×
×

موسسه معماران آمریکا

  • کد نوشته: 18272
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای موسسه معماران آمریکا بسته هستند
  • موسسه معماران آمریکا به گزارش ساخت هتل : موسسه معماران آمریکا مقاله نگاهی خواهد انداخت که موسسه AIA چه کسانی هستند ، چه کاری انجام می دهند و تاریخچه آنها چیست. همچنین باید به معنای عضو شدن و هرگونه مزیت عضویت باشد. در مرحله بعدی ، آنچه را که AIA برای معماری انجام می دهد ، […]

    موسسه معماران آمریکا

    موسسه معماران آمریکا

    به گزارش ساخت هتل : موسسه معماران آمریکا مقاله نگاهی خواهد انداخت که موسسه AIA چه کسانی هستند ، چه کاری انجام می دهند و تاریخچه آنها چیست. همچنین باید به معنای عضو شدن و هرگونه مزیت عضویت باشد. در مرحله بعدی ، آنچه را که AIA برای معماری انجام می دهد ، نیازهای دولت برای ادامه تحصیل ، منابع مختلف ارائه شده و سود آنها برای شرکت های معماری توضیح داده می شود. سرانجام ، ما به بخشهای مختلف AIA ، استراتژی و هدف آنها ، و قوانین و مقررات موجود در AIA خواهیم پرداخت.

    معماران آمریکا چه کسانی هستند؟

    انستیتوی معماران آمریکا ارگانی است که به ارتقا to معماری اختصاص یافته و منابعی را که برای موفقیت در کار خود به معماران اعم از مستقر و مستقر نیاز دارند ، می دهد. هدف آنها ایجاد تغییر مثبت نه تنها در معماری آمریکا بلکه در سراسر جهان از طریق طراحی خوب است.

    این نهاد موفق شده است بالاترین اخلاق و معیارها را در بین اعضای خود به کار گیرد. این امر با ترغیب اعضای خود به رعایت قوانین فدرال ، قوانین ضد انحصاری و قوانین داخلی خود به این مهم دست یافته است. با رعایت چنین قوانینی ، سازمان از یکپارچگی معماری به عنوان یک حرفه و اعتبار موسسه AIA محافظت کرده است.

    ارزشهای اخلاقی و یکپارچگی AIA همزمان با کار آنها است. به همین دلیل است که تمام اعضای متعلق به این سازمان تشویق می شوند که به بالاترین استانداردهای شایستگی ، حرفه ای بودن و صداقت متعهد باشند. AIA دارای یک آیین نامه اخلاقی است که برای فعالیت های حرفه ای اعمال می شود و هدف آن هدایت اعضای خود از طریق انجام تعهدات تعیین شده است. این سازمان همچنین به اعضای خود این حق را می دهد که پسوندی را به نام خود اضافه کنند. این پسوند شامل حروف اول AIA است که می توانند از آنها به عنوان شناسه در وظایف خود استفاده کنند. پسوند را می توان توسط هر عضو ، در هر دسته ، به جز اعضای متحد ، استفاده کرد. اعضای متفقین مجاز به اضافه کردن حروف اول AIA به نام خود نیستند.

    انستیتوی معماران آمریکا در واشنگتن دی سی 200 06 ، 1735 New York Avenue NW واقع شده است.       

    موسسه معماران آمریکا چه می کنند؟

    همانطور که قبلاً ذکر شد ، انستیتوی معماران آمریکا سازمانی حرفه ای است که با معماران و کلیه فعالیتهای مربوط به معماری در ایالات متحده سروکار دارد. این برنامه آموزش ، حمایت از دولت ، اطلاع رسانی عمومی ، برنامه های توسعه جامعه و سایر موارد مربوط به معماری به عنوان یک حرفه و همچنین تصویر عمومی آن را ارائه می دهد.

    این همکاری با سایر اعضای صنعت ساخت و ساز برای کمک به هماهنگی فعالیت ها در بخش محیط ساخته شده کار می کند.

