×
×

قیمت سینی کابل و متعلقات سینی کابل در سال 1402

  • کد نوشته: 42660
  • ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
  • دیدگاه‌ها برای قیمت سینی کابل و متعلقات سینی کابل در سال 1402 بسته هستند
  • قیمت سینی کابل و متعلقات سینی کابل در سال 1402 بارها در مقالات سینی کابل به این مطلب مهم اشاره شده است که سینی کابل نقش مهم و حیاتی در طراحی عملیات سیم کشی های بزرگ و پیچیده برای سازه های مختلف تجاری و صنعتی ایفا می کند. چرا که یکی از قوی ترین سیستم […]

    قیمت سینی کابل و متعلقات سینی کابل در سال 1402

    قیمت سینی کابل و متعلقات سینی کابل در سال 1402

    بارها در مقالات سینی کابل به این مطلب مهم اشاره شده است که سینی کابل نقش مهم و حیاتی در طراحی عملیات سیم کشی های بزرگ و پیچیده برای سازه های مختلف تجاری و صنعتی ایفا می کند. چرا که یکی از قوی ترین سیستم ها در کاندوئیت ها، کانال های کابل و سایر سیستم های مدیریت سیم هستند. مزیت هایی نظیر راه حلی برای مقرون به صرفه بودن، سازگار بودن با محیط، قابل اطمینان‌ تر، مدیریت آسان، حفاظت و ایمنی پیشرفته، قابل تنظیم و موثر برای جابجایی کابل و سیم های برق‌ را ارائه می دهد.

    قیمت سینی کابل و متعلقات سینی کابل تولید سینی کابل پارسیان

    قیمت سینی کابل و متعلقات سینی کابل تولید سینی کابل پارسیان

    همچنین بادوام هستند، اضافه کردن آنها آسان است و در معرض بار اضافی و سایر عملکردها هستند. پس با وجود چنین نقاط مثبتی، سازندگان سینی کابل بیشتر با سایر سیستم های موجود در بازار مقایسه می شوند. و در آخر سینی کابل برنده میدان خواهد بود.

    برند معتبر و پرفروش سینی کابل در لاله زار تهران

    گروه صنعتی پارسیان تولیدکننده سینی کابل، تجهیزات و متعلقات آن، با سابقه 15 ساله در بازار لاله زار تهران، سعی در ارائه محصولات با کیفیت و متناسب با خواست و نظر مشتری دارد. این گروه به عنوان تامین کننده انواع سینی ‌کابل با هدف تضمین بهترین قیمت، مشاوره تخصصی قبل از خرید و حفظ موجودی محصولات در بازار تهران شناخته شده است.

    همچنین این مجموعه با توانایی و به ‌کارگیری نیروهای متخصص و زبده همیشه در تلاش است تا با بهترین قیمت، سینی کابل را با کیفیتی عالی در بازار لاله زار تهران به مشتریان گرامی ارائه دهد.

    قیمت سینی های کابل پارسیان در سال 1402

    قیمت سینی کابل گالوانیزه و متعلقات آن بر اساس طول استاندارد سینی کابل، عرض، ضخامت و متریال تعیین می گردد. به هر حال پارسیان تولید کننده سینی کابل استاندارد قیمت تضمین شده را به شما مشتریان گرامی ارائه خواهد داد.

    سینی های کابل مجموعه پارسیان با عرض های مختلف 5- 10- 15- 20- 30- 40- 50 سانتی متر و ضخامت 7/0- 1- 25/1- 5/1 ارائه می گردد.

    قیمت سینی های کابل استاندارد پارسیان نیز به شرح زیر است:

    عرض 5 و ضخامت 7/0 با قیمت 980000 ریال تا عرض 50

    عرض 5 و ضخامت 1 با قیمت 1400000 ریال تا عرض 50 و ضخامت 1 با قیمت 5700000 ریال

    عرض 5 و ضخامت 25/1 با قیمت 1700000 ریال تا عرض 50 و ضخامت 25/1 با قیمت 6700000 ریال

    عرض 5 و ضخامت 5/1 با قیمت 2300000 ریال تا عرض 50 و ضخامت 5/1 با قیمت 8600000 ریال

    خرید خرید سینی کابل گالوانیزه تولید پارسیان

    خرید خرید سینی کابل گالوانیزه تولید پارسیان

    البته این پیشنهاد ویژه را هم یادآور می شویم که تخفیف ویژه برای همکاران محترم بنا به قیمت های جدول کسر می گردد.

    نحوه انتخاب سینی کابل به چه صورت است؟

    هنگام انتخاب سینی کابل، باید به این فاکتورها که شامل تعداد کابل، نوع کابل و اندازه کابل می شود، توجه کنید. هنگامی که این عوامل را بدانید، شروع به محاسبات برای تعیین اینکه کدام سیستم سینی کابل را انتخاب کنید، آسان می شود. از این قانون برای انتخاب سینی کابل پیروی کنید!!! سینی کابل شما باید همیشه فضای کافی داشته باشد و باید توجه داشته باشید که 50 درصد از فضای پر شده هنگام نصب کابل ها آزاد می ماند. همچنین باید قطر همه کابل ها را بشناسید یا محاسبه کنید، بفهمید چقدر فضای هوایی بین کابل ها دارید و حداکثر عرض سیستم سینی کابل را در نظر بگیرید.

    پارسیان بهترین پشتیبان برای مدیریت سیم و کابل های شما

    شرکت سینی کابل پارسیان با سوابق درخشان و کارآمد در زمینه طراحی سینی کابل و تولید انواع سینی کابل، نردبان کابل، سی چنل سرد و گرم، لوله های فولادی برق گالوانیزه، لوله فلکسیبل برق، ریل و بسط چنگالی، تراکینگ، بازوهای نگهدارنده، براکت و … مفتخر است که سهم کوچکی از دست آوردهای صنعت برق کشور را احراز نموده است و دارای تائیدیه های شرکت ملی نفت ایران و گاز و پتروشیمی و عضو اتحادیه صنعت برق ایران نیز است.

    همچنین فروش انواع سینی کابل گالوانیزه برای مصارف مختلف مانند ساختمان ها، پاساژها، برج ها و دیگر موارد در شرکت پارسیان که فروشنده، پخش کننده و تولیدکننده سینی کابل گالوانیزه است با بهترین قیمت موجود در بازار تهران صورت می گیرد. می توانید سینی کابل گالوانیزه با کیفیت و قیمت مناسب تضمین شده را از شرکت سینی کابل پارسیان خریداری نمایید.

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.