×
×

ساخت ویلا در گیلان | طراحی ویلا در گیلان

  • کد نوشته: 4344
  • ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
  • دیدگاه‌ها برای ساخت ویلا در گیلان | طراحی ویلا در گیلان بسته هستند
  • ساخت ویلا در گیلان به گزارش ساخت ویلا :  کجای گیلان ویلا بسازم؟ و ساخت ویلا در گیلان را می توان یکی از بهترین و بزرگترین مقاصد گردشگری ایران دانست که همواره مورد توجه توریست ها و گردشگران داخلی و خارجی بوده است. این موضوع سبب شده است تا تعداد زیادی اقدام به ساخت ویلا در […]

    ساخت ویلا در گیلان | طراحی ویلا در گیلان

    ساخت ویلا در گیلان

    به گزارش ساخت ویلاکجای گیلان ویلا بسازم؟ و ساخت ویلا در گیلان را می توان یکی از بهترین و بزرگترین مقاصد گردشگری ایران دانست که همواره مورد توجه توریست ها و گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

    این موضوع سبب شده است تا تعداد زیادی اقدام به ساخت ویلا در گیلان این ناحیه از کشور نمایند .

    طراحی ویلا در گیلان را می توان مهم تر از ساخت آن دانست چرا که به سبب مناظر زیبایی که در این نقطه از کشور وجود دارد، اگر ویلای شما یک طراحی مناسب نداشته باشد نمی توانید آن گونه که لازم است از مناطق و فضا های پیرامون لذت ببرید.

    در ادامه این متن قصد داریم تا در مورد گیلان و اهمیت طراحی ویلا و شیوه های آن در این نقطه از کشور اطلاعاتی را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم لذا اگر شما نیز تمایل دارید تا در رابطه با طراحی ویلا در گیلان اطلاعات بیشتری را کسب کنید بهتر است تا انتهای این متن با ما همراه شوید .

    جهت طراحی و ساخت ویلا در گیلان با ما تماس بگیرید.

    طراحی ویلا

    طراحی ویلا

    چرا ساخت و طراحی ویلا در گیلان ؟

    ساخت ویلا در گیلان بدیهی است که تمام ایرانیان استان گیلان را به عنوان یکی از بهترین و البته خوش آب و هوا ترین استان های ایران برای مسافرت و گردش می دانند و به همین سبب است که این استان در فصول مختلف از سال میزبان توریست ها و گردشگران زیادی است که برای گذراندن اوقات خود به آن جا سفر می کنند .

    استان گیلان با مرکزیت ساری دارای مناظر بسیار بی نظیری همچون جنگل های سر سبز ، پارک های حفاظت شده، رودخانه ها و دشت های بی نظیری است که مشاهده و وقت گذرانی در آن ها می تواند شادابی و نشاط را به روحیه افراد بازگرداند و این به نوبه خود در افزایش عملکرد انسان بسیار موثر است .

    گروه معماری ویلا بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند بصورت مستمر و پایدار از این زیبایی بهره مند شوند اقدام به ساخت و ساز ویلا در نواحی مختلف این استان می نمایند .

    نکته قابل توجه این است که تعداد زیادی از این افراد به دلیل اینکه مهارت و یا آشنایی خاصی با طراحی و ساخت ویلا در گیلان ندارند و در همان مراحل اول از ساخت ویلا با مشکل دچار می شوند و مجبور می شوند تا کار خود را نیمه کاره رها کنند و یا در نهایت ویلایی بسازند که نمی تواند به خوبی با سلایق آن ها سازگاری داشته باشد این موضوع اهمیت طراحی ویلا در گیلان مطابق با سلیقه افراد را بیش از پیش افزایش داده است .

    جهت طراحی و ساخت ویلا در گیلان با ما تماس بگیرید.

    طراحی ویلا کوهستانی

    طراحی ویلا کوهستانی

    بهترین شیوه طراحی ویلا در گیلان و سبک های مختلف طراحی

    بدیهی است که شما هم همانند هر شخص دیگری ممکن است تمایل خاصی داشته باشید تا در این نقطه از کشور یک ویلای زیبا را داشته باشید .