    تاریخچه موسسه معماران آمریکا

    این سازمان در سال 1857 توسط سیزده معمار تاسیس شد که در دفتر معمار نیویورک ریچارد اوپژون دیدار کردند. هدف آنها ایجاد سازمانی بود که نقش معماران را در حرفه خود ارتقا دهد.

    این سازمان تنها دو ماه پس از جلسه اولیه نیویورک عضو شد. اندکی پس از آن ، با عضوهایی از سراسر ایالات متحده ، به سازمان ملی پیشرو برای معماران تبدیل شد. امروزه موسسه معماری آمریکا به بیش از 94000 عضو فعال رسیده است.

    نحوه عضویت در AIA

    فرصت های زیادی وجود دارد که با عضویت در موسسه AIA فراهم می شود. اعضا از فرصت های توسعه حرفه ای ، خدمات اطلاع رسانی حرفه ای و طراحی ، اسناد قرارداد به ویژه مدل سازی و طراحی شده برای صنعت ساخت و ساز ، منابع مشتری مداری و منافع شخصی برخوردار می شوند.

    متخصصان و کارآموزان جوان نیز از این امر غافل نیستند. موسسه معماران آمریکا این سازمان اعضای خود را گردهم می آورد تا در زمینه های علاقه حرفه ای مانند پیشرفت متخصصان در آکادمی ها مشارکت داشته باشند. آنها از طریق برنامه های کارآموزی و دوره های آمادگی آزمون ثبت نام معمار به جوانان متخصص در این آکادمی ها کمک می کنند. آنها همچنین دارای خدمات ارجاع استخدام هستند که بطور منظم توسط مولفه های محلی ارائه می شود.

    موسسه معماران آمریکا

    موسسه معماران آمریکا

    مزایای عضویت AIA چیست؟

    AIA را می توان به عنوان بستری تعریف کرد که جوامع مختلف طراحی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و دانش متنوع خود در آن جمع می شوند. اعضای این انجمن ها ، متشکل از معماران منفرد با سبک ها ، زمینه ها ، زمینه های تخصصی و علاقه های مختلف و زبان های طراحی ، همچنین مهارت کسب می کنند و درگیر می شوند و همچنین با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. جامعه AIA با بیش از 94000 عضو بسیار گسترده است. اعضای موسسه AIA افرادی با علاقه به معماری و طراحی هستند و علاقه های زیادی به محیط ساخته شده دارند.

    این سازمان شما را به فرصت هایی متصل می کند که تضمین می کنند شما را به صورت حرفه ای و در عمل به عنوان یک معمار قالب می کنند. این که آیا شما یک فارغ التحصیل اخیر هستید ، یک متخصص ، یک متخصص یا می خواهید به معماری بپیوندید ، این سازمان ابزار و منابع مناسب برای پشتیبانی شما را در هر مرحله از سفر معماری شما دارد.

    در اینجا برخی از مزایایی که AIA به اعضای خود ارائه می دهد:

    1. تعیین م Instituteسسه معماران آمریکا: اعضای موسسه AIA مجازند که IA را به عنوان پسوند در نام خود نشان دهند تا رهبری خود را در این حرفه نشان دهند. چنین ماده ای به اعضای AIA این امکان را می دهد تا در حرفه ای بودن خود یکپارچگی را نشان دهند.

    2. اعضای AIA از شبکه حرفه ای قدرتمندی از معماران برخوردار هستند.

    3- اعضا از دانش بنیادی غنی که سازمان به آنها ارائه می دهد برخوردار هستند. آنها می توانند از اطلاعات عمیق ، شبکه های دانش ، خدمات و امکاناتی مانند امکانات بهداشتی ، داده ها و منابع تاریخی ، محیط مساعد ، کدهای ساختمانی ، امکانات آموزشی و موارد دیگر استفاده کنند.

    4- سازمان نمایندگی اعضای خود را در تصمیم گیری های دولت است که بر صنعت ساختمان تأثیر می گذارد. تمام معماران عضو در هر سطح ، اعم از محلی ، ایالتی یا فدرال ، به طور مساوی و عادلانه نشان داده می شوند.

