×
×

نقاشی لابی و رنگ آمیزی لابی با ما

  • کد نوشته: 34038
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای نقاشی لابی و رنگ آمیزی لابی با ما بسته هستند
  • رنگ آمیزی لابی چگونه باید باشد؟ نقاشی خانه رنگ آمیزی لابی در شکیل بودن و ارزشمندی ساختمان بسیار موثر است. چرا که لابی ساختمان مسکونی یا تجاری اولین مکانی است که فرد با آن روبرو می شود. در نتیجه نقاشی لابی حتما باید توسط افراد متخصص و با تجربه طراحی و اجرا گردد. تماس با […]

    نقاشی لابی و رنگ آمیزی لابی با ما

    رنگ آمیزی لابی چگونه باید باشد؟

    نقاشی خانه رنگ آمیزی لابی در شکیل بودن و ارزشمندی ساختمان بسیار موثر است. چرا که لابی ساختمان مسکونی یا تجاری اولین مکانی است که فرد با آن روبرو می شود. در نتیجه نقاشی لابی حتما باید توسط افراد متخصص و با تجربه طراحی و اجرا گردد.

    تماس با ما : 09122236974

    نقاشی لابی

    نقاشی لابی

    رنگ آمیزی لابی ساختمان های بزرگ در مقایسه با ساختمان های کوچک آسانتر است. برای دیوارهای بازسازی لابی برج ها، توصیه می شود از دیوارپوش های سنگی استفاده گردد. این دیوارپوش ها مقاومت بالایی در برابر سایش و ریزش دارند. در نتیجه در برابر اسباب کشی های مداوم و حمل و نقل وسایل کمترین آسیب را می بینند. علاوه بر این شستشو و نظافت این نوع دیوارها نیز به آسانی و سرعت انجام می شود.

    رنگ آمیزی لابی

    رنگ آمیزی لابی

    برای رنگ آمیزی لابی ساختمان های کوچک و آپارتمان ها، اغلب از رنگ های روشن مانند سفید، طوسی، بژ و خاکستری استفاده می شود. اما همواره در کنار این رنگ های خنثی باید از رنگ های گرم برای برجسته تر نشان دادن برخی نقاط استفاده کرد.

    تماس با ما : 09122236974

    رنگ لابی

    رنگ لابی

    تفاوت رنگ آمیزی لابی با کاغذ دیواری:

    استفاده از رنگ به جای کاغذ دیواری مقرون به صرفه تر است. اما کاغذ دیواری مزایایی در مقایسه با رنگ آمیزی دارد. دوام و طول عمر کاغذ دیواری بیشتر از رنگ است. نظافت کاغذ دیواری راحت تر از نقاشی است. طرح دار بودن کاغذ دیواری ها، باعث عمق بخشیدن به فضای لابی و دلچسب تر شدن آن می گردد.

    نمای کنیتکس در صورت انتخاب کاغذ دیواری برای پوشش دیوار ها، از طرح های شلوغ و پیچیده برای لابی های کوچک نباید استفاده شود.

    تماس با ما : 09122236974

    نقاشی لابی

    نقاشی لابی

    تاثیر رنگ دیوار لابی بر فضای آن:

    رنگ های گرم: رنگ های گرم ماند زرد و نارنجی باعث ایجاد محیطی شاد و پر نشاط می شوند.

    رنگ های سرد: استفاده از رنگ های سرد مانند آبی و سبز در نقاشی لابی اعتماد بنفس، آرامش و آسایش را به همراه خواهد داشت.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.