×
×

پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب ابزاری برای ایمنی و ظاهری بهتر در ساختمان در پاییز 1400

  • کد نوشته: 26832
  • ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
  • ۱ دیدگاه
  • پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب ابزاری برای ایمنی و ظاهری بهتر در ساختمان در پاییز 1400 به گزارش بازار کار ساخت خانه اویم شاهانه:  پیچ و رولپلاک سنگ نما “ظاهر زیبا همیشه دلربای میکند، چه در انسان باشد و چه در اشیا، به راحتی میتوانید با زیبا سازی ساختمان، آن را تبدیل به یک مرواریدی […]

    پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب ابزاری برای ایمنی و ظاهری بهتر در ساختمان در پاییز 1400

    پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب ابزاری برای ایمنی و ظاهری بهتر در ساختمان در پاییز 1400

    به گزارش بازار کار ساخت خانه اویم شاهانه:  پیچ و رولپلاک سنگ نما “ظاهر زیبا همیشه دلربای میکند، چه در انسان باشد و چه در اشیا، به راحتی میتوانید با زیبا سازی ساختمان، آن را تبدیل به یک مرواریدی کنید که در خیابان ها میدرخشد و نظر بقیه را جلب میکند. این موضوع ارتباط مستقیمی با پیچ و رولپلاک سنگ نما دارد زیرا که میتوانید با این کار و خدماتی که وجود دارد به مروارید خود ارزش و زیبایی هدیه دهید.”

    برای زیبا سازی ظاهری ساختمان چه کارهای باید انجام دهیم؟

    امروز میخواهیم در مورد زیبا سازی و موارد فنی که نیاز است تا ساختمان شما از لحاظ زیبای و امنیتی  به درجه ی بالای برسد صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

    مواردی که در زیر گفته میشود را رعایت کنید تا بتوانید یک ساختمان زیبا و ایمن از لحاظ ظاهری را داشته باشید.

    پیچ و رولپلاک نما

    پیچ و رولپلاک سنگ نما

    پیچ و رولپلاک سنگ نما

    پیچ و رولپلاک نما میتواند به عنوان سرامیکی  و یا انواع سنگ ها کار شود که معمولا راپل کارها پیشنهاد میکنند هر از گاهی پیچ و رولپلاک ساختمان خود را چک کنید و از صحت ایمنی آن مطمعن شوید.

    فراموش نکنید که میتوانید با راپل کارهای حرفه ای نظیر شرکت راپل وان در  پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب  به صورت تخصصی امور پیچ و رولپلاک نمای خود را انجام دهید.

    نما شویی

    بعد از پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب میتوان گفت نما شویی به شدت برروی ظاهر  ساختمان تاثیر به سزای میگزارد و میتوان گفت اگر که مدیر ساختمان هستید حتما و حتما این کار مهم را انجام دهید چرا که همسایگان نیز بسیار خوشحال میشوند.

    همیشه ظاهری زیبا حس انظباط وشادی برای ما به ارمغان می اورد پس سعی کنید هر سال با بستگی به بودجه ساختمان و منظه مسکونی خود نماشویی را انجام دهید چرا که باد و باران در فصل های محتلف به سنگ و نمای ساختمان هم آسیب و هم آلودگی وارد میکنند.

    مخصوصا کسانی که در شهرهای کلان زندگی میکنند. و نماشویی هم با طناب انجام شده و هم با واتر جت

    سیمان کاری نمای ساختمان

    سیمان‌کاری نمای ساختمان بدون داربست یکی از هنرهای فوق العاده زیبا کننده در ظاهر ساختمان میباشد.

    چرا که اگر دقت کنید خیلی از ساختمان ها سعی دارند از سیمان سفید برای زیبا سازی نیز استفاده کنند.

    سیمان به معنای واقعی میتواند زیبای ساختمان را دو چندان کند.

    نمای کلنگی، نمای رومی، نمای تیشه ای و … از بهترین نما های هستنند که برای زیبا سازی ظاهر ساختمان استفاده میشوند.و یکی دیگر از مزایای سیمان کاری این است که  دارای مقاومت بالا بوده و ساختمان میتواند بعد از سیمان کاری در براربر عوامل محیطی و فرسایشی مقاوم باشد.

    پاک کردن شیشه نما

    پیچ و رولپلاک سنگ نما

    پیچ و رولپلاک سنگ نما

    تمیز کردن شیشه نما با طناب ضمن سختی که دارد به شدت مهم بوده و مخصوصا برای آسمان خراش های که نمای ساختمان های آنها ازشیشه است.

