×
×

معرفی آجر نما سفید برای سازندگان

  • کد نوشته: 10263
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای معرفی آجر نما سفید برای سازندگان بسته هستند
  • معرفی آجر نما سفید به گزارش  شرکت طراحی ویلا : معرفی آجر نما سفید از دسته آجر های نسوز می باشند که با خاک نسوز ساخته می شوند. ساخت ویلا سنتی از این آجر ها به دلیل زیبایی و رنگ سفید که دارند، در نمای داخلی و خارجی استفاده می شود. همچنین از این آجر ها […]

    معرفی آجر نما سفید برای سازندگان

    معرفی آجر نما سفید

    به گزارش  شرکت طراحی ویلا : معرفی آجر نما سفید از دسته آجر های نسوز می باشند که با خاک نسوز ساخته می شوند. ساخت ویلا سنتی از این آجر ها به دلیل زیبایی و رنگ سفید که دارند، در نمای داخلی و خارجی استفاده می شود. همچنین از این آجر ها به همراه آجر های قرمز، قهوه ای و مشکی استفاده می شود و باعث جذابیت بیشتر نما (چه نمای داخلی و چه نمای خارجی) می شود.

    معرفی آجر نما سفید

    معرفی آجر نما سفید

    آجر نما سفید چیست؟

    بهتر است قبل از آشنایی با آجر های سفید و نسوز، ابتدا با خود آجر شنا شویم. آجر یک نوع از بلوک مورد استفاده برای ساخت دیوار، ساختمان با lsf پیاده رو و دیگر عناصر در سنگ تراشی ساخت و ساز است. نما رومی به طور مناسب، اصطلاح آجر نشان دهنده بلوکی است که از خاک رس خشک شده تشکیل شده است، اما اکنون نیز به طور غیررسمی برای نشان دادن سایر بلوک های ساختاری شیمیایی شده استفاده می شود.

    آجر نما سفید

    آجر نما سفید

    آجر های نما سفید از چه جنس مصالحی هستند؟

    آجر های سفید مانند دیگر آجر ها ساخته می شوند و در آخر پس از حرارت دادن بسیار در کوره، قیمت ساخت ویلا در شمال معرفی آجر نما سفید آنها را با آهک می پوشانند. همچنین این آجر ها از خاک نشوز سفید ساخته می شوند که یکی از مزیت های این آجر به شمار می رود؛ به همین دلیل است که این آجر ها بسیار مستحکم هستند و فشار زیادی را تحمل می کنند.

    آجر نما سفید

    آجر نما سفید

    آجر نسوز به چه آجری گفته می شود؟

    آجر نما نسوز در واقع یک ساختار از آجر است که مقاومت حرارتی بالایی دارد و اساساً برای مصارف صنعتی و کوره های ذوب استفاده می شود. ساخت ویلا در شمال چقدر هزینه دارد آجر نما نسوز در واقع نوعی از مصالح چینی است که از خاک نسوز ساخته می شود.

    ویژگی های آجر نما سفید نسوز

    • آجرهای نسوز ماندگاری زیادی دارند
    • باعث کاهش مصرف سوخت های فسیلی می شود
    • هزینه نگهداری آجرهای نسوز بسیار کم است
    • طراحی سبک و معماری با طیف گسترده ای از آجرهای نسوز
    • آجر های نما نسوز باعث بهینه سازی مصرف انرژی هستند
    • آجر نما سفید رنگ نسوز با ترکیب با رنگ های دیگر باعث زیبایی هر چه بیشتر نما می شوند.
    • آجر نسوز کاملاً قابل اعتماد است
    • آجرهای نسوز در برابر تمام شرایط آب و هوایی کاملاً مقاوم هستند

    انواع آجر نما سفید

    آجرهای نما سفید به دو دسته تقسیم می شوند. آجر های صدفی و آجر های دانه دار از آجر های صدفی بیشتر در طراحی داخلی استفاده می شود.

