×
×

هزینه تحصیل معماری در خارج

  • کد نوشته: 18122
  • ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
  • دیدگاه‌ها برای هزینه تحصیل معماری در خارج بسته هستند
  • هزینه تحصیل معماری در خارج به گزارش ساخت ویلا : هزینه تحصیل معماری، پ در خارج نظرسنجی های منظم دانشجویان اغلب آنچه را که قبلاً می دانستیم تأیید می کند: تحصیل در رشته معماری جوانان را تحت فشار مالی زیادی قرار می دهد. این رشته به طور فزاینده ای نخبه گرا دیده می شود ، با […]

    هزینه تحصیل معماری در خارج

    هزینه تحصیل معماری در خارج

    به گزارش ساخت ویلا : هزینه تحصیل معماری، پ در خارج نظرسنجی های منظم دانشجویان اغلب آنچه را که قبلاً می دانستیم تأیید می کند: تحصیل در رشته معماری جوانان را تحت فشار مالی زیادی قرار می دهد. این رشته به طور فزاینده ای نخبه گرا دیده می شود ، با سوالاتی مانند ” آیا معماری حرفه ای برای بچه های ثروتمند است؟” بارها و بارها در انجمن های اینترنتی ظاهر می شود.

    مطمئناً ادامه کار در دفتر معماری ارزان نیست. این آموزش نه تنها طولانی مدت است ، بلکه در بعضی از مناطق جهان شهریه نیز با نرخ بالاتر از حد متوسط ​​تعیین می شود. علاوه بر این ، معماران مشتاق باید از طریق دو یا سه سال کارآموزی ، و همچنین درخواست مواد تخصصی ، نرم افزار و سفرهای تحصیلی ، از خود حمایت کنند – بنابراین آیا واقعا ارزش آن را دارد ؟

    پروانه ساخت

    این مقاله هزینه تحصیل معماری در خارج با تقسیم هزینه های واجد شرایط بودن به عنوان معمار در ایالات متحده ، انگلیس و کانادا به شما کمک می کند تا به این سوال پاسخ دهید. همچنین برخی از عوامل فراتر از هزینه دوره را که ممکن است دانشجویان بالقوه معماری بخواهند در نظر بگیرند ، پیشنهاد می کند.

    هزینه تحصیل معماری در امریکا

    هزینه صلاحیت در ایالات متحده به محل تحصیل شما بستگی دارد ، اما مدرک کارشناسی معماری پنج ساله (B.Arch) احتمالاً بیش از 100000 دلار و شاید تا 180،000 دلار باشد.

    قیمت مدرک کارشناسی ارشد معماری (M.Arch) که دو تا چهار سال طول می کشد و برای کسانی که در سایر رشته ها درجه اول دارند مناسب است ، حتی بیشتر از این متفاوت است. در موسسه فناوری جورجیا کل هزینه ها 33312 دلار است ، اما در کرنل 197925 دلار پرداخت خواهید کرد ! بنابراین قطعاً عاقلانه است که اگر قصد تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی را دارید ، خرید کنید.

    قبل از گرفتن مجوز ، معماران آمریکایی برای مستند کردن تعداد معینی از تجربه باید از AXP (برنامه تجربه معماری) استفاده کنند. هزینه ثبت نام 100 دلار و تجدید هزینه هر سال 85 دلار است. آنها همچنین باید هر شش قسمت از ARE (آزمون ثبت معمار) را با هزینه ای معادل 1410 دلار پشت سر بگذارند ، با این فرض که هر مقاله را در اولین تلاش خود بگذرانند.

    هزینه تحصیل معماری در خارج سپس هزینه درخواست مجوز خود – بین 25 تا 85 دلار – و همچنین 385 دلار هزینه انتقال برای هیئت ثبت ملی برای ارسال اطلاعات شما به حوزه قضایی مناسب وجود دارد.

    به طور خلاصه ، هیچ راهی برای واجد شرایط بودن به عنوان یک معمار در ایالات متحده بدون صرف هزینه ای بیش از 100000 دلار وجود ندارد و این یک شانس خوب است که شما دو برابر این مبلغ را پرداخت کنید. به عنوان یک مقایسه ، دومی همان مدرک پزشکی چهار ساله است – اما پزشکان تمایل دارند که حقوق بیشتری را در طول مشاغل خود صادر کنند.