    5- AIA دارای یک بستر آنلاین است که اعضای آن را قادر می سازد تا با همکاران در سراسر آمریکا ارتباط برقرار کنند. این برنامه همچنین از fw Dodge و Commerce Daily به اعضای خود پروژه سرب ارائه می دهد.   

    6. AIA دارای یک کتابخانه و بایگانی ملی است که در بین اعضای خود یک منبع ارزشمند است. این کتابهای مرجع و اطلاعات گسترده ای از اسلایدها و نوارهای ویدیویی را در اختیار آنها قرار می دهد. اعضا همچنین می توانند هر یک از این منابع را در هر زمان برای استفاده در اوقات فراغت خود وام بگیرند.  

    7. AIA تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند که قراردادهای ساختمانی و بیمه در دسترس همه اعضای آن است.

    8- این سازمان به طور مستمر از سمینارها ، تورها ، برنامه های چندرسانه ای و کارگاه های آموزشی حمایت مالی می کند تا سود و مهارت اعضای خود را افزایش دهد.  

    9. اسنادی که توسط AIA تهیه شده است به طور خاص برای صنعت طراحی و ساخت ساخته شده است. آنها تمام این اسناد و فرم های قرارداد را از طریق AIA ملی در دسترس قرار می دهند.

    10. برنامه های جوایزی برای فراهم آوردن فرصتی برای شناخت اعضا و رشد مخاطبان برای طراحی خوب در نظر گرفته شده است.

    11. معماران عضو در AIA کاملا گرد هستند. این به دلیل برنامه توسعه کارآموز است که آنها را تا زمانی که در امتحان صدور مجوز شرکت می کنند آموزش می دهد. این سازمان به شدت نمایندگان اعضای خود را در بررسی مداوم آموزش نشان می دهد.  

    12. محصولات زیادی وجود دارد که معماری AIA به اعضای خود ارائه می دهد. اینها کارگاه ها ، برنامه های همایش ، ارزیابی شخصی و پوشش گسترده در مورد مدیریت مالی ، انتقال مالکیت ، مدیریت شرکت های کوچک ، مدیریت قرارداد و راه اندازی یک شرکت است.

    13. اعضا همچنین به بسیاری از نشریات دوره ای در سراسر آمریکا دسترسی دارند.

    14. اعضای AIA همچنین در بسیاری از محصولات و خدمات مانند اجاره اتومبیل ، نرخ مکالمه از راه دور ، تجهیزات دفتری ، تحویل شبانه ، MasterCard Gold AIA و کتابفروشی AIA / Rizzoli واجد شرایط تخفیف خدمات بازرگانی هستند.

    15. سرانجام ، برنامه های بیمه گروهی برای اعضا و کارمندان آنها مانند بیمه پزشکی ، مسافرتی یا حوادث و معلولیت طولانی مدت وجود دارد. همچنین به اعضای کم نرخ گروه نیز پوشش جامعی داده می شود.

    AIA برای معماری چه می کنند؟

    AIA جوایز و لیست های زیادی دارد که به طور منظم انجام می شود. این لیست ها و جوایز به ارتقا innovation نوآوری و خلاقیت در معماری کمک می کند.

    لیست ها محدود به آن دسته از اعضایی است که بر معماری تأثیرگذار بوده اند ، که به درجه ای عالی رسیده اند و بر جامعه تأثیر گذاشته اند. این اعضا به یک کالج معتبر یارانه ارتقا می یابند ، که تقریباً 3٪ از کل عضویت است.

    این تعیین به افراد حرفه ای با حداقل 10 سال عضویت در AIA داده می شود. آنها در یک یا چند تمایز زیر معرفی می شوند:

    1. ارتقا of بهره وری علمی ، زیبایی شناختی و عملی معماری.

