×

بهترین استایل‌های زمستانی

  • کد نوشته: 47250
  • ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
  • دیدگاه‌ها برای بهترین استایل‌های زمستانی بسته هستند
  • داشتن یک استایل شیک و جذاب در سوز و سرمای زمستان، برای بسیاری از افرادی می‌تواند یک چالش بزرگ باشد! اما اگر بتوانید آیتم‌های زمستانه را به درستی و با در نظر گرفتن نحوه ست کردن رنگ‌ها و لباس‌ها با یکدگر خریداری کنید، می‌توانید ظاهر ایده آلی از خود به نمایش بگذارید. پس در این […]

    بهترین استایل‌های زمستانی

    داشتن یک استایل شیک و جذاب در سوز و سرمای زمستان، برای بسیاری از افرادی می‌تواند یک چالش بزرگ باشد! اما اگر بتوانید آیتم‌های زمستانه را به درستی و با در نظر گرفتن نحوه ست کردن رنگ‌ها و لباس‌ها با یکدگر خریداری کنید، می‌توانید ظاهر ایده آلی از خود به نمایش بگذارید. پس در این راهنما از فروشگاه ایرانیان همراه ما باشید تا ایده‌هایی را برای داشتن بهترین استایل زمستانی به شما معرفی کنیم.

    ژاکت‌ها و پالتوهای کوتاه + بوت‌های بلند

    پالتوها و ژاکت‌های بافت جزو آیتم‌های جدا نشدنی در فصل زمستان هستند که احتمالاً همه شما نیز چند نمونه از آن‌ها را در کمدتان دارید، اما نمی‌دانید چگونه باید آن را استایل کنید. برای بیرون رفتن‌ها و دورهمی دوستانه مهم است که یک ظاهر مرتب و در عین حال شیک داشته باشید. برای این منظور می‌توانید ژاکت‌ها و پالتوهای خود را با شلوارهای جین اسکینی یا لگ و بوت‌های چرمی یا جیر بلند ست کنید. برای تکمیل استایل خود نیز می‌توانید از شال گردن‌های بافت یا موهر که اخیرت ترند شده‌اند نیز استفاده کنید.

    پلیورهای اوور سایز + شلوار بوت کات + پالتو

    برخلاف گذشته که بیشتر مردم تمایل به خرید لباس‌های تنگ و‌ جذب داشتند، امروزه پوشیدن لباس‌های گشاد و اوور ساز به طرز شگفت آوری ترند شده است. برای داشتن یک استایل کژوال و در عین حال شیک در زمستان می‌توانید پلیورهای خود را ( ترجیحا در رنگ‌های خنثی ) با شلوارهای جین یا پارچه‌ای بوت کات به همراه یک پالتو بلند استایل کنید. توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید از لباس‌های اوور سایز در استایلتان استفاده کنید، باید به جزییات توجه بیشتری نشان دهید. پس استفاده از گوشواره‌های طلایی ظریف و یک کیف کلاچ یا دستی کوچک را فراموش نکنید!

    پالتو رنگ پاستیلی + شلوارهای جین

    برای سر کار یا قرار ملاقات‌های بیرون از خانه می‌توانید یک استایل کلاسیک اما در عین حال ترند و جذاب داشته باشید. رنگ‌های پاستیلی نه تنها در بهار و تابستان، بلکه در فصل زمستان نیز می‌توانند انتخاب هوشمندانه‌ای باشند. شما می‌توانید یک پالتو با رنگ روشن را با شلوارهای جین مام یا اسلیم فیت ( که اخیرا ترند شده است ) استایل کنید. برای کفش هم می‌توانید از نیم بوت‌های پاشنه دار و یا اسنیکرهای رنگ روشن استفاده کنید.

    پافر + لگ

    پافرها یا کاپشن‌ها یک انتخاب عالی و شیک و در عین حال راحت برای روزهای معمولی و تفریحات آخر هفته هستند. اگر به دنبال استایل اسپورت و متفاوتی در فصل زمستان هستید، پیشنهاد می‌کنیم پافرهای خود را با هودی یا بافت یقه اسکی به همراه لگ‌های جذب ست کنید! برای جذاب‌تر شدن استایلتان می‌توانید از گوشگیر‌های تدی و یا شالگردن‌های پشمی استفاده کنید. اگر شما هم به دنبال خرید کاپشن زنانه جدید برای خود هستید، می‌توانید سری به وب سایت فروشگاهی پوشاک ایرانیان بزنید.

    پیراهن‌های بافت + کت‌ + بوت بلند

    اگر به مراسم یا ایونت خاصی دعوت شده‌اید و به دنبال یک استایل شیک و در عین حال ترند هستید، پیشنهاد می‌کنیم کمی متفاوت‌تر عمل کنید و از آیتم‌های زمستانه جذابی مانند پیراهن‌های بافت غافل نشوید. از آنجاییکه پیراهن‌های بافت قد بسیار بلندی دارند، می‌توانید آن‌ها را با یک کت پشمی کوتاه به همراه بوت‌های پاشنه بلند چرمی در رنگ دلخواه استایل کنید.