    پروانه ساخت

    هزینه تحصیل معماری در خارج

    هزینه تحصیل معماری در خارج

    هزینه تحصیل معماری در انگلیس

    هفت سال طول می کشد تا در انگلستان معمار شود. چهار یا پنج مورد از آنها در دانشگاه هزینه می شود ، جایی که هزینه های دوره معمولاً 9000 پوند در سال است . بنابراین گرچه ارزان تر از ایالات متحده است (36000- 45،000 پوند در مقایسه با 100،000 – 180،000 $) ، معماری هنوز هم یکی از گرانترین موضوعات برای تحصیل در انگلستان است.

    البته دانشجویان در طول دو سال سابقه کار خود که در این مدت حقوق کاملی نیز دریافت نخواهند کرد ، باید هزینه زندگی خود را تأمین کنند. اما از طرف مثبت ، برخلاف ایالات متحده ، هیچ هزینه آزمون اضافی برای دانشجویان در دوره های معتبر RIBA وجود ندارد.

    هزینه تحصیل معماری در کانادا

    در کانادا ، معماران باید قبل از شرکت در یک آزمون سراسری ، که منجر به صدور مجوز می شود ، یک مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد و حدود سه سال تجربه عملی اختصاص دهند. دانشگاه های کانادا هزینه های خود را تعیین می کنند ، متوسط ​​هزینه تحصیل در دوره کارشناسی 6،463 دلار کانادا (حدود 4،910 دلار آمریکا) و تحصیلات تکمیلی آن 7،056 دلار آمریکا (حدود 5360 دلار آمریکا) است .

    هزینه تحصیل معماری در خارج با این حال ، اینها برای همه دوره ها معدل ملی هستند و هزینه مدرک های معماری بیشتر از حد متوسط ​​است. به عنوان مثال ، در دانشگاه تورنتو ، لیسانس مطالعات معماری حدود 6،780 دلار کالیفرنیا و کارشناسی ارشد معماری CA 12،670 دلار هزینه دارد. در همین حال ، در دانشگاه واترلو ، مدرک لیسانس معماری سالانه 10 هزار و 900 دلار است!

    پس از گذراندن 2800 ساعت تجربه کارآموزی ، داوطلبان در آزمون ExAC (آزمون معماران در کانادا) شرکت می کنند که هزینه آن در منطقه CA 1000 دلار است . و مانند هر دو کشور ایالات متحده و انگلستان ، دانشجویان باید در حالی که دوره کارآموزی خود را می گذرانند از زندگی خود حمایت کنند.

    عوامل هزینه هزینه تحصیل معماری در خارج

    در حالی که هزینه های دوره شما به احتمال زیاد هزینه اصلی شما خواهد بود ، هزینه های زیادی نیز در رابطه با دانشجوی معماری (و به طور کلی دانشجو) وجود دارد. موارد زیر برخی از عوامل قابل تأمل است.

    محل اقامت هزینه تحصیل معماری در خارج

    اگر در آستان خانه خود یک مدرسه معتبر معماری ندارید – و اجازه دهید واقعیت را بپذیریم ، این اکثر مردم هستند – هنگام تحصیل باید هزینه خوابگاه را پرداخت کنید. در شهرهای جهانی مانند نیویورک و لندن هیچ راهی ارزان برای این کار وجود ندارد ، حتی اگر در اتاق های دانشگاه بمانید. و در طول دوره کارآموزی ، مسئله حتی پیچیده تر می شود زیرا شما مجبورید در خانه های اجاره ای خصوصی زندگی کنید در حالی که درآمد کمی دارید یا هیچ چیز ندارید.

    مواد و ابزار هزینه تحصیل معماری در خارج

    تحصیل در رشته معماری هزینه های زیادی را در بر می گیرد که سایر مدرک ها به سادگی آن را ندارند. علاوه بر کتاب ، ممکن است لازم باشد مواد هنری ، ابزارها و نرم افزارهای تخصصی خریداری کنید که صدها یا حتی هزاران نفر را به عقب بازگرداند. آیا شما یک دیگ پول دارید که برای این کار پس بگیرید؟

    لپ تاپ هزینه تحصیل معماری در خارج

    هزینه تحصیل معماری در خارج شما از لپ تاپ و رایانه لوحی خود بسیار بیشتر از تحقیق و نوشتن مقاله استفاده خواهید کرد ، بنابراین دستگاه دست دوم با Microsoft Office قصد قطع آن را ندارد. شما به یک ماشین به روز نیاز دارید که بتواند از پس نرم افزارهای قدرتمندی مانند Revit ، SketchUp و AutoCAD برآید. با این حال ، برخلاف ظاهر ، داشتن مک بوک برای همه معماران اجباری نیست! مارک های ارزان قیمت اغلب می توانند کار را به همان خوبی انجام دهند.

