×
×

چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟

  • کد نوشته: 18556
  • ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
  • دیدگاه‌ها برای چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟ بسته هستند
  • چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟ به گزارش ساخت ویلا : چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟ یافتن ایده های معماری ممکن است فرایند دشواری باشد و اغلب نیز دشوار است ، و در حالی که روند طراحی یکی از بهترین جنبه های مطالعه معماری و معماری است ، یافتن ایده های جدید هر بار […]

    چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟

    چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟

    به گزارش ساخت ویلا : چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟ یافتن ایده های معماری ممکن است فرایند دشواری باشد و اغلب نیز دشوار است ، و در حالی که روند طراحی یکی از بهترین جنبه های مطالعه معماری و معماری است ، یافتن ایده های جدید هر بار که یک پروژه جدید به شما ارائه می شود نیز می تواند یکی از بهترین موارد باشد دلهره آور

    هر پروژه طراحی متفاوت است و به بهترین روش طراحی ممکن احتیاج دارد و بنابراین وقتی به پایان یک پروژه می پردازید ، روزها ، هفته ها و ماه ها را صرف تحقیق ، آزمایش و طراحی می کنید ، باید شروع کنید و این کار را دوباره انجام دهید خیلی بی حوصله باش

    … شک و تردید می تواند شروع به خزش کند ، و حتی ممکن است خود را پیدا کنید که می پرسید آیا واقعاً توانایی انجام دوباره آن را دارید یا به اندازه آخرین پروژه خوب خواهد بود و این بار از کجا الهام می گیرید ؟؟؟ چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟ ایده معماری خبر خوب این است که این احساسات کاملاً عادی برای احساس و احساساتی است که اغلب در بین افراد خلاق وجود دارد.

    در این مقاله ما می خواهیم در این فرآیند به شما کمک کنیم و چندین روش مورد علاقه خود را که داریم ارائه دهیم و هنوز هم برای تولید ایده های معماری استفاده می کنیم. 

    چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟

    چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟

    ما با معماران و دانشجویان صحبت می کنیم که معتقدند هر پروژه باید از یک جهت کاملاً منحصر به فرد و سفارشی ساخته شود و بنابراین ممکن است روشی برای یافتن ایده های معماری وجود نداشته باشد. با این حال ، اگر دستورالعمل فرآیند یکسان باشد (بنابراین با استفاده از هر یک از روش های زیر) ، اگر تفسیر کاملاً فردی باشد (خلاصه طرح و تجزیه و تحلیل پروژه) ، ایده معماری نتیجه ای که ایجاد می کند نیز چنین خواهد بود. چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟ حتی اگر بخواهید دقیقاً همان پروژه را دوباره انجام دهید ، احساسات ، دانش ، علایق و غیره شما در آن زمان دقیق به احتمال زیاد نتایج و جهتهای تفکری کاملاً جدیدی ایجاد می کند. هیچ دو پروژه ای هرگز یکسان نیستند.

    در ابتدا اجازه می دهد تا نگاهی بیندازیم:

    ایده معماری

    ایده معماری یک مفهوم مشترک وجود دارد که توسط یک روانشناس اجتماعی انگلیسی به نام گراهام والاس ساخته شده و معتقد است که روند خلاقیت را می توان به ۴ مرحله تقسیم کرد: آماده سازی ، جوجه کشی ، روشنایی و تأیید. در مرحله اول ، مغز شما اطلاعات را جمع آوری می کند تا مواد تشکیل دهنده ایده (Preparation) را تشکیل دهد. در مرحله دوم ، شما می توانید ذهن خود را بهم متصل کرده و اطلاعات جمع شده را در ایده های آزاد شکل دهید (جوجه کشی). در مرحله سوم ، ایده های معماری شما بین ایده ها (Illumination) ارتباط برقرار می کنید و در مرحله چهارم ، ایده های خلاقانه جمع آوری شده با تفکر انتقادی عمیق تر ، برای رسیدن به نتیجه و نتیجه ثابت (صحیح) جلا می یابند.

    این فرآیند خلاقانه روش کاملی را برای تولد ایده های خلاقانه فراهم نمی کند که بیش از یک اشاره از یک ایده است. برای بررسی بیشتر این …

    ۰۱ آماده سازی

    خلاقیت با یک ایده شروع نمی شود ، ایده باید از جایی تولید شود و دقیقاً مانند دستور تهیه یک کیک ، شما ابتدا باید مواد را ترکیب کنید تا نتیجه نهایی مورد نظر را تشکیل دهید چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟ این مرحله از فرآیند ، جایی است که شما اطلاعات (مواد تشکیل دهنده) را آماده می کنید تا آنها را با تشکیل یک رشته از تأثیرات منجر به توسعه یک ایده ، جمع آوری کنید.

