×

اصلی ترین دلایل استفاده از سنگ عباس آباد در سنگ نما

  • کد نوشته: 40487
  • ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
  • ۱ دیدگاه
  • در اکثر ساختمان ها در مناطق مختلف، از سنگ نما رومی استفاده شده است؛ به صورت کلی نما کلاسیک در کنار سنگ نما رومی بسیار مورد توجه قرار گرفته و در اجرای هر کدام از این طرح ها یک متریال اصلی به عنوان سنگ وجود دارد که سنگ تراورتن گزینه محبوبی در این خصوص است. […]

    اصلی ترین دلایل استفاده از سنگ عباس آباد در سنگ نما

    در اکثر ساختمان ها در مناطق مختلف، از سنگ نما رومی استفاده شده است؛ به صورت کلی نما کلاسیک در کنار سنگ نما رومی بسیار مورد توجه قرار گرفته و در اجرای هر کدام از این طرح ها یک متریال اصلی به عنوان سنگ وجود دارد که سنگ تراورتن گزینه محبوبی در این خصوص است.

    تراورتن از گروه سنگ های رسوبی و یک نوع سنگ آهکی بوده و از رسوبات چشمه های آب گرم حاصل می شود. سنگ تراورتن انواع متفاوتی دارد که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به سنگ سفید عباس آباد، سنگ تراورتن حاجی آباد، سنگ تراورتن آتشکوه و… اشاره نمود و البته علل های متفاوتی سبب شده تا فروش این سنگ ها مخصوصاً سنگ عباس آباد با استقبال گسترده ای روبرو شود.

    قطعاً دلایلی مثل تخلخل کمتر سنگ تراورتن عباس آباد نسبت به دیگر سنگ ها و چسبندگی بالای آن با ملات سیمان از اصلی ترین و عمده ترین دلایل فروش انبوه این سنگ ها به شمار می رود.

    موارد استفاده از سنگ تراورتن عباس آباد

    سنگ عباس آباد کاربردهای بسیار متنوعی دارد و در فضای داخلی ساختمان، نمای بیرونی ساختمان، نماهای اسپرت و مدرن، نما کلاسیک و سنگ نما رومی، سنگ فرش پیاده رو، دیواره های پله، نمای هتل ها و مراکز تجاری، لابی ورودی ساختمان ها، آب نمای سنگی، نیمکت سنگی و آلاچیق، احجام سنگی و…. استفاده می گردد.

    در صورتی که در تولید سنگ عباس آباد فرآیند فرآوری و ساب به شیوه ای صحیح و استاندارد انجام گردد و در کنار مرغوب بودن پالیشرها ،میتوان سطحی براق و صیقلی را در سنگ عباس آباد مشاهده کرد که چشم اندازی بسیار زیبا را پدید می آورد و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

    عوامل تاثیر گذار در قیمت سنگ عباس آباد

    عوامل متعددی سبب می شود تا قیمت سنگ عباس آباد تحت تاثیر قرار بگیرد و گاهی با افزایش روبرو شود که شامل موارد زیر است:

    • عدم وجود رگه، خط یا هاله در سنگ عباس آباد؛ هر چقدر که سطح سنگ از این موارد پاک تر باشد و به صورت یکدست تولید گردد قطعا قیمت بیشتری خواهد داشت.
    • قطر سنگ و ضخامت آن: هر چقدر که میزان ضخامت سنگ دقیقتر و بیش تر باشد قطعا سنگ از قیمت بالاتری برخوردار بوده و مرغوب تر نیز می باشد.
    • قد و پای بلند سنگ که اصطلاحا شمش باشد نیز در تعیین قیمت نقش مستقیمی دارد و بلندتر بودن آن افزایش قیمت را پدید می اورد.
    • روشن بودن سنگ و درصد سفیدی آن نیز از دیگر موارد بسیار مهم در قیمت است. پس هر چقدر که سنگ سفید تر باشد قیمت بیشتری دارد.

    در آخر کیفیت فرآوری و موارد مصرفی در پروسه تولید سنگ با قیمت تمام شده ی آن ، ارتباط مستقیمی دارد و هر چقدر که متریال مصرفی از کیفیت بالاتری برخوردار باشد قطعا قیمت سنگ نیز بیشتر خواهد شد.

    چرا سنگ نما؟

    شاید از خودتان بپرسید که چرا در سنگ نما از سنگ سفید و سنگ عباس آباد استفاده می شود و چرا انواع سنگهای تراورتن از محبوبیت بالایی برخوردارند؟ سنگ های ساختمانی مخصوصاً سنگ تراورتن از مقاومت بالایی در مقابل اشعه uv برخوردارند و در مقابل عواملی مثل آتش سوزی و ضربه هم مقاومت زیادی از خود نشان می دهند.

    در دسترس بودن سنگ های ساختمانی از جمله سنگ سفید و سنگ عباس آباد و تولید انواع آنها در نقاط مختلف این کشور نیز از دیگر دلایل ساخت نما با سنگ های ساختمانی بوده است. رنگ های طبیعی سنگ های ساختمانی هم از دیگر عوامل تاثیرگذار در انتخاب آنهاست.

    خرید سنگ از صنایع سنگ ایران مهر

    خوشبختانه مراکز مختلفی در ایران اقدام به تولید انواع سنگ می نمایند که در این میان صنایع سنگ ایران مهر جزء یکی از بهترین مجموعه ها معرفی می‌شود که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۲ آغاز نموده و توانسته است طی سال‌های کاری خود به تجربه های بی نظیری دست پیدا کند و سنگ های تولیدی مختلف از جمله سنگ تراورتن سفید عباس آباد را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان عزیز در سراسر ایران قرار بدهد.

    برای اینکه بتوانید از مزیت های سنگ در اجرای سنگ نما و قسمتهای مختلف ساختمان بهره‌مند شوید باید برای خرید سنگهای اقدام کنید که از بالاترین کیفیت ممکن برخوردارند. صنایع سنگ ایران مهر این افتخار را دارد که سنگ های تولیدی را در بهترین کیفیت ممکن با قیمت های منصفانه در اختیارتان قرار بدهد.

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “اصلی ترین دلایل استفاده از سنگ عباس آباد در سنگ نما”

    1. نادر گفت:

      عباس آباد از نظر جنسیت واقعا عالیه
      فقط سعی کنید سورت های خیلی ضعیف خریداری نکنید