×

از ۰ تا ۱۰۰ بازسازی سوله صنعتی را به ما بسپارید.

  • کد نوشته: 35059
  • ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
  • دیدگاه‌ها برای از ۰ تا ۱۰۰ بازسازی سوله صنعتی را به ما بسپارید. بسته هستند
  • بازسازی سوله بازسازی سوله صنعتی کاربردهای مختلفی از جمله نگهداری قطعات صنعتی، تولید قطعات صنعتی، و همچنین نگهداری ماشین آلات سنگین دارد. در نگهداری ماشین‌آلات سنگین، امکاناتی مانند کناره‌های باز، پانل‌های شیب‌دار و کف‌پوش بتنی باعث ایمن ماندن ماشین‌آلات شما و محافظت در برابر عناصر می‌شوند. سوله صنعتی یکی از بهترین سرمایه گذاری های املاک […]

    از ۰ تا ۱۰۰ بازسازی سوله صنعتی را به ما بسپارید.

    بازسازی سوله

    بازسازی سوله صنعتی کاربردهای مختلفی از جمله نگهداری قطعات صنعتی، تولید قطعات صنعتی، و همچنین نگهداری ماشین آلات سنگین دارد. در نگهداری ماشین‌آلات سنگین، امکاناتی مانند کناره‌های باز، پانل‌های شیب‌دار و کف‌پوش بتنی باعث ایمن ماندن ماشین‌آلات شما و محافظت در برابر عناصر می‌شوند. سوله صنعتی یکی از بهترین سرمایه گذاری های املاک و مستغلات است.

    تماس با ما : ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴

    بازسازی سوله صنعتی

    بازسازی سوله صنعتی

    بازگشت سرمایه (ROI) آن در مقایسه با ساختمان های آجری و ملات سنتی، به طور قابل توجهی بیشتر است. جدا از آن، هیچ شکی در مورد دوام سوله ها وجود ندارد. این سوله ها مزایای دیگری را نیز ارائه می دهند که آنها را به یکی از بهترین سرمایه گذاری ها تبدیل می کند.

    بازسازی سوله

    بازسازی سوله

    جهت ایجاد تغییرات در بازسازی سوله ابتدا طراحی لازم انجام میشود. چنانچه قصد اضافه بنا را داشته باشید ابتدا بایستی محاسبات مربوط به بار وارده انجام گیرد تا سازه جدید و در صورت اتصال به سازه قدیمی، حتی سازه قدیمی بعدا دچار تخریب نگردد. در مرحله اجرا، ابتدا دیوارهایی که نیاز به تخریب دارد علامتگذاری شده، سپس اکیپ تخریب با رعایت ایمنی لازم جهت تخریب اقدام میکند. گاهی مواقع جهت دیوار، ستون گذاری و گسترش نیاز به ایجاد شناژ بندی جدید میباشد. جهت این کار ابتدا محل مورد نظر برای شناژ جدید کنده شده، سپس جهت اتصال شناژ جدید به شناژ قدیمی با دریل سوراخ کاری های لازم انجام شده، رول بلت وصل میشود، سپس اقدام به آرماتور بندی و بتن ریزی میگردد تا شنازی یکپارچه با سازه قبلی داشته باشیم.

    مزایای بازسازی سوله صنعتی

    ضرب المثل رایج خرید کم و فروش زیاد مترادف با سوله صنعتی است. هزینه کلی ساخت یک سوله صنعتی بسیار کمتر از بودجه ای است که برای یک ساختمان آجری نیاز دارید. اگر بخواهید سوله صنعتی خود را تجاری کنید و اجاره دهید، سود بیشتری خواهید برد.

    بزرگترین مزیت سوله صنعتی چند منظوره بودن آن است. همانطور که گفته شد می توان از یک سوله صنعتی چه به عنوان یک انبار چه به عنوان یک واحد تولیدی قطعات استفاده کرد. البته باید در نظر داشت که برای هر یک از شرایط تدابیر خاصی لازم است. مثلا اگر به‌عنوان یک واحد تولیدی که در معرض حرارت کوره است، استفاده می‌شود، باید از آجرهای نسوز و تهویه مناسب در سوله استفاده کرد. در این شرایط تغییر کاربری یک سوله از ساخت یک سوله جدید به هزینه و وقت کمتری نیاز دارد.

