×
×

قیمت کاشی سرویس بهداشتی در سال 1402

  • کد نوشته: 12800
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای قیمت کاشی سرویس بهداشتی در سال 1402 بسته هستند
  • قیمت کاشی سرویس بهداشتی به گزارش طراحی نما : قیمت کاشی سرویس بهداشتی، طراحی داخلی مانند سایر کاشی ها به ابعاد، رنگ، طرح، جنس و درجه 1 یا 2 بودن آنها بستگی دارد. کاشی و سرامیک از قدیمی ترین مصالحی هستند که در ساخت خانه و سازه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند، اما بیشترین […]

    قیمت کاشی سرویس بهداشتی در سال 1402

    قیمت کاشی سرویس بهداشتی

    به گزارش طراحی نما : قیمت کاشی سرویس بهداشتی، طراحی داخلی مانند سایر کاشی ها به ابعاد، رنگ، طرح، جنس و درجه 1 یا 2 بودن آنها بستگی دارد. کاشی و سرامیک از قدیمی ترین مصالحی هستند که در ساخت خانه و سازه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند، اما بیشترین کاربرد آنها در ساخت حمام و سرویس بهداشتی است؛ چرا که کاشی ها نسبت به رطوبت مقاوم اند و می توانند از رشد باکتری و قارچ در این مکان ها خودداری کنند. بنابراین نمی توان گفته که قیمت کاشی سرویس بهداشتی نسبت به سایر کاشی ها کمتر است.

    قیمت کاشی سرویس بهداشتی

    قیمت کاشی سرویس بهداشتی

    سرویس بهداشتی جزو بخش‌های پرکاربرد منزل است که باید طراحی آن به خوبی صورت گیرد. در این صورت از نظر سلامت و زیبایی، نیاز ساکنین را برطرف می‌کند.

    اولین بخش که هنگام طراحی سرویس بهداشتی اجرا می‌شود، سرامیک و مدل کاشی سرویس بهداشتی است. خطای دید می‌تواند یک محیط کوچک را بزرگ نشان دهد و بالعکس، از این رو باید از خطای دید بهره برد و سرویس‌های بهداشتی کوچک را با طراحی و انتخاب رنگ و مدل سرامیک مناسب، بزرگ‌تر نشان داد.

    مزیت استفاده از کاشی در دیوار و کف در سرویس های بهداشتی

    استفاده از کاشی ها در دیوار سرویس های بهداشتی باعث می شود که بزرگتر به نظر برسد. برای نصب کاشی دیوار در سرویس بهداشتی ها، تعداد زیادی کاشی با رنگ روشن مناسب تر است، چرا که باعث می شود نور بیشتری در فضا منعکس شود و همانطور که گفتیم باعث می شود که فضا بزرگتر به نظر برسد. سایز کاشی های کف در سرویس بهداشتی معمولا کوچک است اجرای ویلا و الگوی ریزی دارد که از لغزندگی جلوگیری می شود و این یکی از ویژگی های این کاشی هاست. این کاشی ها از جنس و ابعاد مختلفی ساخته شده اند.

    انواع کاشی های سرویس بهداشتی

    ۱-کاشی کف

    ۲- کاش دیوار

    ۳-کاشی های پرسلانی

    ۴-کاشی های گرانیتی

    قیمت کاشی سرویس بهداشتی

    قیمت کاشی سرویس بهداشتی

    تفاوت میان کاشی کف و کاشی دیوار در سرویس های بهداشتی

    تفاوت کاشی های کف و دیوار در سرویس بهداشتی، ابعاد این کاشی هاست؛ در حالی که طرح و نقش آنها بستگی به سلیقه شما در استفاده از آنها دارد. همچنین یک مسئله مهم در انتخاب کاشی یا سرامیک برای سرویس بهداشتی این است که به دلیل این که در سرویس های بهداشتی رطوبت زیاد است و کاشی ها به مرور با آب زیادی برخورد دارند و ممکن است ساییده شوندو از بین بروند، طراحی ویلا مدرن دوبلکس بهترین گزینه برای ساخت و انتخاب کاشی در سرویس بهداشتی است. زیرا مقاومت کاشی ها از سرامیک ها بیشتر است و همچنین لغزنده نیستند.

    بهترین پوشش برای کف سرویس های بهداشتی چیست ؟

    همانطور که گفتیم کاشی چینی بهترین گزینه برای کف سازی نهایی در سرویس های بهداشتی است. کاشی های چینی نسبت به دیگر کاشی ها و سرامیک ها متراکم تر، متخلخل تر و سخت تر است (مقاومت زیادی در برابر رطوبت دارد). همچنین  این کاشی ها نسبت به کاشی های سرامیکی مقاومت بیشتری در برابر آب دارند و میتوان گفت که عایق مناسب تری نسبت به رطوبت هستند.

    قیمت کاشی سرویس بهداشتی

    قیمت کاشی سرویس بهداشتی

    خرید ارزان قیمت کاشی سرویس بهداشتی

    برای اینکه کاشیو سرامیک مورد نظر خود را با طرح های دلخواه خریداری کنید، بهتر است آنها را از نمایندگی ها تهیه کنید. قیمت کاشی ها در نمایندگی ها نسبن به کاشی هایی که در بازار و اینترنت به دلیل حذف واسطه فروش آنها، به مراتب کمتر است و همچنین برای کسی که به مقدار کمی می خواهد کاشی ها را خریداری کند، مقرون به صرفه است. نقاشی ساختمان طرح دار اما اگر شما می خواهید حجم زیادی از کاشی ها را در انواع و رنگ و طرح های مختلف خریدداری کنید، بهترین گزینه برای شما خرید از کارخانه به صورت مستقیم است.

     

     

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :
    نقاشی ساختمان رنگ طوسی

    طراحی ویلا روی استخر

    طراحی مدرسه موسیقی برای کودکان

    طراحی کارخانه چیپس

    طراحی رومی ساختمان

    جواز ساختمان چیست

    قیمت ساخت و ساز مسکونی در شیراز

    طراحی دکوراسیون داخلی
    ساخت سوله با لوله داربست

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.