    شاید یکی از اولین گزینه های شما خرید ویلا های از پیش آماده باشد اما باید این نکته را در نظر بگیرید که بسیاری از این ویلا ها عملا استحکام و دوام کافی ندارند و به احتمال زیاد مطابق سلیقه و نظر شما نیستند و یا نمی توانند نیاز های مورد نظر شما را بر طرف نمایند . این موضوع سبب می شود تا بیشتر افراد اقدام به طراحی و ساخت ویلا در گیلان بر اساس سلقیه خود نمایند که البته تصمیم اصلح نیز همین گزینه می باشد .

    برای طراحی ویلا در گیلان می توان از سبک های مختلفی کمک گرفت که همگی بر اساس شیوه های اثبات شده معماری هستند . عموم سبک هایی که برای طراحی ویلا در گیلان مورد استفاده قرار می گیرد شامل سبک هایی نظیر سبک مدرن ، سبک کلاسیک ، سبک تلفیقی و … می باشد . هر کدام از این سبک ها متناسب با ضائقه دسته ای از افراد می باشد و همین امر انتخاب را برای آن ها ساده تر می کند . در سبک مدرن عموما از طرح ها مینیمالیستی استفاده می شود .

     در این شیوه از طراحی عموما از اشکالی همچون مربع ، مستیطیل ، مکعب و … استفاده می شود رنگ هایی که در آن ها بکار می رود عموما مات و متضاد می باشد. طراحی ویلا در گیلان نکته قابل توجه در این شیوه طراحی این است که هیچ اجزایی از آن بدون کاربرد نیست و همین مورد می تواند در کاهش هزینه های شما موثر باشد . ویلا هایی که با سبک مدرن ساخته می شوند عموما از جذابیت و گیرایی زیادی برخودار هستند و می توانند به سادگی تمام چشم انداز های اطراف را در دید شما قرار دهند .

    طراحی ویلا

    طراحی ویلا

    سبک کلاسیک از دیگر سبک هایی است که در ساخت و طراحی ویلا ها استفاده فروانی دارد . این سبک را می توان جزو محبوب ترین و البته پر کاربرد ترین سبک های معماری دسته بندی کرد .

    خروجی های این سبک دارای وقار و جذابیت خاصی هستند و در آن ها بیشتر از اشکال هندسی و خطوط و نقش و نگار های متقارن استفاده می شود که جذبه و گیرایی این گونه بنا ها را بیشتر می کند . در ویلا کلاسیک سه اصل ایستایی، کارایی و زیبایی بصورت ثابت وجود دارد و همین مورد سبب شده است تا این ویلا ها در بین عامه مردم محبوبیت بیشتری داشته باشند .

    در کنار این دو سبک معمولا یک سبک دیگر هم به نام سبک تلفیقی وجود دارد که در حقیقت ترکیبی از این دو سبک می باشد . در این سبک الگوی خاصی برای بخش های مختلف وجود ندارد و هدف ارضای سلیقه ی کارفرما می باشد .

    طراحی ویلا در گیلان برای مثال می توان برای یک پنجره مدرن از  پرده کلاسیک استفاده کرد و یا یک نمای کلاسیک با دکوراسیون مدرن را ایجاد نمود و همین مورد محبوبیت این سبک را بیشتر کرده است چرا که به راحتی می تواند هر سلیقه ای را به خود جلب نمایند.

    شاید اکنون با خود تصور کنید که انتخاب یک سبک مناسب برای طراحی بیش از هر چیزی اهمیت دارد اما در واقع باید گفت که انتخاب یک تیم و یا پیمان کار مناسب برای انجام آن بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد.

    چرا که در تمام این سبک ها به خوبی می توان چشم انداز های منطقه احداث را به نمایش گذاشت اما این در حالتی رخ می دهد که شما به خوبی و با دقت کامل ویلای تان را طراحی کرده باشید .

    چنانچه نتوانید یک طراحی مناسب برای ویلا تان داشته باشید در هر حال هزینه تان سوخت می شود زیرا به احتمال زیاد نمی توانید فضا های و منظره های اطراف را به خوبی مشاهده نماید و این در دراز مدت شما از سکونت در ویلایتان دلسرد می کند . چنانچه شما هم به دنبال یک تیم مناسب برای طراحی ویلا در گیلان هستید می توانید هم اکنون با کارشناسان مان تماس حاصل فرمایید و مشاوره های لازم را در این زمینه دریافت کنید .

