×
×

چوب ترمو تراس و رنگ ترمووود

  • کد نوشته: 41048
  • ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
  • دیدگاه‌ها برای چوب ترمو تراس و رنگ ترمووود بسته هستند
  • دکور تراس و تولید چوب ترمو و رنگ ترمووود شروع به تعمیر یا تزئین اتاقی که در آن بالکن وجود دارد، اغلب آن را فراموش می کنیم یا آن را برای بعد می گذاریم، اما بیهوده! از اوست که تمام کارهای نصب و برچیدن باید شروع شود. این به جلوگیری از بسیاری از مشکلات فنی کمک می […]

    چوب ترمو تراس و رنگ ترمووود

    دکور تراس و تولید چوب ترمو و رنگ ترمووود

    شروع به تعمیر یا تزئین اتاقی که در آن بالکن وجود دارد، اغلب آن را فراموش می کنیم یا آن را برای بعد می گذاریم، اما بیهوده! از اوست که تمام کارهای نصب و برچیدن باید شروع شود. این به جلوگیری از بسیاری از مشکلات فنی کمک می کند.

    اگر دکوراسیون بالکن به بعد موکول شود، که اغلب اتفاق می افتد، یک اتاق زیبا می تواند به راحتی به انباری پر از زباله های مختلف تبدیل شود. وقتی صحبت از بالکن شد، طبیعتاً منظور ما این است که همین اتفاق می تواند در مورد یک لژیا نیز بیفتد.

    بنابراین، آن را برای خود یک قانون قرار دهید – ابتدا باید بالکن (لژیا) را تمام کنید و بعد از آن خود اتاق

    کدام تخته تراس در بالکن خوب به نظر می رسد

    امروزه مقدار زیادی مواد تکمیلی در بازار وجود دارد، اما شرکت معماریکا همیشه از مواد باکیفیت و طبیعی می ایستد و بنابراین یک تخته تراس چوب ترمو ساخته شده از کاج اروپایی از انواع مختلف برای تکمیل بالکن ارائه می دهد. در بالکن عالی به نظر می رسد و تعدادی عملکرد مهم را انجام می دهد.

    در کاتالوگ ما، تخته تراس در دو نوع ارائه شده است: “مخملی” و صاف (“عرشه”) . بنابراین انتخاب با شما است! این پانل ها در بافت با یکدیگر تفاوت دارند. بیایید آن را بفهمیم.

    تخته تراس ساخته شده از کاج اروپایی “مخمل” پانلی است که روی آن راه راه ها به صورت طولی در امتداد کل صفحه جلو ساخته می شوند و شبیه ساختار پارچه ای به همین نام هستند. به لطف چنین سطحی، راه رفتن روی آن لغزنده نیست و آب، بدون معطلی، به راحتی در امتداد حفره ها خارج می شود. این یک مزیت عالی برای تکمیل بالکن های باز و لجیا خواهد بود.

    تخته تراس ساخته شده از کاج اروپایی “عرشه” (صاف) تخته ای با استحکام خاص، با سطح صاف و لبه های کاملاً تکمیل شده است. ضخامت آن 27 میلی متر و عرض آن 140 میلی متر است و طول آن از 2 تا 5 متر متغیر است. راه رفتن با پای برهنه روی چنین تخته ای بسیار لذت بخش است، لذت زیادی می دهد. مهمتر از همه، تخته های ما برخلاف پانل های WPC از چوب طبیعی ساخته شده اند. بله، آنها مزایای خود را دارند، اما باور کنید که هیچ چیز با طبیعت قابل مقایسه نیست. به عکس با تخته تراس روی بالکن نگاه کنید، چقدر زیبا به نظر می رسد.

    در بالکن، چه باز و چه بسته، همیشه رطوبت بیش از حد وجود دارد، بنابراین موادی که قرار است آن را با آن به پایان برسانید باید به خوبی با این موضوع کنار بیایند. امروز ما به تخته های تراس چوبی نگاه خواهیم کرد که اگر از چوب کاج اروپایی ساخته شده باشند کاملاً با رطوبت و سایر شرایط آب و هوایی مقابله می کنند. به تجربه چندین ساله اعتماد کنید که این راه حل درست و بهینه خواهد بود

    تخته تراس در بالکناسرار و روش های نصب

    برای جلوگیری از شگفتی های ناخوشایند از هندسه تخته، روغن کاری و درمان ضد عفونی کننده بهتر است قبل از تخمگذار انجام شود. برای بالکن های باز، روغن های ضد عفونی کننده رنر مناسب هستند . برخلاف سایرین، این روغن ها به مدت سه سال نیاز به تجدید ندارند.