    2. هماهنگی صنعت و معماری به طور خاص ، از طریق رهبری در AIA یا سایر سازمان های مربوطه.

    3. هنر ، علم و معیارهای ساختمان / برنامه ریزی ، آموزش ، آموزش و تمرین معماری را پیشرفته کنید.

    4. بهبود شرایط زندگی جامعه ، بنابراین بهبود سطح زندگی.

    AIA و مقررات ایالتی برای ادامه تحصیل

    در زیر مقررات / الزامات پیشرفت آموزش در AIA آمده است:

    1. اگر می خواهید مجوز بگیرید ، می توانید دوره های مورد تایید AIA را طی کنید که تجربه مورد نیاز برای صدور مجوز را به شما می دهد.

    2. معماران دارای مجوز برای تأمین نیازهای عضویت در AIA باید سالانه اعتبارات آموزشی کسب کنند.

    3. سازمان واحدهای یادگیری آموزش مداوم را ارائه می دهد. اگر یک عضو معمار هستید ، لازم است سالانه 18 واحد یادگیری را از ارائه دهندگان گواهی AIA تکمیل کنید. از کل مباحث ، دوازده موضوع باید در زمینه بهداشت ، ایمنی و رفاه باشد.

    4. هنگام گذراندن یک دوره ، شما باید شماره عضو AIA خود را تولید کنید تا متن شما به طور خودکار به روز شود. متن می تواند در هنگام تأیید هیئت مدیره مفید باشد ، زیرا آنها مشخص می کنند که آیا شما دوره ها را گذرانده اید.

    5- همیشه با شرایط دولتی همسو باشید. نیازهای ایالت ممکن است بسته به ایالت شما متفاوت باشد. شرایط خاص مربوط به عضویت شما را بررسی کنید.

    منابع پیشنهادی در AIA

    معماری AIA منابع مختلفی دارد که در اختیار اعضای آن قرار می گیرد. بعضی از آنها … هستند:

    1. بورس تحصیلی: این سازمان بورسیه و برنامه های کارآموزی دارد که دانشجویان عضو را تحت پوشش قرار می دهد.

    2. متخصصان نوظهور: موسسه AIA در برنامه های حرفه ای از جمله سمینارهای آزمون ثبت معماری (ARE) سازماندهی می کند. مجموعه امتحانات: – برای اینکه شما یک معمار دارای مجوز AIA شوید باید تصویب شود. – تحت نظارت شورای ملی تابلوهای ثبت معماری (NCARB) – 5 سال طول می کشد تا تکمیل شود

    3. منابع دولت

    4- AIA همچنین به اعضای خود بولتن های سه ماهه و خانه های لوازم جانبی ارائه می دهد.

    چگونه می توانند از یک شرکت معماری سود ببرند؟

    AIA مزایایی دارد که مخصوص شرکتهای معماری متناسب است. در اینجا تعداد کمی از آنها هستند:

    1. بیمه مسئولیت

    بیمه مسئولیت حرفه ای آنها توسط شینر ارائه می شود. این برنامه برای پاسخگویی به چالش هایی طراحی شده است که معماران در حال حاضر یا در آینده با آن روبرو هستند. این بیمه حتی 5٪ اعتبار حق بیمه به اعضای AIA که در شرکتهای تحت پوشش بیمه کار می کنند ارائه می دهد. آنها همچنین یک سیاست چند ساله به شرکت های کوچک می دهند.

    2. پوشش صاحبان مشاغل

    اگر صاحب یک شرکت هستید ، AIA مسئولیت املاک و دارایی های عمومی (پیش فرض) ، رایانه ها و سایر تجهیزات ، اسناد ارزشمند و سایر بدهی ها را تحت پوشش قرار می دهد. پیوستن به AIA همچنین شرکت ها را به شبکه گسترده ای از تماس ها متصل می کند که برای مشاوره عمومی مناسب است. شرکت ها همچنین فرصت دارند نظرات خود را در مورد مسائل مربوط به صنعت پخش کنند.