    جهت طراحی و ساخت ویلا در گیلان با ما تماس بگیرید.

    طراحی ویلا

    طراحی ویلا

    ساخت ویلا در گیلان

    ساخت ویلا در گیلان زندگی در شهر‌های بزرگ دارای مشکلاتی مانند ترافیک، مشغله کاری زیاد و روزمرگی است. از این رو افراد تمایل زیادی به گذراندن تعطیلات و آخر هفته‌های خود در شهرهای خوش آب و هوا و به دور از آلودگی هوا هستند.

    دارای شهر‌های توریستی زیادی است؛ که هر کدام جاذبه‌‌های ویژه ای برای توریست ها دارند. از جمله مناطق زیبای ایران جهت ساخت ویلا و تفریح می توان به لواسان، کردان کرج، استان مازندران و استان گیلان اشاره کرد.

    گیلان یکی از استان‌های زیبای کشور است که دارای طبیعتی بکر و خیره کننده است. جاذبه‌های توریستی، جنگل‌های انبوه و آب‌ و هوای مطبوع باعث محبوبیت این استان شده و بسیاری از سازندگان را ترغیب به طراحی ویلا در گیلان کرده است.

    استان گیلان، دارای شهرهای توریستی زیادی است که هر کدام به نوبه‌ی خود توریست‌ها را جذب می کنند. مرکز این استان رشت است و به عنوان شهری با بیشترین بارندگی در ایران مطرح شده است. بازار‌های روز این شهر که در آن انواع میوه و تره بار، ماهی و سایر خوراکی های بومی به فروش می رسد، نیز بر جذابیت این شهر افزوده است.

    شهرک آمیتیس کلاچای

    کلاچای، یکی از شهر‌های شرقی استان مازندران است و به واسطه ساحلی بودن توجه اکثر توریستان را به خود معطوف کرده است. شهرک آمیتیس، یکی از زیبا‌ترین شهرک‌های اطراف کلاچای است.

    ویلا‌های چوبی انبوه که در مجاورت دریا و در میان درختان انبوه گیلان قرار دارند، شما را وادار می کند که روزهای بیشتری را در این شهرک چوبی مانده و از آن لذت ببرید.

    شهرک ویلاهای چوبی آمیتیس، با دارا بودن همه‌ی امکانات رفاهی زندگی، اولین شهرک چوبی موجود در خاورمیانه محسوب می شود. به طور کلی، طراحی ویلا در گیلان و همچنین ویلا شهرک زیبای آمیتیس تلفیقی از هنر و معماری را در برای شما تداعی می‌کند. با داشتن ویلایی در این منطقه علاوه بر انجام سرمایه گذاری مطمئن از طبیعت بی نظیر آن نیز لذت ببرید.

    خانه های چوبی لواسان

    لواسان یا لواسون، یکی از شهرهای زیبا در شمال شرق استان تهران است. این شهر به دلیل آب و هوای خوش، طبیعت زیبا و مسافت کم با تهران تبدیل به یکی از تفریح‌گاه‌های محبوب پایتخت نشینان شده است.

    از مناطق دیدنی این شهر می توان به سد لتیان و رودخانه جاجرود اشاره کرد. اگر با منطقه لواسان آشنایی داشته باشید قطعا ویلاهایی که با نظم خاصی در دل طبیعت قرار گرفته اند، توجه شما را به خود جلب کرده است.

    این ویلاها که با رعایت اصول طراحی و مهندسی ساخته شده اند، زیبایی منطقه لواسان را دو چندان میکنند.

    یکی دیگر از جاذبه‌های این منطقه، ویلاهای چوبی زیبایی هستند که با طراحی متفاوت در متراژهای کوچک و بزرگ دیده می‌شوند. ویلاها‌ی لواسان، دارای نقشه‌های حرفه ای و متنوعی نظیر دوبلکس و تریبلکس هستند. طراحی ویلا در لواسان نیز همانند طراحی ویلا در گیلان از اصول دقیق ویلا سازی پیروی می کند.