    تمیز کردن شیشه نما علاوه بر ابزارهای درجه یکی که لازم دارد به شخصی که این کار را نیز انجام میدهد نیز به صورت حرفه ای نیاز دارد و اگر از نانو برای تمیزی شیشه نما استفاده شود که مقاومت شیشه را در برابر الودگی ها و گرد و خاک بالا میبرد.

    فواید استفاده از نانو شامل:

    • مقاومت عالی در برابر اشعه های افتاب
    • ماندگاری بالا تمیزی شیشه نماها
    • استحکام بالا و حفظ تمیزی در برابر گرد و غبار

    استفاده از ابزار ها و متریال های زیبا

    استفاده از متریال های کاری زیبا جهت زیبا سازی در ساختمان نیز نقش به سزای دارد. هرانچه ریز و یا درشتی که فکر میکنید نقش به سزای دارد میتوانید به کار گیرید  همانند نور پردازی های حرفه ای و زیبا که جلوتر توضیح داده ایم

    نور پردازی

    نور پردازی مخصوصا اگر که سنگ های ساختمان زیبا باشد و به همراه چاشنی زیبای معماری ساختمان نیز شود محشر میشود.

    پیشنهاد میکنم که حتما از نور پردازی در نمای ساختمان خود استفاده کرده و بتوانید که ظاهر آن را زبان زد کنید.

    از طرح های مختلف نیز میتوانید استفاده  کرده و سعی کنید در خیابان و کوچه ی خود خاص ظاهر شوید.

    برخی از موارد خطرات کار در ارتفاع

    تجهیزات نادرست همیشه باعث میشود که جان راپل کار ها در خطر افتاده و خسارات جبران ناپذیری را بزند.

    که یکی از عمده ترین مشکلات این تجهیزات عدم رعایت کیفیت های استاندارد های جهانی است و  متاسفانه بعضی از راپل کاران تجهیزات خود را از طرف کسانی خریداری میکنند که با شعار ارزان بودن  جنس بی کیفیت را در بازار عرضه میکنند.

    ارزیابی نامناسب ریسک

    همه خطرات قابل پیش بینی را باید به صورت دقیق و مهندسی شده ارزیابی کرد و از آن مسئول این انتظار را داشته باشیم که این نکات را خیلی جدی بگیرید چرا که جان انسان ها در میان است. در این قسمت کار است که خطاهای انسانی زیادی به چشم میخورد.

    میتوانید از تجهیزات مهندسی درست و اصولی استفاده کرد که ضریب خطا را تا جای امکان کم کرده و کمک به حفظ آرامش راپل کار و جان او کرد

    عدم تجربه کافی

    عدم تجربه کافی در خطرات کار در ارتفاع نقش دارد چرا که شاید بعضی از راپل کار ها به خاطر غرور و یا کل کلی که دارند  دست به کارهای خطر ناک بزنند و باعث شود که خطر آفرین باشد.

    و پیشنهادی که میکنیم این است که دانش، مهارت، آشنایی و تجربه لازم را برای استفاده صحیح از تجهیزات برای انجام کار داشته باشند.

    استرس زیاد

    استرس زیاد و بیش از حد باعث میشود که راپل کار نتواند به درستی کار را انجام دهد و حتی اگر که در حین کار اتفاقی نیوفتد بعد از آن امکان دارد به خاطر استرس حین انجام کار راپل کار دچار حملات قلبی نیز شود.

    جمع بندی:

    همه ظاهر شیک و زیبا را دوست دارند، پس همانطور که ظاهر خود، ماشین، لباس ها، کمد های خود برای شما مهم است پس سعی کنید ظاهر ساختمان خود نیز برای شما مفید واقع شده و هروقت حس کردید که ساختمان شما نیاز به ظاهری عالی و درجه یک دارد به نکات بالا حتما توجه ویژه شود و حتما به شرکت راپل نیز توجه ویژه داشته باشید.

    پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب یکی از محبوب ترین کارهای است که در تمامی موارد گفته شده در بالا رعایت میشود. امیدوارم که مقاله ی خوبی برای شما بوده باشه. اگر که کامنت و نظری دارید حتما و حتما برای ما کامنت کنید.

    برگرفته از سایت راپل وان(https://rappelone.ir)

    تلفن:09120445241

    توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب ابزاری برای ایمنی و ظاهری بهتر در ساختمان در پاییز 1400”

    1. آرش گفت:

      پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب راپل وان خیلی باحال بود من با این شغل اشنایی نداشتم اما الان فهمیدم چیه
      ههه مممنون از مطلب خوبتون