×
×

قیمت سرامیک کف 50*50 در سال 1401

  • کد نوشته: 10626
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای قیمت سرامیک کف 50*50 در سال 1401 بسته هستند
  • قیمت سرامیک کف 50*50 به گزارش ساخت بیمارستان : قیمت سرامیک کف 50*50 با توجه به ابعادی که دارد و با توجه به طرح و نقش آن متفاوت است. قیمت ساخت ویلا سرامیک ها از قدیمی ترین مصالحی ساختمانی هستند که در ساخت خانه و سازه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند. البته این روزها این […]

    قیمت سرامیک کف 50*50 در سال 1401

    قیمت سرامیک کف 50*50

    به گزارش ساخت بیمارستان : قیمت سرامیک کف 50*50 با توجه به ابعادی که دارد و با توجه به طرح و نقش آن متفاوت است. قیمت ساخت ویلا سرامیک ها از قدیمی ترین مصالحی ساختمانی هستند که در ساخت خانه و سازه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند. البته این روزها این ابزارها در طرح ها و مدل های مختلف و جدیدتری ساخته می شوند و کارایی هایی بسیار مفیدتری دارند. به همین دلیل است که قیمت سرامیک کف 50*50 با طرح و رنگ متفاوت، متغیر است. کارخانه ها و نمایندگی های زیادی وجود دارد که سرامیک کف به بازار ارائه می کنند هزینه ساخت ویلا و یکی دیگر از دلایل تفاوت قیمت سرامیک کف 50*50 این است که از کدام کارخانه و با چه کیفیتی آن ها را خریداری می کنید. سرامیک ها نیز مانند هر جنس دیگری با کیفیت های متفاوت با عنوان درجه 1 و درجه های پایین تر آن به فروش می رسند.

    انواع سرامیک و تاثیر آن در قیمت سرامیک کف 50*50

    برای ساخت سرامیک معمولا مواد خام مانند: خاک رس، کائولینت، اکسید آلومینیوم، کاربید سیلیکون، کاربید تنگستن و موارد خالص دیگر را با آب مخلوط کرده و خمیر بدست آمده را در قالب‌‌های از پیش تعیین شده‌ می‌ریزند، سپس در دستگاه خشک‌کن‌ می‌گذارند تا مواد خشک شوند و شکل قالب را به خود گیرند، در نهایت آن‌ها را در کوره‌‌های کاشی پزی حرارت‌ می‌دهند. همچنین اغلب سرامیک ها دارای یک لایه روکش لعابی‌ می‌باشند که این لعاب‌ها‌ می‌توانند ضد آب، تزئینی، براق، رنگی و … باشند.

    سرامیک ها انواع مختلفی دارند از جمله  سرامیک کف، دیوار، راه پله، آسپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و … . اما از بین این سرامیک ها، سرامیکی که برای کف در نظر گفته می شود معمولا قیمت بالاتری دارد، چرا که این سرامیک ها معمولا باید درجه یک باشند و از مقاومت بالایی برخوردار باشند.

    کیفیت سرامیک ها به موارد مختلفی بستگی دارد:

    • نوع خاک
    • نوع دستگاه تولید کننده
    • نوع ساخت (پرسی و لرزشی)
    • درجه بندی

    خرید سرامیک  ارزان  قیمت سرامیک کف 50*50

    یکی از راه های خرید سرامیک ارزان قیمت تر، این است که شما مستقیما به کارخانه مراجعه کنید و سرامیک ها در حجم بالا خریداری کنید. همچنین اگر سرامیک را در حجم زیاد لازم ندارید می توانید برای خرید سرامیک ها به نمایندگی های هر کارخانه مراجعه کنید. این نمایندگی ها بدلیل اینکه فروش بی واسطه دارند، قیمت بهتر و مقرون به صرفه تری را ارائه می دهند. همچنین شما می توانید هزینه ساخت ویلا در شهریار با مراجعه به وب سایت های اینترنتی و با تخفیف، خرید ارزان قیمتی را تجربه کنید. خرید اینترنتی سرامیک طرح پارکت هم از وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین مختلف امکان پذیر است. سرامیک ها کاربردهای زیادی دارند که درجه بندی می شود. سرامیک های درجه سه ارزان تر هستند که زد و زخمی می باشند و کارایی چندانی ندارند.

    تفاوت کاشی و سرامیک چیست؟

    تفاوت عمده کاشی با سرامیک نحوه ساخت آن است. هر دو از مخلوط رسی ساخته می شوند که در کوره پخته می شود، اما کاشی از خشت تصفیه شده بیشتری ساخته می شود و در دماهای بالاتر پخته می شود. این باعث می شود که چگال تر و دوام بیشتری نسبت به سرامیک داشته باشد. به همین دلیل کاشی گرانتر از  سرامیک است و به طور کلی از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است. قیمت ساخت و ساز تفاوت های دیگری که بین کاشی و سرامیک است، طرح و رنگ و جنس آنهاست و این یکی از عواملی است که باعث می شود قیمت کاشی و سرامیک با یکدیگر متفاوت باشند. همچنین کاشی ها به دلیل اینکه ظریف تر هستند و مقاومت کمتری دارند معمولا در دیوار ها و سرامیک ها به علت استحکام بیشتر، در کف و همچنین دیوار استفاده می شود. به همین دلیل است که سرامیک ها قیمت بالاتری نسبت به کاشی ها دارند.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.