    چینش لاملاها می تواند افقی یا عمودی باشد. اما برای ایجاد تاخیر، باید کاملاً عمود بر محل تخته ها باشید.

    دو راه برای تعمیر تخته روی سیاههها وجود داردباز و پنهان

    باز – این زمانی است که لاملا با پیچ های خودکف به سیاهههای مربوط، درست به صورت وصل می شود. پیچ های خودکار باید ضد زنگ باشند یا با “معماریکا ” پوشش داده شوند .

    پنهان – با کمک بست های مخصوص، با کلیدهای تراس انجام می شود. این کلیدها به ایجاد شکاف های مساوی بین لایه ها کمک می کنند. اگر بالکن یا ایوان شما باز است، هنگام اتمام کار با تخته تراس، شکاف لازم است.

    پس از مراحل نصب، کف بالکن شما در صورت درمان مجدد، حتی بیشتر دوام خواهد آورد. در مورد “مخمل” فقط باید رنگ آمیزی شود، سایه مناسب برای فضای داخلی انتخاب شود، اما تخته “عرشه” باید دوباره سمباده شود و سپس رنگ شود.

    در  فروشگاه اینترنتی ما می‌توانید با شماره تلفن‌های مشخص شده تخته کف‌دار لچ را سفارش داده و خریداری کنید . ما همچنین به شما کمک می کنیم تا ترکیب های مناسب برای رنگ آمیزی و پردازش پانل ها را انتخاب کنید تا بدانید دوام چیست!

    تخته تراس در حمام

    حمام یک اتاق کوچک اما بسیار مهم در خانه است. اینجا جایی است که همه ما در حال استراحت، از هر اتفاقی که در طول روز رخ داده است پاک می شویم. آنجاست که می خواهید احساس طبیعی داشته باشید و به هیچ چیز فکر نکنید. موافق باشید که جو و فضای داخلی حمام به ما کمک می کند که ما را به حالات طبیعی طبیعت انسان نزدیکتر می کند.

    پیش از این، تنها گزینه برای اتمام حمام کاشی های سرامیکی بود، آنها فقط ترکیب رنگ، زیور آلات و دکور را انتخاب می کردند. امروزه فناوری های مدرن پردازش چوب به ما این امکان را می دهد که از این ماده سازگار با محیط زیست در قالب یک تخته تراس برای دکوراسیون حمام استفاده کنیم. این مورد زمانی است که در یک خانه مدرن می توانید یک گوشه جداگانه با عناصر طبیعی واقعی ایجاد کنید

    تخته عرشه” و مخمل

    دو نوع تخته تراس وجود دارد: “مخملی” و “عرشه” (صاف). تفاوت آنها در این است که “طراحی و اجرا تراس” دارای یک سطح مهار شده است که یادآور پارچه ای به همین نام است، در حالی که “Deck” سطح کاملاً صافی دارد. از نظر اندازه شبیه هم هستند. عرض 140 میلی متر، ضخامت 27 میلی متر و طول آن از 2 تا 5 متر متغیر است.

    انتخاب چوب برای حمام

    بر کسی پوشیده نیست که این اتاق دائماً مورد هجوم مقدار زیادی آب قرار می گیرد. و شما باید از چوبی انتخاب کنید که کاملاً با چنین تأثیری مقابله کند. فروشگاه اینترنتی ما چوبی را که از نظر قیمتی مقرون به صرفه بوده و از نظر خصوصیات دست کمی از سایر گونه ها ندارد، مورد توجه شما قرار می دهد.

    ما در مورد کاج اروپایی صحبت می کنیم. هر محصول ساخته شده از این چوب به دلیل استحکام، افزایش مقاومت در برابر رطوبت و رطوبت متمایز است و قادر است تغییرات دما را به خوبی تحمل کند. کاج اروپایی همچنین حاوی رزین هایی است که به عنوان یک ضد عفونی کننده عمل می کند، هم برای خود و هم برای آنچه که آن را احاطه کرده است. همچنین یک واقعیت مهم وجود دارد که انتخاب شما را به نفع کاج اروپایی غیرقابل برگشت می کند.

