×

آشنایی با کاربردها و مزایای قاب بنر

  • کد نوشته: 33995
  • ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
  • دیدگاه‌ها برای آشنایی با کاربردها و مزایای قاب بنر بسته هستند
  • به گزارش آگهی ساختمان : قاب بنر یا اسپیس بنر سازه‌ای مستحکم، انعطاف‌پذیر، سبک، زیبا و ارزان از جنس اسپیس فریم است که به منظور نصب بنر‌های تبلیغاتی و نمایشگاهی و مراقبت از آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسپیس فریم به راحتی پس از برش به اندازه و شکل مورد نظر درمی‌آید. ارزان بودن قاب اسپیس فریم این سازه […]

    آشنایی با کاربردها و مزایای قاب بنر

    به گزارش آگهی ساختمان : قاب بنر یا اسپیس بنر سازه‌ای مستحکم، انعطاف‌پذیر، سبک، زیبا و ارزان از جنس اسپیس فریم است که به منظور نصب بنر‌های تبلیغاتی و نمایشگاهی و مراقبت از آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسپیس فریم به راحتی پس از برش به اندازه و شکل مورد نظر درمی‌آید. ارزان بودن قاب اسپیس فریم این سازه را به یکی از پرکاربردترین و مقرون به صرفه‌ترین ابزارهای تبلیغاتی تبدیل کرده است‌. در این قاب نمایشگاهی امکان نصب پوسترهای گوناگون در ابعاد متنوع برای تبلیغ رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، ادارات، شرکت‌ها و غیره در فضای باز یا محیط‌های بسته وجود دارد.

    آشنایی با کاربردها و مزایای قاب بنر

    آشنایی با کاربردها و مزایای قاب بنر

    اکثر کسب و کارها می‌توانند برای انجام تبلیغات، اطلاع رسانی به مشتریان و رواج بخشیدن به کار خود از قاب بنر استفاده کنند. البته این قاب باید در محیطی مناسب و پر بازدید نصب گردد تا توجه مخاطبان را به خود جلب کند. در این مقاله قصد داریم درباره مزایا و نحوه  اجاره و خرید قاب بنر صحبت کنیم.

    قاب بنر چیست و چه کاربردی دارد؟

    در سال‌های اخیر نمایشگاه‌های مختلفی در سطح کشور برگزار شده است و اکثر کسب و کارها برای معرفی خدمات و محصولات خود در این نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند تا به افزایش تعداد مشتریان خود منجر شوند‌. هر کسب و کاری در نمایشگاه باید یک غرفه مخصوص به خود داشته باشد. برای ایجاد یک غرفه چاره‌ای جز خرید یا اجاره قاب بنر وجود ندارد. با کمک قاب اسپیس فریم می‌توان سازه غرفه را طراحی کرد. یکی از ویژگی‌های مهم قاب‌های بنر نصب سریع و زیبایی ظاهری آن‌ها است.

    برای اینکه قاب‌ها به صورت ایستاده قرار بگیرند از اسپیس فریم‌های قوس‌دار یا کرو استفاده می‌شود. این قاب‌ها محیطی بسیار مناسب برای نصب بنرهای تبلیغاتی فراهم می‌کنند و در نمایشگاه‌های عکس و پوستر نیز کاربرد فراوانی دارند. این محصول علاوه بر طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، به دلیل مقاومت بالا در شرایط آب و هوایی گوناگون و اجرای راحت در طراحی و معماری محیط‌های بزرگ مانند ایجاد تالار سرپوشیده در باغ، در فصول سرد سال کاربرد دارد. همچنین جهت نورپردازی در محیط‌های مختلف نیز از این سازه‌ها استفاده می‌شود.

    استفاده از قاب بنر اسپیس فریم چه مزایایی دارد؟‌

    با توجه به مزایا و فواید بسیار زیادی که قاب‌ بنر دارد، امروزه بیشتر افراد در کسب و کارهای مختلف برای خرید و اجازه این سازه اقدام می‌کنند‌. قبل از اجاره یا خرید این محصول بهتر است با تمام مزایای استفاده از آن آشنا شوید و با اطمینان خاطر دست به ثبت سفارش و اجازه آن بزنید. مزایای قاب‌های اسپیس بنر شامل موارد زیر است:

    • از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
    • وزن بسیار سبکی دارد.
    • نصب و اجرای این سازه بسیار راحت است.
    • استفاده از اسپیس بنر از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است‌.
    • محیطی بسیار حرفه‌ای و شیک برای تبلیغات ایجاد می‌کند.
    • ظاهر بسیار شکیل و مناسبی دارد.
    • از نظر ابعاد بسیار متنوع است‌.
    • برای استفاده در نمایشگاه‌ها و محیط‌های باز مناسب است.
    • استفاده از قاب اسپیس فریم امنیت و ایمنی بالایی دارد.‌
    • امکان استفاده از روش‌های نورپردازی با این قاب ساده‌تر می‌شود.
    • در تمام شرایط آب و هوایی قابل استفاده است.
    • حمل و نقل قاب‌های بنر هزینه بسیار کمی دارد.
    • هزینه تبلیغ با آن از هزینه تبلیغات تلویزیونی کمتر است‌.
    استفاده از قاب بنر اسپیس فریم چه مزایایی دارد؟‌

