×
×

هتل های گران تهران

  • کد نوشته: 32534
  • ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
  • دیدگاه‌ها برای هتل های گران تهران بسته هستند
  • هتل های گران تهران به گزارش آگهی ساختمان : تهران به‌عنوان پایتخت ایران دارای جذابیت‌های زیادی است که موجب می‌شود هرساله تعداد بالایی از گردشگران ایرانی و خارجی به این شهر بیایند. موقعیت یک اقتصادی کشور، جذابیت‌های طبیعی و گردشگری، مرکزیت انواع امکانات و خدمات و… از انواع دلایلی هستند که این کلان شهر را به […]

    هتل های گران تهران

    هتل های گران تهران

    به گزارش آگهی ساختمانتهران به‌عنوان پایتخت ایران دارای جذابیت‌های زیادی است که موجب می‌شود هرساله تعداد بالایی از گردشگران ایرانی و خارجی به این شهر بیایند. موقعیت یک اقتصادی کشور، جذابیت‌های طبیعی و گردشگری، مرکزیت انواع امکانات و خدمات و… از انواع دلایلی هستند که این کلان شهر را به محلی برای عبور و مرور مسافران زیادی تبدیل کرده است. جذابیت‌های تهران از جمله مراکز تفریحی و گردشگری، انواع پاساژها و فروشگاه‌ها، مناطق بکر و طبیعی هستند که چشم‌های زیادی را به شما خود خیره کردند.

    باتوجه به این مسائل و موقعیت‌های مختلف تهران، مسئله وجود انواع اقامتگاه و هتل مبحث بسیار مهمی است که در صنعت گردشگری تهران مطرح است. از گذشته تا کنون وجود و ساخت انواع مهمانپذیرها، اقامتگاه‌ها و هتل‌ها موجب شده است این شهر خیلی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. تهران با داشتن انواع هتل در مدل‌ها، کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلف به مسافران این امکان را داده است که طبق سلیقه و بودجه خود محل اقامت خود را مناسب با امکاناتشان مشخص کرده و از اقامت در آن لذت ببرند.

    هتل های گران تهران

    هتل های گران تهران

    از انواع هتل‌هایی که در تهران به آن اشاره شد هتل‌های لوکس و ۴ ستاره، گران‌قیمت‌ترین هتل‌ها هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید خدماتی در سطح عالی را تجربه کنید. هتل‌های لوکس با ارائه بعهترین امکانات در کلاس جهانی به مسافران خدمت‌رسانی کرده و آنها را برای داشتن اقامتی خاطره انگیز یاری می‌کنند. در این مطلب قصد داریم به معرفی تعدادی از این هتل‌های لوکس بپردازیم. یا ما همراه باشید.

    هتل اسپیناس پالاس

    این هتل به‌عنوان گران‌ترین و لوکس‌ترین هتل تهران شناخته می‌شود و با ۵ ستاره‌ای که دارد قدرت‌نمایی می‌کند. این هتل در سال ۹۴ ساخته شده، ۲۱ طبقه دارد و ۴۰۰ اتاق در آن قرار گرفته است.  طراحی لاکچری انواع اتاق‌ها و چشم‌انداز زیبای تهران از این اتاق‌ها یکی از بهترین مزیت‌های این هتل است.

    از انواع اتاق‌های هتل اسپیناس می‌توان به دبل استاندارد دونفره، تویین استاندارد، دو تخت، خانوادگی رویال تخت دبل،‌ بالکن دار رویال خانوادگی، سوییت جونیوردونفره و سوئیت پرزیدنت تخت دبل بزرگ اشاره کرد.

    امکانات اتاق‌های هتل شامل ماهواره، تلفن، میز ناهار خوری، سیستم صوتی و تصویری،مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، سرویس کامل بهداشتی، خدمات اتاق، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، تلفن و میز کار می‌شوند.

