×

ایده هایی برای طراحی و چیدمان دفتر کار شیک

  • کد نوشته: 33989
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای ایده هایی برای طراحی و چیدمان دفتر کار شیک بسته هستند
  • ایده هایی برای طراحی و چیدمان دفتر کار شیک به گزارش آگهی ساختمان : چیدمان دفتر کار شیک هم مثل هر طراحی  داخلی دیگری نیاز به توجه و اهمیت خاصی دارد.توجه به اصول و قوانین چیدمان صحیح می تواند نتیجه ی ایده ال و قابل قبولی را به شما بدهد. محیط کار خانه ی دوم افراد شاغل […]

    ایده هایی برای طراحی و چیدمان دفتر کار شیک

    ایده هایی برای طراحی و چیدمان دفتر کار شیک

    به گزارش آگهی ساختمانچیدمان دفتر کار شیک هم مثل هر طراحی  داخلی دیگری نیاز به توجه و اهمیت خاصی دارد.توجه به اصول و قوانین چیدمان صحیح می تواند نتیجه ی ایده ال و قابل قبولی را به شما بدهد. محیط کار خانه ی دوم افراد شاغل محسوب می شود چرا که اغلب اوقات بیشترین زمان عمرشان را درمحیط کاری سپری می کنند به همین دلیل  رضایتمندی آنها یکی از مشغله های فکری مدیران با تدبیر است چرا که آرامش و راحتی کارمندان باعث افزایش راندمان کاری و حتی ایجاد انگیزه ی بهتر برای انجام کار می شود.

    چیدمان دفتر کار شیک

    چیدمان دفتر کار شیک

    محیطهای کاری علاوه بر کسب درآمد باید بتوانند باعث ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان هم باشند.

    محیط کار علاوه بر زیبایی و شیک بودن در عین حال باید فضای کاربری راحت و قابل استفاده ای برای کارمندان باشد.تمام وسایل مورد نیاز کارکنان باید در دسترس آنها باشد تا نظم و آرامش لازم در میحط کار حکم فرما شود.

    برآورده شدن نیازهای روحی و روانی کارکنان بهره وری را افزایش میدهد و خلاقیت را در آنها بیدار می کند.

    دکوراسیون دفتر کار

    برای داشتن یک دفتر کار شیک و خاص اولین نکته ای که باید در نظر گرفت رنگ مناسب برای دیوارهاست و بعد از آن باید بتوانیم وسایل مورد نیاز اعم از میز ها و صندلی ها  کمدها و فایلها را متناسب با فضای کاری درنظر بگیریم. در

    در هنگام بازسازی دفتر کار و دیزاین و چیدمان آن ، باید  رده ی سنی و حتی جنسیت ارباب رجوع را هم در نظر بگیریم تا بتوانیم تاثیر مثبت و مناسبی در فکر و نظر آنها ایجاد نماییم.

    در صورت داشتن فضایی بزرگ می توانیم از هر رنگ دلخواهی برای دیوارها استفاده کنیم اما باید مراقب هماهنگی و تعادل رنگی بین دیوارها کف پوشها سقف و حتی تمامی وسایل  استفاده شده در اتاق کار باشیم.با استفاده ی بهینه از فضا می توان حس اطمینان و رضایت به کارکنان و ارباب رجوع داد.

    تزیین دفتر کار شیک و خاص

    اساسی ترین موضوعی که برای تزیین دفترکار باید مد نظر داشت این است که هرگز در تزیین محل کار خود زیاده روی نکنید چراکه این فضا قرار است محل کار شما باشدپس باید قاعدتا مناسب کار باشد و حتی برای تزیینش دقت نظر بیشتری از تزیین منزل داشت.

    انواع وسایل دکوری را می توانیم با سلیقه ی خود و متناسب با دفتر کار خریداری کنیم که بهترین گزینه می تواند گلدانهای طبیعی باشد که حس طراوت و شادابی  و زیبایی را به محیط کار هدیه می دهد.

