×
×

چگونه می‌توانیم ترموود اصلی و باکیفیت را از نسخه تقلبی تشخیص بدهیم؟

  • کد نوشته: 38599
  • ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
  • دیدگاه‌ها برای چگونه می‌توانیم ترموود اصلی و باکیفیت را از نسخه تقلبی تشخیص بدهیم؟ بسته هستند
  • چگونه می‌توانیم ترموود اصلی و باکیفیت را از نسخه تقلبی تشخیص بدهیم؟ به گزارش طراحی نما : چکیده : ترموود را می‌توان یکی از بهترین آیتم‌های دکوراسیون دانست که می‌تواند جذابیت فضای مورد نظر شما را چندین برابر کند. ترموود با برندهای مختلفی در بازار عرضه می‌شود که هرکدام از این برندها کیفیت خاص خود را دارند […]

    چگونه می‌توانیم ترموود اصلی و باکیفیت را از نسخه تقلبی تشخیص بدهیم؟

    چگونه می‌توانیم ترموود اصلی و باکیفیت را از نسخه تقلبی تشخیص بدهیم؟

    به گزارش طراحی نما : چکیده : ترموود را می‌توان یکی از بهترین آیتم‌های دکوراسیون دانست که می‌تواند جذابیت فضای مورد نظر شما را چندین برابر کند. ترموود با برندهای مختلفی در بازار عرضه می‌شود که هرکدام از این برندها کیفیت خاص خود را دارند و برخی هم تقلبی هستند. از این رو، برای خرید ترموود باید توجه ویژه‌ای به اصالت آن داشته باشید. برای این منظور، روش‌های مختلفی وجود دارند که در کنار هم باعث تشخیص ترموود اصلی از تقلبی می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، این مطلب را مطالعه کنید.

    تشخیص ترموود اصلی از تقلبی؛ موضوعی که حتما باید به آن توجه شود

    ترموود را می‌توان یکی از بهترین آیتم‌های دکوراسیون دانست که می‌تواند جذابیت فضای مورد نظر شما را چندین برابر کند. ترموود با برندهای مختلفی در بازار عرضه می‌شود که هرکدام از این برندها کیفیت خاص خود را دارند و برخی هم تقلبی هستند. از این رو، برای خرید ترموود باید توجه ویژه‌ای به اصالت آن داشته باشید. برای این منظور، روش‌های مختلفی وجود دارند که در کنار هم باعث تشخیص ترموود اصلی از تقلبی می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، این مطلب را مطالعه کنید.

    ویژگی‌های ترموود اصلی

    ترموود اصلی دارای فرایند ساخت پیچیده‌ای است و در ساخت آن هم از متریال مختلفی مانند چوب زبان گنجشک و چوب گونه کاج استفاده می‌شود. این در حالی است که در چوب‌های ترمو فیک از چنین متریالی استفاده نمی‌شود و در نتیجه کیفیت چندانی هم ندارد. در ادامه لیستی از برخی ویژگی‌های ترموود اصلی نسبت به ترموود تقلبی وجود دارد:

    • وزن کمتر نسبت به متریال مشابه
    • حفظ کردن رطوبت محیط در بازه استاندارد نیاز انسان
    • نرمال‌سازی تغییرات ناگهانی دما
    • قابلیت نصب سریع و آسان
    • تجزیه‌پذیر بودن به لطف طراحی اکولوژیکی
    • انعطاف‌پذیری و مقاومت بیشتر نسبت به فشارهای بیرونی مانند زلزله
    • عایق مناسب صدا
    • مقاوم در برابر حمله حشرات، انواع قارچ و کپک

    سه روش اصلی تشخیص ترموود اصلی از نسخه فیک

    افرادی که قصد خرید ترموود را دارند، باید حتما به اصلی بودن این آیتم توجه داشته باشند. چرا که محصولات فیک به هیچ عنوان نمی‌توانند مزایای ترموود اصلی را داشته باشند. از جمله سه نکته که باعث تشخیص ترموود اصلی از فیک می‌شوند، به بررسی گواهینامه بین‌المللی، مورد تایید بودن گواهینامه‌ها و ویژگی‌های ظاهری ترموود می‌توان اشاره کرد.

    بررسی گواهینامه بین‌المللی

    یکی از بهترین روش‌ها برای تشخیص اصالت ترموود، بررسی گواهینامه‌های بین‌المللی است. تولیدکنندگان برتر این آیتم، همواره با محصولات خود گواهینامه‌ای را ارائه می‌کنند که در آن اطلاعات مختلفی از ترموود وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به حداکثر میزان دما و فشار قابل تحمل ترموود اشاره کرد. همچنین محصولات برتر توانسته‌اند توسط مراکز ارزیابی مختلف، گواهی دریافت کنند که نام گواهی‌ها هم در گواهینامه محصول ذکر می‌شود. تمام این موارد دست به دست هم می‌دهند تا متوجه شوید محصول منتخب شما دارای کیفیت بالا و اصلی است.

