×
×

درباره بلندترین ساختمانهای جهان چه میدانید؟

  • کد نوشته: 13180
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای درباره بلندترین ساختمانهای جهان چه میدانید؟ بسته هستند
  • بلندترین ساختمانهای جهان به گزارش ساخت منزل : بلندترین ساختمانهای جهان، در طول تاریخ ، ساخت آسمان خراش های بلند مرتبه ، تبدیل این نمایش به نمایش در زمین ، تجربه احساس افتخار از آسمان و دادن شکوه معماری نفس گیر یکی از بزرگترین دستاوردهای رویاهای بسیاری از معماران بود. این نیز یک شکل تجسمی برای ایجاد […]

    درباره بلندترین ساختمانهای جهان چه میدانید؟

    بلندترین ساختمانهای جهان

    به گزارش ساخت منزلبلندترین ساختمانهای جهان، در طول تاریخ ، ساخت آسمان خراش های بلند مرتبه ، تبدیل این نمایش به نمایش در زمین ، تجربه احساس افتخار از آسمان و دادن شکوه معماری نفس گیر یکی از بزرگترین دستاوردهای رویاهای بسیاری از معماران بود. این نیز یک شکل تجسمی برای ایجاد نام در جهان بود. هر طراحی داخلی و ساختار معماری که از مرز خلاقیت فراتر رود ، هزینه ساخت و ساز منزل حتی اگر غیرممکن به نظر برسد ، می تواند با رسیدن زمان به واقعیت تبدیل شود.

    وقتی ساختمان فلاترون که بهشت ​​آسمان خراش ها نامیده می شود و اولین ساختمان بلند در نیویورک است ، ساخته شد ، گفته می شود که ساختار مثلثی ، که امروزه به یک کلاسیک تبدیل شده است ، نمی تواند از باد جان بگیرد. با این حال ، گذشت زمان نشان داده است که ساختمان Flatiron هنوز هم به عنوان یکی از مهمترین نمادهای برجسته روح عجیب نیویورک باقی مانده و می تواند افسانه ای و زیبا باشد.

    ساختمانهای آن سوی مرزها

    آسمان خراش ها که به مردم احساس آرامش و پیچیدگی هیجان می بخشند ، بدون شک ساختار معماری بی سابقه ای دارند. نبض این ساختمان ها را احساس کنید و کسانی را که آنها را می بینند به تبه می اندازند و آنها را متحیر می کنند. پس ماندن در بالای آسمان چطور؟ بیایید این ساختمانها را سرتان چرخاند!

    برج خلیفه: برج بابل در زمان مدرن

    شگفتی معماری و طراحی داخلی اولین ها در دبی. برج بابل دوران مدرن!

    برج خلیفه ، واقع در امارات متحده عربی ، با 828 متر ارتفاع بلندترین ساختمان جهان است. بلندترین ساختمانهای جهان ساختمانی که توسط آدریان اسمیت طراحی شده است. این گیاه از گیاه معروف به گل ایسمن و قاصدک دریایی الهام گرفته شده است درباره طراحی داخلی و در سال 2010 به عنوان بخشی از پروژه Downtown Dubai افتتاح شد.

    برج خلیفه

    برج خلیفه

    از آنجا که بعد از طبقه 150 ساختمان 164 طبقه از فولاد ساخته شده است ، این اولین ساختمان در جهان است که با ساختاری فولادی بر روی جرم بتن مسلح ادامه یافته است. علاوه بر این ، هیچ نمای ساختمان مسطح طراحی نشده است تا بارهای باد را به حداقل برساند. گوشه ها دایره ای است.

    در بالای آسمانخراش (طبقه 158) مسجدی وجود دارد ، سریعترین و بلندترین آسانسور در جهان با سرعت 64 کیلومتر در ساعت است.

    2- مروارید شرقی: برج شانگهای

    برج شانگهای (برج شانگهای) ، توسط شرکت معماری آمریکایی Gensler ، طراحی داخلی شرکت در چین و دومین ساختمان بلند جهان با 632 متر ارتفاع معماری طراحی شده است ، یک آسمان خراش سبز با نمای دو منظوره است که بازده انرژی بالا و استفاده به عنوان مجموعه ای از دفاتر ، هتل ها و مراکز خرید.

    برج شانگهای

    برج شانگهای

    یک شهر عمودی ، با ساختار استوانه ای خود ، با 9 تقسیم مختلف ، یک نمای خارجی بیرونی که 120 درجه منحنی دارد و مجموعه ای از باغ ها را تشکیل می دهد ، طراحی شده است. نمای دو جداره شفاف ، نور طبیعی را به حداکثر می رساند ، در حالی که یک ارتباط بصری بین محیط ساختمان سبز و فضای داخلی ایجاد می کند.

    3- بازتاب شهر مقدس: برج ساعت مکه سلطنتی

    برج ساعت مکی سلطنتی مکه ، که به برج های ابراک البیط نیز معروف است ، بلندترین ساختمانهای جهان در عربستان سعودی واقع شده است. این ساختمان با مسجد الحرام ، عبادتگاه مقدس آیین اسلامی ، چند متر فاصله دارد.

