×
×

بهترین هاست ایران کدام است؟

  • کد نوشته: 37582
  • ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
  • دیدگاه‌ها برای بهترین هاست ایران کدام است؟ بسته هستند
  • بهترین هاست ایران کدام است؟ به گزارش رپورتاژ : سرور و هاست دو مورد از مهم‌ترین مفاهیم در طراحی سایت می‌باشند. قبل از اینکه به سراغ طراحی سایت خود بروید؛ بهتر است با مفهوم هاست و سرور آشنا شوید و سپس مناسب‌ترین و بهترین هاست برای سایت خود را انتخاب نمایید. قبل از معرفی بهترین هاست ایران و […]

    بهترین هاست ایران کدام است؟

    بهترین هاست ایران کدام است؟

    به گزارش رپورتاژ : سرور و هاست دو مورد از مهم‌ترین مفاهیم در طراحی سایت می‌باشند. قبل از اینکه به سراغ طراحی سایت خود بروید؛ بهتر است با مفهوم هاست و سرور آشنا شوید و سپس مناسب‌ترین و بهترین هاست برای سایت خود را انتخاب نمایید. قبل از معرفی بهترین هاست ایران و ویژگی‌های یک هاست خوب، بهتر است با مفهوم هاست به‌خوبی آشنا شوید. در ابتدا باید به سراغ معنی سرور برویم؛ زیرا این مفهوم کاملاً با مفهوم هاست گره خورده است.

    هاست و سرور

    سرور یک کامپیوتر همیشه روشن است که به اینترنت متصل است و فضای ذخیره‌سازی بالایی دارد. همچنین سرور باید از پردازشگر خوبی هم برخوردار باشد. البته باید این نکته را ذکر کرد که منظور از کامپیوتر، کامپیوترهایی که ما دیده‌ایم؛ نیست. این کامپیوتر مانند جعبه کوچکی است که تنها وظیفه ذخیره اطلاعات را بر عهده دارد. فضای هر سرور، به چندین بخش مختلف تقسیم می‌شود. هرکدام از این بخش‌ها هاست نام دارند. مانند درایوها و پوشه‌هایی که شما در کامپیوتر شخصی خود ایجاد می‌کنید و تقسیم‌بندی‌هایی را اعمال می‌کنید. با این دو تعریف، شاید بتوانید خودتان متوجه معنی سرور اختصاصی شوید. سرور اختصاصی، معمولاً برای سایت‌هایی خریداری می‌شود که بزرگ‌ترین و بهترین هاست ایران هم جوابگوی نیازهای آن نیست. امکانات سرور بین تعداد هاست‌های موجود در آن، تقسیم می‌شود. اما در سرور اختصاصی، تمامی امکانات متعلق به یک شخص یا سایت است.

    تفاوت هاست ایرانی و خارجی

    تمامی سرورها، در مکان‌های امنی که از سرعت اینترنت بالایی برخوردارند نگهداری می‌شوند. ساختمانی را فرض کنید که در هر قسمت آن طبقه‌هایی وجود دارد و سرورها در آنجا قرار دارند. امنیت این ساختمان‌ها معمولاً به بهترین شکل ممکن، تأمین می‌شود. تنها تفاوتی که می‌توان برای هاست ایرانی و هاست خارجی بیان کرد؛ متفاوت بودن مکان این ساختمان است.  ساختمان سرور و هاست ایرانی در ایران است و هاست کشورهای دیگر، در همان کشور.

    هاست ایرانی بهتر است یا هاست خارجی؟

    اگر برای خرید هاست تردید دارید بهتر است ۲ نکته مهم در این مورد به شما بگوییم:

    1. هاست ایرانی از سرعت بهتری برای کاربران ایرانی برخوردار است.
    2. هاست خارجی سرعت بهتری را برای موتور جستجوی گوگل به همراه دارد.

    بنابراین توصیه ما به شما این است که اگر مخاطبان سایت شما تنها از کشور ایران هستند؛ اقدام به خرید هاست ایرانی نمایید. حتی اگر تعداد مخاطبان و به‌ اصطلاح ترافیک سایت شما، بالاست؛ بهره‌گیری از بهترین هاست ایران بر هاست‌های خارجی ارجحیت دارد. توجه کنید که هاست ایرانی، معمولاً درگیر تحریم نمی‌شود که یک مزیت مهم برای هاست ایرانی محسوب می‌شود.

    کنترل پنل هاست

    کنترل پنل فضایی است که شما توسط آن می‌توانید به مدیریت هاست و سایت خود بپردازید. محبوب‌ترین کنترل پنل‌ها، سی پنل و دایرکت ادمین می‌باشند. پلسک هم امروزه تقریباً توانسته خودش را به محبوبیت این دو برساند.