    کاربرد های آجرهای نما سفید

    امروزه معماران زیادی به دلیل استحکام و رنگ زیبایی که به ساختمان می بخشد، از آجر سفید استفاده می کنند. مراحل ساخت ویلا در شمال ترکیب رنگ این آجر ها با دیگر آجر های رنگی باعث می شود که نما جذابیت بیشتری نیز پیدا کند. از این آجر ها در طراحی داخلی نیز استفاده می شود. برای مثال از این آجر برای ساخت شومینه و یا در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ها انتخاب می شود. رنگ سفید این آجر ها باعث زیبایی هر چه بیشتر خانه و نیز ایجاد یک فضای باز در خانه می شود که باعث شیک و مدرن بودن آن خانه است. ساخت ویلا در شمال چمستان همچنین تازگی در بسیاری از شهر ها و کشور ها برای زیبا سازی سطح خیابان از این آجر نما سفید استفاده می شود.

    قیمت آجر نما

    قیمت آجر نما

    قیمت آجر نما

    همانطور که می دانیم، قیمت هر چیزی بستگی به ابعاد و مصالح و مواد استفاده شده در آن، بستگی دارد. قیمت آجر نما نیز بسته به رنگ و ابعاد و مصالح استفاده شده در آن، متفاوت است؛ اما مهمترین عامل در قیمت این آجر ها، ضخامت آن ها است. بنابراین مسئله ارزان ترین آجر نما، باریک ترین و گرانترین آن ها، ضخیم ترین آجر است. به ارزان ترین نوع آجر نما که کم ضخامت ترین آنهاست، اسکلت فلزی ارزان آجر پلاک نیز گفته می شود. این آجر مثل اکثر آجر های نما نسوز است. در مقابل آجر پلاک، آجر های شاموتی قرار دارند که در نوع ساده آنها، جزو گرانترین نوع از این آجر ها به حساب می آید. این آجر های نمای نسوز، در سه رنگ مختلف قرمز، قهوه ای و سفید محبوب ترین رنگ ها بین آجر هایی هستند که در نمای ساخنه ها و ساختمان ها استفاده می شود.

    قیمت آجر نما

    قیمت آجر نما

    اما آجر نما چیست و چه کاربردی دارد؟

    آجر نما یک نوع از آجر است که معمولا در نمای ساختمان به کار می رود.این نوع آجر باید علاوه بر نمای زیبایی که دارد، مقاوم نسبت به آب، گرما و سرما و رطوبت باشد. آجر نما در رنگ ها و اشکال مختلفی ساخته می شود. یکی از این نوع آجر ها، آجر نسوز است. از ویژگی های این آجر ها طرح و رنگ به کار رفته زیبا و با تنوع زیاد و همچنین مقاومت در برابر رطوبت و مقاوم در برابر جذب آب است. قیمت ساخت و ساز ویلا از آجر های نمای در ساختمان های قدیم و جدید برای زیبایی بخشیدن به آنها استفاده شده است. یکی از ویژگی هایی که این آجر ها را محبوب می کند، سبک بودن و آسان بودن نصب آنها در نمای ساختمان است.

    قیمت آجر نما

    قیمت آجر نما

    چرا از آجر نما هنوز هم استفاده می شود؟

    آجر یکی از مهم ترین مصالح در ساختمان سازی ها به حساب می آید و امروزه در نمای ساختمان ها بیشتر از آجر های نمای نسوز و مقاوم استفاده می شود. نقاشی ساختمان قسطی پایین بودن قیمت آجر نما باعث این بوده که این آجر ها حتی در طول سالها، همچنان جذابیت داشته باشد و از آن ها در ساختمان سازی و طراحی خارجی و داخلی خانه ها استفاده شود.

    پیشنهاد مقاله برای مطالعه بیشتر : 

    کاتالوگ نقاشی ساختمان

    آموزش ترکیب رنگ آبرنگ

    رنگ آجری روشن

    کاتالوگ ترکیب رنگ ساختمان

    ترکیب رنگ قرمز و سبز چی میشه

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.