×

انتخاب قاب هالوژن جدید متناسب با کلید و پریز لاکچری خانه شما

  • کد نوشته: 42896
  • ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
  • دیدگاه‌ها برای انتخاب قاب هالوژن جدید متناسب با کلید و پریز لاکچری خانه شما بسته هستند
  • چکیده : امروزه قاب‌های هالوژن با متریال و طرح‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند، هالوژن‌ فلزی یکی از محبوب‌ترین، پرکاربردترین و بهترین نوع هالوژن‌های تولید شده است.  تاثیر هالوژن در زیبایی دکوراسیون داخلی هالوژن‌ها که نورهای مخفی با قاب‌های متنوع و زیبایی هستند که به عنوان یکی از پرطرفدارترین و رایج‌ترین منابع نوری […]

    انتخاب قاب هالوژن جدید متناسب با کلید و پریز لاکچری خانه شما

    چکیده : امروزه قاب‌های هالوژن با متریال و طرح‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند، هالوژن‌ فلزی یکی از محبوب‌ترین، پرکاربردترین و بهترین نوع هالوژن‌های تولید شده است.

     تاثیر هالوژن در زیبایی دکوراسیون داخلی

    هالوژن‌ها که نورهای مخفی با قاب‌های متنوع و زیبایی هستند که به عنوان یکی از پرطرفدارترین و رایج‌ترین منابع نوری مورد استفاده در طراحی داخلی خانه‌ها و ساختمان‌ها شناخته می‌شوند. همچنین طراحی و ظاهر ظریف و زیبای هالوژن‌ها سبب شده است تا از این منابع نور علاوه بر تامین نور، به منظور تزیین و طراحی فضای داخلی ساختمان‌ها نیز بتوان استفاده کرد. امروزه قاب‌های هالوژن با متریال و طرح‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند، هالوژن‌ فلزی یکی از محبوب‌ترین، پرکاربردترین و بهترین نوع هالوژن‌های تولید شده است.

    انواع قاب‌های هالوژن

    هماهنگی و تناسب قاب‌های هالوژن با طراحی ظریف و زیبایی که دارند با کلید و پریز‌های لاکچری یک فضا، سبب افزایش زیبایی و هماهنگی دکوراسیون داخلی آن فضا می‌شود. با این حال کیفیت متریالی که قاب لامپ‌های هالوژن را می‌سازند نیز به اندازه زیبایی و طراحی هالوژن‌ها اهمیت دارد. قاب هالوژن‌ جدید موجود در بازار بسیار متنوع هستند که ما در ادامه به طور خلاصه به معرفی ۴ مورد از این نوع قاب‌های موجود در بازار می‌پردازیم.

    • قاب هالوژن جدید کریستالی

    در ساختار این مدل از قاب‌های هالوژن از کریستال‌های زیبا و بسیار متنوعی استفاده شده است که سبب ایجاد ظاهری جذاب، شیک و مدرن بر روی کناف‌های سقف و یا هر فضای مناسب دیگری می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی این نوع از قاب‌های هالوژن می‌توان به این نکته اشاره کرد که این نوع قاب‌های هالوژن حتی وقتی که خاموش هستند، همچنان زیبایی خاصی را به فضا می‌بخشند. این مدل قاب‌ها در طرح‌های دایره و مربع مناسب با سلیقه‌ی مشتری تهیه و تولید می‌شوند. علاوه بر این بسیاری از طراحان داخلی توصیه می‌کنند که از این نوع قاب‌های هالوژن در فضاهایی که امکان آسیب رسیدن به آن‌ها کمتر است، استفاده ‌شود.

    • قاب هالوژن ای بی اس

    قاب هالوژن پلاستیکی ABS با مواد با کیفیت پلاستیکی تولید و پرداخته شده است. از آنجایی که در این مدل‌ قاب‌های هالوژن‌ها از پلاستیک سخت استفاده می‌شود، در نتیجه این نوع قاب‌ها در برابر رطوبت و زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند. پس می‌توان از آن‌ها در هر فضایی اعم از فضای مرطوب، فضای سرپوشیده، فضای رو باز و غیره استفاده کرد. توجه کنید فنر استفاده شده در این نوع قاب‌ها در عین محکم بودن دارای انعطاف بسیار بالایی نیز است.

