×
×

چگونه خانه خود را مرتب و منظم جلوه دهیم

  • کد نوشته: 19043
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای چگونه خانه خود را مرتب و منظم جلوه دهیم بسته هستند
  • چگونه خانه خود را مرتب و منظم جلوه دهیم به گزارش بازسازی ویلا : مقاله چگونه خانه خود را مرتب و منظم جلوه دهیم بهار فرصت های جدیدی را برای بدست آوردن شروعی تازه در زندگی و خانه شما به ارمغان می آورد. بازسازی ساختمان چگونه خانه را تمیز کنیم خواه کمی شلوغی داشته باشید و […]

    چگونه خانه خود را مرتب و منظم جلوه دهیم

    چگونه خانه خود را مرتب و منظم جلوه دهیم

    به گزارش بازسازی ویلا : مقاله چگونه خانه خود را مرتب و منظم جلوه دهیم بهار فرصت های جدیدی را برای بدست آوردن شروعی تازه در زندگی و خانه شما به ارمغان می آورد. بازسازی ساختمان چگونه خانه را تمیز کنیم خواه کمی شلوغی داشته باشید و هم زیاد ، حمله به فضای شخصی با آشغال های اضافی می تواند احساس محدود شدن یا حتی بدتر شدن را در شما ایجاد کند – گرفتار شوید. وقتی شلوغی و آشفتگی را پاک می کنید (هم چیزهای شلوغی که می توانید ببینید و هم چیزهایی را که پنهان می کنید) مثل این است که به خانه خود یک تغییر کوچک بدهید بدون اینکه وقت و هزینه زیادی صرف کنید.

    ترفندهای تمیزی خانه

    ترفندهای تمیزی خانه

    مفهوم تمیز کردن فنر می تواند کمی دلهره آور باشد ، اما وقتی آن را به چند مرحله تقسیم کنید ، این یک روند بسیار سریع و نسبتاً آسان است! ما برای ساده سازی نظافت بهار این نکات مفید را گردآوری کرده ایم ، نقاشی ساختمان بنابراین می توانید شروع به تغییر فضای خود و ایجاد فضای تازه و جدید کنید.

    1. همه افراد کمی سر و صدا دارند. چگونه خانه را تمیز کنیم ابتدا برداشتن قطعات بزرگتر به شما امکان دسترسی به وسایل کوچکتر را می دهد و باعث کاهش حجم اشیا می شود که فضای شما را اشغال می کنند. با وسایل بزرگ شروع کنید و پایین بیایید.

    2. اتاق ها ، کمد ها و کمد های خود را مرتب و مرتب کنید. لکه های پنهان در خانه شما به احتمال زیاد به یک پناهگاه امن برای ناخواسته تبدیل می شود. همه آن کشو / اتاق ناخواسته را دارند – در اینجا فرصت شما برای پاک کردن آن وجود دارد.

    نکات تمیزی خانه

    نکات تمیزی خانه

    3. آیا کمد لباس شما تا لبه پر شده است؟ کمد خود را با یک پاکسازی اولیه ساده کنید. این شامل تکه های کمد لباس است که می دانید دیگر هرگز نخواهید پوشید. از آنجا به قطعه هایی که ممکن است بپوشید ادامه دهید. اگر 6 ماه دیگر آن مورد را نپوشیده اید ، احتمال زیادی وجود دارد که آن را اهدا کنید.

    4. ثروت را تقسیم کنید! به خانواده و دوستان خود اطلاع دهید که وسایلی را برای هدیه دادن دارید. ممکن است مبلمان یا وسایل خانه ای باشد که شما مدتی در حصار بوده اید و ممکن است یکی از نزدیکان شما واقعاً به آنها احتیاج داشته باشد. بخشیدن قطعات غیر ضروری راهی عالی برای از بین بردن بی نظمی و کمک به دیگران است.

    5- آن کمد نگهداری را تمیز کنید. به نظر می رسد بدون فکر است ، اما اگر در رها کردن وسایل مشکل دارید ،  چگونه خانه را تمیز کنیم این مکان برای یافتن مواردی است که در حال حاضر در حصار هستید. همه چیز را بیرون بکشید و یکی یکی از آن عبور کنید. با این کار تغییراتی در سازماندهی مجدد وسایلی که می خواهید در حین قرار دادن آنها نگهداری کنید ایجاد می شود و می توانید هرچیزی را که نیازی به چسباندن ندارید کنار بگذارید.

    6. اگر به نظر می رسد شلوغ کردن کار دشوار است ، این قابل درک است. کمک بخواهید گاهی اوقات همه اجازه می دهند کمی پشتیبانی کنند. اگر نمی توانید این کار را به تنهایی انجام دهید ، از شخصی بخواهید که تصمیم شما را بگیرد. اگر بلند کردن یا دفع سنگین برای شما دشوار است با تا وسایلتان را برای خودتان بردارید.