    3. بازاریابی

    عضویت در AIA شرکتهای زیادی برای بازاریابی خود راههای زیادی دارند. چنین راه هایی جوایز سالانه طراحی ، مشخصات شرکت رایگان در وب سایت فصل ها ، انتشارات سه ماهه ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، اطلاعیه های مطبوعاتی در وب سایت AIA ، خبرنامه های الکترونیکی از جمله گزینه های بازاریابی موجود است.

    4. خدمات تخفیف AIA

    این سازمان خدمات تخفیف بسیاری برای ارائه به شرکتهای عضو دارد ، مانند یک کارگزار بیمه درمانی که به آنها در یافتن بیمه درمانی کمک می کند ، مشارکت در طرح چندباره بازنشستگی فصل ، اجاره مرکز معماری و دفتر طراحی با 25٪ تخفیف برای رویدادها ، ارسال فرصتهای شغلی / طبقه بندی شده در وب سایت Chapter و 20٪ تخفیف در اسناد قرارداد AIA و خریدهای کتاب.

    فصل ها 

    در زیر فصول موجود در انستیتوی معماران آمریکا آمده است.

    1. AIA New York این بزرگترین و قدیمی ترین فصل AIA است. این برنامه به طراحی برتری ، پیشرفت حرفه ای و اطلاع رسانی عمومی اختصاص یافته است. بیش از 4000 عضو فعال دارد. دفتر مرکزی در نیویورک ، نیویورک ، ایالات متحده می توانید با آنها در www.aiany.org تماس بگیرید

    2. انستیتوی معماران آمریکا ، شورای کالیفرنیا (AIACC) بیش از 11000 عضو معمار و متخصصان متحد را تحت پوشش خود دارد. در سال 1944 در کالیفرنیا تاسیس شد. مأموریت آن بهبود زندگی با کیفیت و حمایت از معماران در کار آنها است. این بزرگترین فصل سازمان ملی AIA است. دفتر مرکزی در ساکرامنتو ، کالیفرنیا ، ایالات متحده می توانید آنها را در www.aiacc.org پیدا کنید

    3. AIA لس آنجلس این یک سازمان غیر انتفاعی است که برای مراقبت از منافع معماران محلی در LA بیشتر به تلاشهای AIA طراحی شده است. دفتر مرکزی در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، ایالات متحده آمریکا می توانید با آنها در www.aialosangeles.org تماس بگیرید  

    4.AIA سانفرانسیسکو فصل سانفرانسیسکو فرصت های حرفه ای و شبکه ای را به معماران محلی در سانفرانسیسکو ارائه می دهد. همچنین تورها ، انجمن های عمومی ، نمایشگاه های گالری و سخنرانی برای علاقه مندان به طراحی و معماران را ارائه می دهد. دفتر مرکزی در سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا ، ایالات متحده آمریکا می توانید با آنها در www.aiasf.org تماس بگیرید

    5.AIA نیواورلئان این فصل در سال 1911 تاسیس شد و جامعه محیط ساخته شده در نیواورلئان را نمایندگی و آموزش می دهد. دفتر مرکزی در نیواورلئان ، لس آنجلس ، ایالات متحده می توانید آنها را در www.aianeworleans.org پیدا کنید   

    6.AIA DC این بخش واشنگتن دی سی است که در سال 1887 تاسیس شده است. دفتر مرکزی در واشنگتن دی سی ، ایالات متحده می توانید آنها را در www.aiadc.com پیدا کنید

    7.AIA مثلث بخش AIA صدای معماران محلی است که موظف به ساخت و ساز با کیفیت و زیست پذیر هستند. دفتر مرکزی در کاری ، NC ، ایالات متحده می توانید آنها را در www.aiatriangle.org پیدا کنید

    8.AIA Philadelphia این فصل معماران منطقه فیلادلفیا را سازماندهی می کند و تأثیر آنها را در محیط ساخته شده پیش می برد. دفتر مرکزی در فیلادلفیا ، پنسیلوانیا ، ایالات متحده آمریکا وب سایت آنها www.aiaphiladelphia.org است