    • قاب هالوژن فلزی

    بهتر است بدانید که هالوژن فلزی کیفیت بسیار بهتری نسبت به سایر قاب‌ها دارد. از مهمترین ویژگی این نوع قاب‌ها می‌توان به مقاومت بسیار عالی آن‌ها در برابر حرارت و رطوبت اشاره کرد. علاوه بر موارد ذکر شده، این نوع قاب‌ها به هیچ وجه پس از گذشت زمان تغییر رنگ نمی‌دهند و عمر نسبتاً طولانی دارند و در نتیجه استفاده و خریداری آن‌ها بسیار مقرون به صرفه است. بهتر است بدانید که این نوع از قاب‌های هالوژنی عموماً از ورق نازک آلومینیوم تولید می‌شوند.

    • قاب هالوژن چوبی

    قاب‌های هالوژن چوبی، طراحی بسیار لوکس و چشم نواز و منحصر به فردی دارند که علاوه بر زیبایی بخشیدن به فضا، با مخفی کردن منع نور از خسته شدن چشم‌ها نیز جلوگیری می‌کنند. امروزه قاب‌ هالوژن‌های چوبی یکی از محبوب‌ترین و زیباترین قاب‌ها هستند که در اشکال تخت مربع، تخت دایره، مخروطی، هرمی و حجم‌دار تولید می‌شوند. به علاوه هالوژن‌های چوبی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع فشارها هستند. همچنین گره‌های طبیعی و زیبای چوب سبب ایجاد یک زیبایی خاص و چشم نواز در دکوراسیون داخلی می‌شوند.

    نکات بسیار مهمی که باید در هنگام تهیه قاب‌های هالوژن به آن توجه کنید

    به منظور اینکه بتوانید بهترین انتخاب قاب هالوژن را داشته باشید بهتر است در هنگام انتخاب و خرید قاب‌های هالوژن به یک سری نکات مهم دقت کنید. ما در ادامه به برخی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه کنید می‌پردازیم.

    • حتماً دقت کنید که اندازه قاب‌ها باید متناسب با فضای مورد نظر باشد و از لحاظ زیبایی و کاربرد، کاملاً هماهنگ با محیط باشد.انتخاب کلید و پریز و قاب هالوژن در دکوراسیون منزل داخلی به سبب کاربردی که دارد و همچنین ایجاد جذابیت و افزایش زیبایی دکوراسیون بسیار با اهمیت است. در نتیجه ما به شما استفاده از هالوژن فلزی و چوبی را پیشنهاد می‌کنیم.
    • از مهمترین نکات حائز اهمیت در اینجا توجه به جنس و کیفیت قاب‌ها است. توجه کنید که در صورت پایین بودن کیفیت قاب‌ها ممکن است پس از گذشت مدتی قاب‌ها دچار فرسودگی و آسیب شوند.
    • برخی از این نوع هالوژن‌ها ضد آب بوده و در مقابل رطوبت نیز مقاومت نسبتاً زیادی دارند. در نتیجه در اصورت استفاده از هالوژن در فضای باز استفاده از هالوژن فلزی یا  ای بی اس  به نظر گزینه مناسب‌تری نسبت به سایر قاب‌ها است.

    جمع بندی

    قاب‌های هالوژن علاوه بر زیبایی، به عنوان یک منبع نور مناسب نیز شناخته می‌شوند. همچنین قاب‌های هالوژن باید در برابر رطوبت، نفوذ گرد و غبار و حشرات و ضربه نیز مقاوم باشند. علاوه بر کیفیت جنس، قاب‎‌های هالوژن باید متناسب با کلید و پریز لاکچری فضایی داخلی که از آن‌ها استفاده می‌شود و نیز به طور کلی هماهنگ با دکوراسیون فضا باشند.

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.