    برج ساعت مکه سلطنتی

    برج ساعت مکه سلطنتی

    این برج با ارتفاع 601 متر سومین ساختمان بلند جهان است. در حالی که 350 متر اول ساختمان به عنوان مشخصات ساخته می شود ، 601 متر با فولاد سازه ای به دست می آید. 4 ساعت بزرگ در جهان وجود دارد که قطر هر کدام 43 متر در آسمان خراش و 120 طبقه بالاتر از سطح زمین است.

    4- ساختمانهای فناوری: مرکز مالی Ping’An

    تلفیق فناوری و معماری ، که یکی از نقاط عطف جدید در سالهای اخیر است ، خود را به عنوان آغاز قرن جدید نشان می دهد. مرکز مالی Ping’An ، یکی از این ساختارها ، می تواند به عنوان یکی از بهترین نمونه های فناوری Otis و معماری دوران جدید شناخته شود.

    مرکز مالی Ping'An

    مرکز مالی Ping’An

    مرکز مالی Ping’An (PAFC) به طول 599.1 متر در شنژن ، معروف به دره سیلیکون چین ، چهارمین ساختمان بلند در جهان است که از 14 آسانسور Otis Skyrise و Gen2 با فناوری Otis استفاده می کند و دارای 115 طبقه بالاتر از سطح زمین است.

    5- تاج جواهر کره: برج جهانی لوته

    برج جهانی Lotte با ارتفاع 554.5 متری خود که با بلندترین عرشه رصد سئول آسمان به آسمان کره صعود می کند ، بلندترین ساختمانهای جهان عنوان پنجمین آسمان خراش بلند جهان را به خود اختصاص داده است. طرح آسمان خراش از هنرهای سنتی کره مانند سرامیک ، ساخت ویلا ظروف چینی و خوشنویسی الهام گرفته شده است. این برج نماد دیدار مدرن با فناوری سنتی ، طبیعی و پیشرفته و دستاوردهای معماران و طراحان داخلی آن است.

    برج جهانی لوته

    برج جهانی لوته

    علاوه بر این حاوی همه چیزهایی است که برای زندگی مدرن شهری مانند فضای چند منظوره ضروری است که در آن بازدید کنندگان یک مرکز بهداشت ، مرکز تناسب اندام و مرکز مالی و همچنین یک مرکز جهانی مد ، یک مرکز خرید ، بلندترین ساختمانهای جهان یک سالن تماشایی موسیقی کلاسیک و … 123 فروشگاه.

    6- برج آزادی: یک مرکز تجارت جهانی

    مرکز تجارت جهانی One در محل قبلی برج شمالی مرکز تجارت جهانی ساخته شده است ، بلندترین ساختمان در نیمکره غربی است و از 94 طبقه بالاتر از سطح زمین و 5 طبقه زیر زمین تشکیل شده است. Oculus ، واقع در ورودی مرکز تجارت جهانی یک (WTC) ، که به جای تخریب مرکز تجارت جهانی پس از حملات 11 سپتامبر ، در نیویورک ساخته شده است ، نوعی ابلیسک کلاسیک و بنای یادبود است. علاوه بر این ، شکل جدید ساختمان در حال ظهور یکی از ایمن ترین ، پیشرفته ترین فن آوری و سازگار با محیط زیست در جهان است.

    برج آزادی

    برج آزادی

    بیشتر مواد به کار رفته در ساخت آن از مواد بازیافتی پس از صنعت تهیه می شود و بیش از سه چهارم پسماند آن بازیافت می شود. به طور معمول ، دیوارهای شیشه ای برای ایجاد ثبات ساختاری و بصری با آهن طراحی می شوند ، بدون شک برجسته ترین ویژگی طراحی داخلی لابی غاری است.

    7- ساختمان نوآورانه چین: مرکز مالی CTF گوانگژو

    مرکز مالی CTF گوانگژو یک ساختمان فوق العاده بلند چین است که طبق آخرین نوآوری ها در طراحی آسمان خراش بسیار بالا ساخته شده است همچنین دارای 530 متر ارتفاع معماری و 111 طبقه بالاتر از سطح زمین است. ویلا دوبلکس کوچک

    ساختمان نوآورانه چین

    ساختمان نوآورانه چین

    انتخاب مواد به طور هوشمندانه ای به هر دو سنت معماری چینی و طراحی آسمان خراش اشاره می کند ، در حالی که مزایای زیست محیطی را به صورت کاهش انرژی ، مقاومت در برابر خوردگی و سایه خورشید نیز فراهم می کند. پوشش نمای سرامیکی در ساختمان ترجیح داده شد ، که تهویه طبیعی در آب و هوای گرمسیری گوانگژو را فراهم می کند. نمونه کارها ما را بررسی کنید تا از طراحی نما و طراحی داخلی الهام بگیرید.

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :
    نقاشی ساختمان خانی

    طراحی حیاط ویلا شیب دار

    ضوابط طراحی مدرسه راهنمایی

    طراحی کارخانه

    اصول طراحی نمای رومی و کلاسیک

    مجوز ساخت برج

    قیمت ساخت و ساز متری چند

    طراحی داخلی ژاپنی

    ساخت سوله قم

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.