    9. AIA San Diego این یک بخش نسبتاً بزرگ AIA است که تقریباً 1000 عضو فعال و متخصصان متحد دارد. دفتر مرکزی آن در سن دیگو ، کالیفرنیا ، ایالات متحده است. وب سایت آنها www.iasandiego.org است

    10. AIA Chicago AIA شیکاگو دومین فصل بزرگ معماران ، متخصصان متحد و کارآموزان است. می توانید آنها را در www.aiachicago.org پیدا کنید 

    11.AIA Austin این فصل در آستین ، تگزاس واقع شده است. می توانید آنها را در www.aiaaustin.org پیدا کنید

    12. AIA Baltimore این فصل در سال 1871 تاسیس شد و سومین دوره قدیمی در کشور است. دفتر مرکزی در بالتیمور ، MD ، ایالات متحده می توانید آنها را در www.aiabalt.com پیدا کنید

    13. AIA Arizona این فصل در 1 اکتبر 1959 منشور شده است. دفتر مرکزی در Phoenix ، AZ ، ایالات متحده آمریکا می توانید با AIA Arizona در www.aia-arizona.org تماس بگیرید.

    14.AIA San Antonio AIA سن آنتونیو به تسهیل موفقیت اعضای خود اختصاص داده شده است. این برنامه همچنین بر امور دولت و فعالیت های قانونی که بر محیط ساخته شده در تگزاس تأثیر می گذارد ، نظارت می کند. دفتر مرکزی در سان آنتونیو ، TX ، ایالات متحده آمریکا می توانید از طریق www.aiasa.org به آنها دسترسی پیدا کنید

    15.AIA Georgia این فصل افزایش آگاهی عمومی و افزایش دانش معماری است. این وظیفه همچنین نظارت بر امور دولت و فعالیتهای قانونی را دارد که بر محیط ساخته شده تأثیر می گذارد. این حرفه معماری را در گرجستان ارتقا می دهد. سایت رسمی آنها www.aiaga.org است

    16.AIA Memphis AIA ممفیس نیز یکی از قدیمی ترین فصل های سازمان است. می توانید آنها را به صورت آنلاین در www.aiamemphis.org پیدا کنید       

    استراتژی و هدف آنها

    دانش

    هدف AIA ایجاد ، ترویج و انتشار مطالعه و تحقیق بین رشته ای است تا اطمینان حاصل شود که اعضای AIA رهبران حرفه ، صنعت و جوامع خود هستند.

     دفاع

    این سازمان همچنین مایل است سیاست های مربوط به طراحی را از طریق تبلیغات سیاسی ، آموزش و مشارکت ، که پاسخگوی مردم و حرفه باشد ، پیش ببرد.

    ارتباطات

    AIA همچنین مایل است صدای معماران را بالا ببرد ، ارزش طراحی را ارتقا دهد و درک عموم مردم را از اهمیت معماری ارتقا دهد.

    همکاری

    همچنین باعث ایجاد هماهنگی در منابع و توانمندسازی شبکه های اعضا ، مولفه ها و متخصصان متحد برای ایجاد کار گروهی می شود.

     آیین نامه / حاکمیت / سیاست ها

    AIA از سیاست ها و آئین نامه های بسیار قوی حاکم بر فعالیت روزانه آن برخوردار است. دستورالعمل های ارائه شده توسط سازمان ، مسئولیت های موجود در هر سطح از AIA را تشریح می کند ، مانند افراد منفرد ، گروه ها ، بنگاه ها و سایر نهادهای شناخته شده توسط موسسه.

     

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه :

    ضوابط رمپ پارکینگ شهرداری تهران

    طراحی باغچه ویلا
    وال پست جدید

    آموزش عکاسی پرسپکتیو

    سازه های ال اس اف در گیلان

    پتینه و نقاشی
    قیمت ساخت ویلا در شمال

    آموزش اسکیس ارشد طراحی شهری

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.