×
×

قرارداد پیمانکاری اجرای کانال آب

  • کد نوشته: 5259
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای قرارداد پیمانکاری اجرای کانال آب بسته هستند
  • قرارداد پیمانکاری اجرای کانال آب به گزارش طراحی مهدکودک : اداره / شرکت / سازمان این قرارداد براساس توافق طرفین و طبق ماده ۱۰ قانون مدنی که مقرر می دارد : قراردادهای خصوصی نسبت به کسانی که آن را منعقد نموده اند در صورتی که مخالف صریح قانون نباشد نافذ است تنظیم و برای طرفین لازم […]

    قرارداد پیمانکاری اجرای کانال آب

    قرارداد پیمانکاری اجرای کانال آب

    به گزارش طراحی مهدکودک : اداره / شرکت / سازمان

    این قرارداد براساس توافق طرفین و طبق ماده ۱۰ قانون مدنی که مقرر می دارد : قراردادهای خصوصی نسبت به کسانی که آن را منعقد نموده اند در صورتی که مخالف صریح قانون نباشد نافذ است تنظیم و برای طرفین لازم الاجرا می باشد .
    ماده ۱- طرفین قرارداد
    -۱/۱ شرکت ……………………. به مدیریت آقای ………..طراحی داخلی………… فرزند ……………………. شماره شناسنامه ……………………. صادره از ……………………. متولد ……………………. ساکن…………………….تلفن…….. که در این قرارداد اختصاراً کارفرما نامیده می شود .
    -۱/۲ شرکت……………………. به مدیریت آقای ………………………………… فرزند………شماره شناسنامه ……………………. صادره از ……………………. متولد ……………………. ساکن………..تلفن ……………………. که در این قرارداد اختصاراً پیمانکار نامیده می شود .
    ماده ۲- موضوع قرارداد
    اجرای عملیات کانال آب پروژه بهسازی طبق شرح و نقشه ضمیمه شماره های…………….
    ماده ۳- مدت قرارداد
    از تاریخ ……………………. لغایت ……………………. به مدت ……………………. ماه / سال می باشد .
    ماده ۴- مبلغ قرارداد
    مبلغ کل ……………………. ریال که بطور ماهیانه مبلغ ……………………. ریال در برابر گزارش و پیشرفت کار پیمانکار پس از تائید کارشناس منتخب کارفرما پرداخت خواهدشد .
    ماده ۵- تعهدات پیمانکار
    -۵/۱ پیمانکار متعهد می شود کارها را برطبق نقشه و شرح عملیات اجرایی ضمیمه شماره……………………. اجرا نماید .
    -۵/۲ پیمانکار متعهد می شود کلیه ابزار کار از قبیل بیل ، کلنگ ، فرغون ، شیلنگ و دیگر لوازم مورد نیاز را تهیه نموده و کارفرما در این رابطه مسئولیتی نخواهدداشت .
    -۵/۳ پیمانکار متعهد می شود کلیه هزینه های ایاب و ذهاب ، غذا ، محل کارگاه را خود پرداخت نماید و کارفرما در این رابطه مسئولیتی ندارد .
    -۵/۴ پیمانکار متعهد می شود بتن ریزی را با دستگاه میسکر انجام داده و بتن را بعد از اجرا به مقدار کافی آب دهند .
    -۵/۵ پیمانکار متعهد می شود کارها را برطبق قرارداد و اصول فنی و همچنین برطبق دستورات و تعلیمات دستگاه نظارت اجرا نماید .
    -۵/۶ پیمانکار متعهد می شود از مهندسین متخصص در اجرای موضوع قرارداد استفاده کرده و صلاحیت آنان بعد از تائید کارشناس شرکت کارفرما بکار گرفته شود .
    -۵/۷ پیمانکار متعهد می شود مقررات مربوط به بیمه تامین اجتماعی و بیمه حوادث و قانون اداره کار را رعایت نموده و حق بیمه کارگران و مزایای آنان را طبق قانون کار پرداخت نماید ، و در این رابطه کارفرما از مبلغ کل قرارداد تا تسویه کامل از اداره بیمه و دارای و غیره ۵% مبلغ کل را کسر بعد از ارائه تسویه حساب از ادارات مزبور به پیمانکار پرداخت می شود .
    -۵/۸ پیمانکار متعهد است مبلغ ……………………. ریال ضمانت نامه بانکی را جهت تضمین حسن انجام کار در اختیار کارفرما قرار دهد ، و کارفرما اختیار دارد در صورت بروز خ سارت بعد از اعلام نظر کارشناس رسمی دادگستری از مبلغ آن کسر ، در غیر این صورت بعد از پایان کار دهد و تائید حسن انجام کار توسط کارشناس رسمی دادگستری به پیمانکار تحویل دهد .
    ماده ۶- تعهدات کارفرما
    -۶/۱ کارفرما متعهد می شود کلیه مبلغ قرارداد را در موعد مقرر ب راساس گزارش و تائید کارشناس و نماینده خود پرداخت نماید .
    -۶/۲ کارفرما متعهد می شود کلیه مصالح اجرای پروژه اعم از سیمان ، شن ، ماسه ، تخته قالب بندی و لوله های مورد نیاز را در محل اجرای پروژه تحویل پیمانکار نماید .
    -۶/۳ کارفرما متعهد می شود یک نفر را به عنوان نظارت در اجرای طرح معرفی و دستورات لازم نظرات کارفرما را در اجرای تهیه طرح به پیمانکار ابلاغ و اعلام نماید .
    ماده ۷- فسخ قرارداد
    این قرارداد در صورت تخلف و عدم انجام تعهدات در مراحل مختلف توسط پیمانکار و تاخیر و تعلل در انجام تعهد توسط پیمانکار از طرف کارفرما قابل فسخ بوده ، و بعد از اعلام نظر مبنی بر تاخیر و تعلل از طرف کارشناس رسمی دادگستری و تعیین خسارت توسط آن کارفرما می تواند با مراجعه به دستگاه قضایی تقاضای فسخ قرارداد را بنماید .
    ماده ۸- مرجع حل اختلاف
    هرگونه بروز اختلاف بدواً توسط مذاکرات اصلاح ی حل و فصل ، در صورت عدم حل و فصل در مذاکرات اصلاحی مرجع حل اختلاف دستگاه قضایی محل اجرای طرح خواهدبود .
    ماده ۹- نسخ قرارداد
    این قرارداد در ۹ ماده و سه نسخه تنظیم و هر کدام از نسخ دارای حکم واحد بوده و پس از امضاء و مبادله لازم الاجرا خواهدبود .
    امضاء پیمانکار                                                                  امضاء کارفرما
    شهود :
    -۱ آقای ……………………. فرزند ……….طراحی تالار …………..
    -۲ آقای ……………………. فرزند …………………….

     

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه :

    ضوابط پارکینگ و رمپ

    طراحی خانه باغ سنتی

    آموزش پرسپکتیو یک نقطه ای

    قیمت خانه ال اس اف

    عکسهای پتینه کاری روی دیوار

    هزینه ساخت ویلا در نوشهر

    ساخت رستوران و کافی شاپ

    آموزش کشیدن اسکیس

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.