×
×

مشخصات موتور ساید

  • کد نوشته: 24659
  • ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
  • دیدگاه‌ها برای مشخصات موتور ساید بسته هستند
  • مشخصات موتور ساید و ویژگی های موتورهای نایس سایبان یکی از مشخصات موتور ساید این است که به هنگام کار کردن هیچگونه آلودگی صوتی ایجاد نمی کند. قدرت توان موتورهای ساید بسیار زیاد است. همچنین محدودیت وزنی برای استفاده از موتورهای ساید وجود ندارد. این نوع موتورها به دلیل دارا بودن باتری بک آپ موقع قطع […]

    مشخصات موتور ساید

    مشخصات موتور ساید و ویژگی های موتورهای نایس سایبان

    یکی از مشخصات موتور ساید این است که به هنگام کار کردن هیچگونه آلودگی صوتی ایجاد نمی کند. قدرت توان موتورهای ساید بسیار زیاد است. همچنین محدودیت وزنی برای استفاده از موتورهای ساید وجود ندارد. این نوع موتورها به دلیل دارا بودن باتری بک آپ موقع قطع برق، می توانند سایبان و کرکره برقی را باز و بسته کنند. موتورهای ساید در قسمت خارجی سایبان نصب می شوند، بنابراین موقع خرابی موتور نیازی به دمونتاژ کردن کرکره نخواهید داشت. طول عمر و دوام موتورهای ساید نسبت به سایر موتورها بیشتر است، زیرا در بیرون کرکره برقی نصب می شوند. بیرون بودن موتور ساید مانع از ایجاد فشار زیاد به آن می شود. از دیگر مشخصات بارز موتورهای ساید، دارا بودن سیستم پاراشوت است. وجود سیستم پاراشوت از سقوط کرکره برقی جلوگیری خواهد کرد. موتور ساید شرکت نایس سایبان، کیفیت بسیار زیادی دارند. موتورهای نایس سایبان تحت لیسانس ایتالیا تولید می شوند، بنابراین ساختار این موتورها طبق متدهای روز دنیا است. موتورهای نایس سایبان توانسته اند برترین رتبه را در کشور به خود اختصاص دهند. از مشخصات موتور ساید نایس سایبان می توان به کم صدا بودن، دوام طولانی، توان بالا و قطعات اورجینال اشاره کرد. انتخاب موتور ساید نایس سایبان به دلیل مشخصات منحصر به فرد، قطعا بهترین گزینه است.

    مشخصات موتور ساید

    مشخصات موتور ساید

    نایس سایبان نمایندگی فروش انواع موتورهای ساید در ایران

    موتورهای ساید در صنعت سازه های سایبان و کرکره ای بسیار کاربرد دارند. به همین دلیل انواع مختلفی از موتورهای ساید جهت برآورده کردن هر طیفی از انتظارات تولید و روانه بازار می شوند. نایس سایبان به عنوان نمایندگی اصلی فروش انواع موتورهای ساید در ایران، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است. شرکت نایس سایبان، نماینده فروش انواع مختلف موتورهای ساید تحت لیسانس اروپا است. شما می توانید از طریق شرکت نایس سایبان، مدل متناسب با انتظارات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید. موتورهای ساید در انواع مختلف از قبیل 300 تا 1500 کیلوگرم در بازار موجود هستند. موتورهای ساید ارائه شده توسط شرکت نایس سایبان از طول عمر بالایی برخوردار هستند. این امر موجب رضایت بیشتر مشتریان شده است. شما می توانید از موتورهای ساید، برای مکان های پر تردد و با ابعاد بالا استفاده کنید.

