×

انواع مختلف کولتیواتور دستی

  • کد نوشته: 49086
  • ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
  • دیدگاه‌ها برای انواع مختلف کولتیواتور دستی بسته هستند
  • دستگاه کولتیواتور دستی یا شخم‌زن، در دو نوع بنزینی و دیزلی ساخته می‌شود. نوع بنزینی برای زمین‌های کوچک و نوع دیزلی برای زمین‌های بزرگتر استفاده می‌شود. در نوع دیزلی، از سوخت گازوئیل استفاده می‌شود که دارای قدرت بالا، کارایی مناسب و مصرف سوخت کمتری است. مدل‌ها و توانایی‌های مختلف کولتیواتور دستی این دستگاه در مدل‌ها […]

    انواع مختلف کولتیواتور دستی

    دستگاه کولتیواتور دستی یا شخم‌زن، در دو نوع بنزینی و دیزلی ساخته می‌شود. نوع بنزینی برای زمین‌های کوچک و نوع دیزلی برای زمین‌های بزرگتر استفاده می‌شود. در نوع دیزلی، از سوخت گازوئیل استفاده می‌شود که دارای قدرت بالا، کارایی مناسب و مصرف سوخت کمتری است.

    مدل‌ها و توانایی‌های مختلف کولتیواتور دستی

    این دستگاه در مدل‌ها و توانایی‌های متنوعی در بازار موجود است. نوع بنزینی دارای توانایی از ۵٫۵ تا ۷ اسب بخار و نوع دیزلی با توانایی از ۷ تا ۱۰ اسب بخار موجود است.

    ویژگی‌های کولتیواتور دستی

    کولتیواتور دستی دارای قدرت بالا، راندمان مناسب و حمل و نقل آسان است. با نصب انواع موتور و گیربکس، می‌توان قدرت و کیفیت متفاوتی را برای آن به وجود آورد.

    کاربردهای کولتیواتور دستی

    کولتیواتور دستی قابلیت انجام کارهای مختلفی را با اضافه کردن تجهیزات مختلف دارد. نصب ابزارهایی مانند بارکشی با نصب تریلر، سمپاشی با نصب پمپ سمپاش، آبکشی با نصب پمپ آب، وجین و سله‌شکنی، خاکورزی و تیغ‌زنی و تسطیح خاک در باغات، مزارع، نهرکان‌ها و گاوداری‌ها، کاربرد این دستگاه را تغییر می‌دهند.

    تیغه‌های مقاوم موجود در این دستگاه، امکان شخم‌زنی زمین را بر اساس نیاز فراهم می‌کنند.

    شخم‌زنی مناسب بر اساس نوع دستگاه، مساحت و نوع خاک

    بر اساس نوع دستگاه، می‌توان عرض و عمق شخم متفاوتی را به دست آورد. عرض و عمق شخم مطلوب به مساحت، نوع خاک و انتخاب صحیح کولتیواتور دستی وابسته است. با استفاده از کولتیواتورهایی با حداکثر ۴۰ تیغه روتیواتور، بیشترین عرض شخم ممکن را می‌توان به دست آورد.

    دستگاه شخم‌زن دستی با سیستم استارتی و هندلی

    کولتیواتورها در دو مدل استارتی و هندلی در بازار موجود هستند. در مدل استارتی، باطری‌های با آمپرهای متفاوتی مانند ۱۸٫۲۴ و ۳۶ وات استفاده می‌شود که در انتخاب آنها نیز بهتر است دقت شود. در نوع هندلی، با کشیدن طناب هندل، کولتیواتور شروع به کار می‌کند.

    انواع مختلف چرخ برای کولتیواتور دستی

    برای انجام کارهای متفاوت، چرخ‌های متفاوتی برای کولتیواتورهای دستی وجود دارد که با دقت باید انتخاب شوند. مدل‌های مختلفی از چرخ‌ها در بازار موجود است، از جمله ۸-۴۰۰، ۱۰-۴۰۰ و ۱۲-۵۰۰.

