×
×

معرفی جدیدترین فیلم های دوبله فارسی

  • کد نوشته: 37126
  • ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
  • دیدگاه‌ها برای معرفی جدیدترین فیلم های دوبله فارسی بسته هستند
  • معرفی جدیدترین فیلم های دوبله فارسی به گزارش آگهی ساختمان : فیلم های دوبله فارسی مورد پسند بسیاری از بینندگان است و خانواده ها نیز ترجیح میدهند از هنر دوبلورها برای سرگرم کردن گروهی بهره بگیرند، در واقع از مهم ترین فواید دوبله فارسی همین تماشای جمعی است. شاید خیلی از مخاطبان فیلم های خارجی میل به […]

    معرفی جدیدترین فیلم های دوبله فارسی

    معرفی جدیدترین فیلم های دوبله فارسی

    به گزارش آگهی ساختمانفیلم های دوبله فارسی مورد پسند بسیاری از بینندگان است و خانواده ها نیز ترجیح میدهند از هنر دوبلورها برای سرگرم کردن گروهی بهره بگیرند، در واقع از مهم ترین فواید دوبله فارسی همین تماشای جمعی است.

    شاید خیلی از مخاطبان فیلم های خارجی میل به تماشای فیلم های مورد علاقه شان با زیرنویس فارسی داشته باشند اما جدای از ضعف هایی که در برخی اثرهای دوبله فارسی دیده می شود فوایدی دارند که باعث می گردد روز به روز بر تعداد دنبال کنندگان آن افزوده گردد. در دهه پنجاه خورشیدی بود که با نمایش یکی دو اثر دوبله شده میل به تماشای فیلم های خارجی در بین بینندگان ایرانی افزایش یافت و بعد از آن نیز هرچند با وجود کمبود امکانات اما تلاش ها برای دوبله فیلم ها توسط تیم های مختلف و دوبلورها ادامه یافت که باعث شد کم کم علاوه بر فیلم های هالیوود شاهد حضور گرم فیلم و سریال های کره ای در تلویزیون و استقبال گسترده مردم باشیم. مهم ترین خصیصه فیلم های دوبله فارسی فهم راحت و بدون خستگی و امکان تماشا بصورت جمعی بود. برای تماشا و دانلود فیلم دوبله فارسی از رسانه ناب مووی همراه ما گردید.

    جدیدترین فیلم های دوبله فارسی

    • دانلود فیلم زیرزمین

    سرداب، زیرزمین یا سلار (The Cellar) یک فیلم ترسناک، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور ایرلند به کارگردانی و نویسندگی برندن مالدونی است که توسط سه کمپانی Epic Pictures و Hail Mary Pictures و Savage Productions تولید و منتشر شد؛ هنرمندانی چون الیشا کاتبرت، ایون مکن، دیلن فیتزموریس بردی، ابی فیتز، آرون موناگان، اندرو بنت، تارا لی در این فیلم ایفای نقش می کنند؛ این اثر نخستین بار در تاریخ 12 مارس سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌ المللی FrightFest Glasgow در کشور انگلستان به نمایش درآمد سپس در 25 مارس توسط Wildcard Distribution در سینماهای کشور ایرلند و در 15 آوریل توسط دو کمپانی RLJE Films و Shudder در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد و در نهایت در آمریکا، انگلستان، ایرلند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم سرداب پس از اکران با نظرات متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد اما اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران، داستان، سکانس‌های مهیج و همچنین نحوه کارگردانی را مورد تحسین قرار دادند. تر کایرا وودز به طرز اسرارآمیزی در سرداب و زیرزمین خانه جدیدشان ناپدید می‌شود. کایرا به زودی متوجه می‌شود که یک موجود باستانی و قدرتمند وجود دارد که خانه آن‌ها را کنترل می‌کند. حال کایرا باید با این موجود ترسناک روبرو شود در غیر این صورت برای همیشه خانواده‌اش را از دست خواهد داد.

