×

از ۰ تا ۱۰۰ دکوراسیون ترمینال ( نمونه و توضیحات )

  • کد نوشته: 34664
  • ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
  • دیدگاه‌ها برای از ۰ تا ۱۰۰ دکوراسیون ترمینال ( نمونه و توضیحات ) بسته هستند
  •  هنگام دکوراسیون ترمینال چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ طراحی دکوراسیون ترمینال نشان دهنده ی مدیریت مسئولان آن شهر است در گذشته ترمینال ها را با نام کاروانسراها می شناختند و متناسب با آن زمان، تزئیناتی نیز برای شان در نظر می گرفتند. تماس با ما : ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴ مهم ترین مواردی که در دکوراسیون ترمینال […]

    از ۰ تا ۱۰۰ دکوراسیون ترمینال ( نمونه و توضیحات )

     هنگام دکوراسیون ترمینال چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

    طراحی دکوراسیون ترمینال نشان دهنده ی مدیریت مسئولان آن شهر است در گذشته ترمینال ها را با نام کاروانسراها می شناختند و متناسب با آن زمان، تزئیناتی نیز برای شان در نظر می گرفتند.

    تماس با ما : ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴

    دکوراسیون ترمینال

    دکوراسیون ترمینال

    مهم ترین مواردی که در دکوراسیون ترمینال حائز اهمیت هستند:

    •   استفاده از مواد با کیفیت و درجه یک در ساخت و ساز ترمینال، دکوراسیون ترمینال را زباتر و جذاب تر می سازد.
      دکور ترمینال

      دکور ترمینال

      تماس با ما : ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴

    •   احداث تلفن های عمومی، سرویس های بهداشتی، آبخوری ها، وضوخانه و سالن های غذاخوری در دکور ترمینال بسیار مهم و ضروری می باشند.
    • دکور ترمینال

      دکور ترمینال

    •   اختصاص دادن مکان ها و اتاق هایی مختص سیگار کشیدن در ترمینال ها جهت جلوگیری از اذیت عموم مردم.
    • ترمینال

      ترمینال

      تماس با ما : ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴

      مکان هایی جهت انجام فوریت های پزشکی در پایانه ها.

    •   عدم استفاده از کفپوش ها و دیوار پوش هایی با رنگ های روشن در دکوراسیون ترمینال باعث می شود که از اضطراب مسافران کاسته شود. از طرفی هم به دلیل تردد زیاد مسافران استفاده از رنگ های تیره تر نیاز به نظافت را کمتر می سازد.
    • دکوراسیون داخل ترمینال

      دکوراسیون داخل ترمینال

      ایجاد کافی شاپ ها و رستوران های کوچک و مدرن در ترمینال ها نیز از موارد ضروری هنگام دکور ترمینال هستند.

    هنگام دکوراسیون و طراحی ترمینال، حتما باید جایگاه های زیر نیز طراحی و ساخته شوند:

    1. سکوهایی که مسافران هنگام سوار شدن و یا پیاده شدن بر روی آنها می ایستند. استفاده از زیباترین و با کیفیت ترین متریال ها به مسافران اطمینان و آرامش خاطر می بخشد.
    2. دکوراسیون ترمینال

      دکوراسیون ترمینال

      در نظر گرفتن مکان ها و جایگاه هایی که مسافران به هنگام انتظار از آنها استفاده کنند. چنین جایگاه های انتظاری باید مجهز به امکانات رفاهی با کیفیت و اعلا باشند و از اضطراب و خستگی مسافران بکاهند.

      داخل ترمینال

      داخل ترمینال

    3. حتما در طراحی ترمینال، قرار دادن مکان ها و خدمات رفاهی برای رانندگان موضوع مهم و اساسی می باشد.
    4. ترمینال

      ترمینال

      مجهز بودن ترمینال به فروشگاه های کوچک، اما مجهز به امکانات امروزی از قبیل دستگاه کارت خوان و .. باز هم موضوع مهمی در دکوراسیون ترمینال است.

    دکوراسیون ترمینال

    دکوراسیون ترمینال

    دکوراسیون ترمینال

    دکوراسیون ترمینال مهم‌ترین عاملی است که تأثیر بسزایی بر تجربه مسافران دارد. زمانی که مسافران وارد یک ترمینال می‌شوند، اولین چیزی که آن‌ها را به‌خود جلب می‌کند، دکوراسیون و طراحی داخلی ترمینال است. یک ترمینال زیبا و جذاب می‌تواند به مسافران احساس خوشایندی و آرامش بدهد و آن‌ها را برای سفر خود متحمل کند. دکوراسیون ترمینال باید به‌گونه‌ای طراحی شود که هماهنگ با هویت و فلسفه شرکت یا شهر استانداردی که ترمینال متعلق به آن است، باشد. همچنین، انتخاب رنگ‌ها، مواد و تزئینات مناسب نیز برای ایجاد یک فضای دل‌پذیر و جذاب اهمیت دارد.

    دکوراسیون ترمینال نه تنها برای مسافران بلکه برای پرسنل و کارکنان ترمینال نیز اهمیت دارد. یک محیط کار مناسب و زیبا، باعث افزایش انگیزه و رضایت بیشتر کارمندان می‌شود. همچنین، دکوراسیون ترمینال بازار فراوانی برای صنایع مختلف ایجاد می‌کند. بسیاری از شرکت‌ها و برندها به منظور تبلیغات و نمایش محصولات خود از فضاهای ترمینال استفاده می‌کنند. از این رو، طراحان دکوراسیون ترمینال باید با توجه به نیازهای مختلف مسافران، پرسنل و شرکت‌ها، طرح‌های مناسبی ارائه دهند که همگی بتوانند از آن بهره ببرند و تجربه‌ی لذت‌بخشی از این فضا را داشته باشند.

    1. تماس با ما : ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.