×
×

قرارداد اجاره استخر

  • کد نوشته: 14751
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای قرارداد اجاره استخر بسته هستند
  • قرارداد اجاره استخر به گزارش طراحی آپارتمان : این قرارداد بین کارخانه  …نما رومی…….. از واحدهای تابعه شرکت سهامی عام …………. و …………… به  به نمایندگی مهندس ……………. ( قائم مقام مدیرکارخانه ) واقع در تهران ……………… که منبعد مستأجر نامیده می شود از یک طرف و استخر حافظ  ……………… به نمایندگی آقای …………….. واقع در بابلسر […]

    قرارداد اجاره استخر

    قرارداد اجاره استخر

    به گزارش طراحی آپارتماناین قرارداد بین کارخانه  …نما رومی…….. از واحدهای تابعه شرکت سهامی عام …………. و …………… به  به نمایندگی مهندس ……………. ( قائم مقام مدیرکارخانه ) واقع در تهران ……………… که منبعد مستأجر نامیده می شود از یک طرف و استخر حافظ  ……………… به نمایندگی آقای …………….. واقع در بابلسر , خ ……….. به عنوان موجر از طرف دیگر منعقد می گردد .

    ماده 1) موضوع قرارداد

    اجاره استخر شنای حافظ …………. جهت استفاده پرسنل کارخانه ……………. و خانواده ایشان .

    ماده 2 ) مدت قرارداد

    مدت اجاره یک ماه از تاریخ 15/5/79 لغایت 15/6/79 طبق توافق قبلی در هفته دوجلسه در روزهای شنبه از ساعت 45/3 الی 5 بعد از ظهر و سه شنبه از ساعت 45/3 ا لی 5 بعد از ظهر .

    ماده 3)  مبلغ قرارداد

    اجاره بهاء به مبلغ …………….. ریال برای 9 جلسه از قرار هر نوبت ……… ریال که مبلغ کل در دو نوبت پرداخت خواهد شد . مرحله نخست 050/0 که طی چک شماره ………… بانک ………….. به حساب جاری ………….. واریز خواهد شد . در مرحله دوم مابقی هم طی چک شماره ………… بانک ………… به حساب جاری ………. واریز می شود .

    ماده 4)  سایر شرایط

    • مورد اجاره : استخر شنا در اوقات ذکر شده صرفاً جهت استفاده پرسنل کارخانه ………… که اسامی آنها دقیقاً مشخص خواهد شد واگذار می شود .
    • چنانچه در نتیجه استفاده مستأجر , مورد اجاره دچار عیب و نواقصی گردد مستأجر ملزم به جبران خسارات وارده خواهد بود .
    • تعداد پرسنل استفاده کننده در هر نوبت حداکثر دویست و پنجاه نفر می باشد و چنانچه بیش از تعداد مقرر شده شود برای هر نفر برابر آیین نامه استفاده از استخر رفتارخواهد شد .
    • همراه داشتن کارت شنا برای پرسنل استفاده کننده الزامیست و چنانچه کارت مزبور را ارائه ندهند اجازه ورود به محوطه استخر را ندارند .
    • اولیاء اطفال مکلفند در ساعات استفاده همراه فرزندان خود باشند در غیر این صورت اجازه استفاده به اطفال داده نخواهد شد . لازم به ذکر است که افراد زیر 12 سال اطفال تلقی می گردند .
    • هرگونه بی انظباطی یا توهین و اعمال ضد اخلاقی نسبت به مسئولین استخر و مربیا ن نجات غریق و شناگران ممنوع و در صورت بروز چنین اعمال ضمن محرومیت شخص خاطی با ایشان مطابق مقررات و آیین نامه استفاده از استخر رفتار خواهد شد .
    • چنانچه ضمن هفته استخر نیاز به تعمیر و یا تعویض آب پیدا کرد , مسئولین استخر موظفند یک روز قبل از استفاده استخر طی هماهنگی با نماینده مستاجر آقای ………. اطلاع دهند در غیر این صورت به تعداد روزهای استفاده نشده باید جلسه جبرانی در نظر گرفته شود و اگر در موارد فوق الذکر تماس گرفته نشد هزینه ایاب و ذهاب برای هر جلسه از مبلغ مقرر شده کسر می گردد .
    • مسئولین استخر موظفند در زمینه سالم بودن دوش ها و تمیز رختکن ها و همچنین آب استخر کوشا باشند در غیر این صورت مکلفند زیان وارده را به صورت جلسات فوق العاده جبران نمایند .

    ماده 5) تعهدات موجر

    طبق آیین نامه سازمان تربیت بدنی برای رفاه شناگران استخر مورد استفاده باید از مزایای بیمه مخصوص استخرها برخوردار باشد .

    ماده 6)

    مدیریت محوطه استخر , در طی جلسات شنا به عهده نماینده مستأجر ( آقای ……… ) می باشد .

    ماده 7 ) مواد و نسخ قرارداد

    این قرارداد در 7 ماده و دو نسخه در کارخانه ……………….. تهیه که هر کدام دارای حکم واحد
    می باشد .

    موجر …………………                                                                                    مستأجر کارخانه ……………..

    پیشنهاد مقاله برای مطالعه بیشتر : 

    نقاشی ساختمان قزوین

    خدمات نقاشی ساختمان در اصفهان

    خدمات نقاشی ساختمان در شیراز

    خدمات نقاشی ساختمان در کرج

    خدمات نقاشی ساختمان شیپور

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.