    متعلقات دیگر دستگاه کولتیواتور

    در دستگاه کولتیواتور، متعلقات دیگری مانند کاور و چراغ وجود دارد که تأثیری بر کارایی دستگاه ندارند و تنها ظاهر بیرونی را تغییر می‌دهند. در نوع چراغدار، دو مدل تک چراغ و دو چراغ برای کولتیواتور موجود است.

    بهترین کولتیواتور باغی

    در انتخاب بهترین کولتیواتور باغی برای نیازهای خود، چندین عامل را در نظر بگیرید، از جمله ابعاد مزرعه، نوع خاک، نوع محصولاتی که قصد کاشت دارید، و نیازهای خاصی که ممکن است داشته باشید. اما در مورد برند دوو، برخی از مزایا و ویژگی‌های آن عبارتند از:

    ۱. کیفیت ساخت: برند دوو یکی از برندهای مطرح و با اعتبار در صنعت کشاورزی است و محصولات آن از نظر کیفیت ساخت معمولاً ارزشمند هستند.

    ۲. مناسب برای مزارع کوچک تا متوسط: کولتیواتورهای باغی دوو برای مزارعی که به اندازه‌ی کوچک تا متوسط هستند، مناسب هستند و عملکرد خوبی دارند.

    ۳. گزینه‌های متنوع: برند دوو گزینه‌های مختلفی از کولتیواتورهای باغی ارائه می‌دهد که با توجه به نیازهای مختلف کشاورزان، انتخاب‌های مناسبی هستند.

    ۴. کارایی مطلوب: کولتیواتورهای باغی دوو عملکرد خوبی دارند و می‌توانند در کشت و کاشت محصولات مختلف مفید باشند.

    ۵. پشتیبانی و خدمات پس از فروش: برند دوو معمولاً خدمات پس از فروش مطلوبی ارائه می‌دهد و مشتریان می‌توانند از پشتیبانی فنی و قطعات یدکی بهره‌مند شوند.

    پیش از خرید، بهتر است بازخوردها و نظرات مشتریان را در مورد محصولات خاصی از برند دوو بررسی کنید و با توجه به نیازهای خود، بهترین مدل کولتیواتور باغی را برای خود انتخاب کنید.

    شما می‌توانید برای مشاهده مدل‌ها و همچنین اطلاع از قیمت‌ها از محصولات فروشگاه آنلاین نارنج لند دیدن نمایید.

    همچنین می‌توانید سوالات خود را از طریق شماره‌های درج شده در وبسایت با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

    فروشگاه اینترنتی نارنج لند یکی از مراکز معتبر برای تهیه انواع ادوات و تجهیزات فنی است. می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری خرید خود را از طریق این فروشگاه انجام دهید. همچنین تمامی مشخصات فنی دستگاه‌ها و قیمت‌های آنها در وب‌سایت آن فروشگاه درج شده است.

    برای خرید این ابزارها، شما می‌توانید به فروشگاه آنلاین نارنجلند مراجعه کنید. نارنجلند یک بورس ابزار آلات حرفه‌ای آنلاین است که اطمینان از کیفیت محصولات و ارائه جزئیات دقیق درباره محصولات فراهم می‌کند. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک است که نشان‌دهنده اعتبار و اطمینان در خرید آنلاین می‌باشد.

    نارنجلند از سابقه فعالیت بالا در حوزه انواع ابزار برقی و شارژی و ابراز آلات حرفه ای و تجهیزات و لوازم باغبانی با برند های معتبر  برخوردار است.

    نارنجلند  محصولات خود را صرفا از میان برندهای معتبر و با کیفیت دنیا انتخاب می کند و آنها را با گارانتی رسمی و قیمت های شرکتی به مشتریان عرضه می کند.

    محل فعالیت شما هر کجای ایران که باشد، امکان خرید اینترنتی و ارسال سریع برای مشتریان وجود دارد.

    برای انتخاب تجهیزات مورد نیاز خود می توانید از مشاوره رایگان نارنجلند بهره‌مند شوید، ضمن آنکه این مشاوره از سوی کارشناسان متخصص و مجرب در این حوزه به شما ارائه می شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.