×
×

نقشه آپارتمان 390 متری

  • کد نوشته: 25938
  • ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
  • دیدگاه‌ها برای نقشه آپارتمان 390 متری بسته هستند
  •  نقشه آپارتمان 390 متری به گزارش بازسازی ویلا : یکی از حساس ترین و در عین حال جذاب ترین بخش های طراحی نقشه آپارتمان 390 متری نماسازی ساختمان است. با توجه به این موضوع که نقشه آپارتمان 390 متری عرض قابل توجهی از فضای کوچه و یا خیابان را تشکیل می دهد، طراحی نما نیز از […]

    نقشه آپارتمان 390 متری

     نقشه آپارتمان 390 متری

    به گزارش بازسازی ویلا : یکی از حساس ترین و در عین حال جذاب ترین بخش های طراحی نقشه آپارتمان 390 متری نماسازی ساختمان است. با توجه به این موضوع که نقشه آپارتمان 390 متری عرض قابل توجهی از فضای کوچه و یا خیابان را تشکیل می دهد، طراحی نما نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. برای طراحی نمای نقشه آپارتمان 390 متری می توان از متریال های متنوعی استفاده نمود.

    اما نکته قابل توجه جهت انتخاب مصالح و متریال نما، توجه به سبک طراحی و هماهنگی آن با نمای سایر ساختمان های اطراف است. مهندسین ما با تخصص و تجربه بالا در زمینه نماسازی می توانند نمای نقشه آپارتمان 390 متری را با مناسب ترین متریال ها طراحی و اجرا نمایند.

    نقشه آپارتمان 390 متری

    نقشه آپارتمان 390 متری

    بهترین متریال مورد استفاده در نماسازی نقشه آپارتمان 390 متری

    • سنگ طبیعی: از مزایای این نما می توان به زیبایی، دوام بالا، مقاومت در برابر آتش سوزی و انعطاف پذیری اشاره نمود. از طرفی وزن بالا، قیمت بالا، جرم پذیری، سرعت کم اجرا و کمرنگ شدن در برابر نور آفتاب از معایب این نما محسوب می شود.
    • سنگ مصنوعی: این نما نیز از تنوع رنگ، استحکام بالا، سهولت نصب، عدم تخلخل و مقاومت کششی و فشاری بالا برخوردار است. با این وجود از معایب آن می توان به عدم استفاده در نماهای خارجی، کاهش کیفیت رنگ در برابر نور خورشید و شستشو اشاره نمود.
    • سیمان: نماهای سیمانی را می توان به طراحی های مختلف مانند طرح سنگ اجرا نمود. از طرفی این نماها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشند. همچنین تنوع طراحی و رنگ، قیمت مقرون به صرفه، مقاومت در برابر آتش و زلزله از دیگر مزایای نماهای سیمانی است. با این وجود این نماها وزن ساختمان را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.
    پلان آپارتمان 390 متری

    پلان آپارتمان 390 متری

     پلان آپارتمان 390 متری

    • بتن اکسپوز: صیقلی بودن نما، مقاومت در برابر رطوبت و آب و قیمت مقرون به صرفه از ویژگی های مثبت این نما می باشد. این نما را می توان با استفاده از صورت بتن پیش ساخته و یا بتن درجا اجرا نمود.
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.