×
×

نقشه ویلا تریبلکس | نقشه خانه تریبلکس

  • کد نوشته: 10027
  • ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
  • دیدگاه‌ها برای نقشه ویلا تریبلکس | نقشه خانه تریبلکس بسته هستند
  • نقشه ویلا تریبلکس به گزارش ساخت ویلا ارزان : ویلا تریبلکس به ویلایی گفته می شود که سه طبقه دارد. طراحی ویلا دوبلکس برای طراحی و رسم نقشه ویلا تریبلکس باید علاوه بر سادگی، به زیبایی و شیک بودن ویلا توجه ویژه ای داشته باشیم. نمای این گونه ویلای ها معمولا U شکل و طرح داخلی […]

    نقشه ویلا تریبلکس | نقشه خانه تریبلکس

    نقشه ویلا تریبلکس

    به گزارش ساخت ویلا ارزان : ویلا تریبلکس به ویلایی گفته می شود که سه طبقه دارد. طراحی ویلا دوبلکس برای طراحی و رسم نقشه ویلا تریبلکس باید علاوه بر سادگی، به زیبایی و شیک بودن ویلا توجه ویژه ای داشته باشیم. نمای این گونه ویلای ها معمولا U شکل و طرح داخلی آن ها به شکل L طراحی می شود. طراحی ویلا تریبلکس در به گونه ای است که در متراژ های بالا و پایین می توان از آن ها استفاده کرد. به همین دلیل است که این نوع ویلا ها مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

    نقشه ویلا تریبلکس

    نقشه ویلا تریبلکس

    نمای داخلی ویلا تریبلکس

    در رسم نقشه ویلا تریبلکس، استفاده درست از فضاها به شما این امکان را می دهد که راحتتر به طراحی داخلی ویلای خود فکر کنید.

    در فضای داخلی باید به رنگ های انتخابی و هماهنگی بین اجزای داخلی ویلا توجه ویژه ای داشت. در این بین طراحی ساده و استفاده از نقشه ویلا تریبلکس ساده به شما برای جذابیت بیشتر ویلا کمک می کند.

    یکی دیگر از عوامل مهم در طراحی داخلی ویلای شما، استفاده زیاد از پنجره یا پنجره های دیواری است که با نور گیری بیشتر ویلای شما، به جذابین آن کمک می کند. استفاده از تراس در طبقه دوم و یا سوم ویلا نیز باعث نورگیری بیشتر ویلا می شود.

    نقشه ویلا تریبلکس

    نقشه ویلا تریبلکس

    راه پله داخلی ویلا

    راه پله ها بخش جدا نشدنی در خانه های چند طبقه هستند. راه پله های میتوانند در انواع مختلفی مثل نیم دایره، سه طرفه، گرد و … باشند. هنگام طراحی راه پله ها باید توجه داشت که ترسیم طرح راه پله باعث پرتی نشود. معمولا استفاده از راه پله های گرد باعث پرتی زیادی در ویلای شما می شود.

    محوطه ویلا تریبلکس

    در طراحی این نوع ویلا،  محوطه بیرونی ویلا مانند سایر ویلاهای دیگر، از اهمیت زیادی بر خوردار است. در محوطه ویلا شما می توانید از استخر، درختان و گل های زینتی زیبا استفاده کنید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.