنین تجربه روشهای جایگزین تفکر و کار ، به نفع شما خواهد بود.

    مراقب خودت باش

    برای اکثر دانشجویان این اولین باری است که شما از خانه خارج می شوید و با جنبه های اجتماعی و مزایای زندگی دانشجویی ، فراموش کردن از غذا خوردن و حفظ سبک زندگی سالم بسیار آسان است. یک راه ساده برای کمک به خوب نگه داشتن خود ، مصرف ویتامین است. این با این حال هرگز نباید یک رژیم غذایی سالم را جایگزین کند و با پیشرفت در دانشگاه یا کالج توانایی آشپزی شما بهبود می یابد ، اما تا زمان بهبودی ، یک ویتامین خوب و کامل سطح شما را بالا می برد.

    مراجعه کردن

    ما این را نیز در اینجا  پوشش می دهیم ، اما ادامه حضور شما برای موفقیت شما حیاتی است. برای اکثر دانشجویان جدیدالورود ، دانشکده معماری اولین باری است که آنها تحصیلات خودگردان را تجربه می کنند و در حالی که غیبت زیادی تحمل نمی شود ، هر هفته از سخنرانی عجیب ، سمینار یا آموزش بگذرید بسیار آسان است. ترم اول معماری با این وجود ، بخشهای ارزشمندی از این دوره و محتوای آن را از دست خواهید داد ، بنابراین سعی کنید در همه موارد شرکت کنید … حتی اگر بعد از آن به خواب بروید!

    به یک تیم ورزشی از یک باشگاه بپیوندید

    دانشکده معماری می تواند یک محیط شدید باشد و به راحتی جذب آن شود. پیوستن به یک تیم ورزشی یا هر نوع باشگاه دیگر ، استراحت خوبی را ایجاد می کند و فرصتی برای ایجاد دوستی خارج از دانشکده معماری فراهم می کند. این نه تنها برای تحصیل شما مفید است بلکه برای تجربه عمومی دانشجویی بودن شما نیز مفید است ، قبل از اینکه بدانید تمام می شود … بنابراین از آن نهایت استفاده را ببرید!

    مهمانی – جشن

    باور کنید یا نکنید این بسیار مهم است و از همان تفکر پشت سر موارد بالا پیروی می کند … آن را همیشه جدی نگیرید! بسیاری از دانشجویان معماری معتقدند که باید ۲۴/۷ در استودیو باشند و خواب ، غذا خوردن ، معاشرت و عادی بودن را فدا کنند. این درست نیست و همه به مدیریت زمان و کارایی دانشجو برمی گردد بیرون بروید ، نکته از طراحی آپارتمان نترسید… و با دوستان خود یک نوشیدنی بخورید ، این نیز سرگرم کننده است!

    ترم اول معماری خواندن را کنار نگذارید

    افرادی هستند که می خوانند و افرادی هستند که نمی خوانند ، ترم اول معماری بیشتر افرادی که این کار را می کنند ادبیات معماری را نمی خوانند ، اما اگر به طور طبیعی برای شما پیش بیاید خیلی راحت تر است اگر این کار را نکنید ، “یافتن زمان” و توجیه نشستن هنگامی که می توانید از نظر جسمی کار دیگری انجام دهید ، دشوار است سعی کنید زمان را حتی اگر فقط ۳۰ دقیقه باشد پیدا کنید ، خواندن بهترین و کارآمدترین روش برای یادگیری است و ما برای شروع چندین لیست کتاب در اینجا داریم.

     

    از کارگاه نترسید

    وقتی ما دانشجوی سال اول دانشکده معماری بودیم ، یادم می آید که برای ورود به کارگاه واقعا مردد بودم … بچه های بزرگتری آنجا بودند! اما این کارگاه جایی است که شما یاد می گیرید با انواع مختلفی از مواد و فرم ها کار کنید و خلق کنید و از اهمیت حیاتی برخوردار است مدل سازی فیزیکی چیزی بسیار موثرتر از ایجاد آن به صورت سه بعدی و همچنین یک روش بسیار سریعتر برای آزمایش مفاهیم و ایده ها است زود وارد شوید و آزمایش کنید ، این یکی از بهترین مکان ها برای حضور در دانشکده معماری است!

    طراحی شهرک ویلایی و ساخت شهرک ویلایی

    در ترم اول معماری منتظر نمایش نشوید

    اگرچه شما می خواهید اطلاعات زیادی در مورد تمام جنبه های معماری به دست آورید ، ترم اول معماری منتظر آموزش نمانید ، مخصوصاً اگر بتواند شما را جلو بیندازد. به عنوان مثال ، یادگیری نحوه استفاده از یک بسته مدل سازی سه بعدی و ارائه یک نرم افزار رندر به شما این امکان را می دهد که شروع به تولید تجسم معماری برای پروژه های خود کنید ، بسیاری از دانشکده های معماری فقط اصول را آموزش می دهند و بنابراین فشار دادن خود به خارج از این امر به شما کمک می کند.

    از ترم اول معماری لذت ببرید

    دانشجوی معماری احتمالاً آزادترین تجربه یادگیری شما خواهد بود و ممکن است داشته باشید و بنابراین از آن لذت ببرید. هر پروژه جدید با محدودیت بسیار کمی چالش ، روش تفکر و زمینه های جدیدی را برای یادگیری فراهم می کند. خوش می گذرد!

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه :

    ایده ویلای کوچک

    قیمت اتحادیه نقاشی ساختمان

    طراحی ویلا نما

    هزینه ساخت خانه ویلایی دوبلکس

    طراحی نما با ضوابط شهرداری

    طراحی کافه گلدانی

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.