×
×

طراحی پادگان و ساخت پادگان

  • کد نوشته: 30727
  • ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
  • دیدگاه‌ها برای طراحی پادگان و ساخت پادگان بسته هستند
  • طراحی پادگان به گزارش ساخت خانه : در اصل پادگان‎ها، فضاهایی نظامی هستند و در طراحی پادگان باید به این ویژگی آن‎ها توجه داشت. در یک فضای نظامی، امنیت مهم‎ترین مسئله است. پادگان نظامی مکانی است که در زمان حملۀ دشمن وظیفۀ دفاع از کشور را بر عهده دارد و در عین حال اولین نقطۀ […]

    طراحی پادگان و ساخت پادگان

    طراحی پادگان

    به گزارش ساخت خانه : در اصل پادگان‎ها، فضاهایی نظامی هستند و در طراحی پادگان باید به این ویژگی آن‎ها توجه داشت. در یک فضای نظامی، امنیت مهم‎ترین مسئله است. پادگان نظامی مکانی است که در زمان حملۀ دشمن وظیفۀ دفاع از کشور را بر عهده دارد و در عین حال اولین نقطۀ مورد تهاجم نیز هست. در نتیجه در طراحی پادگان نظامی بعد از مکان یابی، ساختمان‎ها و تأسیسات حرف اول را می‎زنند.

    جهت طراحی و ساخت پادگان با ما در ارتباط باشید.

    طراحی پادگان

    طراحی پادگان

    در طراحی پادگان نظامی، فضاهای زیادی به آموزش اختصاص دارد. علاوه بر استفاده از محوطه‎های باز و وسیع پادگان جهت مانور و آموزش نظامی با تصویب طرح آموزش فن و حرفه به سربازان در سالهای اخیر که با هدف اشتغال پایدار برای جوانان شکل گرفت، نیاز به فضای آموزشی و کارگاه‎های فنی نیز در ساخت بناهای پادگان ایجاد شده است.

    طراحی پادگان

    طراحی پادگان

    انواع فضاها در طراحی پادگان نظامی

    ( طراحی ویلا شمال ) پادگان، فضایی برای اقامت نیز هست. پس برای بهبود عملکرد و بالا بردن سطح زندگی سربازان و کادر پادگان، نیازهای یک فضای اقامتی آشپزخانه، خوابگاه، درمانگاه، سرویس‎های بهداشتی و حمام باید در آن در نظر گرفته شود.

    طراحی پادگان

    طراحی پادگان

    در طراحی پادگان، بخشی به عنوان بخش اداری وجود دارد، این بخش ارتباط میان فضاهای داخلی پادگان و بیرون را مدیریت می‎کند. مکان یابی این بخش در فضای گستردۀ پادگان از آن جهت که هم مراجعه کنندگان بیرونی و هم افراد داخل پادگان به آن دسترسی داشته باشند، حائز اهمیت است. چرا که در راه یافتن افراد خارج از پادگان مسائل امنیتی نیز مطرح است. در طراحی بخش‎های نظامی، کارکرد پادگان اهمیت دارد. بخش‎های تأسیسات و مخابرات و کارگاه‎ها و انبارها از بخش‎های مهمی است که بنا به اهمیت استراتژیک‎شان باید در محدودۀ داخلی پادگان که نظارت و مراقبت از آن‎ها در بالاترین سطح امکان داشته باشد، قرار گیرند.

    ساخت پادگان

    ساخت پادگان

    ساخت پادگان

    فضای باز در ساخت پادگان از فضاهایی است که با طراحی مناسب می‎توان بهره‎برداری بیشتری از آن داشت. این فضا می‎تواند جهت آموزش، عملیات و ورزش استفاده شود. فضای باز و اراضی وسیع پادگان نیز نیازمند استقرار برخی تجهیزات برای نگهبانی است. با پیشرفت تکنولوژی‎های امنیتی در این بخش‎ها تهیۀ زیرساخت‎های مرتبط با این تکنولوژی در فضایی گسترده ضرورت دارد.

    ساخت پادگان

    ساخت پادگان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.