    استفاده از قاب بنر اسپیس فریم چه مزایایی دارد؟‌

    بهترین شرایط خرید یا اجاره قاب بنر چیست؟

    همواره باید سعی کنید که خرید قاب بنر را از مجموعه‌ها و شرکت‌های تولید کننده این سازه انجام دهید. تولیدکننده‌ها معمولا محصولات را با کیفیت بالاتر و قیمتی ارزان‌تر در اختیار مشتری قرار می‌دهند. شرکتی که انتخاب می‌کنید باید تمام انواع سازه‌های اسپیس فریم را اعم از سازه استیج، غرفه‌های نمایشگاهی، قاب‌های دیواری و غیره را به همراه خدمات نصب، پشتیبانی و تعمیر قاب‌های بنر را نیز ارائه بدهد. همواره قاب و خود بنر به صورت یک جا سفارش داده می‌شود. بنابراین در هنگام انتخاب مجموعه ارائه دهنده اسپیس بنر مجموعه‌ای را در نظر بگیرید که توانایی ساخت و چاپ بنر را نیز داشته باشد. با در نظر داشتن همین شرایط محصولی را اجاره یا خریداری خواهید کرد که تمام جنبه‌های کیفی و مالی را به همراه دارد و به انجام تبلیغات موثر و بازاریابی کسب و کار کمک می‌کند.

    قاب بنر دیواری چیست؟

    قاب بنر دیواری یکی از کاربردی‌ترین و پرطرفدارترین انواع قاب‌های بنر است که در اکثر غرفه‌ها و نمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل قاب را روی دیوار نمایشگاه یا هر مکان دیگری نصب می‌کنند و سپس بنر تبلیغاتی مورد نظر را روی آن قرار می‌دهند. با استفاده از این روش می‌توانید خدمات یا محصول مورد نظر را در معرض دید عموم مردم قرار دهید تا به تبلیغات و افزایش فروش آن‌ها کمک شود. برای افرادی که قصد دارند از یک قاب بنر ثابت استفاده کننند و طی مدت زمان برگزاری نمایشگاه آن را جابه‌جا نکنند، خرید یا اجازه قاب بنر دیواری پیشنهاد می‌شود. این مدل قاب از لحاظ طراحی و ابعاد انواع متنوعی دارد که هر کسب و کار با توجه به نیاز خود می‌تواند قاب بنر دیواری مورد نظر خود را در تعداد مختلف تهیه کند.

    قاب بنر دیواری چیست؟

    قاب بنر دیواری چیست؟

    نحوه اجاره قاب بنر به چه صورت است؟

    برای اجاره قاب‌های بنر ابتدا باید ابعادی را که قرار است بنر را در داخل آن نصب کنید، به همراه داشته باشید. نکته بعدی توجه به فاصله بیننده با بنر است. اگر فاصله بیننده با محل نصب قاب زیاد است، باید ابعاد بنر را بزرگ‌تر در نظر بگیرید تا به خوبی بتواند توجه بینندگان را جلب کند. بعد از تعیین ابعاد، نوبت به ایستایی و بحث استحکام‌سازی آن می‌رسد. این قسمت از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا در صورت نصب در محیط‌های باز ایستایی و استحکام سازه باید به گونه‌ای باشد که با تغییرات شرایط جوی و آب و هوا همچنان ثابت و پایدار بماند.

    اجاره قاب برای افرادی که فقط در برخی از فصول سال به آن احتیاج دارند، گزینه مناسبی است. اما ‌کسانی که در تمام روزهای سال به این سازه احتیاج دارند، بهتر است به جای اجاره نسبت به خرید آن اقدام کنند‌. زیرا برای این افراد خرید منطقی‌تر و مقرون به صرفه‌تر از اجاره است.‌

    قیمت قاب اسپیس فریم به چه عواملی بستگی دارد؟

    قیمت قاب‌های اسپیس فریم با توجه به قیمت مواد اولیه متفاوت است. اسپیس فریم‌ها به عنوان متریال سازه‌های بنر در انواع معمولی، معمولی طرح زیگزال، پر رکاب، لوله‌ای و کرو تولید می‌شوند. به طور کلی قیمت هر متر اسپیس فریم نسبت به قیمت سازه‌های دیگر ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر است. اکثر غرفه‌داران در نمایشگاه‌های مختلف این سازه را به دلیل قیمت مناسبی که دارد، انتخاب می‌کنند‌. این محصول از نظر کیفیت و کارایی علاوه بر غرفه‌سازی، در سوله‌سازی نیز به عنوان اسکلت قابل استفاده است.

    خرید و اجاره قاب بنر از گروه تولیدی اسپیس فریم

    اگر می‌خواهید قاب بنر مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی اجاره یا خریداری کنید، به سایت گروه تولیدی صنعتی اسپیس فریم با آدرس اینترنتی https://spaceframe.ir/ مراجعه کنید. این گروه در ساخت غرفه‌های نمایشگاهی و فروش و اجاره قاب‌های بنر با استفاده از متدهای پیشرفته و به‌روز دنیا فعالیت دارد و سازه‌های تولیدی خود را به تمام شهرهای کشور ارسال می‌کند‌. گروه صنعتی اسپیس فریم فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و در طول ۲۲ سال سابقه درخشان خود با شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و معتبری همکاری داشته است.

    مشتریان می‌توانند در هر زمانی که تمایل داشته باشند از قسمت‌های مختلف خط تولید این مجموعه بازدید کنند. امکان سفارش سازی سازه‌ها در ابعاد مختلفی مانند ۳۰ در ۳۰، ۲۰ در ۲۰، ۱۵ در ۱۵ و ۱۰ در ۱۰ با بهترین کیفیت در این مجموعه وجود دارد. با توجه به این که مجموعه تولیدی اسپیس فریم محصولات خود را بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، قیمت محصولات نسبت به دیگر مجموعه‌ها ارزان‌تر است.

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.