    تمام ساختمان های ونیز غر شده بر روی پایه های ساخته شده از این چوب زیبا ایستاده اند. موافق باشید که شرایط یک درخت بسیار سخت است، اما بیش از یک قرن است که با آنها کنار می آید، و حتی بیشتر از آن با حمام شما.

    اگر در مورد کاج اروپایی شکی وجود دارد، پس ارزش آن را دارد که چوب حرارتی را در نظر بگیرید

    چوب حرارتی چوبی از هر گونه ای است که در دماهای بالا و فشار معین تحت عملیات حرارتی قرار می گیرد. نتیجه: این ماده تقریباً مانند سنگ می شود و کمی سایه خود را به سمت تیره تغییر می دهد که باعث می شود رنگ طبیعی چوب نجیب تر شود. در واقع ترمووود را می توان بسیار تحسین کرد. این موضوع یک مقاله جداگانه است که می توانید آن را در وب سایت ما نیز مطالعه کنید.

    قوانین چیدن تخته های عرشه در حمام

    مقدار چوب مورد نیاز خود را به درستی محاسبه کنید.

    سایت را برای نصب آماده کنید. باید صاف و تمیز باشد.

    عایق رطوبتی انجام دهید برای حمام، ما توصیه می کنیم – ضد آب ریخته گری، قابل اطمینان تر از بقیه است و به جلوگیری از “غافلگیری” غیر منتظره کمک می کند.

    سطح را با مخلوط های تخصصی صاف کنید. استفاده از سطح هیدرولیک را فراموش نکنید.

    برای سهولت در نصب، می توانید کنده های چوبی را قرار داده و مستقیماً روی آنها قرار دهید.

    تخمگذار پانل ها از در شروع می شود. با دقت اندازه گیری کنید و سپس فقط تخته ها را برش دهید. تخته ها با پیچ های خودکاری (SPAX یا Gutters) محکم بسته نمی شوند، باید از بست های مخفی با روکش ضد خوردگی استفاده کنید.

    پانل ها باید با ترکیبات محافظی کار شوند که عمر کف شما را افزایش می دهد. پردازش در فواصل 1 تا 3 سال انجام می شود. اینکه هر چند وقت یکبار این کار را انجام دهید به نحوه انجام آن بستگی دارد. ما روغن های رنر را توصیه می کنیم .

    شرکت معماریکا با تشکر از توجه شما. امیدواریم توانسته باشیم با کف تخته ای در حمام الهام بخش شما باشیم. برای لذت بردن از زیبایی طبیعی چوب و انتخاب گزینه مناسب برای خود تماس بگیرید یا به آدرس مشخص شده مراجعه کنید

    نورپردازی تراس در کشور

    تراس باغ مکان مناسبی برای گردهمایی در فضای باز است. وقتی خورشید غروب می کند، به این معنی نیست که سرگرمی تمام شده است. راه حل روشنایی تراس خواهد بود.

    گزینه های زیادی برای روشنایی وجود دارد، بنابراین تصمیم گیری در مورد مناسب برای تراس می تواند دشوار باشد. برخی می خواهند فضا را روشن کنند تا بتوانند در آرامش غذا بپزند و سرگرم کنند. برخی دیگر نور ملایم را ترجیح می دهند. ایده های نورپردازی زیر به شما کمک می کند از تراس خود در هر زمانی از روز یا شب لذت ببرید.

    یک طرح روشنایی ایجاد کنید

    قبل از خرید چراغ های عرشه، برنامه ای برای تعیین محل قرار دادن آنها ایجاد کنید. یک طرح ساده از تراس بکشید، مکان هایی را که می خواهید چراغ ها را در آن قرار دهید علامت بزنید. یکی از اولین مواردی که باید در نظر گرفت منبع تغذیه است. به یاد داشته باشید که بسیاری از چراغ های تراس را نمی توان به دیوار وصل کرد.

    بعد، تصمیم بگیرید که نور تراس چه چیزی را برجسته کند. آیا می خواهید محیط خارجی امن تری ایجاد کنید؟ سپس به نورپردازی پله های تراس توجه کنید. هر نوع نورپردازی سقفی نیز کار خواهد کرد. آیا می خواهید فضای خاصی ایجاد کنید؟ چراغ های خورشیدی یا چراغ های رشته ای به راحتی فضای آرامش بخشی را ایجاد می کنند.

    پس از آن، در مورد سبک نور مناسب تصمیم بگیرید.

    نورپردازی راه پله

    برای اطمینان از ایمنی، پله های تراس باید به خوبی روشن شوند. گزینه های زیادی برای وسایلی وجود دارد که می توان آنها را روی نرده ها قرار داد.

