×
×

آیا سوله دست دوم وجود دارد؟

  • کد نوشته: 26972
  • ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
  • دیدگاه‌ها برای آیا سوله دست دوم وجود دارد؟ بسته هستند
  • آیا سوله دست دوم وجود دارد؟ به گزارش بازار کار ساخت خانه اویم شاهانه: سوله دست دوم در این روزها که قیمت آهن آلات به شدت افزایش یافته است ، بازار سوله های دست دوم بسیار داغ شده است، اما سوالی که مطرح است این است که آیا واقعا این حجم از وجود سوله های دست […]

    آیا سوله دست دوم وجود دارد؟

    آیا سوله دست دوم وجود دارد؟

    به گزارش بازار کار ساخت خانه اویم شاهانه: سوله دست دوم در این روزها که قیمت آهن آلات به شدت افزایش یافته است ، بازار سوله های دست دوم بسیار داغ شده است، اما سوالی که مطرح است این است که آیا واقعا این حجم از وجود سوله های دست دوم طبیعی هست؟ و آیا سوله سازهایی که سوله هایی را با عنوان سوله دست دوم میفروشند، واقعی هستند یا خیر؟

    با ما همراه باشید چون گزارش بسیار خوبی را برای شما آماده کرده ایم.

    سوله دست دوم

    سوله دست دوم

    برای آگاهی از این موارد خبرنگاران ما بر آن شدند که با یکی از بهترین شرکت های سوله سازی کشور با نام نوین سوله و مدیر عامل این مجموعه آقای مهندس هومن عسکریان گفتگویی در قالب پرسش و پاسخ انجام دهند، که در ادامه به این پرسش و پاسخ ها میپردازیم.

    بازار خرید فروش سوله دست دوم

    اولین سوال: با توجه به بازار خرید فروش سوله دست دوم آیا میزان عرضه و تقاضا با هم برابر هستند؟

    هومن عسکریان : خیر به هیچ عنوان برابری ندارد و عملا میزان تقاضا به شدت بالا تر از عرضه از طرف مالکان میباشند، و به جرئت میتوان گفت که تقاضا صد ها برابر با عرضه واقعی میباشد.

    – پس این سوله های دست دوم که به مردم از طرف سوله ساز ها عرضه میشوند از کجا می آیند؟

    خب در جواب این سوال باید گفت: ما در بازار ورق های بی کیفیت دست دومی داریم که قیمت این نوع ورقها نصف قیمت ورق با کیفیتی مثل ورق سیاه فولاد مبارکه میباشد، و عملا سوله سازها با استفاده ار این ورق ها سوله هایی را تحت عنوان سوله های دست دوم به خریداران عرضه میکنند ، و این کار از لحاظ کارشناسی بسیار بسیار اشتباه و خطر آفرین میباشد و مجموعه نوین سوله با توجه به مقالات متعدد در این باره سعی کرده است که پرده از موضوع بردارد که شما میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر به آن مقاله دسترسی داشته باشید.

    سوله دست دوم

    سوله دست دوم

    سوله دست دوم

    عکسی که در بالا مشاهده میکنید عکسی از شرکت حوله بافی میباشد که عملا به همین دلیل که در آن از فولاد دست دوم بی کیفیت استفاده شده بود ، بر اثر بارش برف فرو ریخت.

                – این ورق های دست دوم چطور تهیه میشوند؟

    سوله ساز ها برای ساخت این نوع سوله ها از ورق های نوردی ، ورق لوله و یا ورق تانکر استفاده میکنند.

    در واقع به عنوان مثال در شرکت های نفت و گاز و… لوله هایی با ضخامت بالا و قطرهای زیاد استفاده میشود که این لوله های پس از فرسوده شدن در اورهال ها تعویض میشوند با فولاد های نو. در این بین این لوله ها را به عنوان ضایعات به خریداران آن میفروشند، و خریداران آنها را برش میدهند و این لوله هارا آنرول ( نورد معکوس ) میکنند و دوباره اینهارو به ورق تبدیل میکنند.

    ورق دست دوم

    ورق دست دوم

    نمونه بالا تصویری از همین ورقهای نوردی میباشد.

                – از کجا انقدر قاطع میگویید که عرضه واقعی به اندازه تقاضا نیست؟

    خیلی سادست، کافیه یکم عمیق تر نگاه کنید تا ببینید خرید سوله  دست دوم یک دروغ بزرگ است !! خیلی خلاصه به این مورد اشاره می کنم:

    ببینید ، سوله به طور کلی فقط در زمینهای صنعتی احداث میشود و عملا یک زمین صنعتی بدون داشتن سوله کاملا به فایده میباشد، و عملا مثل این ماشین بدون موتور و بنزین میباشد. و نکته بعدی اینکه یک سوله را فقط در زمینی با کاربری صنعتی و یا به صورت محدود ورزشی و تفریحی فرهنگی بنا میشود. پس با این تعاریف فرض ما یک سوله در زمین صنعتی میباشد، حالا تصور کنید که یک مالک به چه دلایلی ممکن است سوله ای که در زمین صنعتی خود وجود دارد را بخواهد به فروش رساند:

    • نیاز به پول داشته باشد: عملا این کار بشدت کار غلطی هست ، چرا؟ چون در درجه اول آن سوله را به قیمت آهن ضایعات از مالک میخرند و عملا آن سوله با آن زمین ارزشمند است و هرکدام بدون هم از ارزش کمتری برخوردار هست و اگر یکنفر بخاطر پول بخاهد سوله خود را بدون زمین بفروشد باید به این فکر کند که چندی بعد ناچار به خرید سوله نو میباشد با دوبرابر قیمت فروش آن
    • بخواهد سوله را گسترش دهند: به راحتی میتوانند همان سوله را بزرگتر کنند با هزینه های بسیار پایینتر
    • و خیلی موارد دیگر که ما در مقاله خرید سوله دست دوم به آن پرداخته ایم.

    ما روش بهتر را پیشنهاد میکنیم با قیمت پایین تر،  برای اطلاع از قیمت بر روی قیمت سوله کلیک فرمایید

    ‍‍‍         – پیشنهاد شما به کسانی که قصد خرید سوله دست دوم دارند چیست؟

    کارفرمایان و کار آرینان عزیزی که به این نوع سوله ها فکر میکنند حتما مقاله های ما را که لینکهای آن را در این مقاله گذاشتید بخوانند تا با کلیات این شاخه آشنا شوند، ما در این مقاله ها سعی کردیم تمام واقعیات را به مردم عزیز انتقال بدهیم و عملا حتی در آن آموزش داده ایم که در صورت اجبار به خرید سوله دست دوم به چه مواردی دقت کنند تا کلاه سره آنها نرود حداقل و به سوله های واقعی دست دوم برسند. در ضمن در سایت نوین سوله میتوانند با نوعی سازه سوله آشنا شوند که قیمت آن بسیار پایینتر از سوله دست دوم میباشد و کیفیت آن هم بینظیر میباشد.

    منبع : سایت نوین سوله

    www.novinsoole.com

    توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.