    مشخصات موتور ساید

    مشخصات موتور ساید

    تامین تمامی قطعات موتورهای ساید در تمامی نقاط کشور

    موتورهای ساید از قطعات مختلفی ساخته شده است. هر یک از قطعات بکار رفته در موتور ساید، نقش ویژه ای در تامین انرژی مکانیکی لازم برعهده دارند. موتور ساید به عنوان تامین نیروی الکتروموتوری از مدارات الکتریکی معادل یک آرمیچر ساخته شده است. با انتقال نیروی ایجاد شده به چرخ دنده ها، حرکات دوار موتور فراهم خواهد شد، بنابراین هر کدام از قطعات موتور ساید، تاثیر مستقیمی بر کارایی و دوام موتور دارند. یکی از قطعات بکار رفته در ساخت موتور ساید چرخ دنده است. چرخ دنده برای انتقال بهتر نیروی موتور به بازوهای چرخان باید کیفیت و مقاومت بالایی داشته باشد. در غیر اینصورت موتور آسیب دیده و طول عمر آن کاهش پیدا می کند. شرکت نایس سایبان برای برطرف کردن نیاز مشتریان، تمامی قطعات موتور ساید را در اختیار آن ها قرار می دهد. قطعات ارائه شده توسط نایس سایبان از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین تمامی قطعات ارائه شده توسط نایس سایبان اورجینال هستند. بارزترین مشخصات موتور ساید نایس سایبان، اورجینال بودن آن است.

    مشخصات موتور ساید

    مشخصات موتور ساید

    برای دریافت لیست قیمت موتور ساید با ما تماس بگیرید!

    با توجه به شرایط تحریمی پیش آمده و نوسانات ارز، نمی توان قیمت ثابت و مشخصی برای موتور ساید بیان کرد. قیمت موتور ساید با توجه به شرایط موجود متغیر است. بهتر است قبل از خرید موتور ساید به مشخصات موتور ساید و قیمت روز آن توجه کنید. شرکت نایس سایبان برای راحتی بیشتر مشتریان خود، قیمت روز موتور ساید را در اختیار آن ها قرار می دهد. شما برای دریافت لیست قیمت موتور ساید می توانید با مشاورین بخش فروش شرکت نایس سایبان تماس بگیرید. پس از مطلع شدن از قیمت های مختلف موتورهای ساید می توانید بر اساس بودجه ای که در اختیار دارید، نوع موتور را انتخاب کنید.

    مشخصات موتور ساید

    مشخصات موتور ساید

    کاربرد موتور ساید پر سرعت در صنایع مختلف

    مهم ترین جزء کرکره برقی، موتور آن است. موتورهای کرکره برقی در انواع مختلف و با کارایی متفاوت در بازار موجود هستند. از برخی از موتورهای کرکره برقی برای مکان های کم تردد و درب های سبک و از برخی دیگر برای مکان های پرتردد و درب سنگین استفاده می کنند. یکی از مشخصات موتور ساید، قدرت و توان بالا است. موتورهای ساید، ظاهر بزرگتری نسبت به سایر موتورها دارند. این نوع موتورها می توانند درب های با دهنه و تیغه بزرگ را حرکت دهند. موتور ساید برای مراکز تجاری و صنعتی بهترین گزینه است. موتورهای ساید پر سرعت برای مکان های پرتردد کاربرد دارند. از این نوع موتورها در پارکینگ، مراکز خرید، فروشگاه ها، کارخانه ها و مراکز صنعتی استفاده می کنند. طول عمر و دوام موتورهای ساید بسیار زیاد است.

    نایس سایبان مجری تخصصی نصب و فروش موتورهای ساید پر سرعت

    یکی از دغدغه های مشتریان پس از خرید موتور ساید نصب آن می باشد. نصب موتور ساید نیازمند دانش کافی و تجهیزات پیشرفته است، بنابراین نصب آن کار هر کسی نیست. نصب اصولی و صحیح موتور ساید نقش موثری بر کارایی موتور و سایبان برقی دارد. اگر نصب موتور ساید به صورت صحیح انجام شود طول عمر و دوام آن افزایش پیدا خواهد کرد. از طرفی نصب اصولی موتور ساید سبب کاهش هزینه های نگهداری و تعمیر می شود، بنابراین پس از خرید موتور مهم ترین مسئله نصب آن است. شما می توانید با کمک گرفتن از مجریان متخصص نصب موتور ساید را به صورت اصولی انجام دهید. شرکت نایس سایبان با به بکارگیری تجهیزات پیشرفته و نیروهای مجرب می تواند به صورت تخصصی موتور ساید را برای شما نصب کند. همچنین نیروهای متخصص نایس سایبان به دلیل تجربه کافی قادر هستند عمل نصب موتور ساید را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام دهند.

    توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.