    • دانلود فیلم در برابر یخ

    در مقابل یخ یا در برابر یخ (Against the Ice) فیلمی ماجراجویی، دراماتیک و تاریخی محصول مشترک کشورهای دانمارک و ایسلند به کارگردانی پیتر فلینت است که فیلمنامه آن توسط نیکلای کاستر-والدو، جو دیریک و اجنر میکلسن بر اساس یک داستان واقعی نوشته شده است؛ این فیلم دوم مارچ سال 2022 در دانمارک اکران شد؛ سرویس استریم NETFLIX پخش کننده این فیلم دیدنی بوده است؛ از بازیگرانی که در فیلم Against the Ice به ایفای نقش پرداخته اند می توان به نیکلای کاستر-والدو، جو کول، ثورستن باخمان، چارلز دنس، لین گلگر، گیسلی اورن گارارسون، نیک جامسون، ارنی لاروسون، دیرمد مورتا، سم ردفورد، هایدا رید، اد اسپیلرز و فرنکی ویلسون اشاره کرد؛ این فیلم توسط دو کمپانی Ill Kippers Productions و RVK Studios تهیه شده و لوکیشن آن کشور ایسلند بوده است. داستان درباره دو کاشف دانمارکی در قطب شمال است که در می یابند گرینلند یکپارچه است و آمریکا در آن سهمی ندارد، آن دو در شرایط سختی سفری کاشفی را آغاز می کنند که باعث می شود بارها با مرگ روبرو گردند. برای دانلود فیلم در سبک بقای در برابر یخ به ناب مووی وارد شوید.

    • دانلود فیلم پروژه آدام

    پروژه آدام یا آدام پراجکت (The Adam Project) که با عنوان نام ما آدم است (Our Name Is Adam) نیز شناخته می‌شود، یک فیلم اکشن، ماجراجویی، کمدی و علمی تخیلی محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی شاون لوی و نویسندگی جاناتان تروپر، تی.اس. نولین، جنیفر فلکت و مارک لوین است که توسط سه کمپانی 21Laps Entertainment و Maximum Effort و Skydance Media تولید و منتشر شد؛ هنرمندانی چون رایان رینولدز، مارک رافلو، جنیفر گارنر، واکر اسکوبل، کاترین کینر، زوئی سالدانیا، لوسی گست در این فیلم حضور دارند. در مورد پسری 13 ساله به نام آدام رید (با بازی واکر اسکوبل) می‌باشد که یک سال پیش پدر خود را از دست داده است. یک شب وقتی آدام به گاراژ خانه می‌رود با خلبانی مجروح (با بازی رایان رینولدز) روبرو می‌شود که در آنجا پنهان شده است. به زودی مشخص می‌شود این خلبان مرموز خود آدام است که از آینده به گذشته سفر کرده تا یک ماموریت مخفی را به سرانجام برساند. اکنون او همراه با آدام 13 ساله به گذشته و پیش از مرگ پدرش سفر می‌کند تا وی را پیدا کرده و آینده را نجات دهد.

    • دانلود فیلم مرگ بر روی نیل

    فیلم سینمایی مرگ بر روی نیل (Death on the Nile) یک فیلم جنایی، درام و معمایی محصول سال 2022 کشورهای آمریکا و انگلستان به کارگردانی کنت برانا است که توسط سه کمپانی 20th Century Studios و Kinberg Genre و Scott Free Productions تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز مایکل گرین براساس رمان مرگ بر روی نیل نوشته آگاتا کریستی در سال 1937، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون کنت برانا، گل گدوت، آرمی همر، تام بیتمن، آنت بنینگ، راسل برند، علی فضل، داون فرنچ، رز لزلی، اما مکی، سوفی اوکوندو، جنیفر ساندرز، لتیشیا رایت بازی می کنند؛ این فیلم با بودجه 90 میلیون دلاری ساخته شده است و  توانست به فروش تقریبی 41.4 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند؛ این فیلم پس از اکران نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد؛ آن‌ ها فیلمنامه را مورد انتقاد قرار دادند اما در مقابل بازی بازیگران، سبک قدیمی و شخصیت‌پردازی‌ها را ستودند.

    این نوید را به شما میدهیم که با وارد شدن به آرشیو دانلود فیلم 2022 رسانه ناب مووی میتوانید جدیدترین فیلم های خارجی را با دوبله فارسی اختصاصی از این سایت دریافت نمائید.

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.