    از استایل‌های مونوکروم غافل نشوید!

    احتمالا شما هم بیشتر استایل‌های زمستانی در پینترست و یا اینستاگرام را در یک طیف رنگی خاص دیده‌اید. معمولاً افرادی که به استایل‌های ساده و کلاسیک علاقه دارند، بیشتر به سبک مونکروم لباس می‌پوشند. شما نیز می‌توانید با خرید لباس‌های زمستانی در یک طیف رنگی، استایل شیک و منحصر به فرد خودتان را در روزهای سرد برفی و زمستانی داشته باشید!

    کت چرم + شومیز + شلوار جین

    داشتن یک شومیز و شلوار جین جزو واجبات هر کمد لباس است! اگر به دنبال استایلی خاص و منحصر به فرد در فصل زمستان هستید، حتما از آیتم‌های چرم استفاده کنید. کت‌های چرمی از گذشته تا به امروز در هر نوع استایلی استفاده می‌شده‌اند و امروزه نیز در دنیای مد و لباس بسیار ترند هستند. پوشیدن یک کت چرمی مشکی و ست کردن آن با یک شومیز بیسیک سفید و شلوار جین راسته می‌تواند ظاهر شما را در زمستان بسیار شیک‌تر به نمایش بگذارد. برای تکمیل استایل خود نیز می‌توانید از کفش‌های لوفر، اسنیکر و یا نیم بوت‌های پاشنه تخت استفاده کنید.

    کت و شلوار ست + پالتو اوور سایز + کفش پاشنه بلند

    اگر می‌خواهید در فصل زمستان یک استایل کلاسیک و بسیار شیک داشته باشید، می‌توانید از کت و شلوارهای ست با رنگ تیره استفاده کنید و آن را با کفش‌های پاشنه بلند نوک تیز و یک پالتو اوور سایز در رنگ‌های خنثی ست کنید. برای زیباتر شدن استایلتان همچنین می‌توانید از روسری‌های ابریشمی و یا اکسسوری‌های ظریف استفاده کنید.

    ست هودی و جاگر + وست + کفش اسپورت

    اگر اهل ورزش و پیاده روی در روزهای سرد زمستانی هستید، حتما به دنبال لباسی مناسب و در عین حال شیک هستید. برای این منظور می‌توانید ست‌های هودی و جاگر را در رنگ‌های دلخواه خریداری کنید و آن را با وست‌ و پافر به همراه یک جفت کفش اسپورت استایل کنید. در صورتیکه هر یک از این آیتم‌ها را ندارید و یا به دنبال خرید لباس‌های جدید از فروشگاهی مطمئن هستید، می‌توانید برای خرید کاپشن مردانه و زنانه،

    انواع هودی، کت و پالتو و یا شلوار و کفش به شعب حضوری فروشگاه ایرانیان و یا وب سایت اینترنتی آن مراجعه کنید.

    پالتو خز + شلوار جین + بوت بلند

    اگر قرار است در یک میهمانی زمستانی شرکت کنید، استفاده از پالتوهای خز بهترین گزینه برای شماست! می‌توانید پالتوهای خز را با پیراهن‌های کوتاه مجلسی و یا شلوار جین و بوت بلند ست کنید و استایل شیک و بی‌نظیر خود را در مهمانی به نمایش بگذارید.

    استفاده از پالت رنگی شاد

    با وجود اینکه رنگ‌های تیره و خنثی مانند مشکی، سفید، کرم و خاکستری بهترین گزینه برای لباس‌های زمستانی هستند، اما شما می‌توانید با گنجاندن یک رنگ شاد مانند قرمز، استایل خود را بیشتر به نمایش بگذارید. استفاده از رنگ‌های شاد در استایل در واقع نشانه‌ای از جسور بودن شماست. پس اگر برای خرید آیتم‌های رنگی و پوشیدن آن‌ها کمی تعلل دارید، پیشنهاد می‌کنیم فقط یکبار آن را امتحان کنید تا ببینید چقدر شیک‌تر و متفاوت‌تر به نظر خواهید رسید.

    کا‌پشن‌‌های بوفالو + بافت موهر + شلوار جین

    اگر به دنبال آیتم‌های ترند در زمستان امسال هستید، پیشنهاد می‌کنیم یک کاپشن بوفالو حتما در کمد خود داشته باشید. شما می‌‌توانید این کاپشن جذاب را با بافت‌های تک رنگ موهر و شلوار جین به همراه بوت و یا کتانی‌های ساده استایل کنید.

    سخن پایانی

    برای داشتن یک استایل شیک و منحصر به فرد در هر موقعیتی، نیازی به خرید لباس‌های جدید نیست. بلکه شما با یاد گرفتن نحوه ست کردن رنگ لباس‌ها و آیتم‌های مختلف با یکدیگر می‌توانید ظاهر خود را زیباتر به نمایش بگذارید. در این مقاله چند ایده برای داشتن یک استایل زمستانی شیک را به شما معرفی کردیم که با الهام گرفتن از آن‌ها می‌توانید لباس‌های کاربردی‌تری خریداری کنید و آیتم‌های مختلف را به خوبی باهم ست کنید.

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.