    روشنایی ولتاژ پایین

    یکی از رایج ترین گزینه ها روشنایی تراس با ولتاژ پایین است. نصب آن آسان است و انتخاب سبک مناسب کار دشواری نخواهد بود. وسایل ولتاژ پایین معمولا نور ملایمی تولید می کنند، اما همه اینها به نوع لامپ بستگی دارد.

    روشنایی LED

    یکی از گزینه های محبوب برای روشنایی تراس LED است. گرمای کمتری تولید می کند، بسیار بادوام است و همچنین نسبت به نورهای سنتی بیشتر دوام خواهد آورد.

    روشنایی با انرژی خورشیدی

    برخی از افراد ترجیح می‌دهند با سیم‌کشی و نصب برق مشکلی نداشته باشند، بنابراین نور خورشیدی را انتخاب کنید. باتری ها در طول روز توسط خورشید شارژ می شوند و سپس به مدت 10 ساعت در شب می سوزند و پاسیو شما را روشن می کند.

    فانوس در تراس

    فانوس ها را می توان نوع مقرون به صرفه ای از روشنایی تراس نامید. آنها نه تنها نرده ها، بلکه محیط اطراف را نیز به خوبی روشن می کنند و فضایی زیبا و آرامش بخش را ایجاد می کنند. نصب چنین لامپ هایی آسان است، زیرا می توان آنها را به قطب ها متصل کرد.

    نورپردازی توکار

    نورپردازی عرشه توکار یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند یک محیط امن بدون فدا کردن سبک ایجاد کنند. بسیاری از مردم فکر می کنند که نورپردازی توکار فقط برای تراس های سقف دار در دسترس است، اما یکی از داغ ترین روندها نورپردازی کف آن است.

    چراغ های پری

    گلدسته ها برای دکور فضای باز مناسب هستند. درختان و سایر عناصر سایت را با لامپ های گرد یا فانوس تزئین کنید. نصب گلدسته ها دشوار نخواهد بود، اگر سوکت ها در دسترس باشند، می توان آنها را تقریباً در هر مکانی قرار داد. به یاد داشته باشید که این چراغ ها کوتاه ترین طول عمر را دارند، پس در صورت لزوم آماده تعویض آن ها باشید

    روشنایی استخر، واقع در کنار تراس

    اگر در کنار تراس استخر وجود دارد، نورپردازی ضروری است. برای اطمینان از ایمنی همه به نور کافی روشن نیاز است. در حالی که بسیاری از گزینه ها کار می کنند، نورپردازی فرو رفته و حصار به مشخص کردن انتهای عرشه و ابتدای استخر کمک می کند. نورپردازی پله های استخر را فراموش نکنید.

    تخته کشتی برای کف – شنا کرد، ما می دانیم!!!

    در بازار مدرن مصالح ساختمانی، مجموعه عظیمی از پوشش های کف مختلف وجود دارد که هر کدام دارای خواص مثبت خاص خود هستند. اما حتی با این تنوع، متخصصان معماریکا رنگ ترمووود توصیه می کنند که به چوب توجه کنید.

    از این گذشته، کفپوش های طبیعی سازگار با محیط زیست، نصب آسان و عمر طولانی هستند. تخته کف کشتی دقیقاً چنین ماده ای است، به علاوه مقاومت در برابر رطوبت را افزایش می دهد!

    چوب یا WPC کدام بهتر است؟

    خوب میخوای؟ – یک درخت را انتخاب کنید WPC با همه تبلیغات بازاریابی خود، در کنار محصولات کاج اروپایی نمی ایستد. میخواهی بدانی چرا؟ در یک روز گرم تابستان، به سایت همسایه خود که تراس WPC در آن نصب شده است بروید و از عطر پلاستیک سوخته لذت ببرید…

    کاج اروپایی ماده ای برای تولید تخته های عرشه کشتی است. این تخته ها به این دلیل نام خود را گرفتند که واقعاً مورد استفاده قرار می گرفتند و برای عرشه کشتی ها و قایق ها استفاده می شوند.

    مزایای تخته کشتی کاج اروپایی چیست؟

    مزایای این چوب متنوع است و در مقایسه با بسیاری از کفپوش ها دارای مزایای متعددی است:

    استحکام، تخته کف از اثرات منفی یک محیط تهاجمی نمی ترسد.

