×

اورینت، هنری از تکنولوژی ساعت‌سازی

  • کد نوشته: 42449
  • ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
  • دیدگاه‌ها برای اورینت، هنری از تکنولوژی ساعت‌سازی بسته هستند
  • اورینت، هنری از تکنولوژی ساعت‌سازی به گزارش بازرگانی اویم شاهانه، برند ساعت مچی اورینت نه تنها در ژاپن بلکه در عرصه جهانی ساعت سازی، دارای جایگاه ویژه و بالایی است. ساعت‌های اورینت دارای سبک منحصر به فردی در طراحی و حفظ یک خط فکر اصولی در تولید هستند که همین دو ویژگی این برند را […]

    اورینت، هنری از تکنولوژی ساعت‌سازی

    اورینت، هنری از تکنولوژی ساعت‌سازی

    به گزارش بازرگانی اویم شاهانه، برند ساعت مچی اورینت نه تنها در ژاپن بلکه در عرصه جهانی ساعت سازی، دارای جایگاه ویژه و بالایی است. ساعت‌های اورینت دارای سبک منحصر به فردی در طراحی و حفظ یک خط فکر اصولی در تولید هستند که همین دو ویژگی این برند را متمایز کرده. یکی از اصول حفظ شده در تولید ساعت‌های اورینت، خلق ساعت‌های با کیفیت و اقتصادی است. در بین برندهایی که به تولید ساعت مکانیکی با عملکرد دقیق  می‌پردازند و قیمت‌شان هم مناسب است، اورینت می‌تواند بهترین انتخاب باشد. در ادامه شما را بیشتر با این برند ژاپنی آشنا می‌کنیم تا اگر قصد خرید ساعت اورینت داشتید، بدانید چه ویژگی‌های متمایزی در کنار خرید از این برند بدست میاورید.

    اورینت، هنری از تکنولوژی ساعت‌سازی

    اورینت، هنری از تکنولوژی ساعت‌سازی

    برند ساعت مچی اورینت را بشناسید

    کمپانی اورینت هم مانند بسیاری از برندهای نامدار و قدرتمند این روزها، برای رسیدن به جایگاه فعلی دارای چالش‌های زیادی بوده. شروع داستان اورینت به سال ۱۹۰۱ برمی‌گردد که موسس آن “شو گورو یوشیدا” فعالیتش را در یک مغازه ساعت فروشی به نام “یوشیدا” آغاز کرد. در آن زمان تمام فعالیت یوشیدا واردات و فروش ساعت‌ جیبی بود. تا اینکه در سال در سال ۱۹۱۲ او کسب و کارش را ارتقا داد و شروع به تولید ساعت با بدنه طلا کرد. یوشیدا که به فکر پیشرفت بود در سال ۱۹۲۰ شروع به ساخت ساعت رومیزی کرد و هدفش که تولید ساعت مچی بود در سال ۱۹۳۴ تحقق پیدا کرد. دو سال بعد و در سال ۱۹۳۶ کارخانه‌ای در توکیو با نام Hino ایجاد کرد اما به علت اقتصاد ضعیف ژاپن بعد از جنگ جهانی دوم، این شرکت در سال ۱۹۴۹ تعطیل شد.

    اما یوشیدا که جویای پیشرفت بود بعد از جنگ دست برنداشت و در سال ۱۹۵۰ شرکت جدیدی با نام “تاما کیکی” تاسیس کرد. او توانست با تولید اولین ساعت مچی اورینت به نام “شرق” تحولی در صنعت ساعت سازی ژاپن ایجاد کند و تا حدودی جایگاهش را پس بگیرید. یک سال بعد و با موفقیت به دست آمده از تولید انبوه ساعت شرق، نام کمپانی را به “Orient Watch” تغییر داد. در همان سال و با تولید اولین ساعت اورینت استار که یک ساعت مردانه بود، فعالیت مستقل و البته قدرتمند این کمپانی ژاپنی آغاز شد.

