×
×

نقاشی نرده و رنگ آمیزی نرده با ما ( ایده و توضیحات )

  • کد نوشته: 34055
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای نقاشی نرده و رنگ آمیزی نرده با ما ( ایده و توضیحات ) بسته هستند
  • نقاشی نرده به چه صورت انجام می­شود و نیاز به چه ابزاری دارد؟ نقاشی نما : نقاشی نرده یکی از موارد رنگ آمیزی است که باید با دقت انجام شود و جزء نقاشی­های ظریف به حساب می­آید. در بخش­های بعدی همراه با ما باشید تا با انواع نرده و نقاشی روی آن و همچنین نکات […]

    نقاشی نرده و رنگ آمیزی نرده با ما ( ایده و توضیحات )

    نقاشی نرده به چه صورت انجام می­شود و نیاز به چه ابزاری دارد؟

    نقاشی نما : نقاشی نرده یکی از موارد رنگ آمیزی است که باید با دقت انجام شود و جزء نقاشی­های ظریف به حساب می­آید. در بخش­های بعدی همراه با ما باشید تا با انواع نرده و نقاشی روی آن و همچنین نکات آن بیشتر آشنا شویم.

    تماس با ما : ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴

    نقاشی نرده

    نقاشی نرده

    انواع نرده و مراحل نقاشی کردن آن کدام است؟

    رنگ آمیزی نرده با توجه به کاربردی که دارد و متریال آن بسیار متنوع است. در ادامه قصد داریم شما را در ابتدا با انواع نرده آشنا کنیم. از انواع نرده می­توان به نرده چوبی، نرده استیل، نرده شیشه­ای و نرده فلزی اشاره کرد. رنگ آمیزی تمامی نرده­ها دارای چند مرحله است.

    رنگ آمیزی نرده

    رنگ آمیزی نرده

    این مراحل شامل پاک سازی، سنباده زنی، تمیزکاری سطوح، ضد زنگ زدن و مرحله­ی آخر رنگ آمیزی و یا نقاشی است. البته این رنگ آمیزی برای نرده­های چوبی و فلزی در برخی مراحل متفاوت می­باشد. در بخش بعدی تمام مراحل رنگ آمیزی برای نرده­های فلزی را برای شما توضیح خواهیم داد.

    تماس با ما : ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴

    رنگ آمیزی نرده

    رنگ آمیزی نرده

    در نقاشی نرده چه کارهایی باید انجام داد؟

    نقاشی نرده نیاز به ابزارهای متعدد دارد. این ابزار شامل ضد زنگ، سنباده، قلمو، رنگ، بتونه می­باشد. در ابتدای کار باید نرده را از هرگونه گرد و غبار پاک کرد. مرحله­ی بعد با استفاده از یک سنباده و یا یک برس سیمی، تمامی زنگ زدگی­ها را از روی نرده پاک می­کنید.

    رنگ آمیزی جدید خانه

    رنگ آمیزی نرده

    رنگ آمیزی نرده

    دقت کنید این مرحله باید بسیار دقیق انجام شود تا هر گونه اضافات و یا ایرادی که وجود دارد برطرف شود. در مرحله­ی سوم با استفاده از یک دستمال تمیز و مرطوب تمام سطح نرده از هر گونه براده پاک می­شود.

    کنیتکس دیوار قیمت

    تماس با ما : ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴

    رنگ آمیزی نرده

    رنگ آمیزی نرده

    در مرحله­ی چهارم از یک قلمو برای زدن ضد زنگ زدن روی نرده استفاده می­کنیم. در نهایت مرحله­ی آخر رنگ زدن نرده است که با استفاده از یک قلموی مناسب انجام می­شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.