    چاپ هزینه تحصیل معماری در خارج

    اعم از دو بعدی یا سه بعدی ، خواهید دید که بیشتر از دوستانتان در دوره های انگلیسی یا تاریخ مشغول چاپ هستید. حتی اگر ماشین آلات شخصی خود را داشته باشید ، قیمت به زودی می تواند اضافه شود ، زیرا مواد اولیه مانند جوهر یا پلاستیک با سرعت بیشتری از آنچه فکر می کنید استفاده می شود.

    کمیسیون ماده ۱۰۰

    سفرهای مطالعه هزینه تحصیل معماری در خارج

    قرار گرفتن در معرض سبک های مختلف معماری در حین آموزش ضروری است – و حتی اگر فقط در کشور خود سفر می کنید ، هزینه ها به زودی می تواند اضافه شود. بازدیدهای خارج از کشور هنوز تعادل بانکی شما را بیشتر تحت تأثیر قرار می دهد ، بنابراین دریابید که آیا دوره شما شامل سفرهای اجباری است یا خیر.

    زندگی کردن هزینه تحصیل معماری در خارج

    هزینه تحصیل معماری در خارج همه دانش آموزان باید نگران مواردی مانند قبض آب و برق ، هزینه حمل و نقل و غذا باشند. تحقیق در مورد تخفیف های موجود (به عنوان مثال ، دانشجویان تمام وقت در لندن یک سوم تخفیف در زیرزمینی ، قطارها و اتوبوس ها) و خرید مواد غذایی در پایان روز ، نما رومی هنگامی که سوپرمارکت ها و کافه ها اقلام را به فروش می رسانند ، می تواند مفید باشد. با قیمت ارزان تر

    معاشرت هزینه تحصیل معماری در خارج

    همه کارها و هیچ بازی باعث می شود جک پسری کسل کننده باشد (و ژاکلین دیگر جالب نیست). دانشجو بودن باید سرگرم کننده باشد ، بنابراین مطمئن شوید که می توانید کمی برای فیلم ها ، نمایشگاه ها و مهمانی ها کنار بگذارید. فلش شناسه دانشجویی شما اغلب می تواند به شما در گرفتن تخفیف کمک کند.

    مراحل ساخت ساختمان

    خلاصه هزینه تحصیل معماری در خارج

    هزینه های مربوط به معماری شدن در ابتدا بسیار زیاد به نظر می رسد و این یک حقیقت غم انگیز است که امروزه بسیاری از دانشجویان از فقیرتر فقیر بلافاصله آن را رد می کنند. بدهی ده ها سال با شما خواهد ماند و متوسط ​​حقوق معماران آنقدر زیاد نیست که بتواند این نگرانی را برطرف کند (اگرچه در کل قابل احترام است).

    مدتی است خواستار دموکراتیزه شدن این زمینه شده است. تا زمانی که این اتفاق نیفتد ، بسیاری از جوانان معمار مجبور به گرفتن وام می شوند – یا از بانک های خیابان های بالا یا اگر خوش شانس باشند ، از بانک مادر و پدر (45 درصد دانش آموزان در نظرسنجی AJ 2018 گفتند که دریافت کرده اند) “مقدار قابل توجهی” از حمایت مالی والدین). اما اخطار داده شده حداقل دست بازو است ، بنابراین حتماً یک برنامه دقیق از هزینه های مورد نیاز خود و تهیه پول تهیه کنید. موفق باشید!

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه : 

    قیمت نقاشی بلکا

    قیمت نقاشی پلاستیک

    قیمت نقاشی رنگ پلاستیک

    هزینه ساخت ویلا شمال
    هزینه ویلا در شمشک

    قیمت نقاشی روغنی

    ضوابط شهرداری در طراحی معماری

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.