×
×

نقاشی درمانگاه و نقاشی نما درمانگاه و رنگ آمیزی نما درمانگاه

  • کد نوشته: 33163
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای نقاشی درمانگاه و نقاشی نما درمانگاه و رنگ آمیزی نما درمانگاه بسته هستند
  • نقاشی نما درمانگاه  رنگ سفید رایج ترین رنگ برای نقاشی نمای درمانگاه است. این رنگ کلاسیک به خودی خود بیانگر تمیزی است و می تواند به خوبی با رنگ های دیگر ترکیب شود. تماس با ما : 09122236974 رنگ آمیزی نما درمانگاه  بازسازی ویلا رنگ سفید برای هر درمانگاهی در هر اندازه ای مناسب است. به همین […]

    نقاشی درمانگاه و نقاشی نما درمانگاه و رنگ آمیزی نما درمانگاه

    نقاشی نما درمانگاه 

    رنگ سفید رایج ترین رنگ برای نقاشی نمای درمانگاه است. این رنگ کلاسیک به خودی خود بیانگر تمیزی است و می تواند به خوبی با رنگ های دیگر ترکیب شود.

    تماس با ما : 09122236974

    رنگ نما درمانگاه

    رنگ نما درمانگاه

    رنگ آمیزی نما درمانگاه 

    بازسازی ویلا رنگ سفید برای هر درمانگاهی در هر اندازه ای مناسب است. به همین دلیل برای نمای بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ مایل به سفید، که در حال حاضر مرسوم است فضای زیادی را برای ایده های طراحی متعدد نما فراهم می کند.

    تماس با ما : 09122236974

    نقاشی نما درمانگاه

    نقاشی نما درمانگاه

    رنگ آمیزی درمانگاه 

    رنگ آمیزی نمای بیرونی سایه‌ های رنگ سفید می‌توانند به عنوان یک رنگ ساده عمل کنند. اما لمسی از پیچیدگی، طراوت و روشنایی را به نمای درمانگاه اضافه می کنند.

    نقاشی نما درمانگاه

    نقاشی نما درمانگاه

    رنگ آمیزی مراکز درمانی

    هنگام رنگ آمیزی درمانگاه باید رنگ هایی را انتخاب کنید که القا کننده آرامش باشند. رنگ‌ها و سایه‌های آبی مناسب ترین پالت برای مراکز درمانی هستند. رنگ های آبی روشن تمایل به انتقال آرامش دارند، در حالی که، آبی های تیره تر بیانیه جدی تری دارند. هنگام رنگ کردن درمانگاه، برای جلوگیری از ایجاد یک محیط سرد، استفاده از چند رنگ گرم مهم است.

    برای رنگ آمیزی درمانگاه از رنگ‌های تند، به‌ویژه قرمز، اجتناب کنید. زیرا آنها مغز بیماران را تحریک می‌کنند. در عوض رنگ‌های خنثی خاموش مانند خاکستری و کرم‌هایی را با رنگ سبز یا آبی تسکین‌دهنده انتخاب کنید. این رنگ ها از نظر علمی ثابت شده‌اند و افکار ما را آرام می‌کنند. ما همچنین توصیه می کنیم از اضافه کردن بیش از حد سفید در پالت رنگ خود اجتناب کنید. زیرا باعث ایجاد حس بالینی بیش از حد می شود.

    رنگ آمیزی نما درمانگاه

    رنگ آمیزی نما درمانگاه

    رنگ مناسب برای نقاشی درمانگاه

    در نقاشی درمانگاه ها و مطب ها غلبه رنگ سفید در دکوراسیون کاملا رایج است. اما لزوما این قاعده ای نیست که باید رعایت شود. به عنوان مثال درمانگاه اطفال بیشترین اجازه را به تنوع رنگ می دهد و ضروری است که دکوراسیون بتواند احساسات خوبی را به کودکان بیمار منتقل کند. برای این کار لازم است کمی در مورد روانشناسی رنگ ها بدانیم.

    سفید: رایج ترین رنگ برای رنگ آمیزی درمانگاه سفید است. سفید نماد آرامش، معصومیت، وقار، کودکی و الوهیت است. و می تواند احساساتی مانند خلوص، سادگی، هماهنگی و سبکی را منتقل کند. رنگ سفید در زمینه سلامت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد زیرا بهداشت و نظم را منتقل می کند. با این حال، استفاده از رنگ سفید خالص توصیه نمی شود و باید با سایه های دیگر ترکیب شود.

    زرد: زرد رنگ گرمی است که شادی می آورد و رنگ خوش بینی و انرژی محسوب می شود. این رنگ می تواند احساساتی از هشدار گرفته تا خوش بینی را منتقل کند.

    سبز و آبی: این دو رنگ نیز به طور گسترده در نقاشی درمانگاه استفاده می شوند. سبز نماد زندگی، سلامتی و امید است. از آنجایی که نه گرم است و نه سرد، دمایی مطبوع دارد که آرامش و ایمنی را منتقل می کند. آبی نیز نشان دهنده حرفه‌ای بودن، امنیت و ثبات است. آبی روشن‌ حس سبکی، آرامش و هماهنگی و آبی تیره تر احساس قدرت و امنیت را انتقال می کند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.