    از رطوبت نمی ترسید؛

    به مراقبت خاص و پیچیده نیاز ندارد.

    ظاهر زیبایی را برای چندین سال حفظ می کند.

    محدوده استفاده از تخته عرشه

    آنها از چنین موادی برای اتاق‌ها، مکان‌های مختلف استفاده می‌کنند و در هر جایی که به‌طور غیرعادی سودمند به نظر می‌رسد، از کف در حمام گرفته تا مسیرهای باغ و کف تراس.

    تخته کف کشتی کاج اروپایی قیمت بالاتری نسبت به مواد مخروطی مشابه (کاج یا صنوبر) دارد، اما ویژگی های آن بسیار بالاتر است، بنابراین این یک انتخاب کاملا موجه است، زیرا برای چندین دهه دوام خواهد داشت!

    درمان کشتی با روغن

    فراموش نکنید که هر درختی باید از رطوبت و اشعه های سوزان خورشید محافظت شود و کاج اروپایی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در واقع، در شرایط طبیعی، پوست از چوب محافظت می کند و پس از اینکه درخت به تراس شما تبدیل شد، لازم است با استفاده از یک پوشش مخصوص، محافظت مصنوعی ایجاد کنید.

    انتخاب در اینجا بزرگ است، مارک های زیادی وجود دارد، گاهی اوقات تشخیص آن دشوار است. ما متخصصان معماریکا توصیه می کنیم که از روغن های بذر کتان در تراس ها و سایر کفپوش ها استفاده نکنید، برای مدت طولانی (حداقل یک روز) خشک می شود و بادهای خروشان پوشش خشک کن را بسیار گرد و غبار می کند.

    عمر مفید روغن های طبیعی تقریباً یک فصل است. آن ها شما باید هر بهار آپدیت کنید. و این دردسرساز است، به خصوص که اکنون یک جایگزین وجود دارد .

    ما روغن های هیدرولیک رنر را توصیه می کنیم . مزایای این محصول برای تراس، عرشه، اسکله و … طرح های روی کشتی، قبل از نفت معمولی، واضح است:

    ظرف دو ساعت خشک می شود؛

    بدون رگه، قلم مو، پارچه اعمال می شود.

    عمر سرویس حداقل سه سال قبل از تمدید.

    حاوی موم ها و قارچ کش هایی است که از چوب در برابر تهاجم محیطی و سایش محافظت می کند.

    نصب یک کشتی

    این به دو صورت مناسب است – باز و پنهان .

    باز یک روش بسیار محبوب است. این شامل اتصال پانل ها به تیرچه ها از سمت جلو است. پیچ های خودکشی از اتصال دهنده ها مناسب هستند. اما هر پیچی برای این منظور مناسب نیست.

    برای ما، یک ویژگی مهم خواهد بود:

    • کیفیت فولاد؛
    • خواص ضد خوردگی

    بنابراین ، هنگام انتخاب پیچ ، باید بدانید که برای خیابان، و حتی بیشتر برای کفپوش افقی، آنها فقط از فولاد ضد زنگ یا پوشش داده شده با  معماریکا ” مناسب هستند.

    نصب پنهان در زمان ما کمتر رایج نیست. با استفاده از اتصال دهنده های مخصوص، به عنوان مثال، کلید تراس معماریکا  یا معماریکا  انجام می شود.

    هر یک از کلیدها مجهز به درپوش مخصوص هستند. این به شما امکان می دهد دقیقاً همان فاصله بین تخته ها ایجاد کنید. و شکاف واجب است، در پاییز 2022، نه چندان دور از پایگاه ما، یک تراس متورم دیدم که از پیچ ها پاره شده بود، زیرا در تابستان بدون شکاف آن را نصب می کردند و در بهار تخته ها از رطوبت متورم می شدند. .

    شایان ذکر است که تخمگذار یک تخته کشتی عملاً هیچ تفاوتی با نصب تخته های معمولی ندارد و حتی اگر بدون حرفه ای بودن این کار را انجام دهید نباید مشکلی ایجاد کند!

    اگر هنوز در مورد این چوب مدرن و کاربردی شک دارید، کافیست با شماره های ذکر شده در بخش تماس با مدیران ما تماس بگیرید . ما خوشحال خواهیم شد که در مورد آن بیشتر به شما بگوییم و مقدار مورد نیاز را محاسبه کنیم! کفپوش تخته کشتی یک گزینه عالی برای خبره های زیبایی و قابلیت اطمینان است!

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.