    طراحی ویلا

    طراحی ویلا

    ویلای پیش ساخته گیلان

    ساخت ویلا در گیلان کردان، یکی از شهرهای زیبای استان البرز است؛ که به جهت خوش آب و هوا بودن، تبدیل به منطقه ای مناسب جهت ساخت و ساز ویلا و تفریح تبدیل شده است. استان البرز به دلیل نزدیکی به شمال ایران از آب و هوای معتدل و مطبوعی بر‌خوردار است. با گشت و گزار در کردان، مناظر زیبایی که با ویلاهایی مدرن آراسته شده اند، توجه ما را به خود معطوف می کند. ویلای پیش ساخته یکی از انواع ویلایی است که در سال‌های اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

     ویلای پیش ساخته، دارای انواع متفاوتی است که به جنس مصالح مورد استفاده در آن‌ها بستگی دارد. از این ویلا، معمولا در مناطقی که بردن مصالح ساختمانی با مشکلات زیادی رو به رو است، استفاده می شود. هزینه ساخت ویلا ۱۰۰ متری قبل از خرید ویلای پیش ساخته، زمینی را انتخاب کنید که دارای امکاناتی مانند برق،آب،گاز باشد. همچین بافت زمین باید به صورتی باشد که بتواند وزن ویلا را تحمل کند.

    جهت استفاده از ویلای پیش ساخته، ساخت سکوی قرار گیری ویلا در زمین مورد نظر الزامی است. این سکو از بلوک های بتنی و سیمان ساخته شده و به دلیل داشتن ارتفاع از سطح زمین معمولا یک یا چند پله نیز دارد. معمولا، در مناطقی که به دریا نزدیک هستند، برای جلوگیری از تخریب ویلا با جریان آب، سکوی قرار گیری ویلا با ارتفاع بیشتری ساخته می شود.

    از مزایای ویلای پیش ساخته، به موارد زیر می توان اشاره کرد:

    • صرفه جویی در زمان:

    می دانیم که ساخت ویلا در تهران از زمان شروع تا موقعی که قابل استفاده شود، معمولا روزها یا ماه‌ها به طول می انجامد. این موضوع بسیاری از طرفداران طبیعت را تشویق به استفاده از ویلاهای از پیش ساخته شده می کند. از آنجایی که این ویلا‌ها تقریبا آماده هستند، کجای گیلان ویلا بسازم؟ طی چند روز می‌توان آن را نصب کرد و مورد استفاده قرار داد.

    • قابل حمل بودن:

    ساخت ویلا در گیلان از دیگر ویژگی‌های جالب توجه ویلا‌های پیش ساخته، می توان به قابل حمل بودن آن اشاره کرد. ویلاهای پیش ساخته‌ی کوچک، معمولا به نصب شدن نیازی ندارند. این ویلاها، به راحتی بر روی سکوی قرار گیری استقرار می یابد و پس از راه اندازی برق، گاز، آب به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند. در صورت نیاز می توان این ویلا را به مکان دیگری انتقال داد. این در حالی است که ویلاهای پیش ساخته بزرگ، کجای گیلان ویلا بسازم؟ معمولا به صورت بخش‌های جدا از هم حمل و نقل می شوند. سپس همه تکه ها به یکدیگر متصل شده و در مرحله نهایی بر روی سکو قرار می گیرند.

    طراحی ویلا جناب آقای نوروز حسینی

    طراحی ویلا جناب آقای نوروز حسینی

    • درب و پنجره‌های عایق ساخت ویلا در گیلان

    اصولا ویلا‌های پیش ساخته، با رعایت اصول ویلاسازی و مهندسی ساخته می شوند. این ویلاها، با داشتن درب و پنجره‌هایی عایق، مانع از اتلاف انرژی می شوند.

    • زیبایی ظاهری ساخت ویلا در گیلان

    ظاهر ویلا، یکی از مهم‌ترین عواملی است که برای انتخاب یک ویلا مورد توجه قرار می‌گیرد.  ویلا‌های پیش ساخته معمولا دارای طرح‌های مدرن و نقشه‌هایی اصولی هستند. علاوه بر آن، چون این ویلاها از قبل آماده شده اند، مشتری می تواند مطابق سلیقه شخصی ویلایی را انتخاب کند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.