    ویژگی‌های بهترین هاست ایران

    اگر قصد خرید هاست ایرانی دارید و می‌خواهید بهترین هاست ایران را انتخاب کنید؛ باید ویژگی‌های یک هاست خوب و همین‌طور یک ارائه‌دهنده هاست خوب  را بدانید:

    • کنترل پنل دایرکت ادمین و سی پنل یک امتیاز مثبت محسوب می‌شوند. زیرا کاربری ساده‌تری دارند.
    • سرعت (آپ تایم up time) بالا یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌هاست. کاربر نباید مدت زیادی منتظر لود شدن سایت شما بماند. البته سرعت لود سایت به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از مهم‌ترین آنها، مربوط به‌سرعت هاست است.
    • قطعی نداشته باشد. باید توجه کنید که احتمال وقوع قطعی برای همه هاست‌ها به یک اندازه است. اما این نکته بسیار مهم است که قطعی‌ها، پی‌درپی نباشند تا منجر به ازدست‌دادن مخاطب شود.
    • بک‌آپ‌گیری یک ویژگی مهم و کاربردی است. بک‌آپ‌گیری باعث می‌شود بسیاری از مشکلات احتمالی به‌سادگی برطرف شوند و همین‌طور خطر  ازدست‌دادن اطلاعات مهم شما را از بین می‌برد.
    • بهترین هاست ایران، بهترین پشتیبانی ایران را ارائه می‌کند. پشتیبانی باید در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین شکل صورت بگیرد. پشتیبانی سریع می‌تواند باعث شود که مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل شوند. همچنین برخی اوقات، ممکن است شما تصمیم به فعالیتی داشته باشید که اطلاعاتی از آن ندارید. پشتیبان بهترین هاست ایران نه‌تنها باید راه‌حل را به شما ارائه کند؛ بلکه باید در صورت نیاز شما (درصورتی‌که جزئی از وظایف و توانایی‌هایش بود) اقدام به انجام فعالیت موردنظر نماید.
    • پهنای باند یکی از موارد اصلی است. پهنای باند در واقع میزان ترافیک ورودی و خروجی سایت شماست. هنگامی که پهنای باند به اتمام می‌رسد؛ سایت شما هم از دسترس مخاطبان خارج خواهد شد. باید هاستی انتخاب کنید که برای انتخاب پهنای باند به شما حق انتخاب وسیعی می‌دهد.

    اهمیت انتخاب‌هاست برای طراحی سایت

    هاست، کلید ورود به طراحی سایت است. حتی بهترین شرکت طراحی سایت هم برای ارائه خدمات خوب، احتیاج به هاست خوب دارد. البته شاید لزومی نداشته باشد که بهترین هاست را تهیه کنید؛ اما باید به این نکته توجه کنید که انتخاب بهترین هاست (متناسب با نیاز سایت شما) به‌صورت غیرمستقیم بر جذب ترافیک و مخاطب تأثیر می‌گذارد.

    هاست وردپرس چیست؟

    اگر طراحی سایت شما بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس، انجام شده است؛ هاست وردپرس یک انتخاب خوب برای شماست. باید توجه کنید که ویژگی‌هایی که برای بهترین هاست ایران بیان کردیم؛ باید در هاست وردپرس شما هم وجود داشته باشد تا آن را به بهترین هاست وردپرس تبدیل کند. برخی از ویژگی‌های مهم هاست وردپرس عبارت‌اند از:

    • هاست وردپرس برای پشتیبانی از محیط وردپرس ساخته شده و می‌تواند باعث افزایش سرعت چشمگیر سایت شما شود.
    • تعداد هاست‌های وردپرس که در سرور هستند پایین‌تر است و به همین جهت امکاناتی که به شما ارائه می‌شود، کیفیت بیشتری دارد.
    • بخش مهمی از امنیت سایت وردپرسی شما، توسط هاست وردپرس تأمین می‌شود.
    • پشتیبانی از PHP ، MySQL و html و css.

    بهترین هاست ایران کدام است؟

    در این مطلب سعی کردیم اطلاعاتی برای بررسی بهترین هاست ایران و بهترین هاست وردپرس به شما ارائه دهیم. برای شناخت نام بهترین هاست ایران، شما می‌توانید به سایت تاپ تن مراجعه کنید و هاست موردنظر خود را انتخاب نمایید.  پس از انتخاب‌ هاست می‌توانید از طریق همین سایت به بررسی بهترین شرکت طراحی سایت بپردازید. تاپ تن بهترین و معتبرترین‌ها را به شما معرفی می‌کند و می‌تواند کمک بزرگی در انتخاب هاست به شما برساند. درصورتی‌که سایت شما با وردپرس طراحی شده است و قصد تهیه هاست وردپرس را دارید؛ می‌توانید از طریق سایت تاپ کوپن به آدرس اینترنتی https://topcopon.ir/ اقدام به بررسی بهترین هاست وردپرس نمایید.

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.