×
×

کاربرد انواع پروفیل آهن در صنعت ساختمان سازی

  • کد نوشته: 40013
  • ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
  • دیدگاه‌ها برای کاربرد انواع پروفیل آهن در صنعت ساختمان سازی بسته هستند
  • به گزارش بازار کار ساخت ویلا : امروزه با پیشرفت معماری و صنعت عمران، از انواع محصولات فولادی در ساختمان و سازه‌های مختلف به فور استفاده می‌شود. یکی از انواع محصولات پرکاربرد در صنعت ساختمان، پروفیل آهن است. پروفیل آهن در انواع مختلفی به تولید می‌رسد و به طور کلی به دو دسته باز و بسته تقسیم‌بندی […]

    کاربرد انواع پروفیل آهن در صنعت ساختمان سازی

    به گزارش بازار کار ساخت ویلاامروزه با پیشرفت معماری و صنعت عمران، از انواع محصولات فولادی در ساختمان و سازه‌های مختلف به فور استفاده می‌شود. یکی از انواع محصولات پرکاربرد در صنعت ساختمان، پروفیل آهن است.

    پروفیل آهن در انواع مختلفی به تولید می‌رسد و به طور کلی به دو دسته باز و بسته تقسیم‌بندی می‌شود.

    مشاهده قیمت روز پروفیل آهن:

    https://shahinfelezsepahan.com/steel-profiles/

    در این مطلب قصد داریم به کاربرد انواع پروفیل آهن در صنعت ساختمان سازی بپردازیم و در نهایت یک تولیدکننده برتر لوله و پروفیل را به شما معرفی خواهیم کرد. به این ترتیب شما علاوه بر صرفه جویی در هزینه ساخت، از کیفیت پروفیل نیز اطمینان حاصل خواهید کرد.

    با ما همراه باشید.

    پروفیل چیست؟

    پروفیل یک سطح مقطع در ابعاد و اندازه مشخص می‌باشد و در جنس‌های مختلفی اعم از آهن، چوب و آلومینیوم به تولید می رسد. پروفیل آهن از استحکام و مقاومت بالاتری نسبت به سایر انواع پروفیل برخوردار می‌باشد.

    به همین دلیل در صنعت ساختمان‌سازی از پروفیل آهنی استفاده می‌شود. در ادامه به انواع پروفیل خواهیم پرداخت.

    انواع پروفیل های موجود در بازار

    همانطور که پیش از این اشاره کردیم، پروفیل آهن در دو نوع کلی باز و بسته به تولید می‌رسد. از از لحاظ جنس نیز می‌توان پروفیل‌ها را به انواع:

    • پروفیل ساختمانی
    • پروفیل کامپوزیتی
    • پروفیل آلومینیومی
    • پروفیل گالوانیزه

    دسته‌بندی کرد.

    همانطور که از نام هر دسته مشخص است، به عنوان مثال، پروفیل ساختمانی در ساختمان و به عنوان چهارچوب درب و پنجره، دکوراسیون داخلی منازل و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    انواع پروفیل ساختمانی

    پروفیل‌های ساختمانی در قسمت‌های مختلف ساختمان مانند تولید درب و پنجره و استحکام سازه مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع مختلف پروفیل‌های ساختمانی معمولا با ضخامتی بین 2 الی 4 میلی‌متر تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

    پیشنهاد مطالعه: پروفیل چیست و انواع آن + 5 مورد مصرف پروفیل

    بسته به اینکه پروفیل چه کاربردی دارد، نوع ورق مصرفی آن متفاوت است. به عنوان مثال پروفیل‌های مورد استفاده در درب و پنجره معمولا از ورق گالوانیزه ساخته می‌شوند.

    خصوصیات پروفیل ساختمانی

    معمولا پروفیل‌های ساختمانی از انعطاف‌پذیری و قابلیت شکل‌پذیری مطلوبی برخوردار می‌باشند. از مهمترین ویژگی‌های پروفیل‌های ساختمانی می‌توان به:

    • تنوع در ابعاد
    • جوش‌پذیری بالا
    • تحمل فشار زیاد
    • ضخامت بالا

    اشاره کرد.

    کاربرد پروفیل ساختمانی

    پروفیل‌های ساختمانی از کاربردهای زیادی برخوردارند. از جمله مهمترین کاربردهای این نوع پروفیل‌ها می‌توان به:

    • ساخت انواع چهارچوب درب و پنجره
    • استفاده در سقف سوله
    • مستحکم کردن سازه‌های فولادی

    اشاره کرد.

    قیمت پروفیل ساختمانی

    قیمت پروفیل ساختمانی به عوامل مختلفی وابسته است. قیمت ورق، نوسانات نرخ ارز، روش تولید و برند کارخانه تولیدکننده از جمله عوامل اصلی تعیین کننده قیمت انواع پروفیل می‌باشد.

    مشاهده و استعلام آنلاین بروزترین >>  قیمت قوطی آهن

    خرید پروفیل ساختمانی

    اگر شما پیمانکار یا مهندس عمران هستید و قصد خرید پروفیل آهن دارید، بهتر است به منظور کاهش هزینه ساخت و پروژه خود، در انتخاب مرجع خرید آهن‌آلات مورد نیاز خود دقت کنید. امروزه در سراسر کشور تولیدکنندگان پروفیل بسیاری در حال فعالیت می‌باشند.

    این کارخانجات معمولا قیمت محصولات خود را در سایت یا شبکه‌های اجتماعی خود اعلام می‌کنند. بهتر است مدتی به صورت روزانه و آنلاین قیمت‌های اعلامی کارخانجات مختلف را رصد و با یکدیگر مقایسه کنید. به این ترتیب در زمان مناسب و شرایط نرمال بازار می‌توانید یک خرید مناسب داشته باشید. اما مسئله دیگری که بسیار حائز اهمیت است، کیفیت پروفیل و اعتبار برند تولیدکننده می‌باشد. برای اطلاع از این موارد لازم است که با تولیدکنندگان برتر پروفیل آشنا باشید.

    شرکت شاهین فلز سپاهان؛ تولیدکننده برتر پروفیل آهن

    یکی از برترین تولیدکنندگان انواع پروفیل آهن، کارخانه شاهین فلز سپاهان است. این کارخانه به عنوان برندی مطرح و نام آشنا در صنعت لوله و پروفیل شناخته شده است. پروفیل زد، چهارچوب فرانسوی، آبرو و قوطی آهن از جمله تولیدات این کارخانه می‌باشد.

    علاوه بر تولید محصولات فولادی، خدماتی متنوع مانند ارائه پوشش ضدخوردگی زینک فلیک، شات بلاست، نواربری ورق آهن، ساخت پالت فلزی، چهارچوب فلزی آماده و آزمایشگاه تست سالت اسپری نیز توسط این برند مطرح به مشتریان گرامی ارائه می‌شود.

    ********

    شماره تماس: 03145273010

    آدرس سایت: www.shahinfelezsepahan.com

    نشانی دفتر فروش و انبار: اصفهان، شاهین شهر، خیابان سعدی شمالی، خیابان صبا

    نشانی کارخانه: اصفهان، شهرک صنعتی بزرگ، بازارچه، خیابان اندیشمندان ۱۶، خیابان کارآفرینان، نبش کارآفرینان ۱۴​/۱

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.