    این با جستجوی س questionsالات و درک متن و خلاصه طراحی ، از طریق تحقیقات قبلی و تجزیه و تحلیل سایت ، زمینه ها را فراهم می کند و زمینه را برای تفکر و توسعه پیش رو فراهم می کند.

    ۰۲ جوجه کشی

    این شامل غیرمستقیم و ناخودآگاه فکر کردن در مورد موارد بالا ، با اجازه دادن مستقیم به روند فکر خود را ، و انجام هدفمند کاری کاملا غیر مرتبط با مشکل است.

    تحقیقات نشان داده است که با اجازه دادن به ذهن خود از این طریق ، ذهن را به جستجوی ارتباطات ، تعیین موارد مهم و آزمایش ایده ها می کشاند. ما در پست “توسعه یک مفهوم معماری” در اینجا ذکر کردیم که ایده معماری در روند خلاقیت زمان می برد ، و بذر باید زود کاشته شود ، … این مطمئناً در این منطقه قرار می گیرد.

    این فرایند تقریباً مانند این است که پس از ترسیم نقشه یا آماده سازی یک تصویر ارائه شده از روی میز خود بلند شوید. ایده های معماری و برگشتن متوجه می شوید که شما اغلب کمی متفاوت از آن را می بینید و متوجه مناطقی می شوید که در غیر این صورت کور بوده اید.

    این هیچ تفاوتی ندارد ، فرایند تفکر اولیه باید در یک بازه زمانی کوتاه مدت مداوم انجام گیرد.

    ۰۳ روشنایی

    این نام علمی برای “لحظه یوریکا” کلاسیک است که ارتباطات به طور خودکار ، ناخودآگاه با هم برخورد می کنند و به آستانه آگاهی می رسند ، ایده یا ایده های حاصل از آن برای آزمایش و توسعه بیشتر ثبت می شود. در این مرحله نباید یک ایده کاملاً شکل گرفته باشد.

    هر آنچه را که از دوره های فوق آموخته اید ، ترسیم و مدلسازی کنید و از ایجاد بیش از یک راه حل برای مسئله ترس نداشته باشید ، زیرا این امر می تواند به ارزیابی سایر موارد کمک کند و ممکن است قطعاتی از هر ایده را به صورت کلی درآورد.

    ۰۴ تأیید

    در آخر ، ایده ها را امتحان و تنظیم کنید تا به هدف نهایی برسید و نحوه ارائه آن به مخاطبان خود را بررسی کنید و به حل مشکلی که از آن خواسته شده است بپردازید. این ساختمان لزوماً یک ساختمان تمام نشده نیست ، بلکه می تواند بخشی از آن باشد ، یا فقط یک مفهوم است ، مهم نیست که مساحت یا اندازه مشکل طراحی چیست ، این روش می تواند به صورت وابسته به بالا یا پایین برسد.

     ایده معماری

    ایده معماری

    تجمع دوجانبه

    تجمع دو طرفه توسط آرتور کوستلر اصطلاحی است که ارتباط ذهنی همزمان پیوند یک ایده یا شی با دو زمینه کاملاً جدا و غیر مرتبط را توصیف می کند.

    این خواستار تفکر غیر متعارف است که هدف آن حذف باورهای رایج و فرایندهای تکراری تفکر است که اغلب نتایج مشابهی ندارند.

    هدف این است که از تغییر در ایده های موجود جلوگیری شود و به جای آن تحولاتی ایجاد شود. ایده معماری این مهم را می توان با پذیرش محدودیت های راه حل های رایج و هدف قرار دادن روشهای قبلی استفاده شده برای ایجاد آنها ، به پیش برد.

    این روش کمک به اطمینان از این است که هیچ دو ایده یکسان نیستند و برای هر پروژه جدید دارای درجه اصالت در توسعه و تفکر آن است.

    به عنوان مثال ، bjarke Ingles یک مرکز بازیافت و یک کوه پوشیده از برف را با هم جمع کرد تا نیروگاه خود را برای تولید انرژی در دانمارک تشکیل دهد

    محدودیت ها

    محدودیت ها و محدودیت ها برای هر پروژه طراحی لازم است و واقعاً ستون فقرات مسئله یا نیاز مورد نظر را فراهم می کند و به تعریف و شکل گیری موفقیت آن کمک می کند.

    محدودیت های پروژه می تواند از مشتری مداری یا کاربر گرا بودن تا حقوقی یا فنی باشد و باید به جای محدود کردن پاسخ خلاقانه ، فرصت نوآوری و پیشبرد مرزها را فراهم کند.

    محدودیت های مرتبط با یک پروژه خاص همان چیزی است که آن را منحصر به فرد می کند و باید پاسخ شما را نسبت به آن اصلی کند ، زیرا اغلب قابل تفسیر است و بنابراین از طراح به طراح یا معمار به معمار دیگر متفاوت خواهد بود.