    بیشتر بخوانید : دکوراسیون داخلی منزل مدرن و فوق العاده

    تماس با ما : ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴

    مزایای بازسازی سوله صنعتی

    مزایای بازسازی سوله صنعتی

    بازسازی سوله صنعتی

    ساختمان سوله فارغ از نوعش، با گذشت زمان تا حدودی فرسوده شده و به بازسازی نیاز دارد. با توجه به قیمت بالای مصالح و افزایش قیمت زمین، بازسازی سوله همیشه از خرید یا ساخت یک سوله‌ی نو مقرون به صرفه‌تر است. به عنوان مثال چون اکثر سوله های صنعتی از فولاد ساخته می شوند استحکام بالایی دارند. در این صورت سطوح گالوانیزه می شوند تا از مواد در برابر عناصر آلودگی و زنگ زدگی محافظت کنند. تنها کاری که در بازسازی سوله انجام می شود این است که آنها را حداقل هر پنج سال یکبار رنگ می کنند. در حالی که برای ساخت سوله جدید باید اسکلت فلزی را از نو ساخت که هزینه بالایی را شامل می شود.

    البته قبل از بازسازی سوله صنعتی باید تمام عیوب لیست شود تا تیم مشغول به‌کار بتوانند بازسازی سوله را با بهترین برنامه ریزی انجام دهند.

    تماس با ما : ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴

    بازسازی سوله صنعتی

    بازسازی سوله صنعتی

    تفاوت بازسازی و نوسازی سوله صنعتی

    در نوسازی، سازه تعویض می شود یا متریال قدیمی آن با متریال جدید جایگزین می‌شود. در بازسازی اقداماتی برای باز زنده کردن یک سازه انجام می شود.

    بازسازی سوله نیز معمولا به معنای مرمت آن است. در یک عملیات بازسازی، کارهای اصلی‌تر مثل تعویض تاسیسات سوله صنعتی، تعمیر سیم کشی ها و به‌روز کردن سیستم روشنایی و نورپردازی انجام می شود. در بازسازی سوله می توان استقامت دیوارها و… را نیز افزایش داد. برای بازسازی سوله نیز مانند ساخت اولیه ی آن، به منظور انجام یک سری کارها نیاز به مجوز دارید. برای انتخاب بازسازی یا نوسازی سوله ابتدا باید مراحل بازسازی را بدانید. اگر سوله صنعتی از نظر استقامت و پایه‌ها قوی است، عملیات بازسازی مقرون به صرفه تر از نوسازی است.

    شما می‌توانید با صرف هزینه بسیار کمتری سوله خود را بازسازی کنید. حتی می‌توانید نمای سوله را نیز بازسازی کرده تا همه چیز تازه و زیبا شود. بازسازی سوله باعث بالا بردن عمر و مقاوم‌سازی آن می شود. همچنین امکانات داخلی سوله با توجه به سلیقه و نیازهای شما تغییر کرده و کارایی بخش‌های مختلف سوله افزایش می یابد.

    تفاوت بازسازی و نوسازی سوله صنعتی

    تفاوت بازسازی و نوسازی سوله صنعتی

    بازسازی یا نوسازی سوله را باید به یک تیم ماهر با برنامه ریزی و طرح های مناسب سپرد. تیم اویم‌شاهانه با حضور کادری مجرب و متخصص می‌تواند بازسازی و نوسازی سوله را در مدت زمان مناسب و با کیفیتی مطلوب به انجام برساند.

    بازسازی سوله صنعتی

    بازسازی سوله صنعتی

    سوله صنعتی

    سوله صنعتی یک ساختمان بزرگ و با استحکام بالا است که به منظور استفاده در صنایع مختلف مانند تولید، انبارداری، توزیع، و یا خدمات فنی و مهندسی ساخته می‌شود. این ساختمان‌ها برای نگهداری تجهیزات، ماشین‌آلات، مواد اولیه و محصولات نهایی استفاده می‌شوند و باید دارای فضای بزرگ، ارتفاع مناسب، دسترسی آسان به ورودی‌ها و خروجی‌ها، و دیوارهای مقاوم و سقف‌های قوی باشند.

    سوله‌های صنعتی معمولاً از جنس فولاد، بتن، یا سازه‌های فلزی ساخته می‌شوند که از کیفیت و استحکام بالایی برخوردارند. این ساختمان‌ها معمولاً دارای سیستم‌های تهویه، روشنایی، امنیت، و حفاظت در برابر حریق هستند. همچنین، برخی از سوله‌های صنعتی دارای امکانات اضافی مانند دفترکار، توالت، آشپزخانه، و فضاهای اداری نیز هستند که برای استفاده کارکنان و مدیران مورد استفاده قرار می‌گیرد. در کل، سوله‌های صنعتی نقش بسیار مهمی در فعالیت‌های صنعتی و تولیدی دارند و به عنوان محلی برای انجام فعالیت‌های تولیدی و صنعتی شناخته می‌شوند.

    بیشتر بخوانید : رنگ آمیزی منزل

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.