    7. حرکت به جلو ، قانون یک ، یک قانون را قبول کنید. به عبارت دیگر ، هر وقت اقدام به خرید چیز جدید می کنید ، از شر چیزی خلاص شوید. این امر باعث از بین رفتن دوباره درهم ریختگی و کمک به شما در مدیریت خریدها می شود. اگر می خواهید از کارآیی بالاتری نیز برخوردار باشید ، فقط مواردی را که جایگزین می کنید خریداری کنید.

    برای تمیز کردن خانه از کجا شروع کنیم

    برای تمیز کردن خانه از کجا شروع کنیم

    پس از اتمام قسمت شستشو ، در نظر بگیرید فضای خود را با یک رنگ جدید رنگ به روز کنید. وقتی رنگ مناسبی را انتخاب می کنید ، واقعاً می توانید فضا را حتی بیشتر باز کرده و به آن احساس تمیز ، تازه و دنج کنید.

    اگر با فضای کوچکی روبرو هستید ، از نظر رنگ گزینه های بسیار خوبی خواهید داشت. توصیه های ما برای بهترین رنگ های رنگی برای اتاق های کوچک را بررسی کنید . خبر خوب این است که تغییر رنگ رنگ شما می تواند در هر اتاق سایزبندی همان اثر را داشته باشد. ساخت آپارتمان اگر تعجب می کنید که چه رنگ هایی باعث بزرگتر نشان دادن اتاق می شود ، ما شما را پوشانده ایم! این شانس وجود دارد که بیشترین فضاهای دیدنی شما بیشترین زندگی را داشته باشد. ما در مورد شلوغی به روش بدی صحبت نمی کنیم – این موارد مانند قفسه های کتاب بارگیری شده ، گیاهان ، هنرهای دیواری و غیره است. چگونه خانه را تمیز کنیم در این فضاها بهتر است با رنگ بارزتر بروید. لازم نیست تاریک باشد – شما فقط می خواهید با چیزی بروید که از نظر بصری کمی جالب تر از بژ یا سفید باشد. این کمک می کند تا توجه را از مبلمان و فضاهای “به هم ریخته” دور کرده و باعث بازتر و چیدمان آن شود. فضاهایی از این دست برای یک رنگ روشن از دیوار یا درب مناسب نیز مناسب هستند – با ایجاد یک نقطه کانونی پررنگ در اتاق ، می توانید به فوکوس از قسمتهای شلوغ اتاق کمک کنید.

    چیدمان کتابخانه

    چیدمان کتابخانه

    در سمت دیگر چیزها ، اگر اتاقی دارید که یک تن چیز در آن نیست و راحتتر می توان آن را مرتب و مرتب کرد ، به دنبال رنگ های روشن تر بروید. در این فضاهای مینیمالیستی ، خنثی های ساده مانند کرم یا رنگ های سفید و روشن تر و روشن تر ، مبلمان و عناصر تزئینی اتاق را برجسته می کنند. این یک روش عالی برای بزرگتر کردن اتاق شما است. به طور کلی ، همیشه ایده خوبی است که رنگ های رنگ خود را از مبلمان اتاق خود انتخاب کنید ، نما رومی به خصوص اگر فضای کمتری داشته باشید. برای کمک به ترکیب شدن چیزها ، رنگ دیوار خود را از بزرگترین مبلمان اتاق خود بکشید. چگونه خانه را تمیز کنیم به عنوان مثال ، اگر مبل خاکستری دارید ، سایه خاکستری روشن تری را روی دیوارها امتحان کنید تا به جمع شدن همه آن کمک کند. این واقعاً به بزرگتر شدن اتاق کمک می کند و تمرکز را فقط از یک مبلمان دور می کند. وقتی برای نقاشی خانه خود آماده هستید تا فضای خانه شما را بازتر و بدون شلوغی به وجود آورد، آماده کمک است. خانه شما فقط در عرض 1 روز می تواند ظاهر جدیدی داشته باشد. برای اینکه خودتان آن را ببینید ، همین امروز تخمین رایگان و بدون هیچ تعهدی را رزرو کنید!

     

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه :

    ضوابط پارکینگ شهرداری کرج

    طراحی باغ ایتالیایی

    وال پست بتنی

    آموزش گام به گام پرسپکتیو دو نقطه ای

    سازه های ال اس اف در کرمان

    پتینه نقاشی

    هزینه ساخت یک ویلا

    آموزش اسکیس و پرسپکتیو

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.