    اولین ساعت‌های پرچمدار اورینت

    سال ۱۹۹۷: تولید ساعت مکانیکی با نشانگر میزان ذخیره انرژی در موتور

    سال ۲۰۰۰: تولید ساعت مکانیکی با نشانگر میزان ذخیره انرژی و نمایش زمان جهانی

    سال ۲۰۰۳: دریافت جایزه طلا برای تولید بهترین ساعت مچی استاندارد اورینت به نام (Solid Silver)

    سال ۲۰۰۴: دریافت جایزه برای اولین موتور مکانیکی باریک در اورینت استار

    ویژگی‌های متمایز ساعت اورینت

    ویژگی‌های متمایز ساعت اورینت

    ویژگی‌های متمایز ساعت اورینت

    • در بین برندهای ساعت ساز جهانی، می‌توانیم از اورینت به عنوان برندی پایبند به حفظ اصالت ماهیت ساعت مچی یاد کنیم. قبل از بوجود آمدن کمپانی ساعت اورینت، برندهای قدرتمند دیگر ژاپنی”ساعت سیکو” و “ساعت سیتیزن” خیلی زودتر با هم در تولید ساعت‌های با کیفیت بر سر رقابت بودند. با اطلاع از این موضوع، درست در همان زمانی که برندهای سیکو و سیتیزن برای گسترش نام تجاری‌شان بر اثر تولید ساعت کوارتز رقابت داشتند، اورینت عملکرد متفاوتی داشت. اورینت می‌دانست که دلیل بوجود آمدن ساعت کوارتز، رفع نواقص موجود در موتور ساعت‌های مکانیکی است. پس از همان موقع تولید ساعت‌های مکانیکی مقاوم، با دقت و با کیفیت به الگویی برای کمپانی اورینت تبدیل شد. تا جایی که امروزه، اورینت به عنوان یکی از تولید کننده‌های قدرتمند در موتور ساعت‌های مکانیکی شناخته می‌شود. ساعت‌های مکانیکی با دقت و مقرون به صرفه این برند به نوعی در جهان شناخته شدند که به سختی می‌توانیم آنها را نادیده بگیریم. البته لازم است بگوییم که ساعت‌های کوارتز یا ساعت سولار هم در این کمپانی بزرگ تولید می‌شوند، اما ساعت‌های مکانیکی اورینت جایگاه والاتری دارند.
    • یکی دیگر از ویژگی‌های متمایز کننده ساعت اورینت، حفظ اصالت طراحی در ساعت‌هاست. با اینکه اورینت هیچوقت در رقابت با دنیای مد و تکنولوژی‌های به روز صنعت ساعت سازی عقب نماند، اما خط فکری‌اش را هم همیشه حفظ کرد. با دیدن ساعت اتوماتیک اورینت اورجینال، هیچ حسی جز اصالت، کیفیت و دوام دریافت نخواهید کرد.
    • از دیگر تمایزات برند اورینت، ایجاد کالکشن‌های متفاوت آن است. این برند به خوبی می‌داند که مشتریان و طرفدارانش دارای سلایق مختلفی هستند. پس متناسب با سبک سلیقه‌های مختلف، کالکشن‌های متفاوتی را ایجاد کرد تا به خوبی این سلایق را از هم تفکیک کند.

    زیرمجموعه‌های برند اورینت

    • سری کلاسیک ساعت اورینت (ORIENT Classic):
    • سری مدرن یا کانتمپورری ساعت اورینت (ORIENT Contemporary)
    • سری اسپرت ساعت اورینت (ORIENT Sports)
    • سری ریوایول ساعت اورینت (ORIENT Revival)
    • سری اورینت استار (Orient Star)
    خرید ساعت اورینت اورجینال

    خرید ساعت اورینت اورجینال

    اورینت زیر مجموعه کمپانی سیکو است؟

    سیکو اپسون تا سال ۲۰۰۱ سهامدار اصلی برند اورینت بود، اما در سال ۲۰۰۹ کاملا کمپانی اورینت را زیر مجموعه خود قرار داد. این در حالیست که ساعت‌های اورینت کاملا مستقل تولید می‌شوند.

    خرید ساعت اورینت اورجینال

    اگر شما هم به خرید ساعت مکانیکی با قیمت مقرون به صرفه و با کیفیت علاقه دارید، حالا که با تاریخچه این برند پرآوازه آشنا شدید قطعا میدانید که خرید ساعت اورینت یک انتخاب هوشمندانه است. ساعت اورینت اورجینال را با قیمت واقعی حتما باید از نمایندگی‌های معتبر فروش ساعت مچی تهیه کنید. در فروشگاه اینترنتی و حضوری ایران تایمر، به راحتی می‌توانید قیمت ساعت، ویژگی‌ها و گارانتی ساعت‌های اورینت را با هم مقایسه و خریداری کنید. ایران تایمر با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در زمینه ساعت مچی، با نمایندگی بیش از ۲۵۰ برند مطرح جهانی و بیش از ۲۰۰۰ مدل یک مرجع کامل برای شماست.

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.