    رستوران، کافه‌ها،سیستم لابی،  پذیرش، صندوق امانات، لاندری، تهویه مطبوع، فضای بازی، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، کتابخانه، چای‌خانه، هشدار آتش سوزی و حریق در فضا و اتاق‌ها، آژانس تاکسی سرویس، اتاق فکس و روزنامه پرینت از امکانات عمومی هتل هستند.

    اتاق چمدان، سیستم واکس، گرم‌خانه، خدمات بیدارباش، سالن سمینار، سیستم صوتی و تصویری در لابی، تالارو  اتاق جلسات و… هم در اسپیناس پالاس وجود دارد.

    هتل مجلل ویستریا

    هتل ۵ ستاره ویستریا با طراحان کانادایی و معماران داخلی و خارجی در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده است.  این هتل بسیار لوکس دارای ۱۹ طبقه و ۱۰۰ اتاق است که خدمات ویژه‌ای به مهمانان ارائه می‌دهند.

    سوئیت ویستریا، سوئیت پرزیدنت، اتاق‌‌های دبل و توئین، کینگ و کانکت از اتاق‌های هتل ویستریا هستند. در این اتاق‌ها امکاناتی نظیر ماهواره، تلفن، میز ناهار خوری، سیستم صوتی و تصویری،مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، سرویس کامل بهداشتی، خدمات اتاق، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، تلفن و میز کار وجود دارد.

    امکانات کلی هتل شامل رستوران، کافه‌ها،سیستم لابی،  پذیرش، صندوق امانات، لاندری، تهویه مطبوع، فضای بازی، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، کتابخانه، چای‌خانه، هشدار آتش سوزی و حریق در فضا و اتاق‌ها، آژانس تاکسی سرویس، اتاق فکس و روزنامه پرینت، اتاق چمدان، سیستم واکس، گرم‌خانه، خدمات بیدارباش، سالن سمینار، سیستم صوتی و تصویری در لابی، تالار، اتاق جلسات و… می‌شود.

    هتل پارسیان آزادی

    هتل پنج ستاره پارسیان آزادی تهران (هایت سابق)  هتلی بسیار مجلل و شیک است که شهرت زیادی از گذشته تاکنون در ایران دارد. این هتل توسط طراحان و معماران بین المللی ساخته شده است و خدماتی در کلاس جهانی ارائه می‌کند.

    این هتل ۲۵ طبقه است که ۴۷۶ اتاق در آن گنجانده شده است. با جستجوی عنوان هتل آزادی تهران علی بابا می‌توانید به‌راحتی این هتل را رزرو کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوید. اتاق‌های پارسیان آزادی دبل کینگ و‌تویین، جونیور یک تخت دبل، رویال، دوبلکس، پرزیدنتال و ویژه معلولین هستند.

    از امکانات این اتاق‌ها می‌توان ماهواره، تلفن، لپ تاپ، جکوزی در اتاق، میز ناهار خوری، سیستم صوتی و تصویری،مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، سرویس کامل بهداشتی، خدمات اتاق، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، تلفن، میز کار و… را نام برد.

    هتل های گران تهران

    هتل های گران تهران

    امکانات عمومی هتل پارسیان آزادی شامل رستوران، کافه‌ها،سیستم لابی،  پذیرش، صندوق امانات، لاندری، تهویه مطبوع، فضای بازی، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، کتابخانه، چای‌خانه، هشدار آتش سوزی و حریق در فضا و اتاق‌ها، آژانس تاکسی سرویس، اتاق فکس و روزنامه می‌شود.

    اتاق چمدان، سیستم واکس خدمات بیدارباش، سالن سمینار، سیستم صوتی و تصویری در لابی، تالار، اتاق جلسات، سالن همایش، سالن زیبایی و… هم از دیگر امکانات آن هستند. با جستجوی عنوان هتل آزادی تهران علی بابا می‌توانید به‌راحتی این هتل را رزرو کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.