×
×

قرار داد شروع به کار

  • کد نوشته: 2599
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای قرار داد شروع به کار بسته هستند
  • قرار داد شروع به کار به گزارش ویلا پیش ساخته : جناب آقای ……………مالک محترم پرونده …ساخت تجاری………….به آدرس………………………. موضوع :دستور شروع به کار با سلام، با توجه به شروع به کار جنابعالی به منظور تامین ایمنی کارگاه که از الزامات اولیه کار و پروژه می باشد ضروری است در اسرع وقت در خصوص موارد ذیل […]

    قرار داد شروع به کار

    قرار داد شروع به کار

    به گزارش ویلا پیش ساخته : جناب آقای ……………مالک محترم پرونده …ساخت تجاری………….به آدرس……………………….

    موضوع :دستور شروع به کار

    با سلام، با توجه به شروع به کار جنابعالی به منظور تامین ایمنی کارگاه که از الزامات اولیه کار و پروژه می باشد ضروری است در اسرع وقت در خصوص موارد ذیل اقدام فرمایید:

    ۱- در صورت نیاز ضمن هماهنگی با اداره گاز و برق و آب و تلفن منطقه نسبت به جمع آوری رگولاتور گاز و ایمن سازی علمک مربوطه در اسرع وقت اقدام فرمایید.

    ۲-نصب تابلوی اطلاعات حقوقی کارگاه در محل مناسب و در معرض دید عموم همچنین تهیه تابلوهای ایمنی مانند (اول ایمنی بعد کار) (استفاده از لباس ،کلاه ، دستکش و کفش ایمنی الزامی است )و (خطر سقوط از ارتفاع)مطابق مبحث ۱۲ مقررات ملی ساختمان در محوطه داخلی کارگاه صورت پذیرد.

    ۳-در خصوص تهیه بیمه نامه های مسئولیت مدنی کارفرما در مقابل کارکنان و همچنین مسئولیت مدنی کارفرما در برابر اشخاص ثالث و خرید الحاقیه های مربوط به کلوز های تحت پوشش قرار گرفتن صدمات جسمانی وارده به کارکنان بیمه گزار ناشی از مسئولیت مهندسین ناظر، تحت پوشش قرار گرفتن مطالبات سازمان تامین اجتماعی از کارفرما (ماده ۶۶ قانون تامین اجتماعی )پرداخت خسارت بدون رای دادگاه از نمایندگی های بیمه اقدام گردد.

    4- کارفرما موظف است کلیه تجهیزات ایمنی مورد نیاز کارگاه را خریداری کرده و پس از آموزش به کارگران آنها را در اختیار آنها قرار داده و رسید دریافت کند و بر روی استفاده از آنها نظارت داشته است.

    5- کارفرما موظف است اکیپ اجرائی خود را قبل از شروع به کار به ناظر معرفی کند و از کارگران دارای کارت مهارت فنی در زمینه فعالیت فوق استفاده نماید و پس از تائید ناظر آنها را به کار گمارد.

    6- کارفرما موظف است 1 هفته قبل از هرگونه عملیات ساختمانی در هر مرحله به صورت کتبی و شفاهی به ناظر اطلاع داده و از ایشان تاییده دریافت کند.

    7- کارفرما موظف است دستور کار ناظرین را در جاییکه همه افراد کارگاه بتوانند آنرا مشاهده کنند قرار دهد.

    8- کارفرما موظف است از بتن و میلگرد و تیرچه و مصالح درون کارگاه تست گرفته و همراه با تائیده و فاکتور به ناظر تحویل دهد.

    9- کارفرما موظف است وسایل حفاظت فردی مورد نیاز کارگاه را خریداری کرده و بعد از آموزش همه افراد کارگاه نسبت به نحوه استفاده آنها نظارت داشته باشد.

    10- اجرای هر قسمت از ساختمان باید عینا طبق نقشه مصوب باشد و مسئولیت هرگونه پیشروی و اجرا غیر اصولی به عهده مالک می باشد.

    ساخت آپارتمان ابلاغیه در تاریخ ……….…..به اینجانب ……………………تحویل و تفهیم شد و متعهد به رعایت تمامی مفاد آن می باشم.

    نام و امضاء مالک تاریخ و اثرانگشت

     

    پیشنهاد مقاله برای مطالعه بیشتر : 

    نقاشی ساختمان در احمدآباد مستوفی

    طراحی کم هزینه باغ

    رنگ نما شیروانی

    رنگ نما نیوکالر

    رنگ نما اکریلیک

    رنگ نما رومی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.