×
×

میز اداری خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  • کد نوشته: 38120
  • ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
  • دیدگاه‌ها برای میز اداری خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ بسته هستند
  • میز اداری خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ به گزارش آگهی ساختمان : در این مقاله از ژاویز قصد داریم تا درمورد میزاداری خوب و ویژگی های برتر آن صحبت کنیم. اگر شما هم به دنبال خرید میز اداری هستید، فرقی هم ندارد به دنبال  میز کارمندی باشید یا میز مدیریت  در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر در این زمینه اطلاعات […]

    میز اداری خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

    میز اداری خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

    به گزارش آگهی ساختماندر این مقاله از ژاویز قصد داریم تا درمورد میزاداری خوب و ویژگی های برتر آن صحبت کنیم. اگر شما هم به دنبال خرید میز اداری هستید، فرقی هم ندارد به دنبال  میز کارمندی باشید یا میز مدیریت  در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر در این زمینه اطلاعات بدست آورید و خریدی مطمئن تر داشته باشید.

    مشخصه و ویژگی یک میز اداری خوب

    مشخصه و ویژگی یک میز اداری خوب شامل چیست؟ اصلا میز اداری خوب به چه میزی گفته می شود؟

    دقت به اندازه و ابعاد میز اداری خوب

    برای انتخاب و خرید میز اداری ابتدا باید به دکوراسیون اتاق خود توجه کنید و با توجه به فعالیت، فضای موجود و انتظاراتی که دارید اقدام به خرید کنید. انتخاب ابعاد میز کاملا بستگی به فعالیت شما دارد.

    هنگام انتخاب باید به قرارگیری وسایل ضروری و سیستم کامپیوتر توجه کنید همچنین قابل ذکر است که به عرض میز توجه کنید زیرا فاصله سیستم تا چشم باید رعایت شود.

    توجه به راحتی و ارگونومی

    مبلمان اداری از اساسی ترین تجهیزات اداری است چرا که بیشتر طول روز را با آن سر و کار داریم. به همین دلیل است که باید علاوه بر زیبایی به راحتی و ارگونومی آن توجه کنید تا کمترین آسیب به بدن وارد شود.

    به طور خلاصه ارگونومی را می توان علم ساخت وسایل کاربردی که به سلامت توجه ویژه ای دارد تعریف کرد.

    توجه به جنس و متریال به کار برده شده

    اگر شما هم با توجه به شرایط اقتصادی موجود به دنبال مبلمان اداری هستید که  طول عمر بیشتری داشته باشند و دارای استحکام و کارایی بیشتر باشند حتما هنگام انتخاب به جنس و متریال به کار برده شده توجه ویژه ای داشته باشید. قابل ذکر است که جنس رویی آن باید در برابر آب مقاوم باشد. همچنین برای نظافت دچار مشکل نشوید البته هر وسیله ای که تهیه می کنید باید با نحوه نگهداری آن آشنا شوید تا کمترین آسیب به آن ها وارد شود.

    داشتن کشو در میزهای اداری

    دارا بودن میزاداری به کشو جزو مزیت های کاربردی آن است و باعث نظم  در محیط کار می شود. در هنگام انتخاب به امنیت کشو توجه فرمایید.

    زیبایی میزهای اداری

    زیبایی هم در کنار سایر موارد مربوط به ویژگی های میز اداری خوب از اهمیت ویژه ای برخور دار است و در نظم دادن محیط کار بسیار حائز اهمیت است و در دکوراسیون داخلی فضای کاری بسیار تاثیر گذار است. انتخاب میزهای اداری نامناسب هرچند محیط کاری زیبایی خاصی هم داشته باشد اما کل زیبایی فضای کار را از بین می برد. حتی می توانید هنگام انتخاب میزهای اداری برای زیبایی بیشتر به رنگ لگو سازمانی توجه کنید و رنگ متناسب با سازمان خود را انتخاب کنید.

    وزن میز اداری

    یگی دیگر از گزینه ها و مولفه های میز اداری خوب مربوط به وزن میز است. گاهی اوقات به اشتباه تصور می شود هرچه میزهای اداری سنگین تر باشند از مقاومت و استحکام بالاتری برخوردار هستند اما همانطور که گفته شد این تصور کاملا اشتباه است. میزهای اداری را انتخاب کنید که در عین داشتن مقاومت و استحکام بالا بتوان آن را به راحتی جا به جا کرد. توصیه می شود که از میزهایی که روی آن شیشه است انتخاب نکنید زیرا باعث افزایش وزن میز می شود.

    منبع: https://javizco.com

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.