    نکته دیگری که درباره گواهینامه بین‌المللی ترموود وجود دارد این است که اگر ترموود انتخابی شما از نوع وارداتی باشد، باید گواهینامه تأییدیه را از اتاق بازرگانی دریافت کرده باشد. ازاین‌رو، اگر محصولی را انتخاب کردید که وارداتی بود، برای اطمینان از این موضوع بهتر است که گواهی تأییدیه آن را هم مشاهده کنید.همه این موراد دست به دست هم داده که ترموود به عنوان محبوب‌ترین چوب مورد استفاده در بخش‌های مختلف قرار گیرد.

    تایید شده بودن گواهینامه‌ها

    برخی از ترموودهای تقلبی به ظاهر دارای تاییدیه‌های برتر هستند که این موضوع را می‌توان به راحتی تشخیص داد. یکی از راهکارهای تشخیص این موضوع، بررسی کیفیت چاپ لوگوی گواهینامه‌ها است. در واقع، اگر کیفیت چاپ پایین باشد، به راحتی می‌توانید متوجه تقلبی بودن محصول شوید.

    برای خرید ترموود اصل و جلوگیری از خرید محصولات تقلبی، بهتر است که به سراغ نمایندگی‌های مجاز و قانونی بروید. چرا که در این نمایندگی‌ها محصولات را می‌توانید با گواهینامه اصلی و معتبر خریداری کنید که مورد تایید هم هستند.

    از جمله دیگر روش‌های بررسی مورد تایید و واقعی بودن گواهی‌نامه می‌توان به هولوگرام روی بسته‌بندی و انطباق آن با طراحی لوگوی محصول اشاره کرد. محصولات تقلبی یا هولوگرام ندارند و یا هولوگرام آن‌ها با هولوگرام برند مطابق نیست. از این رو، با بررسی این موضوع به راحتی می‌توانید به اصالت کالای خود پی ببرید.

    توجه به ویژگی‌های ظاهری ترموود

    برای خرید ترموود باید این نکته را در نظر داشته باشید که اصالت این آیتم دکوراسیون را از طریق ویژگی‌های ظاهری هم می‌توانید تشخیص دهید. به عنوان مثال، کیفیت یک ترموود تقبلی بسیار پایین‌تر از نسخه اصلی است و این را به محض لمس کردن محصول می‌توانی مشاهده کنید.

    در عین حال، کیفیت چاپ ترموود فیک هم بسیار پایین‌تر از ترموود اصلی است. به این معنی که ممکن است در برخی از مدل‌های تقبلی، متوجه چاپ پیکسل‌پیکسل‌شده محصول شوید که نشان‌دهنده کیفیت پایین و عدم اصالت است.

    نوع بسته‌بندی هم می‌تواند نشان‌دهنده اصالت یا تقبلی بودن کالا شود. ترموود اصلی دارای بسته‌بندی شکیل و در عین حال محکمی است که به محصول هیچ آسیبی نرسد. این در حالی است که یک ترموود فیک به هیچ عنوان چنین بسته‌بندی ندارد و به راحتی هم در صورت ضربه دیدن، آسیب می‌بیند.

    نکات مهم در نصب ترموود اصلی

    اگر پس از خرید ترموود اصلی قصد نصب آن را دارید، بد نیست بدانید که برای نصب ترموود اصلی باید حتما برخی نکات رعایت شوند. از جمله این نکات می‌توان به زیرسازی مناسب اشاره کرد. مخصوصا برای استفاده از این آیتم به عنوان چوب نما، باید زیرسازی مناسبی داشته باشید. در غیر این صورت، این احتمال وجود دارد که بعد نصب، پستی و بلندی‌های زیادی را مشاهده کنید که باعث عدم تراز بودن هم می‌شوند و در کل، چهره نهایی بعد از نصب، زیبایی چندانی نخواهد داشت.

    برای نصب ترموود اصلی حتما باید توجه داشته باشین که باید فواصل میان پیچ‌های نصب به خوبی رعایت شه. به‌خاطر همین، بهتره که وسط تا وسط را در نظر بگیرین که فاصله میان پیچ‌ها حدودا 60 سانتی‌متر باشه. البته که این فاصله برای چوب‌های دکینگ به 40 سانتی‌متر کاهش پیدا می‌کنه.

    نکته دیگری که درباره نصب ترموود اصلی باید به آن توجه کنید، فاصله الوارها از همدیگر است. با توجه به انقباض و انبساط چوب در فصول مختلف، در فصل بهار و پاییز بهتر است که فاصله میان الوارها حدود 5 میلی‌متر، در فصل تابستان 7 میلی‌متر و در فصل زمستان حدودا 3 میلی‌متر باشد.

    خرید بهترین ترموود از مجموعه پارس آرای کوهستان

    به دلیل کیفیت بالاتر و جهت زیباتر شدن فضای موردنظر، بهتر است که از ترموودهای اصلی به‌جای نسخه‌های تقلبی استفاده کنید. برای تشخیص ترموود اصلی از تقبلی 3 روش بررسی گواهینامه‌های بین‌المللی، واقعی بودن گواهی‌ها و ویژگی‌های ظاهری وجود دارد. اگر قصد خرید ترموود اصلی را دارید، ما به شما پارس آرای کوهستان، اولین و معتبرترین مرجع محصولات ترمووود در ایران را پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید چوب ترمو موردنظر خود، به سایت این مجموعه مراجعه کنید و یا با کارشناسان آن تماس بگیرید.

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.