    گزینه ی تزیینی دیگری که می توانیم به آن توجه کنیم استفاده از تابلوها می باشد. استفاده از تابلوهای هنری و مناسب با اتاق کار می تواند ظرافت و شیکی خاصی به آن دهد.نکته ی حایز اهمیت دیگری که باید حتما رعایت شود این است که وسایل مورد نیاز کار خود را حتی الامکان در جایی قرار دهیم که برای استفاده از آنها دچار زحمت و اتلاف وقت نشویم و راندمان کاری خود را کاهش ندهیم.

    تزیین دفتر کار شیک و خاص

    تزیین دفتر کار شیک و خاص

    خرید وسایل متناسب با ابعاد محیط

    وسایلی که قرار است در محیط کار و اتاق کار ما مورد استفاده قرار بگیرد مانند کمدها فایلهای اداری مبلمان اداری یا هر وسیله ی مورد نیاز دیگری باید کاملا با توجه به ابعاد فضایی که در اختیار داریم خریداری شوند چرا که خرید وسایل هزینه بردار است و اگر به این مسئله دقت نکنیم متضرر خواهیم شد.و همچنین برای استفاده از وسایل هم دچار مشکل می شویم.

    نورپردازی در اتاق کار

    نور و روشنایی یکی دیگر از مسائل مهمی است که باید برای اتاق کار و محیط کاری خود حتما به آن توجه خاصی کرد.طراحی نورپردازی باید طوری در نظر گرفته شود که نیاز به نور کافی برای انجام کارها و مطالعات یا حتی تایپ کردن و یا کارهای دیگر را به خوبی بر آورده کند.

    چشمان شما نیاز به نور کافی برای انجام کارهایتان دارد پس با انتخاب هوشمندانه در نورپردازی اتاق کار خود می توانید از خستگی و ضعیف شدن چشمان خود جلوگیری نمایید.

    انتخاب کمد اداری مناسب دفتر کار

    قطعا تنها نکته ی قابل توجه برای خرید کمد در اتاق کار فقط شکل ظاهری و زیبایی آن نیست.کمدها و فایلهایی که برای اتاق کار خود نیاز داریم باید عمق و ابعاد کاربردی و مناسب داشته باشند تا قابل استفاده برای اسناد و مدارک ما باشند.

    انتخاب کمد اداری مناسب دفتر کار

    انتخاب کمد اداری مناسب دفتر کار

    نکات کاربردی در طراحی اتاق کار شیک و خاص

    • مورد اول:رعایت تناسب و هارمونی رنگ ها در طراحی دفتر کار
    • مورد دوم:رعایت نظم در چیدمان مبلمان اداری به شکل عالی
    • مورد سوم:استفاده ی اصولی و مناسب از قفسه ها ی دیواری و دکورها و فایلها
    • مورد چهارم:داشتن بردی مخصوص و مشخص برای یادداشتهای ضروری
    • مورد پنجم :استفاده از نور طبیعی و نورپردازی مناسب
    • مورد ششم :الهام گرفتن از طبیعت و آوردن سرزندگی و شادابی به اتاق کار با گلهای طبیعی

    با رعایت همین اصول ساده و کاربردی به راحتی می توانیم اتاق کار شیک و باب سلیقه ی خود را داشته باشیم و انرژی و حس مثبتی را به خود و دیگران هدیه دهیم.

    در صورت نیاز می توانیم با مشاوره از افراد حرفه ای و متخصص و آشنا با اصول طراحی به نتیجه ی دلخواه خود برسیم.سایت بسپار، این بستر را برای شما فراهم نموده تا با آشنایی و ارتباط با مشاغل ساختمانی ثبت شده در قسمت نیازمندی های ساختمانی سایت، شرکت مورد نظر خود را پیدا کرده و با آنها همکاری کنید

    منبع : سایت بسپار

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.