    آنها همچنین نوعی کتاب قانون و مجموعه ای از خطوط راهنما را برای انطباق ارائه می دهند که جهت و دستورالعمل فرآیند طراحی را ارائه می دهند ، زیرا بدون این امکانات بی پایان و بیش از حد کاملاً خارج از کنترل است.

    یک نمونه از محدودیت ها در ابتدایی ترین سطح آن می تواند محدوده سایت ، مسیر آب یا درخت یا ساختار محافظت شده باشد ، محدودیت های پیچیده تری امکان دسترسی معلولان ، نیازهای برنامه یا شرایط زمین را فراهم می کند.

    چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟

    چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟

    سابقه

    پیروی و برقراری ارتباط با آنچه در حال تحقیق ، توسعه ، طراحی و ساخت است ، هرگز آسانتر از آنچه اکنون است ، نبوده است. رسانه های اجتماعی مملو از اطلاعات و اخبار مربوط به آنچه در داخل و خارج از دنیای معماری و طراحی می گذرد هستند چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟ شما باید همه چیزهایی را که به شما الهام می بخشد جمع آوری کنید ، آنها را مطالعه کنید و ذخیره کنید ، ممکن است در ابتدای کشف آن مهم نباشد اما در صورت نیاز بدانید که کجاست. Pinterest تقریباً درمورد مفیدترین منبع برای جمع آوری ایده ها ، استفاده از آن به عنوان فروشگاه تصویر آنلاین خود و ایجاد کتابخانه ای از پیشینه ها برای الهام بخشیدن و هدایت ایده های معماری شما است.

    از حساب ما در اینجا می توانید مشاهده کنید که ما همه ساختمانها ، مناظر ، مبلمان ، منابع و غیره را که پیدا می کنیم به تابلوهای جداگانه طبقه بندی می کنیم ، و پیدا کردن آن در زمان و زمان بسیار آسان است.

    ایده معماری

    ایده معماری

    ما این را در میان سایر موارد در پست “۱۷ نکته طراحی” خود در اینجا ذکر می کنیم ، اما برای تأکید مجدد بر این موضوع ، منابع و منابع فراوانی و بی پایان برای یافتن ایده های معماری در ادبیات وجود دارد چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟ با ذهنیت امروز “اکنون به سرعت به آن احتیاج داریم” ، توجیه یک یا دو ساعت نشستن و خواندن دشوار است ، به ویژه هنگامی که می توانید یک ویدیوی ۵ تا ۱۰ دقیقه ای در یوتیوب ببینید که خلاصه آن چیزی است که باید بدانید با این وجود به احتمال باورنکردنی نویسنده آن ویدئو ابتدا خواندن خود را انجام داده است ایده معماری و در واقع چیزهای بیشتری درباره این موضوع می داند تا اینکه برای گرفتن نظرات شما در مورد آن صحبت کنند بنابراین گمان نکنید که گرفتن ایده راهی آسان است ، زیرا همه آنها به زمان و پشتکار نیاز دارند با خواندن درباره سایر مواردی که قبلاً طی این کار شده اند و بهترین راه هایی را که برای آنها مفید بوده است ، بیاموزید.
    چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟

    چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟

    چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟ محدودیت های زمانی مهم هستند و نوعی محدودیت اضافی برای افزودن موارد فوق فراهم می کنند ، زیرا بدون آنها هیچ راهی برای دانستن زمان توقف نداریم. یک سناریو مشترک وجود دارد که توضیح می دهد ایده های معماری اگر شما یک روز فرصت دارید یک کار را انجام دهید ، آن زمان زمانی است که می توانید آن را انجام دهید ، ایده معماری اما اگر سه روز فرصت دارید که همان کار را انجام دهید ، این زمان نیز برای اتمام آن است. که در همه ما به مهلت های قانونی نیاز داریم و صدور خود آنها می تواند روند طراحی شما را تسریع کرده و کارآیی شما را افزایش دهد.
    چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟

    چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟

    با نگاه کردن به بالا و مشاهده آنچه در اطراف شماست ، به شما کمک می کند تا چیزها را از منظر جایگزین ارزیابی کرده و ببینید. چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟ بیاموزید که ایده های دیگران را مشاهده کنید و از خود بپرسید که چرا آن را دوست دارید یا دوست ندارید و اگر در مکان شما باشد چگونه می توانید آن را بهبود ببخشید. به خودتان آموزش دهید تا به جستجوی آنچه واضح نیست و پرسیدن س ofالاتی از همه که همه نمی بینند ، درک عمیق تری از عناصر و تأثیرات پیرامون شما فراهم می کند ، و سپس این کار به کار خود شما شروع می شود و عمق آن بیشتر است
    چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟

    چگونه ایده های معماری پیدا کنیم؟

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.